JohnnyLee":1l3y78v1 je napisao(la):е сад, ја имам једно питање техничко-правне природе: да ли град и железница могу да оснују заједничко предузеће "Беовоз" (или слично) које ће да обавља превоз на територији града Београда? или само град да оснује то предузеће које ће управљати превозом и станицама, а да железници плаћа накнаду за коришћење инфраструктуре? наравно, ако могу, онда се могу укључити и суседне општине (ПА, СП, ИН, ВА) да линије иду до њих уз одређен удео у том предузећу
Подизањем квалитета услуге "БГ воза" би могао да постане адекватна замена за метро у наредном периоду, да би, када пројекат метроа додје на ред, могао да се интегрише у метро мрежу, оценио је градоначелник.
Govoreći o izgradnji metroa, Vesić je istakao da se radi studija o brojanju saobraćaja i putnika, da bi se utvrdilo stanje, a da je idealno rešenje nalaženje velikog operatera, odnosno javno privatno partnerstvo.
Na pitanje novinara da li bi za četiri godine metro mogao da počne da se gradi, Vesić je odgovorio potvrdno.
mvbg1":1pvnbzkj je napisao(la):Na BG:VOZ-u provereno nece saobracati. Mozda budu na nekoj od linija Beovoza. Valjevo ili Mladenovac.
Познаваоцу проблематике оба то није ни логично. Северно и јужно од подручја "Београда на води" већ имаш двоколосечне пруге, са могућношћу неколико варијанти брзог шинског система кроз "Београд на води".laki72":871prs5i je napisao(la):Meni se uopste ne svidja sto gradonacelnik u istu recenicu stavlja BNV i 'BgVoz' ...
laki72":1nalwgi0 je napisao(la):@express
Ja bih te ispravio.
Gradonacelnik izmedju redova porucuje da se o izgradnji metroa i ne razmislja jer nam ekonomske mogucnosti to ne dozvoljavaju.
Da imaju muda i da im je cast, dobrobit grada i zemlje na prvom mestu, rekli bi to otvoreno, ali ovako je bezbolnije i po rejting stranke manje opasno!
Karlo del Ponte":1nalwgi0 je napisao(la):Човече, мислиш ли да је људима важно да ли се то зове "Рапид транзит" или како год? Људима је важно да то ради, и да може да им знатно помогне у превозу. Ево, од Панчевачког моста до Карађорђевог парка аутобуси 33 и 48 су благи ужас у шпицу. Тако у сваком поласку воза у шпицу на тој релацији буде 30-100 људи, а било би их и више да то иде чешће, и да се део људи ослободи неких навика (да превоз мора да буде испред носа).
Наравно да једна-две линије БГ:ВОЗ-а неће покрити цео град, нити централне делове Земуна и НБГ. Али, нека нас ослободе пар десетина милиона евра оперативних трошкова прескупог аутобуског превоза, да можемо да финсијски продишемо и инвестирамо!
Karlo del Ponte":1oz2sk30 je napisao(la):Ако ћемо о полурешењима, то је метро у Мајамију и Балтимору. Брзи су и тачни, али не постоји целовит и квалитетан аутобуски, трамвајски, систем, нити озбиљнија мрежа приградских железница, којом би се метро приближио корисницима. Друго полурешење је Москва, где су тек последњих неколико година схватили да не могу све решити метроом и градњом нових широких друмова.
Системска и дугорочна решења су Брисел, Беч, Берлин, који су у великој мери користили за ширење метро-а и регионалног метро-а деценијама раније стваране коридоре за шински превоз. Метро преко ноћи нису добили, али никада нису правили велике паузе у коришћењу тих коридора брзог шинског превоза. Ми сада треба да прекинемо паузу у коришћењу већине постојећих коридора шинског превоза, и економски опоравак који би проистекао из тога је довољан да се крене са развојем нових коридора, са вишим стандардима квалитета, тачније метро-а.
Na 6:46 se lepo vidi odvajanje za Karaburmu. Cevi su završene pre 20 godina i zvrje prazne, te sam onomad ovde na forumu pizdio zbog stanja u kome se nalaze. A završetkom te veze moglo bi mnogo toga da se rastereti.milos.tro":1emjbekd je napisao(la):
Nadam se da se dobro vidi11030":2khcrosx je napisao(la):Gde izlazi ta cev za Karaburmu?
Somi303":3nlxd634 je napisao(la):Јел постоји негде ред вожње бг воза?