Nagib je tu zbog krivine, inače bi vozovi došli u opasnost da se prevrnu pri malo većoj brzini. Podloga u tunelu i stanici je beton, šine su u solidnom stanju u odnosu na ostatak deonice i taj nagib stoji tako od kad je napravljen, nema bolje i gore, jednostavno je tako...Urbanista":b6eqi9hp je napisao(la):@JohnyLee: E, to! Hvala! Mada, ovo je neka starija slika, sada je još gore...
zar ne bi bilo bolje da su stanicu napravili negde ovde? to bi trebalo sada da urade, kada budu remontovali tu prugu. em ravno, em ima više mesta da se pravi ljudska stanicaМихаило":2y78pws0 je napisao(la):Nagib je tu zbog krivine, inače bi vozovi došli u opasnost da se prevrnu pri malo većoj brzini. Podloga u tunelu i stanici je beton, šine su u solidnom stanju u odnosu na ostatak deonice i taj nagib stoji tako od kad je napravljen, nema bolje i gore, jednostavno je tako...
:laugh:MareCar":zrdpgfew je napisao(la):Niko nece citati knjigu, zasto mu jednostavno ne kazes?
lepo kaže Mare. neću pročitati knjiguzhaba":1oesym1k je napisao(la):E sine procitaj knjigu Ljiljane Blagojevic pa ce ti biti jasno zasto je stanica morala bas tamo da bude gde i jeste. (Osporeni modernizam)
Možda si u pravu... Misliš poput ovog nemačkog:Михаило":3fy9etw7 je napisao(la):Nagib je tu zbog krivine, inače bi vozovi došli u opasnost da se prevrnu pri malo većoj brzini. Podloga u tunelu i stanici je beton, šine su u solidnom stanju u odnosu na ostatak deonice i taj nagib stoji tako od kad je napravljen, nema bolje i gore, jednostavno je tako...
wau stevo ovo je fenomenalno ...koliko bi kostalo da se napravi ovako nesto ?Steva":3lb6t5uy je napisao(la):^^ to sam ja uradio
evo ovde ima više i evolucija samog projekta
http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic.php?id=99
Da, svi se skoncentrisali na samu stanicu i njenu konstrukciju, a o okolnim sadržajima i pristupu niko ne razmišlja...JohnnyLee":hsrbuk54 je napisao(la):ma ne mora da bude neki spejs dizajn, neka bude prosto, ali prijatno za oko i funkcionalno, kao npr. bečki Prater