Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Izgleda da je to za GSP u domenu nemogućeg. Oni nisu u stanju da na Novom Beogradu, sada dok su radovi na šinama, sinhronizuju bus 7A i tramvaj 7L. Doživeo sam pre nekoliko dana da bus i tramvaj idu uporedo, pa pomislih da bar nešto su uradili kako treba, pa da mogu da presednem u tramvaj, a da ne čekam isti.... kad, dok smo prelazili ulicu i bili skoro pored tramvaja vozač prazne duple sedmice nam zatvorio vrata pred nosem i otišao prazan :/
 
Siniša":1fgjlito je napisao(la):
Bilo bi dobro da Beovoz, kao preduzece, u svom sastavu osim EMV-a ima i autobuse koji bi sakupljali putnike iz naselja do obliznjih stanica. Zvuci jereticki, ali to imaju i nemacke zeleznice (DB). Nikako se ne bih pouzdao u GSP, jos manje u Lastu.
to bi definitivno bilo najbolje rešenje


Siniša":1fgjlito je napisao(la):
Takva stanica bi bila jako duboka i to je mozda najveci problem. Mozda gg412 zna koliko je dubina od Vidikovca/Cerak Vinograda do tunela. Inace apsolutno se slazem da bi ovakva stanica imala veliki potencijal.
možda i ne bi bio problem. koliko je dubok Vukov spomenik? ne verujem da je Vidikovac/Cerak vinogradi išta dublje od Vukovog spomenika.

da li biste vi napravili stanicu i na Dedinju?
 
pruga-t.jpg

pruga-g.jpg


Ovde se vidi da će linija voditi tunelima do Železnika,građani Vidikovca,Ceraka,L.Brda bi svaki dan trebalo da protestvuju(ne znam kod koga,nek odaberu metu) da im se napravi podzemna stanica u novom sistemu G.Ž,dubina tehnički nije problem ,stanice u Evropi su ina 100 m dubine a i Vukov Spomenik je na 43m.dubine,pa ti ljudi već imaju izgrađenu Metro liniju do Centra ili Nbg.
 
Siniša":rhhmapv7 je napisao(la):
jovanovm":rhhmapv7 je napisao(la):
За почетак, могле би се направити аутобуске линије које би биле скупљале људе из ових насеља и довозити их на станицу, синхронизовано са Беовозом кад проради на 15 мин... Једноставно и јефтино решење... Још само кад би градски оци имали слуха...
To već postoji, linija 504 kupi putnike iz svih naselja i dovodi ih do stanice Rakovica.
Bilo bi dobro da Beovoz, kao preduzece, u svom sastavu osim EMV-a ima i autobuse koji bi sakupljali putnike iz naselja do obliznjih stanica. Zvuci jereticki, ali to imaju i nemacke zeleznice (DB). Nikako se ne bih pouzdao u GSP, jos manje u Lastu.
Nema potrebe, jer će Beovoz biti zajendičko preduzeće grada i železnica, i Beovoz će biti u okviru ITS-a. Činjenica je da GSP to možda neće voleti, ali grad će ih sigurno pritegnuti, jer neće moći da svale krivicu na npr. ŽS, ili Republiku. Ono što bi bilo dobro je da se urade takve linije u nekim drugim stanicama - npr. Stara i Nova Pazova, Batajnica, itsl.
 
amm8990":3qauc8mp je napisao(la):
Izgleda da je to za GSP u domenu nemogućeg. Oni nisu u stanju da na Novom Beogradu, sada dok su radovi na šinama, sinhronizuju bus 7A i tramvaj 7L. Doživeo sam pre nekoliko dana da bus i tramvaj idu uporedo, pa pomislih da bar nešto su uradili kako treba, pa da mogu da presednem u tramvaj, a da ne čekam isti.... kad, dok smo prelazili ulicu i bili skoro pored tramvaja vozač prazne duple sedmice nam zatvorio vrata pred nosem i otišao prazan :/
Postoji razlog ovome - broj autobusa na 7A i tramvaja na linijama 7L, 9L i 11L nije isti. Ni približno. Samim tim - od razloga zbog kojih vas tramvajdžija nije pričekao pije vodu samo taj da je zadrt.
 
1) Знате ли ви пошто је био Вуков споменик?!? Подаци иду од 50-150 милки, зависно шта се рачуна. Град који је спреман да провуче шине по Булевару Зорана Ђинђића да не би мало копао багером сигурно неће да буши целу станицу са прилазима, вестибилом, итд, 40 метери испод земље на Церак Виноградима. Не кажем да не би требало али једноставно није реално у овом стадијуму. Ако имају 100 милки вишка, нека почну да буше тунел по Булевару, сада пре него што поставе модерне трамвајске шине са поднасловом ”ако буде лаки метро неће бити проблема”.

2) На слици, шта тачно значи Железник (Ресник)? Колико ја знам, то су прилично далека насеља. То је као Рајанерови авиони, типа Београд (Лађевци). :) Оно што то мени говори је да они вероватно заправо немају тачан план за градску железницу - ни за ту тзв. прву фазу.
 
@Djordje

Ova stanica na Ceraku ne bi morala da bude velika i skupa kao Vuk, već dugi vestibili sa normalnim stajalištima kao Park pobedy u Moskvi ili slično,a Železnik nije tako dalek ako stigneš za tri minuta tunelom od Rakovice,tako da si na Prokopu za 15 min,i do Resnika isto,ali ove linije iz treće faze dolaze i polaze do Resnika(presedaju)na Gradske linije i tu se i ja pitam da li za Grad naručuju Metro vozove a EMV za dalje,a ako ne zašto bi presedali u Resniku :/ A stanicu bi mogao vrlo brzo da izprojektuje CIP a da je izgradi Energoprojekt,tako da uposlimo domaću pamet i firme, evo koliko bi koštala otprilike;
Metro stanica Abaja Gradska uprava Alma Ate u Kazahstanu
€ 32mn
2009 Izgradnja metro stanice Abaja u Alma Ati u Kazahstanu Izvođač:Energoprojekt,Beograd

Pa evo,buzdžet Grada do 1 milijardu evra(više/manje) ,kažu da je bilo viška ili neutrošeno dosta para,pa neka je stanica najjeftinija verzija recimo 15 mil eur.to Grad može iz budžeta lako da finansira,a rešava ogroman problem velikom naselju koje ima izgrađen Metro ali građani ne mogu da uđju/siđu u njega+marketing za Gradsku vlast(da im se isplati).Mada sam video u planu razvoja G-Ž da su predviđene nove podzemne stanice Slavija i Pionir.
 
Ambassador":3h4ougof je napisao(la):
Nema potrebe, jer će Beovoz biti zajendičko preduzeće grada i železnica, i Beovoz će biti u okviru ITS-a. Činjenica je da GSP to možda neće voleti, ali grad će ih sigurno pritegnuti, jer neće moći da svale krivicu na npr. ŽS, ili Republiku. Ono što bi bilo dobro je da se urade takve linije u nekim drugim stanicama - npr. Stara i Nova Pazova, Batajnica, itsl.
Ambassador, voleo bi da tako bude, ali cisto sumnjam. Samo da podsetim na tekst koji sam postavio u ovoj temi pre godinu dana
http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic.php?pid=36467#p36467
PRUGA 7.3.1986. broj 308":3h4ougof je napisao(la):
VOZOVI PUNI SAMO U ŠPICEVIMA

Tokom februara, u nekoliko navrata, obišli smo železničke stanice Beograd-Centar, Novi Beograd, Zemun, Zemun polje i Batajnicu.Cilj nam je bio da vidimo koliko putnika putuje vozovima prigradskog saobraćaja. Ono što smo videli poražavajuće je. Od 17 pari vozova jedino su puna tri jutarnja (od 5 do 7) i tri popodnevna (od 13-16sati), a ostali "trče" sa po 20 do 50 putnika. Da se podsetimo: pre skoro 18 meseci otvorena je stanica Beograd Centar i prigradski saobraćaj do Batajnice. Tada je sačinjeno uputstvo o prevozu putnika u prigradskom saobraćaju, koje se odnosilo na RO ŽTO "Beograd" i RO GSB. U tom uputstvu između ostalog kaže se da se u vozovima mogu prevoziti putnici i sa mesečnim kartama GSB-a, a na linijama GSB-a 700, 34, 7 i 9 i putnici sa železničkim voznim kartama i povlasticama samo u određenim zonama.

Tih dana septembra 1984 govorilo se i pisalo u sredstvima javnog informisanja da će železničke stanice biti dobro povezane sa većim brojem autobuskih linija i da će motivisati putnike da se prevoze železnicom.

Međutim, ugovora i upustva pridržava se samo RO ŽTO "Beograd". Nekoliko meseci nakon potpisivanja ovog uputstva, GSB uvodi ekspresne linije 706 (Batajnica - Studentski trg) i 704 (Zemun Polje - Zeleni Venac). Autobus 700 koji treba da kruži kroz Batajnicu i prikuplja putnike za voz, ima čudan red vožnje i putnike dovozi kada voz ode. Isti slučaj je i sa autobusom 34. Železnička stanica Zemun Polje udaljena je od naselja i autobuske stanice oko 3 kilometra, pa jedino preostaje pešačenje. Ako se tome doda da ni dogovor da se autobusi 15, 18 i 45 usmere prema železničkoj stanici Zemun nije poštovan, onda je jasna neikorišćenost prigradskog železničkog saobraćaja.

Iz razgovora sa kondukterima pomenutih vozova saznali smo da više ne postoje železničke pretplatne karte na ovim linijama. Oko 90% putnika koristi GSB. Ostvareni mesečni prihod od prodaje karata ne deli se sa ŽTO-om. Uzaludni su bili zahtevi skupštine grada da se i železnica uključi u jedinstven tarifni sistem gradskog prevoza, iako je postojala podrška gradskog veća sindikata.

Kada se ovo zna, sa pravom se pitamo kuda nas vodi ovakav prigradski železnički saobraćaj i imali svrhe da u ovim uslovima i dalje postoji.
Nemam poverenja u GSP, sorry.
 
Ali tu postoji ključna razlika:
1) preduzeće nije više Žečeznice Srbije, već je zajedničko;
2) grad kešira novac za renoviranje EMV-a, i.e. nije im u cilju da sve propadne...
I ja se nadam da će uspeti - razumem koji su problemi sa GSP-om, ali videćemo. Ako počnu markice i obične karte da važe u BeoVozu, onda će biti sve u redu, cenim. Videćemo.
 
E, onda kada se uoči monopolisanje, tada se lepo raspiše tender na nivou mesnih zajednica, opština i sl. i onda se na osnovu ponuda izabere prevoznik za potrebe opsluživanja železničkih stanica po naseljima. I nikoga onda ne boli glava... Osim onih koji su na tenderu izgubili. :p
 
U novoj Pruzi je izaslo da se neki vozovi vec rekonstruisu, modernizuju, samo kao i uvek konfuzno je napisano. Jos uvek nije odabran izvodjac za one beogradske vozove.
 
Матеја Бељан":arijkarh je napisao(la):
U novoj Pruzi je izaslo da se neki vozovi vec rekonstruisu, modernizuju, samo kao i uvek konfuzno je napisano. Jos uvek nije odabran izvodjac za one beogradske vozove.
radi se samo 017-018 u Zrenjaninu i ona ce biti gotova do Marta 2010.
 
19jr9.jpg

Da bi sprečili šaranje grafitima na starim i novim Beovoz garniturama ,predlažem ovo jednostavno nema mesta za grafite bili bi suvišni.
 
Oko postrojenja u kome stoje vozne kompozicije londonskog Tube-a su ograde sa bodljikavom zicom i strujom a.k.a. na njima nema nikakvih grafita. Gde se cuvaju BeoVozovi kada su ovako "dostupni"?
 
Ove reklamne folije mi izgledaju kao dobro rešenje (i zarada od njih tj.reklama na vozovima nije zanemarljiva stavka),jer ako iscrtaju grafite, skinete i stavite novu (ako ova potraje dovoljno dugo ;) valjda ovi iz Grada razmišlaju i o tome posebno kada nabace nove vozove da ih ograde u depou i poste struju(visokonaponsku ;) ) a i video nadzor na svim stajalištima Beovoza ali i u vozovima,juče sam čekao Beovoz u Rakovici kasnio 15 min i smetalo mi je to što na ekranima pored toga što piše vreme dolaska i linije nema koliko minuta kasni kao u stanici kod Vuka
 
Ma postoji lak koji se prelakira preko obicnog i na kojem ne moze da se drzi, ko proba da crta grafite one odma spadnu, a i ima sprej koji ih skida lako, znaci grafiti nisu nikakv problem ako se radi nesta protiv njih.
 
Cuvaju se u blizini zeliznicke stanice Zemun, na sred poljane. Nikakva ograda ne postoji, svako moze da dodje i uzme delove koji mu trebaju ili da isara voz :notok:
 
HOROR! Zna li Đilas šta mu se radi u zadnjem dvorištu,dok se raspisuju tenderi za remont i nabavku novih vozova :cool: trebalo bi što pre da ozvaničiti novo preduzeće u većinskom vlasništvu Grada,pa da zaposli firmu obezbeđenja depoa,kao i prostora ispod stanice Nbg,kao i zapravo svih stajališta Beovoza po jedan radnik obezbeđenja i video nadzor to je mali napor za Grad(u Zagrebu ih ima i u vozovima) inače ne vidim drugačiji način funkcionisanja Grdaskog mass-transit sistema u budućnosti bez reda i mira.
 
2012":27is62aa je napisao(la):
HOROR! Zna li Đilas šta mu se radi u zadnjem dvorištu,dok se raspisuju tenderi za remont i nabavku novih vozova :cool:
Није његово.

Живела друштвена својина, државна својина, и генерално ничија својина.
 
Kaže da će biti,pa nek uzme u obzir :) zapravo valjda je studija Cip-a to i predvidela ako su već uzeli novac,svaki detalj treba da je po Evropskom standardu od rampi za invalide ,sistem obaveštenja,bezbednosti....
 
Kako bi iscupao sva ova platnena sedista u Beovozu, i stavio ona plasticna.. toliko masti u zivotu nisam video koliko ima u tim sedistima! :mad:
 
dusan":1zht0333 je napisao(la):
Kako bi iscupao sva ova platnena sedista u Beovozu, i stavio ona plasticna.. toliko masti u zivotu nisam video koliko ima u tim sedistima! :mad:
nemoras da ih cupas, iscupace ih sad na remontu, sve garniture koje imaju plisana sedista dobice nova plasticna sedista.
 
Vrh