Karlo del Ponte
Advanced
У току анкетирања, у директном сам контакту са мештанима. Оно што је сигурно, то је да би паралелно са Беовозом/БГ:Возом тамо требало направити реорганизацију линија. Од како постоји 534, аутобус 405 између центра Рипња и Глумчевог брда иде прилично празан. Ако би се 534 спустио до Железничке станице Рипањ, додатно би се закомпликовала организација реда вожње, да се усклади са поласцима воза. Једна од идеја за разматрање је претварање 407 у минибус, који би ишао од Беле Реке до подножја Авале, али чешће него сада 407 (на 20 минута, на пример).solecar":132wu83e je napisao(la):Ako bi se uveo voz za Ripanja , taman bi mogla da se linija 534 skrati do Glumčevog brda ili pak da se produži do Železničke stanice , zavisi šta je isplatljivije , a 405 postane lokalna linija , koja bi išla recimo na relaciji Rakovica (selo) - Glumčevo brdo.
Ако не постоји договор са Панчевом, чекамо завршетак радова на прузи, а имамо проблем да радним даном у шпицу Панчевачки мост буде почетна станица за две линије, са 3 композиције можемо без проблема успоставити линију Овча-Рипањ на сваких 45 минута. То су много боље искоришћене 3 композиције, него да завршавају у Прокопу. Са обзиром на муке људи из Рипња, Ресника и Овче, обе би биле популарне чак и ван шпицева. То се не може поредити са Батајницом и Угриновцима, који имају два аутопута у правцу Београда.