Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Ovo kod Vuka? Pa koliko su oni bezobrazni mamu im da pored svega i kamera i opasnosti od strujnog udara zvrljaju. Sl put bih voleo da procitam da je nadjena przenica na pruzi. Budale
 
Ovo je Karadjordjev park.

Nikada mi nece biti jasno kako je moguce da ne mozemo jednog komunalca da odvojimo da dezura na stanici i vaznijim saobracajnim i javnim objektima i da utice na higijenu prostora ali i osecaj bezbednosti putnika. Uveren sam da jedan verovatno manji broj ljudi izbegava pojedina stajalista i taj vid prevoza zato sto su stajalista zastrasujuca posebno nbg i Karadjordjev park
 
Ono stepeniste kod Nbgd stanice je toliko zasrano i prljavo, to je strasno. 10oro ljud da se menja po smenama da cuvaju stanice i halu gde su vozovi. Izgleda da onaj beokom bas zabole za prijave, samo znaju da kazu prosledicemo i to je to.
 
Slazem se ili radnici zeleznice kojih je inace visak pa neka malo pojacaju sluzbu obezbedjenja ako je uopste i poseduju a nadam se ne placaju nekim privatnicima i sl.
 
Narvno da placaju privatnicima dovljno da kamere postve na karadjordjevom parku , bolje osvjetle ociste i da naravno , postve monitore da komunalic gledaju , pa kad krene da zvrlja da dodje najbliza patrola
 
A najbitnije bi valjda trebalo da bude da se ofarba taj goli beton ili da se stave neki fasadni elementi da to ne izgleda vise kao pecina.
 
Директна инфрмација из Рипња, из непосредног контакта са становницима.

Норме квалитета да би Рипањке и Рипањци масовно користили БЕОВОЗ/БГ:ВОЗ:

1) Интервал сваких 60 минута, интервал од 30 минута пожељан, али не и неопходан.
2) Кашњења не већа од 15 минута. Незнатан део становника сматра да кашњења не би смела бити већа од 5 минута.
3) Улазак железничке линије за Рипањ у исти тарифни систем као и ГСП.
4) Линија мора ићи за Карађорђев парк и Вуков споменик. Варијанта за Главну за трећину мање путника, варијанта за НБГ и Земун мање од пола путника, варијанта са почетном у Прокопу, путника на кашичицу.

Коначне резултате очекујте ускоро.
 
Ako bi se uveo voz za Ripanja , taman bi mogla da se linija 534 skrati do Glumčevog brda ili pak da se produži do Železničke stanice , zavisi šta je isplatljivije , a 405 postane lokalna linija , koja bi išla recimo na relaciji Rakovica (selo) - Glumčevo brdo.
 
Igor":cv2d23aa je napisao(la):
Ovo je Karadjordjev park.

Nikada mi nece biti jasno kako je moguce da ne mozemo jednog komunalca da odvojimo da dezura na stanici i vaznijim saobracajnim i javnim objektima i da utice na higijenu prostora ali i osecaj bezbednosti putnika. Uveren sam da jedan verovatno manji broj ljudi izbegava pojedina stajalista i taj vid prevoza zato sto su stajalista zastrasujuca posebno nbg i Karadjordjev park

ту само треба подићи висину перона да буде као на Вуковом споменику и Панчевачком мосту и више никоме неће пасти на памет да се спушта са те висине на пругу па да бежи када наиђе воз
 
Мени је стварно нејасан тај пропуст са висином перона, посебно кад се узме у обзир да су на пројекту жел. чвора испројектовали и извели на одличан начин мали милион далако компликованијих делова целог система. Правише две суседне подземне станице са различитом висином перона - Потпуна лудост.

Чак ни прокоп нема пристојну висину перона. Онаква висина је била стандард за 19 век.
 
Najgora su stajalista koja treba da smanje visinu tu ce biti problema ako iko resi da dovede u red visine. Ali problem je sto mi nismo standardizovali prevozna sredstva niti postoji predstava o razvoju gradske i prigradske zeleznice i uloge bg cvora u njemu. Prokop je tu jos najmanji problem posto ima dosta koloseka i perona pa se uvek namenski mogu odvojiti za njega peroni i regulisati visina po potrebi ali sta sa ostalim stajalistima u cvoru. Rakovica je takodje fleksibilna ali i tamo ce da radi pneumatski cekic ako dodje na red :)
 
Pozdrav ljudi, da li je neko upućen kako stoji stvar sa produženjem BG:voza do Rakovice/Resnika? Najavili su to za septembar 2015., da li je to bilo samo predizborno obećanje ili se nešto radi po tom pitanju?
 
Kako se neradi ništa? Radi se , i to na produženju postojeće linije do Ovče , preko Pančevca , u okviru postavljanja dvokolosečne pruge na relaciji Pančevački most - Pančevo.
 
solecar":3a70a7iy je napisao(la):
Kako se neradi ništa? Radi se , i to na produženju postojeće linije do Ovče , preko Pančevca , u okviru postavljanja dvokolosečne pruge na relaciji Pančevački most - Pančevo.

To je kredit za Zeleznice Srbije, naravno BG-voz ce moci to u buducnosti da koristi ali prvobitna namena nije bila za BG Voz.
 
Zamisao je da po puštanju prige u rad , BG: voz produže do Ovče , nevezano za to što to nije bila prvobitna zamisao.
 
solecar":3e824opn je napisao(la):
Zamisao je da po puštanju prige u rad , BG: voz produže do Ovče , nevezano za to što to nije bila prvobitna zamisao.

Eto vec jedne kardinalne greske u tom planu!
Radi se pruga do Panceva a BG-Voz se pusta samo do Ovce.

Zasto se BG-Voz ne pusti do Panceva pa da i pancevci dobiju vezu sa centrom Beograda na svakih 15 minuta?
A da zaboravih da Pancevo nije u Beogradu.
 
управо то. ако хоће Панчево да добије БГВ мора да учествује у финансирању. овако нема ништа од тога, и лепо до Овче где је крај Београда
 
Neće se produžavati BG: voz , sve dok su u dilu Autobuski prevoznik u Pančevu i gradonačelnik Pančeva.
 
solecar":2dzximb1 je napisao(la):
Neće se produžavati BG: voz , sve dok su u dilu Autobuski prevoznik u Pančevu i gradonačelnik Pančeva.

Kreteni koji rade protiv svojih sugradjana
 
Ja ne znam kako ljudima ne odgovara da se voze vozom za 800 dinara mesecno ako se secam na toj relaciji nego uzimaju mnogo skuplji autobus
 
Zato sto su gradonacelnik i dirkotr atp panecvo muiz i zena zasto bi jedno drugom tj svojoj opstini u nistvali firmu koja je i ovako u raspadu ,zato nece da daju kintu za voz
 
Trebao je grad Beograd da im doskoci i da dozvoli da BG-Voz ipak ide do Panceva.
 
Vrh