Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Pa da , na primer na Nbg cekas redovan voz za Prag
i onda kao teba da te spopadne neka bus plus zaludjenik....
 
JohnnyLee":2ea1hn6y je napisao(la):
зато треба на НБГ да буду посебни перони за БГВ
Slazem se
samo ne kapiram kako to uraditi na Tosinom bunaru gde staje Novosadski
jer odmah idu dve tunelske cevke :roll:

Cudo jedno da zeleznica nije pokazala interesovanje za one mobilne cesme
da ih postavi na Saharske stanice Nbgd, Tosin bunar ...
 
Народе, је ли уобичајена ствар гужва у БГ:Воз-у у 14:10 ? Уђем на станици Прокоп (ишао до Тошиног Бунара), а тамо једва места за стајање.
 
times12":2n177slr je napisao(la):
Народе, је ли уобичајена ствар гужва у БГ:Воз-у у 14:10 ? Уђем на станици Прокоп (ишао до Тошиног Бунара), а тамо једва места за стајање.

ја сам је једном из зезања са братом возио око 17 са Вуковог споменика и исто је била ненормална гужва
 
Предлог за унапређење система:

Два интегрисана система: градски са три линије (Б1, Б2 и Б3) и приградски са шест линија (Б11, Б11Е, Б12, Б12Е, Б13 и Б14).
Градске линије БГ-Воза су:
  • Б1: Крњача – Батајница;
    Б2: Овча – Ресник;
    Б3: Бели поток – Земун.
Приградске линије БГ-Воза су:
  • Б11: Младеновац – Београд центар;
    Б11Е: Младеновац – Београд центар експрес;
    Б12: Лазаревац – Београд главна;
    Б12Е: Лазаревац – Београд главна експрес;
    Б13: Умчари – Београд главна;
    Б14: Београд Дунав – Војловица.

Фреквенције
Градски систем БГ-Воза
Градске линије БГ-Воза саобраћају у периоду од 04:00 до 00:00. Све линије имају у току дана такт од 15 минута, а рано ујутру и касно увече такт од 30 минута, и то:
  • Б1: такт од 15 минута у периоду од 05:00 до 22:00, а од 04:00 до 05:00 и од 22:00 до 00:00 такт од 30 минута;
    Б2: такт од 15 минута у периоду од 06:00 до 22:30, а од 04:00 до 06:00 и од 22:30 до 23:30 такт од 30 минута;
    Б3: такт од 15 минута у периоду од 05:56 до 21:56, а од 03:56 до 05:56 и од 21:56 до 23:26 такт од 30 минута.
Приградски систем БГ-Воза
Приградске линије БГ-Воза саобраћају у периоду од 04:00 до 00:00. Линије Б11, Б12 и Б13 имају целодневни такт од 60 минута, а линија Б14 такт од 20 минута у периоду од 06:00 до 22:00 и 30 минута од 04:00 до 06:00 и од 22:00 до 00:00. Експрес линије Б11Е и Б12Е саобраћају од 06:30 до 13:30 и од 15:00 до 19:30 са тактом од 60 минута.

Возови
Унифициран возни парк (исти произвођач), с тим да возови за линије Б1, Б2, Б3 и Б14 имају више стајаћих места и максималну брзину 120 км/х, док возови за линије Б11, Б11Е, Б12, Б12Е и Б13 имају више седећих места и максималну брзину 160 км/х. Дужине возова би се такође разликовале, тако да би за градске линије и линију Б14 биле дужине до 160 метара, са по два до три пара врата са сваке стране. Возови за приградске линије би биле дужине до 120 метара, са по два пара врата са сваке стране. Висина пода на свим гарнитурама би била 780 мм.
Број потребних возова за градски систем:
  • Б1 – 8 у употреби + 1 резервна;
    Б2 – 8 у употреби + 1 резервна;
    Б3 – 8 у употреби + 1 резервна.
Укупно 27 јединица, 24 у употреби и 3 у резерви.

Број потребних возова за приградски систем:
  • Б11 + Б11Е – 6 у употреби и 1 у резерви;
    Б12 + Б12Е – 8 у употреби и 2 у резерви;
    Б13 – 4 у употреби и 1 у резерви;
    Б14 – 5 у употреби и 1 у резерви.

Укупно 28 јединица, 23 у употреби и 5 у резерви. По дужини воза:
Шестоделне гарнитуре: 33 (29 у употреби и 4 у резерви);
Четвороделне гарнитуре: 22 (18 у употреби и 4 у резерви).

Станице и стајалишта
Висина перона на свим станицама и стајалиштима је 760 мм, да би био омогућен несметан и брз улазак и излазак из возова. Дужина перона зависи од типа станице/стајалишта, тј. да ли се укршта са даљинским возовима или не:
Стандардна дужина перона на стајалиштима је 160 м;
На станицама које се користе за даљинске возове дужина је 470 м (Батајница, Земун, Нови Београд, Београд центар, Раковица, Панчево, Младеновац и Лазаревац).
На станицама које се користе за даљинске возове издвојити посебне пероне за БГ-Воз, због неуједначености висине пода у возовима (нови ЖС возови су 550 мм).

линија Б14 зависи само од тога да ли ће Панчево укључи у систем финансирања. такође, Б13 може да се продужи до Смедерева и Пожаревца (нпр. на пун сат до Смедерева и на хх:30 до Пожаревца) ако се те две општине укључе у систем финансирања

графички предлог за унапређење система:
 
и даље ширење:
фаза 1 (Б1 продужење до Овче, Б2 ка Вишњичкој бањи):


фаза 2 (Б3 преко аеродрома до Сурчина):
 
Gužve su sada još veće nego pre , jer bg: voz , pored toga što znatno brže stigne nego autobus , nema kontrolora , tako da je milina voziti se njime , pa su se mnogi preorijentisali na njega.
 
Раније сам користио БГ Воз нешто касније, око 16:00 и није била толика гужва. Готово увек бих седео.
Али ово данас је баш било изненађујуће. Што рекосте, сигурно је због студената и одсуства контроле.
 
Pogledajte: BG-vozovi stali, autobusi iz Batajnice puni kao devedesetih
M. B. | 01. 10. 2014. - 07:25h | Komentara: 0

BG-vozovi jutros nisu ni izašli iz zemunskog depoa i u ovom trenutku nijedna garnitura nije u saobraćaju.

Kako saznajemo, prugu su blokirali radnici „Nege kola" pri „Železnicama" koji su u štajku.



GSP je jutros obavešten o ovom problemu i očekuje se pojačanje autobuskih linija.



Zbog ovoga su velike gužve u gradskim autobusima za Batajnicu, a alternativne linije BG-vozu su 7, 65, 73, 95, 704, 706, 706E, 707, 708 i 709

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/498989 ... ka-radnika
 
Onom otpravniku vozova na stanici Tošin bunar na pamet nije palo jutros da postavi negde bilo kakvo obaveštenje da BG vozovi ne rade, niti da koristi s vremena na vreme razglas da to kaže svima onima koji uzalud čekaju... Naposletku se ipak pojavio na peronu i rekao da nijedan Bg voz ne saobraća, i dodao "Ko me je čuo - čuo... ostali neka čekaju".

Neverovatno kakve neodgovorne i neprofesionalne osobe Železnica drži na platnom spisku...
 
Sigurno jedan od razloga i sto je nastao haos na Zrenjanincu, pored ovog haosa od Batajnice iz vesti.
 
Felix55":3imcyyib je napisao(la):
Onom otpravniku vozova na stanici Tošin bunar na pamet nije palo jutros da postavi negde bilo kakvo obaveštenje da BG vozovi ne rade, niti da koristi s vremena na vreme razglas da to kaže svima onima koji uzalud čekaju... Naposletku se ipak pojavio na peronu i rekao da nijedan Bg voz ne saobraća, i dodao "Ko me je čuo - čuo... ostali neka čekaju".

Neverovatno kakve neodgovorne i neprofesionalne osobe Železnica drži na platnom spisku...

Felix,odakle otpravnik vozova na stajalistu Tosin bunar?
 
Kada neko objavi svoje razloge i lepo najavi na vreme da će obustaviti rad i možda blokirati neku ustanovu ili proces onda je to štrajk.
Kada neko iznenada blokira železnicu to se kratko i jasno naziva diverzija i država ima potpuno pravo da pošalje policiju da ih skloni i privede organizatore te diverzije.
Ne postoji nikakvo opravdanje ili razlog za ovakvu diverziju.
 
Ja ne sumnjam da su ovi ljudi najavili svome poslovodstvu da ce uci u strajk, verovatno vise puta. Problem je sto ih ocigledno niko nije slusao, kao sto su i novinari "zaboravili" da kazu razlog strajka u vecini priloga koji o ovome izvestavaju.

A blokiranju infrastrukture koja je od velike vaznosti za veliki broj stanovnika se svakako protivim, da neko ne razume pogresno.
 
mvbg1":hn0cuoyt je napisao(la):
Felix55":hn0cuoyt je napisao(la):
Onom otpravniku vozova na stanici Tošin bunar na pamet nije palo jutros da postavi negde bilo kakvo obaveštenje da BG vozovi ne rade, niti da koristi s vremena na vreme razglas da to kaže svima onima koji uzalud čekaju... Naposletku se ipak pojavio na peronu i rekao da nijedan Bg voz ne saobraća, i dodao "Ko me je čuo - čuo... ostali neka čekaju".

Neverovatno kakve neodgovorne i neprofesionalne osobe Železnica drži na platnom spisku...

Felix,odakle otpravnik vozova na stajalistu Tosin bunar?

Mislio sam na čoveka koga često vidim da sedi unutar (ili nekad ispred) ove bele kućice/kioska kod ulaza u tunel.
28ti02.jpg

Napisah da je otpravnik - ali da li je zvanično baš otpravnik, ili je čuvar tunela ili nešto treće manje je važno, bitno je da je (ako se ne varam) jedini čovek tu koji je na platnom spisku Železnica, pa je samim tim poražavajuće da toliko malo truda uloži oko informisanja putnika kada nastupi ovakav kolaps...

Čak i da on ne radi za Železnice, koliko je vremena potrebno da neko od njihovih zaposlenih dođe kolima do Tošinog bunara i postavi po 1 papir sa obaveštenjem na svaki peron?
Ali to je izgleda nemoguća misija za njih...
 
DusanBG":1193zi31 je napisao(la):
Ja ne sumnjam da su ovi ljudi najavili svome poslovodstvu da ce uci u strajk, verovatno vise puta. Problem je sto ih ocigledno niko nije slusao, kao sto su i novinari "zaboravili" da kazu razlog strajka u vecini priloga koji o ovome izvestavaju.

A blokiranju infrastrukture koja je od velike vaznosti za veliki broj stanovnika se svakako protivim, da neko ne razume pogresno.

U medijima nema ništa o razlozima protesta
http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/498989 ... edu-voznje
http://www.studiob.rs/info/vest.php?id=107580
i to je samo posledica uklanjanja "Mentalnog razgibavanja" i "Utiska nedelje".
Ko će se od novinara usuditi da kvari idiličnu i optimističnu sliku koju forsira "veliki brat" ... "veliki", pošto je mali (sam malim "m") onaj što je dobio pendrek po leđima u nedelju kada je rekao: "nemoj da zovem brata".

Kako vreme ide i kako se "slika" sve više udaljava od realnosti, ovoga će biti sve više.
A ja sam i ovako u prošlih par nedelja, po stanju vagona, imao utisak da su ovi što ih održavaju u nekom tihom protestu...
 
Kako bi im noge svima polomio ko bu**** sedim 45 minuta na stanici Karadjordjev park, i tek tad preko razglasa kao strajk nema voza. Puna stanica bila... Kreteni
 
loyola":3ucxscny je napisao(la):
Kako bi im noge svima polomio ko bu**** sedim 45 minuta na stanici Karadjordjev park, i tek tad preko razglasa kao strajk nema voza. Puna stanica bila... Kreteni

Neću da dodajem so na ranu - samo, zar misliš da je slučajno to što su vas pustili da čekate voz, bez obaveštenja?
Elementarna je profesionalnost (a uostalom i sastavni deo posla) da se putnici obaveste, jer se dobro zna da vozovi ne saobraćaju. I nikakav napor... besmisleno je to uopšte i spominjati.

Namerno su vas pustili da čekate.
 
Да ли је могуће да нико ништа није питао. Стварно неко мисли да је стигла директива "одозго" да се нипошто преко разгласа не смеју обавестити путници.

Мени ово делује као игра моћи ситних службеника који нису свесни да су они јавни сервис и да би у складу са тим требало да се понашају.
 
Kroz opštu medijsku kontrolu i blokadu probio se samo komentar jedne osobe na sajtu Blica, deluje da je ona jedna od radnica koje su u protestu, tako da evo malo informacija o razlozima za njihov štrajk (a usput i zbog čega su po njoj vagoni prljavi):

"Pa novinari nisu dobro informisani. Nismo dve plate dobili opet i isplatice kazu ono sto budu u mogucnosti posle 15 decembra. Naravno da su prljavi kada su vozovi pre Tita kao i masine koje ih peru. A direktor pokrao milione. Naravno i prosli put su novinari napisali da strajkujemo zbog dve plate kada je bilo 7 plata. Sada ce biti jer nismo otisli na Bahame na odmor."
 
Kakve veze ima sto su masine od pre Tita, krpa svasta moze da obrise, a ako nisu primili plate sto uopate rade? Najjace su te firme i radnici kao duguju nam 47 plata, a sta si cekao toliko da ti duguju i sta si radio za tih 47 plata, sedeo u strajku dok preduzece nista nije ni pravilo
 
Pa hakla za njegu kola u zemunu jos nije zavrsena evo 20 godina kostur bez krova i zidova , nemogu se grafiti skidati vodom ni markeri po unutrasnjosti voza
 
Vrh