Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

loyola":dqtvq1j1 je napisao(la):
Usao sam od Pancevca do Karadjordjevog voz je krcat ljudima, drago mi je sto ljudi koriste samo se nadam da poneko i ima kartu

Teško da iko ima kartu... U čemu je uopšte problem, zašto se od samog početka tolerisalo švercovanje u BG vozu. Nije najbolja situacija i u GSP, ali tamo barem se sete sa vremena na vreme da pošalju kontrolu, a ovde ništa.
 
Prosle godine sam video kontrolu u vozu imaju teget majice sa logoom bus plusa samo pise bg:voz na cirilici. Da l neko zna koliko kosta voz, tj koliko trosi struje i koliko se isplati konkretno na ovoj relaciji?
 
Bgvoz je vrlo isplatljiv :)

Tvrdnja da niko nema kartu je netačna i to zato što
najveci deo putnika nastavlja svoj put do odredišta gradskim autobusom (u oba smera)
te ako tamo putnik iz Bgvoza važi za ispravnog putnika ispravan je i za sam Bgvoz

Koliko ih se švercuje u autobusu toliko ih ima i u Bgvozu znaci isti br.

Problematika kontrole je Apeksova,
a to što ,,teški arbajteri,,(glavni putnici Bgvoza) imaju malo težu ruku ,a apeks zapošljava jeftiniju ,, pero kategoriju,,
jeste samo problematika te privatne firme koja pride bestidno otima ,radne sate komunalne policije
koju inace iz naših novčanika skupo plačamo da služe jednoj privatnoj firmi :vops:
 
loyola":1qa83ttb je napisao(la):
Prosle godine sam video kontrolu u vozu imaju teget majice sa logoom bus plusa samo pise bg:voz na cirilici. Da l neko zna koliko kosta voz, tj koliko trosi struje i koliko se isplati konkretno na ovoj relaciji?

To nije kontrola, nego kondukter koji nema ovlašćenje da gleda karte.

Po pređenom kilometru mašina potroši između 40 i 50 dinara. Remont voza je oko 600.000 evra, a kapacitet šestostruko veći od autobusa. Nema sumnje da se isplati
 
Remont je daleko skuplji od 6 hiljada e ili ti 600 0000 din kao sto si napisao pretpostvljam da mislis na eure 600 000 eura je remont voza
 
Pa to je bas jeftino, jos kad bi naterali ljude da placaju karte
 
Шински превоз је најјефтинији превоз. Сада ти је јасно колико би пара могло да се уштеди скраћењем аутобуских монструм-линија, тј. њиховим добрим интегрисањем са железницом. И наравно - градњом метроа и унапређењем трамваја.
 
Posle gotovo petomesečnog prekida izazvanog oštećenjem barske pruge na deonici Lajkovac - Lazarevac, Beovoz od Valjeva do Beograda ponovo će saobraćati od sutra.

Prvi polazak iz Valjeva go Glavne železničke stanice u Beogradu, je u 5.15 sati. Taj voz vraća se u Valjevo u 7.59 sati. Novi polazak put Beograda je u 10.35 sati.

Prvi popodnevni polazak iz Beograda je u 16.10 sati, a ta kompozicija vraća se iz Valjeva u 18.50 sati, ovoga puta do Pančevačkog mosta, preko Prokopa, Karađorđevog parka i Vukovog spomenika.

Noćni polazak sa Pančevačkog mosta za Valjevo je u 22.57 sati.

Vozna karta u jednom pravcu košta 388 dinara, a povratna 620 dinara.

Tokom majske poplave reka Kolubara je između Lajkovca i Lazarevca odnela oko 1,5 kilometara barske pruge i jedan most preko propusta, a popravka je koštala 51 milion dinara.

izvor: studio B
 
Juce su poprvljali kapije za naplatu ,na vukovom spomeniku , da nece mozda prilagodi za bus minus
 
Boca ica kad bude para to je davno objasnjeno sta displejima fali ,sad je bolje uloziti i povezti ih na bus plus ,kad su vec ugradjeni u vozove , nego da castis postvili cesmu kod ruskog cara
 
direktor":1xrnqzux je napisao(la):
Juce su poprvljali kapije za naplatu ,na vukovom spomeniku , da nece mozda prilagodi za bus minus
Pa onda im maltene niko neće ni koristiti voz.
 
stanice Tosin bunar, Nbgd, Frans
i nemaju cesmu za vodu
sto jako otskace od svih stanica ne samo Bgvoza vec je van standarda nase zeleznice

Spomenute mobilne cesme sa pijacom vodom i vise su nego dobrodosle
kako bi se nakon mnogo godina tavorenja, bar malo podigao kvalitet stanica Bgvoza :)
 
JohnnyLee":2004bnst je napisao(la):
или једноставно укинути стајање регионалним возовима на Тошином бунару и Земун пољу. Батајница, Земун, Нови Београд и Прокоп које су преседачке станице, могу да имају ограђене само пероне за БГВ
Čemu komplikovanje kad je to veoma lako regulisati. Jednostavno, rampa te propušta uz bilo koju busplus kartu, a uz kupljenu voznu kartu za putničke vozove, dobije se besplatno žeton za ulazak. To, naravno, podrazumeva blagajnu na svakoj stanici.
E, sad, provera pri izlasku je čista nebuloza. Jednostavno napraviti onu kotrljajuću rampu koju imaju svi supermarketi, koja te pušta napolje, ali te ne pušta unutra.

A šta se postiže čekiranjem pri izlaženju? Ništa.
Neko stigne na odredište bez karte i šta ćeš mu ti, da ga držiš zarobljenog na stanici, ne možeš da mu ugrožavaš slobodu kretanja, da ga nateraš da plati, nemaš pojma odakle je on doputovao... To je bez veze.

Stvar je jednostavna, za ulazak u stanicu, ulazna rampa se otvara očitavanjem busplus kartice ili žetona, a izlazak je slobodan.
 
solecar":1sq2p6xx je napisao(la):
direktor":1sq2p6xx je napisao(la):
Juce su poprvljali kapije za naplatu ,na vukovom spomeniku , da nece mozda prilagodi za bus minus
Pa onda im maltene niko neće ni koristiti voz.

Зашто не би?

Ја имам мало дуже памћење и сећам се да се беовоз плаћао а био је катастрофа, кашњења од 40 мин су била најнормалнија појава и нормално је било да застане у Прокопу и тако стоји 20 минута.

Ипак и такав Беовоз је био конкурентан аутобусу који је био редак и упадао у гужве а путници су морали неког да трпе на кичми возећи се аутобусима који и нису били предвиђени за градски саобраћај. А гле чуда и аутобус се плаћао, иако је скоро било немогуће померити сви су некако успевали да завуку руке у џеп и спреме лову кондуктеру који и није могао да се провлачи кроз гужву већ је излазио напоље па улазио на друга врата.
 
Sad se masa ljudi vozi vozom , zato što nema kontrole , i brže se stiže. Ne može niko da me ubedi da je sada suprotno , i da su odjednom , kako je ponovo uvedena kontrola i ove astronomske cene kazni , počeli da plaćaju karte u BG:voz-u , isti oni koji nisu plaćali u autobusu.
 
solecar":3lhink6s je napisao(la):
Beovoz od Valjeva do Beograda ponovo će saobraćati od sutra.

Prvi polazak iz Valjeva go Glavne železničke stanice u Beogradu, je u 5.15 sati. Taj voz vraća se u Valjevo u 7.59 sati. Novi polazak put Beograda je u 10.35 sati.

Prvi popodnevni polazak iz Beograda je u 16.10 sati, a ta kompozicija vraća se iz Valjeva u 18.50 sati, ovoga puta do Pančevačkog mosta, preko Prokopa, Karađorđevog parka i Vukovog spomenika.

Noćni polazak sa Pančevačkog mosta za Valjevo je u 22.57 sati.

Vozna karta u jednom pravcu košta 388 dinara, a povratna 620 dinara.

Tokom majske poplave reka Kolubara je između Lajkovca i Lazarevca odnela oko 1,5 kilometara barske pruge i jedan most preko propusta, a popravka je koštala 51 milion dinara.

izvor: studio B
Истина је да су мало поправили грешке из претходног реда вожње, тако да јутарњи у Београд стиже мало раније, а поподневни из Београда ка Ваљеву иде мало касније, али и даље су оставили ону накарадну комбинацију вечерњих полазака, где вечерњи за Београд завршава у Прокопу, односно нигде, а ка Ваљеву је у време када се ретко ко нормалан вози. Дакле, тај полазак би из Београда требао бити око 21:30.

Како тренутно имају довољно гарнитура, требало би да су на лицу места успоставили 6 пари полазака. И то, из Ваљева у 5:10, 7:00, 10:30, 15:30, 19:00, 20:30. Из Београда 4:30, 8:00, 13:00, 16:30, 18:00, 21:30.

Чињеница да се од овога многи поласци поклапају говори да ипак има иоле паметних људи на позицији одлучивања у ЖС, али чему онај ненормални ултра касни полазак из Панчево Војловице, на правцу где није обезбеђен неки нормалан ред вожње за Панчево ни преко дана?
 
EUKALIPTUS":g4ycmo5u je napisao(la):
A šta se postiže čekiranjem pri izlaženju? Ništa.

онда неперсонализовани БусПлус може да се наплаћује по броју пређених станица (нпр. 10 дин. по станици, па ко иде од П. моста до Прокопа ће логично платити више од оног ко иде од П. моста до К. парка)
 
Полако са Уставом и правом кретања, није тај члан написан да би се олакшало шверцовање.
Нпр неко ко на излазној рампи аутопута нема карту коју је преузео приликом уласка мораће да плати најдужу релацију, позивање на Устав му неће помоћи.

Проблем са Вуковим спомеником је што се гејтови налазе после силаска низ степенице а не на врху и то је јединствен случај бар колико ја знам.
Са оваквом поставком гејтова немогућ је систем за контролу улаза и излаза. Наиме једини посао запосленог у ониј кућици би требало да буде да пажљиво прати степенице и да их у случају неке опасности заустави, није његово да се бакће са неисправним путницима.

Наравно контрола уласка и изласка би моглао да буде нешто чему треба тежити а не неко решење које је применљиво одмах. Одмах би могло да се обезбеди да је немогуће или бар скоро немогуће ући на станицу Вуког споменик без исправне карте.
 
orion":hcrkpby0 je napisao(la):
Полако са Уставом и правом кретања, није тај члан написан да би се олакшало шверцовање.

Jel ti čitaš sve što sam napisao ili samo deo?
Zar nije idealno rešenje da za izlazak postoji jednosmerna rotirajuća rampa koja propušta napolje, ali ne propušta unutra?

Drugo bi bilo da se vožnja naplaćuje po relaciji, pa da je sistem ček in- ček aut, ali bi to značilo kompletnu reformu integrisanog tarifnog sistema, a takođe i uvođenje elektronskih karti za putnički voz.

Ovako, stvar je potpuno jednostavna. U stanicu ne možeš da uđeš bez karte, a da izađeš možeš, i nema pravljenja gužvi.

Kakvo te švercovanje spopalo, ko je rekao da ustav treba da olakšava švercovanje? Ljudi najčešće ne čitaju ono što piše, nego ono što sami zamisle.
 
Tako i na Lastine perone ne možeš da uđeš bez peronske karte, ali da izađeš možeš, rampa te propušta samo u jednom smeru, i ja ne vidim ništa sporno u takvom sistemu.
To jedino zahteva postojanje blagajne na svakoj stanici, i to je minimum koji bi železnice morale da obezbede.
 
Да се надовежем,рецимо у Прагу,у метро станицама контролори заустављају људе и контролишу карте...шта имаш да тражиш у метро станици без карте коју чекираш на улазу...
 
I u Sofiji je tako, mogu da te startuju kad izadjea gde su mi i proveravali jednom
 
Ali to je metro. U sistemu bg voza sasvim legitimno možeš biti na stanici, a da se ne voziš bg vozom i samim tim ne poseduješ bus minus.
 
Vrh