Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Da teze je lomiti nego dodavati, ali se na kraju i jedno i drugo mahom svodi na grube gradjevinske radove, nema tu mnogo nauke.
Nama je najveci problem da se dogovorimo koja/koje su visine optimalne pa da shodno tome nabavljamo garniture i sredjujemo stanice. Ovako kupimo par ovih, par onih, a stanice svaka razlicita. Malo preterujem ali ako se dobro secam Vuk, Prokop i NBGD imaju razlicite visine.

Kada bi nabavili 50-100 garnitura za BGD, Nis, Novi Sad... Sve iste i prilagodjene za 2 visine: gradsku (visu, veci promet) i vangradsku (nizu, manji promet). Zar je tesko u 21. veku namestiti stepenik na sklapanje.
 
zidar":1et7hdjf je napisao(la):
Da teze je lomiti nego dodavati, ali se na kraju i jedno i drugo mahom svodi na grube gradjevinske radove, nema tu mnogo nauke.
Nama je najveci problem da se dogovorimo koja/koje su visine optimalne pa da shodno tome nabavljamo garniture i sredjujemo stanice. Ovako kupimo par ovih, par onih, a stanice svaka razlicita. Malo preterujem ali ako se dobro secam Vuk, Prokop i NBGD imaju razlicite visine.

Kada bi nabavili 50-100 garnitura za BGD, Nis, Novi Sad... Sve iste i prilagodjene za 2 visine: gradsku (visu, veci promet) i vangradsku (nizu, manji promet). Zar je tesko u 21. veku namestiti stepenik na sklapanje.

Eeee pa u Srbiji je lakse podici perone nego za***avati se dodatnim delovima koji mogu da se pokvare. Lakse je nalivati beton bez mozga nego odrzavati nivo discipline upotrebom istog. :bash:

Gledaj, RVR moze da se modifikuje privremenom platformom za smanjenje broja stepenika koja bi nabavkom novih serija bila skinuta, voz vracen u prethodno stanje cime bi koriscenje istog bilo nastavljeno van Beograda.

BG-voz.jpg


^^^Moguce je zasrafiti plocu u vidu stepenika Ikarbusovih autobusa. To moze i Ikar da napravi. Uslov je da se sva stajalista podignu na 1m nivo uz kupovinu prve serije gradskih vozova. Tako bi RVR radili u tandemu sa varijantom BR423 a bili bi slicne duzine 98 naspram 102m. Novi bi bili kraci sa 6 vagona, prolazni sa ulazom u nivou, vise vrata bez toaleta a RVR sa 4 dugacka vagona.

Znaci ploca je u nivou perona, stanes na nju tako da jednim korakom dolazis na visinu poda/jedan stepenik. Stepenici kod RVR-a su iovako previsoki.

Plasim se da ce dodavanjem koloseka do Panceva izgraditi niske perone. Neko mora da vrsi medijski pritisak kako bi makar 2 vagona RVR imali te ploce, a ostatak isti kao sada dok se i ostale ne podignu. Glupo je graditi nisko pa posle i njih dizati u roku od nekoliko godina. To je cisto bacanje para.
 
Dal može da se u Bgvoz uglavi još jedan vagon
u poslednje vreme svaki dan mesta ima samo za stajanje :mrgreen:
 
boca-ica":2idw6ttr je napisao(la):
Dal može da se u Bgvoz uglavi još jedan vagon
u poslednje vreme svaki dan mesta ima samo za stajanje :mrgreen:

Pa kad je "apeks i gsp kontrola" free , plus nije redukovan.
 
Nezvanicno, izgleda je opet doslo do pregovora izmedju gradskih vlasti i uprave opstine Stara Pazova oko produzavanja BG voza do ovih prigradskih naselja i da je jedan od uslova bio da se stanice ograde, i da se obezbede ''automatic tickets gates'' (ne znam kako se strucno zovu), i da se planira njihovo postavljanje na svim stanicama
 
dusan":2k8f4u60 je napisao(la):
Nezvanicno, izgleda je opet doslo do pregovora izmedju gradskih vlasti i uprave opstine Stara Pazova oko produzavanja BG voza do ovih prigradskih naselja i da je jedan od uslova bio da se stanice ograde, i da se obezbede ''automatic tickets gates'' (ne znam kako se strucno zovu), i da se planira njihovo postavljanje na svim stanicama

Gde si to cuo,Dule?
 
Pa vjerovatno sistem naplate kao sot je nekad bio sa kapijama i karticama ,
 
То је одлична ствар. У том случају ниакквих проблема са наплатом ни у теорији не може бити а контрола карата ће бити знатно јефтинија - По један комуналац на гејтовима и то је то. Ти гејтови већ постоје на три главне станице бг:воза.

Е сад, ако тако нешто не буде подразумевало и даље улагање у систем и повећање комфора онда треба да се диже кука и мотика.
 
Sjajna vest ako je tacna. Mislim da bi bilo za pocetak dovoljno da se ograde stanice vukov spomenik i karadjordjev park.
Recimo u moskvi u prigradskoj zeleznici nisu ogradjene sve stanice ali su ogradjene one u centru i tu je potrebno provuci krtu i prilikom ulaska i prilikom izlaska time su samom organizacijom mogucnost sverca smanjili.

Neke stanice i nije bas tako lako ograditi , npr Batajnicu. Blizu su naselja prostor oko stanice je ogroman i sigurno bi se provlacili sa strane tako a bi tu tesko pomogao jedan komunalac.
 
Odlicna stvar mislim da sam video nedavno da stajaliste pancevacki most isto ima elektronske prolaze.
 
Info je o osobe koja je bliska upravi opstine Stara Pazova, tako da je uzimam za nezvanicnu, a opet verujem da je istinita :gobb:
 
Ako se ,,učipi,, S.Pazova daj Bože da se oseti makar na kvalitetu redovnog održavanja Bgvoza
vec ima pokazatelja da je ono u silasku...
ali zato nisam siguran da li ce se održati postojeci radni takt , naročito u vršno vreme (špica).... :roll:
 
Pa ako se bude produzavala linija do S.Pazove svakako ce morati jos jedna ili cak dve garniture ubaciti kako bi se odrzao takt u spicu.
 
ne verujem da pruzni prelaz u batajnici moze da izdrzi neki visok takt. U tom slu;aju bi i centar batajnice bio zakrcen automobilima
 
orion":3696kxnd je napisao(la):
Sjajna vest ako je tacna. Mislim da bi bilo za pocetak dovoljno da se ograde stanice vukov spomenik i karadjordjev park.
Оне су већ "ограђене" и са постављеним гејтовима.
 
Знам, мислио сам да их пусте у функцију. Само када би се у В. споменику морало откуцавати на улазу и излазу продаја маркица би значајно порасла. Наравно оставити довољно гејтова да се не стварају загушења приликом изласка.
Не видим други начин да се повећа наплата БГвоза осим да се жртвују неки мученици контролори да добију батине до оне мере да држава мора да реагује и уведе страховладу у возовима.

Још један проблем је наслеђе железнице да је јавна тајна била да кондуктери не наплаћују пун износ карте већ пола карте. И сви су били срећни путници, кондуктери а и сам врх железнице се није много узбуђивао јер је држава била крава музара.
 
Svi zaboravljate na jednu stvar - neke od tih stanica ne koriste samo putnici BG voza, već i putnici međugradskih / međunarodnih vozova (potez od stanice Novi Bg pa preko Tošinog bunara ka periferiji).

U slučaju uvođenja takve kontrole koju pominjete, kako bi se rešio onda pristup tih ostalih putnika (pogotovo kada se uzme u obzir to da, na primer, na stanici Tošin bunar nema prodaje karata, pa putnici koji čekaju npr. voz za Šid ili NS ulaze na stanicu bez ikakve karte, sa namerom da je kupe u vozu?
 
Прва ствар коју би требало избацити је могућност куповине карата у возу, колико железница има запослених невероватно је да се не може обезбедити да буде благајник на свакој станици.

Друго, идентификација путника који имају исправну карту било то градске или међуградске железнице технички посматрано није неки превелик проблем.

Станицу Тошин бунар би било лако оградити као и НБГ.

Батајницу је готово немогуће оградити али путници који улазе у Батајници углавном излазе на станицама које се могу лако оградити тако да им џаба ако се ту провуку ако не могу провући на излазној.

И ово што предлажемо нисмо ми измислили, ја сам се са оваквим системима сусрео у Барселони и Москви а сигурно има још оваквих решења.
 
Felix55":2f4po2gf je napisao(la):
Svi zaboravljate na jednu stvar - neke od tih stanica ne koriste samo putnici BG voza, već i putnici međugradskih / međunarodnih vozova (potez od stanice Novi Bg pa preko Tošinog bunara ka periferiji).

U slučaju uvođenja takve kontrole koju pominjete, kako bi se rešio onda pristup tih ostalih putnika (pogotovo kada se uzme u obzir to da, na primer, na stanici Tošin bunar nema prodaje karata, pa putnici koji čekaju npr. voz za Šid ili NS ulaze na stanicu bez ikakve karte, sa namerom da je kupe u vozu?

То се може решити простим усклађивањем карата за градски и регионални железнички саобраћај. Дакле исти читач на "гејту" би регистровао оба типа карата. Притом, тиме убијамо не две, већ три муве једним ударцем:

- Онемогућује се и шверцовање у регионалним возовима
- Укида се могућност куповине карата у возу
- Смањује се број непотребних радних места и спречава могућност корупције.
 
или једноставно укинути стајање регионалним возовима на Тошином бунару и Земун пољу. Батајница, Земун, Нови Београд и Прокоп које су преседачке станице, могу да имају ограђене само пероне за БГВ
 
Usao sam od Pancevca do Karadjordjevog voz je krcat ljudima, drago mi je sto ljudi koriste samo se nadam da poneko i ima kartu
 
Vrh