Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Lako je reći 2km :p

Nego, kažu Beovoz do Požarevca? Možda okrenem leđa autobusima onda :) E sad, znači li to da će grad požarevac postati bg opština jednog dana? :)
 
Gorstak89":1vwysm36 je napisao(la):
Lako je reći 2km :p
A sta je tu teško
za 20 godine tj. 7300 dana ispada
da nismo mogli
36,5 milimetara dnevno pruge da postavim :p :laugh: :lool:
 
Može li neko da mi ili preko google earth-a ili google mapa tačno obeleži gde je stanica Zemun polje, tj. gde se silazi iz pravca grada? Mislim da je u blizini početna stanica 81 i 81L pa bih da vidim kako da dođem od železničke do autobuske stanice i da li je zaista blizu. A nikako ne mogu da se snađem na onim mapama.
 
Da, da - nađoh na kraju. Ja sam, čudna kako jesam, železničku stanicu "Zemun polje" tražila u naselju Zemun polje. A ona se, sasvim logično, nalazi u Altini :violina:.
 
Tih 2km dvokolosecne pruge bi izasli 4 miliona evra + milion evra za 2 stanice, znaci negde oko 5 miliona evra da se osposobi taj krak.
 
U naselju Zemun polje nalaziće se stanica Kamendin, koja će znatno poboljšati dostupnost BG:voza, time i broj njegovih putnika. Pre nekoliko godina raspisaše tender za njenu gradnju. Reč je o sitnom novcu, ali do danas - ništa.

Takođe bi valjalo napraviti stanicu na početku Batajnice, blizu naselja Crveni barjak, jer je tim ljudima predaleko i pomalo besmisleno da idu od grada, da uhvate voz.

Ako neko misli da bi to sve produžilo putovanje - ne bi, jer je red vožnje napravljen rastegljivo i vreme potrošeno na stajanje može da se nadoknadi.
 
U projektu reda vožnje za 2014/2015. god, koji će stupiti na snagu sredinom decembra, nisu predviđene nikakve promene u saobraćaju Bg voza. Organizacija saobraćaja vršiće se sa sedam garnitura u saobraćaju, jednom vrućom rezervom u st Zemun i jednom hladnom u TPS Zemun, i to na relaciju Batajnica - Panč Most- Batajnica kao i do sada.
Novost je da se u saobraćaj uvode dve garniture na relaciji Pančevo Vojlovica - Požarevac - Pančevo Vojlovica, kao i jedna garnitura na relaciji Zemun - Mladenovac - Pančevo Vojlovica - Panč. Most. I dalje ostaje u saobraćaju jedna garnitura na relaciji Panč. Most - Valjevo - Panč. Vojlovica - Valjevo.
U st Zemun Polje ukida se bavljenje svih putničkih vozova osim vozova iz sistema BG voza.
 
@RILE

Није ми јасно за Младеновац, да ли је то иста она гарнитура, или једна додатна?
Да ли мисле да на било који начин интегришу приградске железнице, које нису БГ:ВОЗ?

Две гарнитуре Панчево Војловица - Пожаревац могу да имају 5-6 пари полазака ка Панчеву, а са Младеновачком и Ваљевском гарнитуром је додатно још 3-5 полазака. Да ли остаје гарнитура, која саобраћа Панчевачки мост-Панчево Војловица-Панчевачки мост? Да ли им је сишло из гузе у главу да први и последњи полазак те гарнитуре стаје на свим станицама до Земуна?
 
Po onome što pričaju neće biti voza na liniji P.Most-P.Vojlovica-P.Most. E sad tu se javlja jedan problem oko redovnog kašnjenja vozova iz Požarevca i Mladenovca tako da se bojim da će oterati i ovo malo putnika koji koriste voz za Pančevo.
 
Možda im to i jeste cilj , jer kako sam čuo ranije , neko mudo iz Pančeva je u dogovoru sa ovima iz AP PANČEVO , i gledaju da ljude na sve moguće načine nateraju na autobus.
 
Bungalow Bill":3h16uqci je napisao(la):
ink":3h16uqci je napisao(la):
Samo cu ovo da ostavim ovde:
Naravno, uvek je lakše pokazati neki loš primer i reći "eto, nismo jedini, čak je i u Americi sve išvrljano" nego naći slike sa čistim i urednim vozovima, pa da nam možda to bude uzor.
To je jedna od naših najgorih mana - uvek se tešimo kako "tamo negde" ima i gorih, umesto da tražimo pozitivne primere i ugledamo se na njih.

Apsolutno se slazem ali mi se jednostavno povraca od stava "pa to moze samo kod nas" po kome smo mi nekako najgori i to sto smo najgori se nekako uzima zdravo za gotovo i da za to nema resenja. Mislim da je to apsolutno pogresan pristup zivotu ali da ljudi prelako u njega uklizavaju jer je to lakse nego da razmisljaju malo svojim glavama i da probaju da predloze resenje.

Inace, vidim da se Tramvaji espanjoli odrzavaju u prilicno urednom stanju i pored toga sto je nas narod nepopravno navucen na grafitiranje svega i svacega.
 
Somi303":2n90j453 je napisao(la):
Али слике су старе 20 година, сад није тако ужасно у њујорку.

Dosao si na korak od nekog zdravorazumnog razmisljanja i stao. Jesu to slike od pre 20 godina i sada vise nije tako... Sta iz toga mozemo da naucimo?

Da za grafitiranje vozova postoji resenje?

Da li moramo da izmislimo toplu vodu ili je neko u svetu vec primenio resenje koje funkcionise?

Da li je to resenje drzavna tajna?

Da li je to resenje primenjivo samo u civilizovanim zapadnim drustvima ili mozda moze da prodje i kod nas seljaka i divljaka sa sprejevima u svakom dzepu?
 
danas sam se prvi put vozio bg vozom.


mogu da primetim da je higijena vozova na niskom nivou.


dalje, rvr definitivno nije vozilo za linije poput bg voza. one steoenice nisu humane.


i nije mi jasno zašto su ostavljena ona vrata na krajevima vagona.
 
Bravo, treba samo početi :)
....Eh da si video kako je sve blistalo na početku
....Problem su različita visina stajališta a stepenice mogu da prodju
... Prvi jutarnji u svakom vagonu dovoljno mesta ni za stajanje pa nije loše kad se ,,utrči,, da čovek potraži i dr. vagon
 
Mislim na ovo što direktor prica. Za neku gradsku liniju mislim da nema potrebe da njima. Možda na dugim linijama to ina smisla, ali na stanicama sa malim razmakom nema potrebe.. kao i ostavljanje wc-a. Wc treba da postoje na stajalistima
 
Propis su prois a vadjenje wc pa nemoze nisu vlasnistvo grada , a zelejznica moze kad istrce da ih remontuje za neke druge linije

Muškarac skočio pod voz na Tošinom Bunaru

Tanjug | 26. 08. 2014. - 07:00h | Komentara: 0
Jedan muškarac izgubio je život, kada je skočio pod voz, izjavila je jutros Tanjugu portparol Hitne pomoći Nada Macura.

Muškarac star 32 godine poginuo je oko 19.25 časova u Ulici Tošin Bunar, kada je skočio pod voz, rekla je Macura.

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/490433 ... nom-Bunaru
 
Znaci ubijamo i ono sto je dobro cista birkratska sjeca bez imalo razmisljanja
 
MilisaV":1cej6tl4 je napisao(la):
i nije mi jasno zašto su ostavljena ona vrata na krajevima vagona.
То је у оригиналној композицији пртљажни одељак.

По питању степеница и висине пода, распореда путничког простора, све је то и даље боље од малтретирања по аутобусима. Ипак, ове гарнитуре су прикладније за линије за линије 20-100 километара, него за градске и ближе приградске вожње, код којих би возови у већој мери требали попдсећати на метро.
 
direktor":e57jz9bm je napisao(la):
Propis su prois a vadjenje wc pa nemoze nisu vlasnistvo grada ,
,,Vadjenje,, samo jednog wc radi prostora za biciklove, doprinelo bi mnogo vecem konforu svim putnicima

Redovan voz Bg- Prag (oko 07:00 h) ima spolja na jednom vagonu nalepnicu sa nacrtanim biciklom
te kada sam zaviro na ta jedna vrata u tom ,,predvoriju,, imao sam sta i da vidim
biciklovi su ko sardine obeseni gornjim tockom na ,,plafon,, :D

Zasto bi bio sporan napredak i modernizacija icega , pa i BGvoza
ili je samo stanje mocvare i barustine jedina nasa buducnost :roll:
 
Vrh