Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Karlo,
Zar ne moze u okviru projekta Beograda na Vodi da se izdvoji iz tih 3.1 milijardi dolara sredstva kako bi se uradila dvokolosecna pruga u plitkom ukopu od Sajma do Glavne zeleznicke stanice sa podzemnom stanicom ispod glavne kako bi se dovela zeleznica do srca Beograda na Vodi.
Mislim da bi to bio pun pogodak i da bi priliv ljudi zeleznicom predstavljao dodatni adut za BnV.
Investicija je zanemarljiva u odnosu na 2 000 000 kvadrata koje oni planiraju tu da naprave.
 
spatiotecte":1846xlr3 je napisao(la):
Karlo,
Zar ne moze u okviru projekta Beograda na Vodi da se izdvoji iz tih 3.1 milijardi dolara sredstva kako bi se uradila dvokolosecna pruga u plitkom ukopu od Sajma do Glavne zeleznicke stanice sa podzemnom stanicom ispod glavne kako bi se dovela zeleznica do srca Beograda na Vodi.
Mislim da bi to bio pun pogodak i da bi priliv ljudi zeleznicom predstavljao dodatni adut za BnV.
Investicija je zanemarljiva u odnosu na 2 000 000 kvadrata koje oni planiraju tu da naprave.
За ово што си написао, савршено си у праву, то је савршено рационално и исплативо.

Међутим, мислим да не пратиш редовно ситуацију везану за Београд на води, тако да ниси схватио са каквим људима имамо посла. :violina: Мислим да би и самим Арапима било јасно, са тим да мислим да би они пристали на то само под условом да возови, који долазе у ту станицу, сви до једног буду фенси (хвала Богу, сада нам пристижу Флиртови, па би и то било могуће). Много већи проблем је пробити зид наших политичара, који умишљају да су богови. Удружење љубитеља железнице разматра одређене кораке у том правцу, како да шармирамо политичаре, да озбиљно схвате важност умрежавања БНВ у системе брзог шинског транспорта.

Што се тиче стајалишта Кошутњак, оно би могло бити прихватљиво искључиво на она два колосека, која би у некој будућности ишла Раковица-Сајам (Савски трг, ако доносиоцима одлука се попне), никако Раковица - Прокоп/Карађорђев парк.
 
Somi303":2rxke2lj je napisao(la):
Наравно да није смео да их "налупа", у другим земљама би још горе прошао.


Kako bi u drugim zemljama prosli ovi m***** koji unistavaju i ruze ono sto nisu platili? :roll:
 
Они били кажњени, али не сме да их бије све док они њега не ударе :roll:
 
Nisi razumeo
Nije ih on tukao...
`Spotakli su se na koru od banane` :D ;)
 
Спотак'о се он на суду.. Занима ме шта ће купити за нову линију, опет Флиртове?
 
Karlo del Ponte":1uxywmmr je napisao(la):
Разговарао сам са једним чуваром. Прича ми он како је једном приликом наватао и налупао 4 клинца, и да је за то наредна 4 месеца имао 20% мању плату. јер је требао да "позове и сачека полицију, према правилима службе". На питање како би се решио проблем, он је рекао просто: "Више чувара док ја дођем са краја на крај буде 4-5 минута, а то је прекасно." Сугерисао сам још нешто што се тиче рада са керовима, како би се реаговало довољно брзо, а човек у мањој мери излагао ризику.
Smanjili mu 20%od plate sramota zato nam i ovako ide kad te barabe sto saraju voz caruju Beogradom Ne sme niko da ih bije a oni mogu raditi sta im je volja.grozno :bash: :notok: :notok:
 
Umesto da ga nagrade oni mu smanjili platu pa gde bre to zivimo ljudi moji :evil: :o
 
Homer Jay":3mphsdm5 je napisao(la):
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=7a4nj1Rdsp4[/youtube]

Коначно неки смислени пројекти и ту пре свега мислим на станице Кошутњак и сајам као и продужење БГ:Воза до Овче.

Надам се да ћемо кроз десет година имати и станицу поред Славије, линију до Панчева и још две линије Бг: Воза.

Уз "фидерисање" тих линија, сређене станице и композиције имали бисмо праву ствар где би и са само две метро линије и реорганзованим трамвајем могли да комплетирамо ЈГП овог измученог града.

После тога бисмо могли као и сав нормалан свет да одржавамо постејеће стање и ширимо мрежу у складу са могућностима.
 
Ako postoje tehnicke mogucnosti stanica, tacnije silaz sa stanice, jer je na visini, treba da bude na mestu one mesare, pekare, stali je vec... nikako ne bi trebala biti sa druge strane blize sajmu. Zasto?
Zato sto tokove putnila treba sto vise usmeravati ka tramvaju koji tu prolazi, a ne ka autobusima.

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
laki72":2zraz6uu je napisao(la):
Ako postoje tehnicke mogucnosti stanica, tacnije silaz sa stanice, jer je na visini, treba da bude na mestu one mesare, pekare, stali je vec... nikako ne bi trebala biti sa druge strane blize sajmu. Zasto?
Zato sto tokove putnila treba sto vise usmeravati ka tramvaju koji tu prolazi, a ne ka autobusima.

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
На неком од гробља пројеката, постоји пројекат до нивоа идејног за стајалиште Сајам, са 3 колосека. Није ми позната позиција стајалишта у односу на Војводе Мишића. Оваква расподела колосека омогућава брзим возовима да сустигну воз у стајалишту.
eziog2.jpg

А што се тиче чему треба бити ближи, на овом месту се возови укрштају са возовима, тако да мислим да ово стајалиште би у најмању руку захтевало конкурс за израду новог идејног решења, које би се вредновало и саобраћајно и архитектонски.

Мислим да је овде потребан комбиновани надвожњак за пешаке, бициклисте, аутомобиле и са комерцијалним садржајима, а који би се надовезао на Васе Пелагића. Мислим да би то требао бити један од важних прилаза БнВ, који би се требао изградити већ у почетним фазама.
 
JohnnyLee":11bfu4x7 je napisao(la):
ок, размишљао сам мало на твоје одговоре, па ево модификованог предлога:
Б1: Крњача – Батајница; 5 возова на сат (без промена)
Б2: Панчево варош – Ресник; 4 воза на сат
Б3: Ваљево – Београд центар; 1 воз на сат (Ваљево - Лазаревац све станице, после експрес до Ресника, и онда опет све станице) + 1 воз на сат Лазаревац – Београд центар (све станице)
Б4: Београд главна – Смедерево; 2 воза на сат (1 стаје на свакој станици, 1 експрес Смедерево - Врчин, после стаје на свакој)
Б5: Нови Београд – Велика Плана; 1 воз на сат + 1 воз на сат Нови Београд - Младеновац
Б6: Дунав станица – Падинска скела; 3 воза на сат (не одустајем од ове линије јер Глогоњски и Јабучки рит имају пуно простора за даље ширење, а немају никакву везу са градом). ту чак може да им се стави ово

као што рече Пантограф, иако је километража Београд-Смедерево пругом дупло дужа него путем, ако се пруга доведе у добро стање (брзина до 100 км/х) воз би био бржи него бус/ауто. а да не говоримо о безбедности и другим аспектима.
Овде си почео да мешаш градсу, приградску и регионалну железницу. Мислим да би у номенклатури требао раздвојити:
Б-једноцифрено: Градско приградске линије са већом учестаношћу (радним даном сваких бар 20 минута)
Б-двоцифрено: Градско приградске линије са мањом учестаношћу, и на веће одстојање.
Р-Регионалне линије, за Вршац, Зрењанин, Смедерево, Пожаревац, Велику Плану, Ваљево, Шабац, Нови Сад.

2. Не заборави да расподелиш возове северно од Раковице на Топчидерску пругу и Дедињски тунел. Нека буде 7-8 пари возова на сат кроз Дедињски тунел, а 4-6 пари возова на Топчидерској прузи. Потребно је оставити простор за бар 3 пара брзих возова на сат кроз Дедињски тунел.
3. Немој изостављати Срем, Банат, Обреновац и Железник. За Обреновац је најбоља веза уз десну обалу Саве, без завлачења у Раковицу.
4. Покушај реално да процениш транспортну тражњу, узми у обзир олакшавајуће и отежавајуће околности. На пример, ка Малој крсни немамо великих насеља, аутопут смањује конкурентност железнице, а ка Новом Саду је посебна прича.
5. Покушај да раздвојиш, фазе развоја (на пример, у првој фази воз за Младеновац на сваких сат, а сваки други продужава за Плану), и вршне сате од ванвршних. (на пример, за Нови Сад на пола сата у шпицу, на сат времена ван шпица).

Када све то будеш урадио, направићу процену потребног броја гарнитура, раздвајајући број за градско-приградски и регионални саобраћај.
 
ово што сам урадио је по садашњој инфраструктури, без икаквог ширења. и линије су осмишљене као спајање БГВ-а и Беовоза у један систем (једини изузетак ја линија до Смедерева, с обзиром да тај град доста гравитира ка Београду). нисам ставио ка Инђији, јер сам ту замислио регионални С-Воз (Срем-воз са линијима Нови Сад - Батајница и Рума - Инђија), са првобитном идејом да буду 3 в/с у шпицу, а ван шпица 2 в/с Нови Сад - Батајница и 1 в/с Рума - Инђија. у Панчеву сам замислио П-Воз (Војловица - Ковачица и Владимировац - Панчево главна, исто са по 3 в/с у шпицу), који би користио 711 или неки једноделни (РС1 и сл.).
размислићу за градско/приградску па ћу написати
 
Za stajaliste sajam zidar je uradio montazu 3d vizuelizaciju imate ga ovdje na forumu samo treba malo prelistati
 
Uvode se još dve linije BG voza
N. VUKIĆ | 08. maj 2014. 21:47 | Komentara: 2
Grade četiri stanice i nabavljaju nove kompozicije. Planirana izgradnja stajališta Kamendin, Altina, Sajam i Košutnjak
bg%20voz_620x0.jpg

NAJBRŽIM i najkomfornijim prevozom u srpskoj prestonici - BG vozom, Beograđani će se od sledeće godine voziti na još jednoj liniji prema Resniku. Nadležne službe u Gradu, kao što su i najavile, nastavile su sa unapređenjem i širenjem gradske železničke mreže. Osim nove linije, predstoji produžetak postojeće od Batajnice do Ovčanskog sebeša, izgradnja još četiri stanice, kao i nabavka novih kompozicija.

U Direkciji za javni prevoz kažu da su radovi na izlazu iz "Prokopa" već počeli.

- Ekipe rade i na rekonstrukciji pruge prema Rakovici i Resniku - dodaju u Direkciji. - Izvesno je da će ovi radovi biti završeni do septembra sledeće godine.

Očekuje se da će do tada biti završena i rekonstrukcija pruge Pančevački most - Pančevo, što će omogućiti produžetak postojeće linije do Ovče.

U narednom periodu biće urađene i nove stanice, a prve su Kamendin i Altina za koje su projekti već urađeni. Sledeća planirana, koja treba da se radi na tom potezu je kod Sajma. U pitanju je nadzemna stanica za koju tek treba da se uradi projekat.

U planu je da stanica Kamendin bude završena za tri, Altina za osam, a Sajam za 15 meseci. Do tada će biti završena i ona u Košutnjaku. Pre nego što svi navedeni radovi budu završeni, Grad će nabaviti nove kompozicije, za početak tri, a potom i više.
bg%20voz%20(1).jpg

DNEVNO PO 35.000 PUTNIKA
KADA je BG voz počeo da radi, na trasi od Novog Beograda do Pančevačkog mosta bilo je jedva 4.000 putnika, a kako tvrde u Direkciji, danas je to najbrži i najekonomičniji prevoz za čak 35.000 Beograđana, koji se dnevno prevezu od Batajnice do Pančevačkog mosta. Kvalitet usluge je isti i posle četiri godine: kašnjenje je devet sekundi, čime se ne može pohvaliti nijedan drugi vid prevoza u gradu.


NOVAC OD EVROPSKE BANKE
ZA realizaciju radova "Železnice Srbije" su potpisale ugovor sa Evropskom bankom za rekonstrukciju i razvoj. Samo za izgradnju dve putničke stanice, Kamendin i Altina, potrebno je oko dva miliona evra, a svi radovi izvodiće se uz redovno odvijanje postojećeg saobraćaja na ovom pravcu. Beograđane, na liniji Batajnica - Pančevački most, danas prevozi devet elektromotornih garnitura.

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... je-BG-voza

1_58316326_image29931.png

sa ssc arnorian
 
Karlo del Ponte":1p18dsjp je napisao(la):
На неком од гробља пројеката, постоји пројекат до нивоа идејног за стајалиште Сајам, са 3 колосека. Није ми позната позиција стајалишта у односу на Војводе Мишића. Оваква расподела колосека омогућава брзим возовима да сустигну воз у стајалишту.
eziog2.jpg

Da li ima mesta za tri koloseka?
 
Siniša":24n36woy je napisao(la):
Karlo del Ponte":24n36woy je napisao(la):
На неком од гробља пројеката, постоји пројекат до нивоа идејног за стајалиште Сајам, са 3 колосека. Није ми позната позиција стајалишта у односу на Војводе Мишића. Оваква расподела колосека омогућава брзим возовима да сустигну воз у стајалишту.
eziog2.jpg

Da li ima mesta za tri koloseka?

Ne verujem. :?
 
direktor":stu8l7dx je napisao(la):
Uvode se još dve linije BG voza
N. VUKIĆ | 08. maj 2014. 21:47 | Komentara: 2
Grade četiri stanice i nabavljaju nove kompozicije. Planirana izgradnja stajališta Kamendin, Altina, Sajam i Košutnjak
bg%20voz_620x0.jpg

NAJBRŽIM i najkomfornijim prevozom u srpskoj prestonici - BG vozom, Beograđani će se od sledeće godine voziti na još jednoj liniji prema Resniku. Nadležne službe u Gradu, kao što su i najavile, nastavile su sa unapređenjem i širenjem gradske železničke mreže. Osim nove linije, predstoji produžetak postojeće od Batajnice do Ovčanskog sebeša, izgradnja još četiri stanice, kao i nabavka novih kompozicija.

U Direkciji za javni prevoz kažu da su radovi na izlazu iz "Prokopa" već počeli.

- Ekipe rade i na rekonstrukciji pruge prema Rakovici i Resniku - dodaju u Direkciji. - Izvesno je da će ovi radovi biti završeni do septembra sledeće godine.

Očekuje se da će do tada biti završena i rekonstrukcija pruge Pančevački most - Pančevo, što će omogućiti produžetak postojeće linije do Ovče.

U narednom periodu biće urađene i nove stanice, a prve su Kamendin i Altina za koje su projekti već urađeni. Sledeća planirana, koja treba da se radi na tom potezu je kod Sajma. U pitanju je nadzemna stanica za koju tek treba da se uradi projekat.

U planu je da stanica Kamendin bude završena za tri, Altina za osam, a Sajam za 15 meseci. Do tada će biti završena i ona u Košutnjaku. Pre nego što svi navedeni radovi budu završeni, Grad će nabaviti nove kompozicije, za početak tri, a potom i više.
bg%20voz%20(1).jpg

DNEVNO PO 35.000 PUTNIKA
KADA je BG voz počeo da radi, na trasi od Novog Beograda do Pančevačkog mosta bilo je jedva 4.000 putnika, a kako tvrde u Direkciji, danas je to najbrži i najekonomičniji prevoz za čak 35.000 Beograđana, koji se dnevno prevezu od Batajnice do Pančevačkog mosta. Kvalitet usluge je isti i posle četiri godine: kašnjenje je devet sekundi, čime se ne može pohvaliti nijedan drugi vid prevoza u gradu.


NOVAC OD EVROPSKE BANKE
ZA realizaciju radova "Železnice Srbije" su potpisale ugovor sa Evropskom bankom za rekonstrukciju i razvoj. Samo za izgradnju dve putničke stanice, Kamendin i Altina, potrebno je oko dva miliona evra, a svi radovi izvodiće se uz redovno odvijanje postojećeg saobraćaja na ovom pravcu. Beograđane, na liniji Batajnica - Pančevački most, danas prevozi devet elektromotornih garnitura.

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... je-BG-voza

1_58316326_image29931.png

sa ssc arnorian

Koja je druga nova linija?
 
Линија ка Панчеву је попуњена свега 11% а у ранијем периоду 1000000 људи је користило годишње. Што је 2740 људи дневно, кад се упрости. За нови колосек потрошиће се 69 милиона евра, чиме ће се добити већи такт и нешто корисника више.

Некако ми је то сувише велика инвестиција, за нешто што неће имати превелику нову вредност!?

Потпуно сам убеђен да је колосек усмерен у неколико километара новог правца, кроз градско насељено ткиво, корист би била далеко већа. Па би уложено могло да се врати кроз уштеде на поласцима градских аутобуса и њиховом одржавању, гориву...
Панчево и 3 Београд имају приближан број становника а тај распон се мења сваке године у корист овог другог. Грађани Панчева су у далеко мањем броју свакодневно упућени на БГД него грађани Банатског дела БГД, који сви листом путују на дневној основи преко тог истог П.Моста. На том правцу је ангажовано око 90 аутобуса од којих би и са једним колосеком (поласком воза на пола сата) могло пола да се укине тренутно.

Да не помињем да би то заиста значило развој. Потпуно нове капацитете и деловало атрактивније, због већег броја дестинација, на целу мрежу БГ воза. Верујем да би таква брза и поуздана линија из овог правца, имала број корисника приближан укупном броју садашњих корисника.
Верујем да је ово примењиво и на друге правце. Ја само морам да приметим да се осећа веома јака потреба, да се веома велики број људи брже превезе до кључних тачака у граду. Без стајања на десетинама семафора и још већем броју густо насађених станица, пешачких прелаза па преко друмског дела П.моста који је раван ноћним морама код мале деце.
 
Siniša":cukeiweo je napisao(la):
Karlo del Ponte":cukeiweo je napisao(la):
На неком од гробља пројеката, постоји пројекат до нивоа идејног за стајалиште Сајам, са 3 колосека. Није ми позната позиција стајалишта у односу на Војводе Мишића. Оваква расподела колосека омогућава брзим возовима да сустигну воз у стајалишту.
eziog2.jpg

Da li ima mesta za tri koloseka?
Овакву станицу је могуће изградити, али то не значи да би била јефтина. Вероватно би коштала 5-6 милиона евра.

Како би по изменама ГУП-а због "Наводног Београда" градска железница завршавала на Сајму, то би изгледало овако.
6z4jh4.jpg

Ту нисам уцртао везу за метро, трамвај, и такозвани "ековоз", нека врста шинског превоза која би требала да иде од "Наводног Београда" до Дорћола око Калемегдана, предвиђена у изменама ГУП, које би требало да следе ускоро.

Цео комплекс веза различитих шинских система код Сајма би коштао много, али би бар сигурно неколико пута више путника од Прокопа са све неком потенцијалном метро линијом.
 
Vrh