Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Како бих ја то лепо решио. Мали наговештај - Ограда под напоном.
 
Или ограда са запаљивим лепком, ко гробари... :D

Него, Синиша Мали је најавио другу линију БГ:воза Ресник - Прокоп.
Биће то у свету јединствена линија градске железнице - без путника.
 
Пантограф":3dfxw0zc je napisao(la):
Или ограда са запаљивим лепком, ко гробари... :D

Него, Синиша Мали је најавио другу линију БГ:воза Ресник - Прокоп.
Биће то у свету јединствена линија градске железнице - без путника.

A sto mislis da ce biti bez putnika? Ja sam siguran da ce ogromna vecina gradjana Resnika koji gravitiraju u toku dana ka centru koristiti ovu liniju.
 
Да иде до Панчевачког моста, воз био био пун; да иде до Новог Београда - полупун/полупразан; са Прокопом као једином одредишном станицом у граду - биће празан.
Капацитет воза је 600 путника, а минибуса који га опслужује... Пешачење до троле не долази у обзир.

Из Ресника ће можда неко и користити ту линију, из Кијева, Кнежевца и посебно Раковице, нико.
 
Ja sam već ovde napisao šta treba da se uradi protiv grafitera: 15-20 Kavkaskih ovčara/ Srednjeazijski ovčara/ Tibetanskih mastifa
121900663_1631n.jpg

%D0%A1%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%BD%D0%B5%D0%B0%D0%B7%D0%B8%D0%B0%D1%82%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F_%D0%BE%D0%B2%D1%87%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B0,_%D0%BC%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B4%D0%BE%D0%B9_%D0%BA%D0%BE%D0%B1%D0%B5%D0%BB%D1%8C.jpg

red_tibetan_mastiff_201123201611343778027.jpg

Ne bi više bilo "umetnika".
 
Ја исто сматрам да ће имати доста путника.Овако из главе у том случају би могли лагано да преполове број полазака линије 47.

Но, много смисленије би било да линију бг: воза продуже до Рипња. Станица већ постоји а само насеље Рипањ има преко 20.000 становника. Поврх свега то би из корена променило положај свих подавалских насеља и много растеретило авалски пут. Чак би се и неколико оних 400+ линија могло преоријентисати ка станици Рипањ уместо ка Трошарини. Уз модернизацију пруге и возног парка сва та насеља би преко ноћи саобраћајно гледано постали елитна приградска насеља по угледу на оно што гледамо у холивудским филмовима када глава срећне породице излази из своје мале уредне саб-урбанизације и укрцава се у фенси регионални воз док сви читају новине. :)
 
Тренутно кроз Прокоп имамо возове који ка Батајници полазе у 13 и 43 (10:13 и 10:43), а ка Панчевчком мосту у 21 и 51 (10:21 и 10:51 на пример). Стога, имамо могућност за добру преседачку везу или-или. То значи да ако воз из Ресника стиже у 10:10 у Прокоп, то значи да ће путник за Карађорђев парк стићи 15 минута касније+малтретирање.

То значи да између интервала 45 минута за Панчевачки мост и интервала 30 минута за Прокоп нема разлике у времену путовања, а има у малтретирању! Друго је што ће настати хаос на Панчевачком мосту ако он постане терминал са оним једним извлачњаком. Премда је то могуће решити са две скретнице и неколико маневарских сигнала, ја сам ипак више за линију Рипањ-Панчево Војловица од самог почетка, са тим да би од Овче до Панчево Војловице важио посебан тарифни систем (доплатне карте или неко друго решење). Ово је могуће и у току радова на прузи, са обзиром да неће никада бити потпуног дуготрајног прекида истог.

Постоје различите теорије, али пракса је показала да је померањем са Врачарског тунела на Прокоп поподневни Беовоз за Младеновац пао са 200 путника (са све очајном пругом), на око 50 радним даном.

А сваки директан воз више у Врачарском тунелу је паметан потез, јер управо у том делу града нема ништа осим градских возова, а тај део града је најпроблематичнији за кретање аутомобила, аутобуса и паркирање. :kafa:
 
Ili barem voz Resnik - Pančevo, ili Resnik - Ovča. Ili aktivirati tunel Karaburma i još dva kratka koloseka po izlasku iz njega za okretanje.
 
I ja se slazem da bi linija ka Pancevackom mostu bila kud i kamo bolja i rentabilnija. Ali samo pod uslovom da se ne ide na interval ispod 30 minuta. Medjutim,posto svi znamo da se Prokop trenutno prisilno forsira zbog izgradnje Beograda na vodi,sve mi se cini da od linije Resnik-P.Most ili cak Resnik-P.Vojlovica nema nista. Pa sta mislite zbog cega je Beovoz za Valjevo prvo prebacen na Prokop,a kasnije u pokusaju ispravljanja nevidjene greske napravljena ona sprdnja sa vecernjim dolaskom u Prokop?
 
Na pančevačkoj pruzi probijeno 820 metara novog koloseka


Na pruzi Beograd-Pančevo, probijeno je ukupno 820 metara trase za izgradnju novog koloseka, izjavio je danas generalni direktor Železnica Srbije Dragoljub Simonović.

Posle obilaska radova u blizini železničke stanice "Pančevo glavna", Simonović je rekao novinarima da je kod Pančeva probijeno oko 700 metara trase i kod Krnjače oko 120 metara, kao i da počinju radovi na gradilištu kod Pančevačkog mosta.

Simonović i predstavnici Ruskih državnih železnica su rekli da se radovi idu čak i brže od predviđene dinamike.

Simonović je rekao da je u Srbiju danas stiglo 35 najsavremenijih pružnih mašina iz Rusije, koje su sada na carini i da će već početkom maja biti stacionirane u Rumi, s obzirom da će uskoro početi radovi na deonici Koridora 10 na deonici Ruma- Golubinci.

On je kazao da će ruske mašine biti raspoređene na deonicama koje će biti finansirane ruskih kreditom i da zasada neće biti angažovane na pruzi Beograd - Pančevo, dužine 15 km.

Simonović je istakao da će na toj pruzi, za brzine do 120 km/h, biti izgrđeno pet mostova i peti nosač na Pančevačkom mostu u Beogradu tako da će na mostu moći da saobraćaju dva voza istovremeno.

Železnice su najavile da tokom tih radova na Pančevačkom mostu neće biti izmena u drumskom saobraćaju.

Simonović je podsetio da su pripremno radovi na pruzi Beograd - Pančevo počeli 25. marta i naveo da će biti ispoštovan rok za završetak radova od 960 dana.

Prvi zamenik generalnog direktora Ruskih Dravnih železnica "RŽD Internešnl" Mansurbek Sultanov je rekao da se radovi odvijaju predviđenom dinamikom odnosno da idu i malo brže, nego što je planirano.

On je istakao da je zadovoljan saradnjom sa Železnicama Srbije. Sultanov je najavio da će iz Rusije ukupno u Srbiju stići 105 mašina do avgusta ove godine.

Govoreći o pruzi Beograd - Pančevo, Sultanov je rekao da su dobijene potrebne građevinske dozvole, da je potpuno završena eksproprijacija zemljišta i da su do sada otvorena tri gradilišta i da će od 10. maja početi i radovi na mostu preko Tamiš.

On je kazao da su dobijene i građevinske dozvole za tri od planiranih šest deonica na Koridoru 10, u dužini od 112 km, a da će u junu krenuti radovi.

Sultanov je naglasio da će veliki deo radova biti realizovan u saradnji sa srpskim firmama, kao što su Energoprojekt, Mostogradnja i druge.

U toku maja će biti potpisan ugovor za projektovanje pruge Stara Pazova - Novi Sad u dužini od 43 km na Koridoru 10 i za obnovu prugu Beograd - Bar kroz Srbiju u dužini od 200 km, a prva deonica je dugačka 77 km, rekao je Sultanov.

Projekat modernizacije, izgradnje i elektrifikacije drugog železničkog koloseka Pančevački most - Pančevo Glavna prvi je projekat modernizacije srpskih železnica koji se realizuje iz ruskog kredita.

Reč je o deonici dugoj 15 kilometara, čijom će se modernizacijom povećati propusna moć pruge i brzina vozova na 120 kilometara na sat.

Projekat obuhvata rekonstrukciju postojećeg koloseka i izgradnju i elektrifikaciju novog, drugog koloseka, kao i uređenje železničke infrastrukture u stanicama i na pruzi između Pančevačkog mosta i stanice Pančevo Glavna (Krnjača, Ovča, Pančevački most, Krnjača most i Sebeš).

Vrednost posla je oko 91 milion dolara, od čega je oko 78 miliona dolara obezbeđeno iz ruskog kredita, dok je oko 13 miliona dolara, odnosno 15 odsto vrednosti kredita, na ime učešća, obezbedila država Srbija.

izvor: studio B
 
Пантограф":251x41bf je napisao(la):
Да иде до Панчевачког моста, воз био био пун; да иде до Новог Београда - полупун/полупразан; са Прокопом као једином одредишном станицом у граду - биће празан.
Капацитет воза је 600 путника, а минибуса који га опслужује... Пешачење до троле не долази у обзир.

Из Ресника ће можда неко и користити ту линију, из Кијева, Кнежевца и посебно Раковице, нико.

Nece ni iz Resnika. Zasto? zato sto sa sadasnjom linijom 47 ima direktan prevoz do slavije, a ako preseda, duz trase linije 47 potencijalni putnik ima vezu sa gotovo svim delovima grada. Dosavsi u prokop, putniku ostaje samo da ceka drugi voz ka N. BGD ili ka centru. Zasto bi taj putnik sebe izlagao dodatnom maltretiranju?
 
Pri tome linija 47 je lepo raspođena kroz resnik, dok je železnička na periferiji resnika. Pri tome sve stanice od resnika do prokopa su neke periferije. Trebalo bi takt ukomponovati tako da kad voz stigne na stanicu putnici na istom peronu mogu da presednu za nbgd ili pancevački, u roku od minut-dva.


Dalje, sela rušanj i pinosava se granice sa resnikom i već sad treba razmisljati o nekim feeder linujama

Послато са GT-N7100 уз помоћ Тапатока
 
Siniša Mali za Politiku
Купићемо три нове композиције БГ воза и изградити железничке станице, у то ћемо уложити девет милиона евра. Тај новац биће издвојен из кредита од 120 милиона евра који је претходна градска власт већ узела од Европске банке за обнову и развој. До септембра следеће године Београђани ће се возити новом линијом БГ воза од Прокопа до Ресника. Проблем је што аутобуске линије не пролазе близу станица београдске железнице, па ћемо и тај проблем решавати у ходу. Недостају и паркинзи у близини железничких станица, па планирамо да их изградимо. Грађани би ту остављали аутомобиле, а даље настављали путовање БГ возом. Његова предност је што просечно годишње касни девет секунди!
 
питање за стручњаке: да ли могу на Панчевачком мосту да се окрећу две линије са тактом од 15 минута?
 
JohnnyLee":in8aguh8 je napisao(la):
питање за стручњаке: да ли могу на Панчевачком мосту да се окрећу две линије са тактом од 15 минута?
Johnny,u obliku kakav je sada BG:VOZ,i sa ovim sistemom signalizacije to je neizvodljivo.
 
Cuburac93":3i9pfogw je napisao(la):
Životno me zanima koji će model kupit za bg voz

Bolje je pitanje za koje preduzece se kupuju ti vozovi. Posto je svima poznato da novi zakon o zeleznici jos nije zaziveo,a sa tim i nemoguce je da drugi operateri koriste infrastrukturu Zeleznica Srbije. Novi gadonacelnik verovatno nije upoznat sa celom situacijom pa je tako nesto i izjavio.
 
А кад су најавили приватнике :roll:

Stari prilog
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=3DjAXxxlpcQ[/youtube]
 
Nije mi jasno zasto gurati takt na 15 minuta ako je on na ivici funkcionisanja a pogotovo ne prosirivanja sistema. Zar nije bolje onda napraviti optimalnije taktove ali mozda sa manje presedanja i direktnijim linijama kroz cvor. Karlo, Rile, Mvbg?
 
mvbg1":3gelg9ee je napisao(la):
JohnnyLee":3gelg9ee je napisao(la):
питање за стручњаке: да ли могу на Панчевачком мосту да се окрећу две линије са тактом од 15 минута?
Johnny,u obliku kakav je sada BG:VOZ,i sa ovim sistemom signalizacije to je neizvodljivo.

ок, хвала :kk: +
 
Vjerovatno ce remontovati 3 RVR kojima se jos moze udahnuti zivot , grad ce sigurno postati operater u nekom buducem periodu
 
JohnnyLee":489qjiiz je napisao(la):
питање за стручњаке: да ли могу на Панчевачком мосту да се окрећу две линије са тактом од 15 минута?
Могуће је уградњом 2 скретнице премештањем 3, уградњом једног укрштаја, и уградњом маневарских сигнала. Цена подухвата око 350.000 евра. Питање је да ли има смисла правити такт 15 минута сада? Железничка станица Раковица се не може поредити са Новим Београдом колико су очајне везе са комшилуком, те она није циљна група, а самом Реснику је 30 минута интервал више него пуна капа. Пре би требало размотрити да сваки други полазак продужава са Панчевачког моста до Рипња, што је изводљиво (већ сам направио модел реда вожње).

За тај буџет од 9 милиона евра, мислим да ће се за око 4 милиона евра извршити рестаурација 3 диносауРуса, а преосталих 5 да ће бити уложено у пругу. Од Кошутњака до Раковице су сами прагови и шине одлични, али испод пруге би морало да се направе много боље дренаже и да се копа најмање 1,5метар у дубину. Требало би сигурно заменити доста скретница у Реснику, а и од Раковице до Ресника је сада свега 50км/с, највише због доњег строја (земљиште испод туцаника).
 
Ни ја не очекујем много путника који су спремни да преседају редоследом 47/503/504 - БГвоз2 - БГвоз1 - Трамвај...

Да је линија Батајница-Панчевачки мост метро са возовима који иду на 3 минута то би било изводљиво, а овако је веома незгодно, чак и у шпицу. Што каже Делија, до Рипња би већ била друга прича.

Уместо тога, поново ћу изнети предлог да се уведу 3 линије:

1. Батајница - Панчевачки мост са тактом од 20 минута (путници који иду ка центру града)
2. Батајница - Ресник са тактом од 20 минута (путници који иду ка НБГ из земунских и раковичких насеља)
3. Ресник - Панчевачки мост са тактом од 20 минута (путници који иду ка центру града)

Тако би у сваком краку воз саобраћао на 10 минута. Можда би линија Батајница - Ресник била слабије оптерећена, али временом би они који иду на краћу релацију циљали тај воз и тако би се попуњеност изнивелисала.
 
Jako je loša iskorišćenost BG boza u Zemunu, jer je železnička stanica Zemun slabo povezana autobuskim linijama, i jako daleko od centra.
 
Vrh