Delija
Expert
- Učlanjen(a)
- 03.01.2010.
- Poruke
- 8.111
- Pohvaljen
- 15.653
Мени просто звучи бесмислено отварати линију градске железнице Ресник - Прокоп. Као да су отворили деноцу неке метро линије. Градска железница је нешто што у најмању руку покрива крајња насеља онога што се води као Београд (да изузмемо Обреновац, Младеновац и Зрењанин из приче као неке екстреме и нелогичности) Та линија би имала ужасно мало станица и тешко да би икада превозила већи број путника.
Иначе, колико год презирао Малог, снс па и све партије ово је нешто најлогичније што је неки партијски пацов изјавио у вези јгп-а последњих 15 година:
Дакле, неки трагови разума постоје и можда не би било лоше да се мало активирамо (и имамо план и уљж) и предложимо извлачење неког максимума за градску железницу из постојећег жел чвора и ових намера Малог.
Иначе, колико год презирао Малог, снс па и све партије ово је нешто најлогичније што је неки партијски пацов изјавио у вези јгп-а последњих 15 година:
Купићемо три нове композиције БГ воза и изградити железничке станице, у то ћемо уложити девет милиона евра. Тај новац биће издвојен из кредита од 120 милиона евра који је претходна градска власт већ узела од Европске банке за обнову и развој. До септембра следеће године Београђани ће се возити новом линијом БГ воза од Прокопа до Ресника. Проблем је што аутобуске линије не пролазе близу станица београдске железнице, па ћемо и тај проблем решавати у ходу. Недостају и паркинзи у близини железничких станица, па планирамо да их изградимо. Грађани би ту остављали аутомобиле, а даље настављали путовање БГ возом. Његова предност је што просечно годишње касни девет секунди!
Дакле, неки трагови разума постоје и можда не би било лоше да се мало активирамо (и имамо план и уљж) и предложимо извлачење неког максимума за градску железницу из постојећег жел чвора и ових намера Малог.