Делија,
Како год да су радили, удружења "Имамо план" и "Удружење љубитеља железнице" су се потрудили да ураде нешто-било шта ван форума, и ако ништа, у јавности оставе бар неки глас разума.
Када се изађе из виртуелног у стварни свет, много тога је "пипање по мраку", и уз безброј саветовања много тога мора да се научи покушајима и грешкама. За успех неке грађанске иницијативе су потребне године упорности и рада на нечему. Да би се Звездарска шума сачувала требало је 2 године смарати противника, а исто тако и за шуму на Петловом брду (где још није завршено). Приче "против" су далеко лакше него приче "за", и чак и у "културним, уређеним и демократским друштвима" за многе ствари је било потребно преко 10 година. :kafa: Само Удружење љубитеља железнице је предвидело у Плану рада за 2014. чак 21 активност, што је већински усвојено, и на шта је била само једна примедба из чланства. Сам предлог стајалишта Сајам је један од форумашких предлога, каквих смо правили на хиљаде, додатак берзи идеја што овај форум и јесте. О самом статусу сакупљања потписа за трамвај ка Кумодражу, постоји
следећа тема као и на
Степином форуму То је ствар око које сам најактивнији, а незнатну количину материјала по том питању пишем на Беобилду, јер за сада су форумаши углавном незаинтересовани (не постују, не постављају питања, чак ни не лајкују).
Што се позиције моћи тиче, Краљица Марија је била страствени возач, и постојању јединог булавара на Вождовцу се можемо захвалити зато што јој је то било узпут за Опленац. Постоји на железници израз "Милкина станица" :laugh: , а то је станица или стајалиште уз неки заселак, која је по свим прорачунима сувишна, но љубавница генералног директора Милка је из тог места. :mrgreen:
А и по чему смо се Југ и ја свађали? Са њим сам увек комуницирао фино и цивилизовано, баш као у последњих неколико постова.