Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Kako nema?


Šta mislite da je ideja za stajalište sajam palo na pamet siniši malom?

To im je palo napamet tako što neko od gradskih činovnika čita forum.

Послато са GT-N7100 уз помоћ Тапатока
 
Plan za tu stanicu na mostu postoji vec pre 20 godina. Cak je uradjeno i idejno resenje stajalista za vreme JZ sa 3 koloseka.
 
@Delija
U pravu si, zaista nema smisla da se prepucavamo, trebalo je da odgovorim Karlu na PM.

Uz to postavljas bitno pitanje, saradjivati ili ne sa partijskim bitangama?
Pokusali smo sa prethodnom ekipom, dobili smo mesavinu laznih osmeha i prezira i na kraju jedno veliko nista.

A nesto ne vidim da je nova ekipa po necemu drugacija.
 
Ја сам се то запитао после онога око СА. Да нам економија није каква јесте, да приватни инвеститори нису какви јесу у околностима у Београду какве јесу ишли бисмо на сарадњу директно са приватним сектором и ту би се лакше долазило до конкретних решења јер је очигледно да је примарна делатност градске управе да не ради ништа и саботира све сем оних пројеката за које се пита неко на вишим инстанцама.

Извињавам се ако сам био преоштар али мора још нешто да се узме у обзир а то је да ову актуелну и ону претходну градску власт боли ћошак да разради сопствене идеје и пројекте којима баронишу грађане с времена на време - Париска, године утрошене на "планирање" степе, Славија, силни пдр-ови који се малтене намерно саботирају како се неко не би дрзнуо да гради нешто без масног рекета, наводни београд где од свега имамо рендер...

У таквим околностима једноставно не можемо да очекујемо да се град активира и разради неку нашу идеју.
 
Делија,

Како год да су радили, удружења "Имамо план" и "Удружење љубитеља железнице" су се потрудили да ураде нешто-било шта ван форума, и ако ништа, у јавности оставе бар неки глас разума. Када се изађе из виртуелног у стварни свет, много тога је "пипање по мраку", и уз безброј саветовања много тога мора да се научи покушајима и грешкама. За успех неке грађанске иницијативе су потребне године упорности и рада на нечему. Да би се Звездарска шума сачувала требало је 2 године смарати противника, а исто тако и за шуму на Петловом брду (где још није завршено). Приче "против" су далеко лакше него приче "за", и чак и у "културним, уређеним и демократским друштвима" за многе ствари је било потребно преко 10 година. :kafa: Само Удружење љубитеља железнице је предвидело у Плану рада за 2014. чак 21 активност, што је већински усвојено, и на шта је била само једна примедба из чланства. Сам предлог стајалишта Сајам је један од форумашких предлога, каквих смо правили на хиљаде, додатак берзи идеја што овај форум и јесте. О самом статусу сакупљања потписа за трамвај ка Кумодражу, постоји следећа тема као и на Степином форуму :fijasko: То је ствар око које сам најактивнији, а незнатну количину материјала по том питању пишем на Беобилду, јер за сада су форумаши углавном незаинтересовани (не постују, не постављају питања, чак ни не лајкују).

Што се позиције моћи тиче, Краљица Марија је била страствени возач, и постојању јединог булавара на Вождовцу се можемо захвалити зато што јој је то било узпут за Опленац. Постоји на железници израз "Милкина станица" :laugh: , а то је станица или стајалиште уз неки заселак, која је по свим прорачунима сувишна, но љубавница генералног директора Милка је из тог места. :mrgreen:

А и по чему смо се Југ и ја свађали? Са њим сам увек комуницирао фино и цивилизовано, баш као у последњих неколико постова.
 
Карло, мало сам преправио предлог, па ти види колико је то композиција

све фреквенције су целодневне, сем тамо где сам посебно навео

Градске линије БГВ-а:
Б1: Крњача – Батајница; 4 воза на сат
Б2: Овча – Ресник; 4 воза на сат
Б3: Јајинци – Земун; 4 воза на сат

Приградске линије БГВ-а:
Б11: Младеновац – Београд центар; 1 воз на сат + 1 воз на сат Б11Е (експрес Младеновац – Раковица – Београд центар) у јутарњем и поподневном шпицу; Б11 наставља за Велику Плану (уколико се локална самоуправа укључи у систем финансирања) на свака два сата
Б12: Лазаревац – Београд главна; 1 воз на сат + 1 воз на сат Б12Е (експрес Београд главна – Раковица – Лазаревац) у јутарњем и поподневном шпицу; Б12 наставља за Ваљево уз заустављање на свакој станици (уколико се локална самоуправа укључи у систем финансирања) на свака два сата
Б13А: Београд главна – Смедерево; 1 воз на сат + Б13Б: Београд главна – Пожаревац; 1 воз на сат (уколико се локалне самоуправе укључе у систем финансирања)
Б14: Дунав станица – Војловица; 3 воза на сат (уколико се локална самоуправа укључи у систем финансирања)

Б13 и Б14 се покрећу само ако се локалне саоуправе укључе у систем

као додатак БГВ систему ту су и П-Воз (територија Панчева) и С-воз (регионални сремски воз)
П1: Владимировац – Ковачица; 2 воза на сат

С1: Нови Сад – Батајница; 2 воза на сат
С2: Рума – Инђија; 1 воз на сат + Шид – Инђија; 1 воз на сат
 
Stigao zahtev iz grada da se tri garniture posalju na remont u Zrenjanin. Pocelo je. :kafa:
 
НЕУСПОСТАВЉАЊЕ САДА ЛИНИЈЕ ВОЗА БЕОГРАД ГЛАВНА-РЕСНИК ЈЕ ВЕЛИКА ГРЕШКА! 15.5.2014.

Не зна се ко се ту горе понео, град, Дирекција за јавни превоз, Железнице Србије, сектор за вандредне ситуације, када је пруга једини ненарушени вид превоза за Раковицу и Ресник! Ускоро ћу вам послати слике! Најмање четири гарнитуре стоје, јер су укинути возови за Пожаревац, Ваљево и Младеновац, тако да нема изговора да нема чиме да се вози! Сем тога, возом се може вршити и снабдевање, достава опреме за спасавање, као и војника и жандармерије. Једино смо ми тако лоше организовани да са постојећом неугроженом пругом и композицијама окрећемо саобраћај за Ресник преко Рушња и Видиковца!
 
Karlo mozes li da izvuces iz tvoje arhitve projekat stajalista na mostu sa 3 koloseka? mene najvise cudi ta cinjenica da ih ima 3 a ne 4, zvuci mi cudno, sto zbog ravnoteze mosta na tom delu, sto zbog propusne moci.
 
Хајмо мало у обилазак! Аутомобилско-аутобуски саобраћај ка Реснику и долинском делу Кнежевца је био у колапсу! Чак и на линијама 37,50, 59 се отежано одвија, јер на раскрсници код Општине Раковица је вода пола метра. Дотле стиже поплавни талас, који је код БПИ око метар ипо.
2hpu338.jpg

2u90a2u.jpg

Трамвајски саобраћај такође у колапсу, а саобраћај кроз Борску улицу се креће брзином од око 5 километара на сат због додатног оптерећења.
2nrj3t5.jpg


Подходник испод железничке станице Раковица. Ипак, перонима се може прићи врло опасним прескакањем колосека.
vebugy.jpg


На раскрсници а Варешком само метар воде.
23t1qw6.jpg
 
Poslije povlacenja vode morace da sredjuju tramvajsku prugu sta uradi topcidreka i neodrzavanje kanala
 
Идемо даље:

Потопљена трамвајска пруга у Раковици, иначе, свуда је пруга најмање 1,5 метар изнад воде!
fwh8d4.jpg


Потопљени расадник, код некадашње ранжирне станице у Топчидеру.
iooj0n.jpg


Мало поглед на парк са пруге:
30lm3ko.jpg

33axcly.jpg


И на крају код Раскрпетље, пар аутомобила заглављених у води. Све време, није прошао ни један једини путнички воз, а са оволико имобилисаних возова, и катастрофи на путевима, требало би да пичи воз на барем сваких пола сата у сваком правцу.
11buan9.jpg
 
A samo par dana kasnije potop... :(
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=X85PuQMukmg[/youtube]
 
:lol:
Vraćajući se sa posla bg vozom prisustvovao sam na Tošinom bunaru umalo nesreći u najavi. Verovatno vam je poznato da se uz samo železničko stajalište napasa krupna i sitna st*** (konji, krave, ovce, koze). E a sad je jedan od stočara opasnost i po životinje i po ŽS i putnike podigao na viši nivo. U trenutku kada je bg:voz iz Batajnice stigao na stajalište on je sa stadom koza krenuo preko železničkog nadvožnjaka. Voz je sačekao da on prođe sa kozama i spusti se niz nasip na drugoj strani nadvožnjaka. Svega minut kasnije naišao je IC. Šta bi bilo da je on to radio tada?! IC ne staje na stajalištu Tošin bunar, izlazi iz tunela (što utiče na vid mašinovođe) a pruga je u krivini.

Kome se obratiti u ŽS-u ili gradskoj upravi da se koloseci nekako obezbede (ograde i tsl.) kako bi se izbegla neka nesreća?
http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=114211323&postcount=8268
 
A da nije i u Obrenovcu osvanulo negde i STU nedelo ?
sozbirom da je bilo mnogo čamaca za ,,overu,,
a tatin sinčić preferira isključivo prevozna sredstva.... :twisted:
 
У петак 30.5.2014. поново гостујем на РТВ Стара Пазова. У 15:00 на радиу, а у 16:00 на телевизији. Оба пута по 15 минута би требало.
 
Pitam se sta je zalosnije, voz ili klupice u prvom planu...
 
Vrh