Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Једино што ће сигурно да буде рађено - ако су ти "Штадлери" заиста за Бг:воз - јесте обијање перона на станици Вуков споменик, јер из постојећих у нископодну композицију неће моћи да се уђе (ускочи).
 
21 Stadlera sto su naruceni nisu za potrebe BG-Voza vec za unutrasnji saobracaj ZS!
 
Novi vozovi nisu namenjeni BG:vozu. Ipak, pošto će Železnice uvek biti u deficitu, nemojte da se čudite ako neki od njih zaista i bude na BG:vozu. Ja sam apsolutno protiv toga, ti vozovi bi trebalo da budu u službi međugradskog prevoza, a imamo dovoljno RVR-a za gradski.
 
Lepo piše u narudžbenici "Belgrade region".U unutrašnjosti,gde?? Na kojim to prugama??Ioanako su nove ruske kompozicije pokrile dosta unutrašnosti,a naručeno je još 30ak novih. :kafa:
Matija ,pa za godinu dana ističe upotrebna dozvola proizvođača za RVR.. :kafa:
Pantograf, rekonstrukcija perona na Vuku se odavno najavljuje..
xew-116948.jpg

na maketi se lepo vidi raspored vrata kao i boje su u skladu sa BGV,Beovozom :kafa:
 
да, за потребе даљег ширења саобраћаја на неелектрифицираним пругама
 
Jesu DMU,ovih što su pristigli +novih 30,zaboravih gde sam to pročitao ,da li sajt žs ,pruga ili sl. :kafa:O tako da barem u ovom slučaju ne mogu da se žale iz unutrašnjosti da su zapostavljeni u odnosu na Beograd,a staviti nove el.garniture da saobraćaju po selima,umesto u bg čvoru ili za novi sad je naracionalno i nelogično.
 
Biće 26 ili 27 novih iz famoznog ruskog kredita.

2012, gde si čuo to za obijanje perona na Vuku?
 
ма неће бити обијања перона на Вуку, пусти га. треба само да се перон на К. парку уздигне на висину перона на Вуку
 
Pa, morao bi onda da se podigne i na Prokopu, i na svim ostalim stanicama. Jedino Rakovica ima visoke perone.
A "Štadleri" ne bi mogli da se koriste, jer su im ulazi niskopodni.
 
Ljudi vec smo apsolvirali gdje ce da idu stedleri na 1h bg/ns i SU i slicne kombinacije vidim da je vrucina malo pomela forumase pojedine
 
Пантограф":q0zgfbhl je napisao(la):
Biće 26 ili 27 novih iz famoznog ruskog kredita.

2012, gde si čuo to za obijanje perona na Vuku?
To je drug mrka izjavio u intervju,zaboravih koje novine,pre dve godine,a meni se čini logično,pa svi znamo da se platforme u BGČvoru moraju ujednačiti.. :kafa:
 
direktor":2os22oa7 je napisao(la):
Ljudi vec smo apsolvirali gdje ce da idu stedleri na 1h bg/ns i SU i slicne kombinacije vidim da je vrucina malo pomela forumase pojedine
Pa zar ti oni render nešto ne govore od slika vozova,natpisa ,rasporeda vrata,i da lepo piše da je za Belgrade region.Za ns će sigurno ići barem 5,ostali na BG.Beovoz,do Subotice sigurno neće..pa lepo ti piše u specifikaciji da su vozovi pravljeni za regionlni saobraćaj a ne inter city,u šta Subotica spada.. aonda bi mogli i do Niša,ovi vozovi nisu za tu namenu proizvedeni :kafa:
 
sasa901":1nxwa2lz je napisao(la):
boca-ica":1nxwa2lz je napisao(la):
Da se ne bi izgubili vrlo vredni postovi sa teme metro preonosim ih i ovde , jer do realizacije metroa
posluzi ce i Bgvozu :)

Delija":1nxwa2lz je napisao(la):
Ево га на мапи,сива линија

kr.gif


Ево га почетак тунела (излаз ка карабурми)

crim00151rm.jpg


crim00148so.jpg


Тунел је скоро потпуно готов,мислим да су чак и на једном делу шине постављене

Иначе,постоји и тунел испод станице "Панчевачки мост" који је требао да спаја будућу станицу "Карабурма" са старом "Дунав" станицом.

А ево га и онај метро тунел у Гаврила Принципа.

tunel.jpg


http://www.dodaj.rs/f/2R/kz/asjeAT4/1.jpg[/img


Па ту излазе.Ја сам лоше објаснио.Сива линија је укопани део који је грађевински био добрим делом завршен али је то временом пропало и зарасло до непрепознатљивости.Сад је и депонија преко тога а тунели су оно после оне црне "заграде" на крају сиве линије.

[img]http://www.dodaj.rs/f/2R/kz/asjeAT4/1.jpg



Guranje pod tepih, svih ovih godina
gotovo završenog povezivanja i Karaburme
je za svaku osudu :twisted:

Al hajde. . . . zahvatanje iz budjeta završismo priču sa ormaricima, knjigama obdaništima . . . .
na redu je da se završi muški posao

Upravo predhodni tekst o ,,sredjivanju,, potezu Batajnica Pančevački most, itekako ima smisla kao dobra prilika
da se do tada pripremi i nastavi sa povezivanjem zapostavljene Karaburme - celog tog dela Beograda
ima li sanse da se prosiri ovaj bg voz :) do karaburme :) i na dalje

Samo da ispravim da postoje dva odvojna tunela ka Karaburmi iz tunela Vračar. Jedan se odvaja udesno, gledano od Vukovog spomenika, a drugi se odvaja ulevo i prolazi ispod koloseka za Pančevo pa za Karaburmu. Nije mi poznato da postoji vezni tunel za Dunav stanicu.

Da razjasnimo što se tiče novih EMV-a i DMV-a. Novih 27 komada DMV-a iz Rusije, uz 12 već kupljenih, će pokriti saobraćaj na neelektrificiranim prugama po Srbiji a EMV-i će služiti za regionalni saobraćaj po Srbiji. Dakle za linije ka Šidu, Subotici, Nišu, Kraljevo i Prijepolju tj. tamo gde je pruga elektrificirana. Ne znam, zašto ste svi navalili da ti vozovi idu na BG:voz. Grad je imao kredit za potrebe svoje gradske železnice koji nije u mogućnosti da iskoristi i od kupovine novih vozova za gradsku železnicu za sada nema ništa. Ovo ŽS kupuje za svoje potrebe. Možda će grad Beograd opet da remontuje RVR-ove, ko zna.
 
Zar linja BG-Niš-SU spada u regionalnu? Zar to nije inter-city,i da takve linje zaslužuju i takve inter-city vozove? Ovo su Štadler regionalni laki vozovi..neosporno..
 
JohnnyLee":1di6613v je napisao(la):
ма неће бити обијања перона на Вуку, пусти га. треба само да се перон на К. парку уздигне на висину перона на Вуку

Обијање перона на Вуку ће бити кад за то дође време. И то је доста лоше решење, алтернативно је насипанје подлоге.
 
Koliko se sećam cela evropa muku muči sa ujednačavnjem visina platformi ,da li neko zna da li se to nekako tehnički rešilo?.Pre dve godine je eu raspisala konkurs i u nasim tehničkim školama za najbolje rešenje toga problema..
 
JohnnyLee":1l5vjjlq je napisao(la):
ма неће бити обијања перона на Вуку, пусти га. треба само да се перон на К. парку уздигне на висину перона на Вуку
Ako je to bolje rešenje ja sam za,kako sad to da ne odgovaraju "laki niskopodni vozovi"?Ili će sve platforme biti spuštene ili podignute,meni je to logično,mada sam video da ima i rešenja toga problema u nekim gradovima.. :kafa:
 
Sto bi se podizala platforma Vuka kada tuda nece ici Stadleri koji su namenjeni sa daljinski saobracaj?
nema potrebe nista da se spusta, trebace samo da se kupe vozovi za gradsku zeleznicu koji su odgovarajuce visine i to je to.

Nema potrebe za niskopodnost u gradska stajalista koja imaju podignute perone.
 
Postoji standardna visina u Evropi, 0.45m mislim da je, pa će stoga sve jednoga dana morati da se ujednači. Ti gradski vozovi koristiće i druge stanice, pa stoga visina perona i poda u vozovima mora da se standardizuje na nivou Srbije.
 
spatiotecte":1bu687fb je napisao(la):
Sto bi se podizala platforma Vuka kada tuda nece ici Stadleri koji su namenjeni sa daljinski saobracaj?
nema potrebe nista da se spusta, trebace samo da se kupe vozovi za gradsku zeleznicu koji su odgovarajuce visine i to je to.

Nema potrebe za niskopodnost u gradska stajalista koja imaju podignute perone.
Ako su za daljinski,zašto su laki niskopodni? :roll:
 
U Zrenjaninu, u fabrici Šinvoz, za potrebe ŽS remontuje se garnitura 093-094 dok se u Smederevu u fabrici Želvoz nalazi garnitura 080-097. Time će u saobraćaju biti sve što može što se tiče RVR. Od onih zemunskih krševa moglo bi da se sastavi još 3-4 komada ali pitanje je koliko se to isplati.
Šinvoz
sinvoz-1660x330.jpg


sinvoz-2660x330.jpg
 
Vrh