Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Šta god sve mi zvuči površno,i tu je prazna priča bez ŽS.A malo su se kasno setili...
 
Vidim da u BG vozu član "posade" voza mora da pešači kroz celu kompoziciju da bi usmeno prenosio obaveštenja putnicima ("Ide samo do Zemuna... Idemo samo do Zemuna..."). Zar je tokom one modernizacije kompozicija bilo toliko teško izvodljivo i skupo ugraditi po jedan zvučnik negde u plafon svakog odeljka voza, i sprovesti žicu do kabine vozača?
 
Prilikom svake vožnje BGvozom vidjam konduktera koj
uvek uredno prodje od prvog do poslednjeg vagona
i obavezno na stanicama pomaže mašinovodji
dajuci znak iz jednog od vagona da je završen ul-iz putnika

Tehnička podrška koja bi ne samo podigla nivo usluge već olakšala tim ljudima nj. težak posao
očigledno je zatajila ili izostala
 
Исхвалише БГ:воз и иноземци:


ИЕА:Нови систем јавног превоза у градовима, и Београду

ПАРИЗ, 10. јула (Танјуг) - Урбанисти морају да осмисле нове системе јавног превоза у градовима како би уштедели од 70.000 милијарди долара на глобалном нивоу у наредних 37 година, показала је данас објављена студија, у којој се као пример градова којима је то потребно наводе Београд, Сеул и Њујорк.

Према овој студији, коју је израдила Међународна енергетска агенција (ИЕА), под називом "Прича о реорганизованим градовима", процењује се износ који би до 2050. године могао да буде уштеђен на возилима, гориву и инфраструктури, преноси Франс прес.

У овом тренутку већ више од половине светске популације живи у градовима, од којих многи имају проблема са саобраћајним гужвама и претрпаним путевима, што земље кошта неколико милијарди долара у изгубљеном гориву и времену, наносећи штету квалитету животног окружења, здравља и безбедности, додаје се у том извештају.

Изврсна директорка ИЕА, Марија фан дер Ховен, указала је да се законодавци морају удаљити од појединих технологија.

"Они морају размотрити како да изграде и обнове градове, који ће превозити скоро 6,3 милијарде људи до 2050. године. Морамо испланирати инфраструктуру, логистику и енергетски систем, који ће данас имати смисла", додаје се у саопштењу директорке.

Извештај је заснован на студијама случаја спроведеним у више од 30 градова широм света, који су побољшали ефикасност система јавног превоза, смањили емисију штетних гасова и побољшали квалитет живота.

"Током првих шест месеци реорганизовања свог железничког система, Београд је утростручио број путника", додаје се у извештају.

Фан дер Ховенова очекује да ће скоро 70 одсто светске популације до 2050. живету у градовима и да ће се потрошња енергије у градском превозу удвостручити.
 
Pa jeste ,BRAVO ZA BGVOZ,šta sada treba stranci da nam kažu kakav sistem imamo i da treba da ga unapredimo, jer mnogi gradovi to nemaju ili tek uz muku ga planiraju kao Sidnej..mi to kao papagai ponavljamo na beobuildu. :kafa:
 
Pa realno u evropi, podzemnu gradsku zeleznicu nemaju mnogi gradovi, tu smo u rangu sa Parizom, Berlinom, Mosvom itd.
 
Železnice Srbije" i kineska kompanija "Huawei" potpisale Okvirni sporazum za modernizaciju integrisanog sistema telekomunikacija
Sreda, 17. jul 2013.


"Železnice Srbije" i kineska kompanija "HUAWEI" potpisale su danas, 17. jula, u Beogradu, Okvirni sporazum za modernizaciju Integrisanog sistema telekomunikacija.

U ime srpskih železnica sporazum je potpisao generalni direktor Dragoljub Simonović, a u ime kineske kompanije "HUAWEI" Džefri Vang, potpredsednik za centralnu i istočnu Evropu i nordijske zemlje. Potpisivanju Okvirnog sporazuma prisustvovali su izvršni direktori "Železnica Srbije" Predrag Janković i Svetozar Čapin, kao i ostali članovi poslovodstva, i direktor predstavništva"HUAWEI" u Srbiji Džek Vei. Procenjena ukupna vrednost investicije za kompletnu modernizaciju telekomunikacija srpskih železnica, koja će biti realizovana u nekoliko faza, iznosi oko 200 miliona evra.
Samo za prvu fazu projekta procenjena vrednost investicije je oko 40 miliona evra. Ona obuhvata radove na izgradnji pasivne optičke infrastrukture i aktivnu mrežnu opremu (sisteme prenosa, IP-MPLS, stanične telekomunikacione sisteme), zajedno sa uvođenjem GSM-R rešenja na pilot deonici u beogradskom železničkom čvoru, od Batajnice do Pančeva. Pilot projekat na deonici Batajnica – Pančevo glavna moći će da otpočne tek po dobijanju svih potrebnih dozvola i certifikata od Direkcije za železnice.

U 2014. godini "Železnice Srbije" planiraju da u telekomunikacionu infrastrukturu investiraju 22 miliona evra, a od 2015. do 2018. godine još 40 miliona evra. To znači da je "Železnicama Srbije" od ove do 2018. godine za modernizaciju telekomunikacione infrastrukture potrebno ukupno 78 miliona evra.

Ulaganja u telekomunikacionu infrastrukturu obuhvataju izgradnju kablovske infrastrukture (optički i bakarni kablovi), prenosnih i komutacionih sistema, zatim informatičkih sistema (informisanje putnika, video nadzor, vizuelno informacioni sistem, satni sistem), pružnih uređaja, lokalne radio mreže, radio dispečerskih sistema i GSM-R sistema na pilot deonici Batajnica-Pančevo glavna.

IZGLEDA, DA OBEĆAVA UNAPREĐENJE STANICA BGVOZA... :kafa: iZVOR;www.železnice srbije.rs
 
Lepe vesti :)
samo me malo brine ono bakarni kablovi . . . da ne bude ubrzo i capca rapca . . .
 
Pa zato se mora uvesti video nadzor i obezbeđenje,ovako ispada da vas mnogu ubiti na sred perona ž.stanice a da niko ne vidi..patetično ali istinito :kafa:
 
Da se ne bi izgubili vrlo vredni postovi sa teme metro preonosim ih i ovde , jer do realizacije metroa
posluzi ce i Bgvozu :)

Delija":3lz3nn88 je napisao(la):
Ево га на мапи,сива линија

kr.gif


Ево га почетак тунела (излаз ка карабурми)

crim00151rm.jpg


crim00148so.jpg


Тунел је скоро потпуно готов,мислим да су чак и на једном делу шине постављене

Иначе,постоји и тунел испод станице "Панчевачки мост" који је требао да спаја будућу станицу "Карабурма" са старом "Дунав" станицом.

А ево га и онај метро тунел у Гаврила Принципа.

tunel.jpg


http://www.dodaj.rs/f/2R/kz/asjeAT4/1.jpg[/img


Па ту излазе.Ја сам лоше објаснио.Сива линија је укопани део који је грађевински био добрим делом завршен али је то временом пропало и зарасло до непрепознатљивости.Сад је и депонија преко тога а тунели су оно после оне црне "заграде" на крају сиве линије.

[img]http://www.dodaj.rs/f/2R/kz/asjeAT4/1.jpg



Guranje pod tepih, svih ovih godina
gotovo završenog povezivanja i Karaburme
je za svaku osudu :twisted:

Al hajde. . . . zahvatanje iz budjeta završismo priču sa ormaricima, knjigama obdaništima . . . .
na redu je da se završi muški posao

Upravo predhodni tekst o ,,sredjivanju,, potezu Batajnica Pančevački most, itekako ima smisla kao dobra prilika
da se do tada pripremi i nastavi sa povezivanjem zapostavljene Karaburme - celog tog dela Beograda
 
По мени идеалан пример за НБГ станицу:

"Arnhem Central" , Холандија

8b0b417ef367.jpg


b179543a9afd.jpg


4f6cdaa7306b.jpg


Да је било рационалног размишљања овако би нам и прокоп изгледао.
 
Problem Prokopa nije racionalno razmišljanje , već Maleško brdo , pošto je grad u obavezi da obezbedi stanove ljudima koje bi raselio , kako bi mogla da se završi stanica , a što oni ne žele već godinama da urade , pa zato izgleda onako kako izgleda.
Što se tiče ovog primera za NBG stanicu , slažem se u potpunosti.
 
stazione%20tiburtina%205%20gallery.jpg

Evo malo maši na volju,pogled ispod stanice NBG :wink:
 
2012":3t7gtb77 je napisao(la):
Železnice Srbije" i kineska kompanija "Huawei" potpisale Okvirni sporazum za modernizaciju integrisanog sistema telekomunikacija
Sreda, 17. jul 2013.


"Železnice Srbije" i kineska kompanija "HUAWEI" potpisale su danas, 17. jula, u Beogradu, Okvirni sporazum za modernizaciju Integrisanog sistema telekomunikacija.

U ime srpskih železnica sporazum je potpisao generalni direktor Dragoljub Simonović, a u ime kineske kompanije "HUAWEI" Džefri Vang, potpredsednik za centralnu i istočnu Evropu i nordijske zemlje. Potpisivanju Okvirnog sporazuma prisustvovali su izvršni direktori "Železnica Srbije" Predrag Janković i Svetozar Čapin, kao i ostali članovi poslovodstva, i direktor predstavništva"HUAWEI" u Srbiji Džek Vei. Procenjena ukupna vrednost investicije za kompletnu modernizaciju telekomunikacija srpskih železnica, koja će biti realizovana u nekoliko faza, iznosi oko 200 miliona evra.
Samo za prvu fazu projekta procenjena vrednost investicije je oko 40 miliona evra. Ona obuhvata radove na izgradnji pasivne optičke infrastrukture i aktivnu mrežnu opremu (sisteme prenosa, IP-MPLS, stanične telekomunikacione sisteme), zajedno sa uvođenjem GSM-R rešenja na pilot deonici u beogradskom železničkom čvoru, od Batajnice do Pančeva. Pilot projekat na deonici Batajnica – Pančevo glavna moći će da otpočne tek po dobijanju svih potrebnih dozvola i certifikata od Direkcije za železnice.

U 2014. godini "Železnice Srbije" planiraju da u telekomunikacionu infrastrukturu investiraju 22 miliona evra, a od 2015. do 2018. godine još 40 miliona evra. To znači da je "Železnicama Srbije" od ove do 2018. godine za modernizaciju telekomunikacione infrastrukture potrebno ukupno 78 miliona evra.

Ulaganja u telekomunikacionu infrastrukturu obuhvataju izgradnju kablovske infrastrukture (optički i bakarni kablovi), prenosnih i komutacionih sistema, zatim informatičkih sistema (informisanje putnika, video nadzor, vizuelno informacioni sistem, satni sistem), pružnih uređaja, lokalne radio mreže, radio dispečerskih sistema i GSM-R sistema na pilot deonici Batajnica-Pančevo glavna.

IZGLEDA, DA OBEĆAVA UNAPREĐENJE STANICA BGVOZA... :kafa: iZVOR;www.železnice srbije.rs

Posto na ovakvim projektima radim vec 6 godina da kazem po koju. Lijepo je sto ce uvooditi IP-MPLS mrezu, postepeno je uvode svi evropski zeljeznicki operatori. Nadam se da se nece zaustaviti samo na Bg cvoru.

Malo bih o GSM-R mrezi. Vidim da su potpisali ugovor sa Huawei za instalaciju GSM-R na Bg cvoru.
GSM-R mreza je jedan od strateskih projakat Evropske Unije sto znaci da EU finansira do 80% instalaciju te mreze na citavoj teritoriji EU zemalja.
Znaci ovim potpisivanjem, Srbija automatski gubi mogucnost finansiranja o strane EU. Slovenija je upravo potpisala ugovor sa Kapsch (bivsi Nortel) za instalaciju GSM-R mreze na svim prugrama (i to ETCS level 2). Posto sam radio na tom tenderu, znam koliko treba vremena da se sve isprojektuje i napise. Ovo sto je potpisano nije proslo nikakvu tendersku proceduru (barem ne onu koju propisuje EU).
Ako ovo urade sa GSM-R, automatski znaci da ce se Srbija vezati za Huawei (do sada nije dobio nijedan tender u Evropi a i nisu imali najbolje cijene) za citavu teritoriju. Ugradili bi mrezu koja nije presla proceduru interoperabilnosti (sto je najveca prednost GSM-R mreze).
Nisam procitao da se Huawei vezao za neku srsku firmu da bi dobio ovaj posao. Na tenderu u Sloveniji sve firme koje su bile na tenderu (Huawei, NSN i Kapsch) su se morale vezati za neku domacu firmu da bi dobile posao.

Mogao bih vam da pricam i kolika je glupost dati projektovanje firmama poput Huawei, Kapsvh, Nokia. Njima je u interesu da povecaju cijenu i sve ce uraditi da ta cijena bude sto veca. A sto je najgore oni pojma nemaju o ogranicenjima kod zeljeznice.

Znam da javnost malo zna o mogucnostima EU finansiranja i mislim da bi barem novinari trebali da ukazu na ovo.

Pitam se da li je iko izvrsio studio koja mreza bi bila prikladnija za Bg cvor: TETRA ili GSM-R. Ocigledno nije.

Zanimam me isto odakle su izvukli cijenu od 200M€? I tu mi je nesto nelogicno ali ne bih o tome jer ne znam sta sve racunaju u tih 200M€.
 
boca-ica":39kie6cu je napisao(la):
Da se ne bi izgubili vrlo vredni postovi sa teme metro preonosim ih i ovde , jer do realizacije metroa
posluzi ce i Bgvozu :)

Delija":39kie6cu je napisao(la):
Ево га на мапи,сива линија

kr.gif


Ево га почетак тунела (излаз ка карабурми)

crim00151rm.jpg


crim00148so.jpg


Тунел је скоро потпуно готов,мислим да су чак и на једном делу шине постављене

Иначе,постоји и тунел испод станице "Панчевачки мост" који је требао да спаја будућу станицу "Карабурма" са старом "Дунав" станицом.

А ево га и онај метро тунел у Гаврила Принципа.

tunel.jpg


http://www.dodaj.rs/f/2R/kz/asjeAT4/1.jpg[/img


Па ту излазе.Ја сам лоше објаснио.Сива линија је укопани део који је грађевински био добрим делом завршен али је то временом пропало и зарасло до непрепознатљивости.Сад је и депонија преко тога а тунели су оно после оне црне "заграде" на крају сиве линије.

[img]http://www.dodaj.rs/f/2R/kz/asjeAT4/1.jpg



Guranje pod tepih, svih ovih godina
gotovo završenog povezivanja i Karaburme
je za svaku osudu :twisted:

Al hajde. . . . zahvatanje iz budjeta završismo priču sa ormaricima, knjigama obdaništima . . . .
na redu je da se završi muški posao

Upravo predhodni tekst o ,,sredjivanju,, potezu Batajnica Pančevački most, itekako ima smisla kao dobra prilika
da se do tada pripremi i nastavi sa povezivanjem zapostavljene Karaburme - celog tog dela Beograda
ima li sanse da se prosiri ovaj bg voz :) do karaburme :) i na dalje
 
Борисе ми нећемо бити територија ЕУ у барем наредних 10 година а лично се надам никад тако да што се тога тиче немам никакву замерку на ово. И онако пропадосмо начисто чекајући ЕУ. Мора се земља сређивати и без ЕУ,тачније речено,упркос њој. :wink:

Што се техничких ствари тиче, о томе не ѕнам много па ти верујем на реч,но видећемо на шта ће то испасти.
 
borris,Hvala na objašnejnju većina nas nije kapirala šta znače te skraćenice,ali o angažmanu Kineza Srbija je imala samo koristi jer ,kao što reče delija mi nismo u Eu pa da moramo da poštujemo njihove procedure,Kinezi su nama i jedino nama dali otvorenu kreditnu linju vrednu 10 milijardi eur.za velike projekte sa zntano povoljnijim uslovima od svih ostalih,za uzvrat mi smo postali izlog za njihove kompanije u niskogradnji(most Zemun-Borča) koji se gradi fenomenalnom brzinom i biće završen sa kompletnom saobraćajnicom skoro do Pančeva,što se kod nas odavno nije videlo,to je kao da nam neko sagradi 3 metro linije od jednom.Također, su izašli sa ponudom o gradnji super brze pruge Beograd-Budimpešta,što trenutno razmatraju dve vlade,Franci su izašli sa ponudom za TGV,što je neko pomenuo ovde kao zastareo sistem.Kineska i svetska najveća kompanija u građevinarstvu Sinohidro ima sedište za Evropu u Beogradu.S druge strane ni Eu nije mutava pa su Franci rezervisali gradnju metroa u Beogradu nešto se ne pominje tender,jer bi opet Kinezi pobedili,ponudili bi umesto 3 ,5 linja metroa ,dok neke Austrijske firme bankrotiraju u sred radova, a o brzini gradnje Kineskih i Evropskih kompanije više i ne treba raspravljati,a kvalitet je isti :wink:
 
Ovo je samo pokazatelj da Evropa definitivno gubi trku sa Kinom u svim sferama.
 
Pa ne znam koliko će zapravo Kinezima biti dozvoljeno da prodru sa građevinskim korporacijama u Evropu,siguno da im je Srbija postala hub,izlog gde pokazuju kako brzo,jeftino i kvalitetno mogu da grade i puteve,mostove,pruge,metroe,od 10 milijardi namenjenih za jugo istočnu evropu samo Srbija i Poljska za sada korite kredite ,veoma povoljne od Kineza za gradnju infrastrukture,uslov od Kineza su gotovi projekti.Nama je kada govorimo o železnici kredite dala Rusija i Eu,a Kinezi prodiru i ovaj segment.
Borris,Evo potpunijeg teksta,Procenjena ukupna vrednost investicije za kompletnu modernizaciju telekomunikacija srpskih železnica, koja će biti realizovana u nekoliko faza, iznosi oko 200 miliona evra.
On je istakao da će do 2018. godine biti uloženo 78 miliona evra u razvoj telekomunikacione infrastrukture na Koridoru 10 i 11, kao i na prugama Pančevo - Vršac i Požega – Kraljevo - Lapovo i najavio da prvi radovi na postavljanju optičkog kabla mogu da počnu već tokom jeseni.

Direktor Dragoljub Simonović podsetio je da razgovori kineske kompanije „HUAWEI“ i srpskih železnica o mogućnostima modernizacije i unapređenja informacionog i telekomunikacionog sistema „Železnica Srbije“ kroz izgradnju železničke komunikacione mreže traju već dve godine. Osnov za pregovore je Sporazum o ekonomskoj i tehničkoj saradnji u oblasti infrastrukture, koji su 20. avgusta 2009. godine u Pekingu potpisali Vlada Republike Srbije i Vlada Narodne Republike Kine. Kineska Vlada je donela odluku da omogući finansiranje projekata koje izvode kineske kompanije u jugoistočnoj Evropi, kroz povoljne i privilegovane bankarske kredite.

"Železnice Srbije" i "HUAWEI" 18. novembra 2011. godine potpisali su Memorandum o razumevanju, a 25. juna 2012. godine Sporazum o poslovno-tehničkoj saradnji na ovom projektu.

- Ovim Okvirnim Sporazumom želim da potvrdim našu posvećenost i privrženost uspešnoj realizaciji projekta modernizacije telekomunikacija, čime ćemo pomoći "Železnicama Srbije" u započetoj modernizaciji i tako izgraditi dugoročno partnerstvo- rekao je Džefri Vang potpredsednik "HUAWEI".

On je izjavio da je Huawei jedan od glavnih proizvođača rešenja za globalne železničke komunikacije i GSM-R i naveo da je Huawei obezbedio telekomunikaciona rešenja na preko 100 hiljada kilometara pruga u svetu.

Okvirnim sporazumom za modernizaciju Integrisanog sistema telekomunikacija uređuju se odnosi između "Železnica Srbije" i kompanije "HUAWEI" u pogledu zaključenja komercijalnih ugovora za svaku pojedinačnu fazu projekta, kao i njegovo finansiranje.

Samo za prvu fazu projekta procenjena vrednost investicije je oko 40 miliona evra. Ona obuhvata radove na izgradnji pasivne optičke infrastrukture i aktivnu mrežnu opremu (sisteme prenosa, IP-MPLS, stanične telekomunikacione sisteme), zajedno sa uvođenjem GSM-R rešenja na pilot deonici u beogradskom železničkom čvoru, od Batajnice do Pančeva. Pilot projekat na deonici Batajnica – Pančevo glavna moći će da otpočne tek po dobijanju svih potrebnih dozvola i certifikata od Direkcije za železnice.

U 2014. godini "Železnice Srbije" planiraju da u telekomunikacionu infrastrukturu investiraju 22 miliona evra, a od 2015. do 2018. godine još 40 miliona evra. To znači da je "Železnicama Srbije" od ove do 2018. godine za modernizaciju telekomunikacione infrastrukture potrebno ukupno 78 miliona evra.
 
Vidim da ne volite EU i da se divite kinezima. ok nemam problema sa tim.
Na drugim topicima se zalite na korupciju i trosenju para na velike projekte (najvise ste napadali most na Adi). Onda dodje ova vijest i svi ste odjedanput odusevljeni.
Napisem vam da EU finansira GSM-R do 80% (to nije kredit nego bespovratne pare). Napisao sam vam da na primjeru Slovenije, Huawei je imao skoro istu cijenu kao i Kapsch (jako mala razlika - atu se radilo o GSM-R mrezi i optickim kablovima) i da je morao da se udruzi sa nekom domacom firmom da bi dobili posao (kao i drugi).
I naravno niko ne reaguje. Najbitnije je da se potpise pa neka to kosta i 200M€, vazno je da su to Kinezi jer jelte oni osvajaju svijet.
Dobro, to mi je najmanji problem ali onda nemojte biti licemjerni i zaliti se na drugim topicima o korupciji i o nenormalnim cijenama.

Ovdje se svasta moze procitati, i to da je TGV zastarjeo sistem aa da je kinaski ultra giga nov i bolji. Samo usporedite koliko je bilo udesa i koliko mrtvi tog kineskog voza i TGV-a (0 mrtvih do sada iako se cak pruga obrusila ispod voza u jednom slucaju).
 
BORRIS,Vidim da si izveo pogrešan zaključak,mi nismo o pričali u tom kontekstu da li volimo eu ili ne,nije to ovde bila tema!.ne bavimo se time na Beobuildu.Govorili smo o modelu finansiranja po kojem je Srbija trenutno privilegovana od Kine,i prednostima koje to donosi a to je gotov novac bez uslovljavnja,sa druge strane Eu je znatno odobrila kredite za ŽS za nabavku vozova ,gradnju pruge itd.sve je to pohvalno i niko nema ništa protiv toga,ali ni Eu ne može sve da finansira u Srbiji niti želi,jer us suprotnom ne bi dobili kredit od 800 mil od Rusa za železnicu.Od Eu jedino Ebrd nas ne uslovljava politički,dok neke druge institucije su sklone tome,ali kada se ambasadori Eu išli kod Mrkonjića da se žale što koridor XI će da grade Kinezi i još neke druge projekte,rečeno im je da kada je Srbija tražila kredite da se rade infrastrukturni projekti raznih namena po Srbiji,rečeno im je da van koridora X koji je evropski interes nema kreditiranja,pa šta sad mi da radimo da sve stane van tog koridora samo zato što oni ne finansiraju,ali zato ne treba ni drugi.. :wink: E sda možda se u meuđuvremeno nešto i promeni,konkurencija je čudo.
S druge strane ti kažeš da Eu finansira uvođenje gore pomenutog sistema GSM s 80% sa značajnim procentom,ali ne zaboravi mi nismo članica Eu i to se ne odnosi na nas..za nas to ne važi do punopravnog članstva. :kafa:
A o nesrećama na železnici ne treba razglabati pa poslednja se desila u Francuskoj..a ne zaboravi da je jedina operativna linja po maglev tehnologiji upravo u Kini,dakle nikako nisu za potcenjivanje..u otalom sve se proizvodi u Kini .. :wink:
maglev22.jpeg

A evo i inovacije..China's light maglev train "Zhonghua-06" made debut in Dalian in northeast China's Liaoning Province on May 11. The train is 9.6 meters long, 1.65 meters wide and 1.87 meters high. The designed speed is 400 kPH
0512_C12.jpg
0512_C14.jpg
0512_C13.jpg

The supporters of the proposed high speed magnetic levitation train between Los Angeles and Las Vegas announced on Monday that China has agreed to lend US$ 7 billion only if the US government supports this project
Maglev_Train_by_UweG-e1265367535330.jpg
 
Мислим да ниси схватио шта је Борис хтео да каже.

А ја бих више волео да сазнам да ли ћемо моћи да користимо предности које нуди ГСМ-Р на "пилот деоници" Батајница - Панчево без да сви возови који пролазе туда буду опремљени одговарајућом опремом (а мислим да је то опремање нерационално када је тако кратка деоница у односу на целу мрежу у питању); конкретно - да ли ће возови кроз Београдски железнички чвор одмах моћи да иду у размаку од два минута. Ја не бих рекао да је тако, а без тога нам је сасвим довољан и АПБ. То би уједно значило и да је тај сегмент посла потпуно непотребан, односно да се задужујемо без икаквог економског смисла.
 
Pantograf,ok objasni šta je Borris hteo da kaže?
A ovo što ti kažeš u vezi vozova,pa rekoše da će novi Stedleri da voze na toj deonici..valjda će imati tu opremu,šta kaže narudžbenica? :kafa:
 
А све локомотиве које вуку теретне возове кроз БЖЧ, а остали возови...? Звучи нерационално, зар не?
 
Vrh