Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Dorcol":3kswfkx7 je napisao(la):
Da se ne lazemo, BG VOZ ce nakon ovoga sigurno ici do "Pancevo Glavna" i to ce biti prvo i verovatno jedino produzavanje linije u narednih par godina, i to sticajem okolnosti, a ne nekim primarnim planiranjem zarad razradjivanja gradske zeleznice.

http://www.kurir-info.rs/brza-pruga-do-panceva-vozom-160-na-sat-clanak-843481

Али с којим гарнитурама? Планирано је да се линија продужи до Овче, међутим била би потребна још једна гарнитура. Никада није било предвиђено да БГ-воз иде ван територије београдске регије, осим ако би нека општина или град суфинансирали превоз, а то није изгледно.
 
Remontovace ovu koja sad ide za Pancevo ili ce otkinuti iz vec postojeceg sistema BG VOZ-a pa makar i na ustrb postojeceg reda voznje u BG Vozu. Nema ama bas nikakve sanse da prugu za koju su digli kredit i prvu tzv BRZU ostave bez putnickog saobracaja. Ne prave je sigurno za ona cetiri dnevna voza za Vrsac ili teretni saobracaj iz NIS-a...

Videces kako spikerka pompezno najavljuje u Dnevniku brze pruge srbije i vreme putovanja izmedju PA i BG za desetak minuta..
 
ili ce otkinuti iz vec postojeceg sistema BG VOZ-a pa makar i na ustrb postojeceg reda voznje u BG Vozu.

Ide mi više na k*** takvo ponašanje
da se od novca- muke Beogradjana bez konsultacije - refereduma gradjana
otima i radi po ličnoj volji ko da im je dedoviona :twisted:
 
Мало се спустите на земљу ниста од тога људи .БГвоЗ ради као и до сад,кад среде пругу продужава се до крњаче.Додаје се једна гарнитура ,немоте правти проблем гдје га нема
 
U poslednje vreme sam primetio da se dešavaju sve češća kašnjenje bg voza, mala, ali opet kašnjenja. Danas, u pravcu ka batajnici voz je stajao u bezanijskom tunelu 10ak minuta, a to mi se desilo i pre nedelju dana. Necu da paranoisem, ali pored vidnog opadanja kvaliteta vozila usled neodrzavanja i nemarnosti, mislim da i ostali elementi usluge uskoro mogu da ucine citav sistem neefikasnim i nepouzdanim. Kao i sve u zemlji kada se napravi neki uspesan potez, on se brzo prepusti sam sebi na uštrb početnog uspeha.
 
Душане, мислим да си стекао погрешан утисак. Кашњења су присутна од кад постоји систем, а узрокована су ситнијим техничким проблемима. Не бих рекао да је смањена безбедност или да се возови не одржавају. У Железницама постоје строге процедуре што се тога тиче, које се у главним стварима поштују.

Воз се, највероватније, накратко зауставио између станица због проблема са сигналима. Када почну врућине дешава се да сигнал прикаже заузеће колосека, па се воз не покреће докле год се не утврди да је безбедно да прође наредни блок.
 
Vrlo moguce da je samo pogrešan utisak, ali da se vozila ne odrzavaju, ili bar ne dovoljno, govori sve vec broj zaglavljenih prozora i svrljotine u unutrasnjosti voza. Jel ima najave kad krece da se gradi nova stanica izmedju batajnice i Zemun polja?
 
Za sad nema informacija o tome kad će da krene izgradnja. U ovakvim uslovima teško da možemo to da očekujemo.
 
boca-ica":195e2nci je napisao(la):
ili ce otkinuti iz vec postojeceg sistema BG VOZ-a pa makar i na ustrb postojeceg reda voznje u BG Vozu.

Ide mi više na k*** takvo ponašanje
da se od novca- muke Beogradjana bez konsultacije - refereduma gradjana
otima i radi po ličnoj volji ko da im je dedoviona :twisted:
Boco nema kome da se otme,ako grad nastavi da finansira BG VOZ bice I vozova,ako nece nikom nista.Dok se deo ka pancevu gradi od kredita drzave Srbije kao i kineski most.

A grad Beograd se prostire i preko Pancevackog mosta,mada to treba javiti Djilasu i ekipi.Dakle do stanice Krnjaca ili bese Sebes moze ici BG VOZ a da ne mora pancevo da se mesa u celu pricu.Dakle sa istim vozeva se moze postici bolji interval jer nece morati voz iz panceva da juri do pancevackog mosta vec samo do najdalje stanice u Beogradu,bila to Krnjaca ili Sebes.
 
Planirano je produženje do Ovče... ali morala bi da se remontuje još neka garnitura. Grad je digao ruke od remonta, mogu da remontuju Železnice i da voze po ugovoru.
 
Dakle do stanice Krnjaca ili bese Sebes moze ici BG VOZ a da ne mora pancevo da se mesa u celu pricu.
Naravno :kk:
Koliko se sećam Pančevo nas je ostavilo na cedilu zbog monopola ,,brata-dir,, APP
nisu hteli ni dinara da daju
al hajde zbog običnih ljudi . . . . treba obnoviti Vojvolica-Bataja :)
 
Malo vukovog spomenika ako Igor misli da treba negdje drugo neka prebaci
dsc00703.jpg

kako je trebalo
dsc00702.jpg

dsc00701.jpg

dsc00700.jpg

dsc00699.jpg

dsc00698.jpg

dsc00697.jpg

dsc00696.jpg

dsc00695.jpg

dsc00694.jpg

dsc00693.jpg

dsc00692.jpg

dsc00691.jpg

dsc00690.jpg

dsc00689.jpg

dsc00687.jpg
 
Jel to Mirjana Lukic negde prezentovala svoj materijal. Sjajna zena i isto tako dobar projekat. Imam dosta materijala koji nam je dala.

Zanimljivo medjutim da sam kroz razgovor negde sugerisao na osnovni problem sa prvobitnom njenom idejom sa rampama na vestibilu i da se slozila da je sadasnje resenje ipak prakticnije.
 
Mirjana Lukic je legenda! veoma prijatna i strucna osoba. Napisala je clanak o mom projektu za konkurs beton hale 2011te.
 
Da velika dama i strucnjak bila je na predavanju koje je organizovalo udruzenje ljubitelja zeljeznice u mikseru ,karlo je najavio blagovremeno ,Igore ako imas nesto u boljem izdanju postavi ovdje ,Park je po njenom rijesenju bio daleko bolje zamisljen
 
Aha znaci odazvala se pozivu. Bas mi je drago je bila prisutna i Mirjana. Pricu celu znam videcu da otvorim temu posebno za Vukov spomenik pa da polako kacim po koju fotku i koju rec pride.
 
Zbog različite visine stajališta nikada u potpuosti necemo moći da uživamo u blagodetima pokretne platforme

Jednim delom BGvoz na početnoj stanici u Batajnici po dimenzijama ostaje na goloj pruzi
e. . . tu je najznimljivije u jutarnjem špicu kada ne malom broju žena pa i muškaraca prvi stepenik je u visini grudi

jedva čekam da vidim razvijanje novih akrobacija takvih putnika
ako mašinovodja uključi još i tu pokretnu platformu
morace da ugrade i neke lijane da svi budu u elemntu Tarzan i Dzejn :laugh: :lool: :laugh:
 
па мораће једном да уједначе висине перона на јединствени ниво
 
vucko":25vqwzei je napisao(la):
Nemoj tako,oni se bore za SRBstvo i Kosmet.

Sljam...U normalnoj drzavi bi tucali kamen uveliko.


та ба*** не треба да буде у затвору већ да ради друштвено користан рад и то јавно. да чисте улице, да чисте смеће, да фарабају ограде и графите итд.
 
Saopštenje sa okruglog stola Udruženja ljubitelja železnice
Prigradske železnice za održivi transport u Beogradu i Nišu
Posted on 13.21 by vozoljubitelji srbije

U nedelju 16.juna 2013. održan je okrugli sto na temu: "Prigradske železnice za održivi transport u Beogradu i Nišu", u organizaciji Udruženja ljubitelja železnice. Okrugli sto je održan u Beogradu, "Mikser House", Karađorđeva 46.

Okruglom stolu su prisustvovali predstavnici udruzenja gradjana "Imamo plan", Jugocikling kampanje, Inicijative za pesacku Slaviju, Direkcije za javni prevoz iz Beograda, Srpsko-kineskog društva, ULUPUDS Inženjerska komora i Udruženja ljubitelja železnice.

Na okruglom stolu je Udruženje ljubitelja železnice predstavilo predlog razvoja gradsko-prigradske železnice, kroz tri osnovne alternative, skromnu, srednju i ambicioznu.

Pod skromnom alternativom se podrazumeva pre svega korišćenje postojećih dvokolosečnih pruga i voznih sredstava sa kojima Železnice Srbije trenutno raspolažu. U Beogradu, to je korišćenje pruge od Pančevačkog mosta do Mosta na Adi u zoni priobalja, pruge u dolini reke Topčiderke od Mosta na Adi do Resnika, pruge od Prokopa i Karađorđevog parka prema Rakovici, i pruge Rakovica-Železnik, te regionalne linije prema Lazarevcu i Mladenovcu. U Nišu, to je korišćenje pruge Niš-Prosek kroz centar grada za gradsko-prigradski saobraćaj (nakon izmeštanja tranzitnog saobraćaja na novu prugu od Crvenog krsta za Prosek uz trasu autoputa), sa regionalnim linijama prema Doljevcu, Svrljigu, Tešici i Beloj Palanci.

Pod srednjom varijantom za Beograd se smatra izgradnja nove pruge od Pančevačkog mosta do Karaburme, gradnja pruge za lakošinski saobraćaj od skladišta NIS u Beogradu do Obrenovca, kroz Makišku dolinu uz Adu ciganliju, a južnije trasom stare pruge, kojom je išao Ćira, uspostavljanje frekventnog saobraćaja na dvokolosečnoj pruzi za Pančevo, gradnja drugog koloseka do Resnika i Klenja radi intenzivnog prigradskog saobraćaja, nabavka novih voznih sredstava, i osnivanja zasebnog preduzeća za gradsko-prigradske železnice u Beogradu i okolini. Pod srednjom varijantom u Nišu se podrazumeva gradnja pruge od Trošarine do Ćalija za gradsko-prigradski saobraćaj, dogradnja drugog koloseka unutar Niškog železničkog koloseka po potrebi na određenim delovima čvora, uspostavljanje ciljnog standarda, vozovi za Prosek, Tešicu, Doljevac na svakih pola sata. Preduslov za potpuno izvršenje srednje varijante u Nišu je izgradnja drugog koloseka na koridoru X u pravcu Doljevca (Leskovca). Za predloženu drugu varijantu, neophodna je povećanja broja raspoloživih voznih sredstava, bilo nabavkom novih ili polovnih vozova.

Ambiciozna varijanta podrazumeva nove pružne pravce u razmatranju, koji zahtevaju velika finansijska ulaganja. U Beogradu se razmatraju pruga za Surčin i Aerodrom preko Bežanijske kose, sa produžetkom za Obrenovac preko Jakova i Boljevca, pruga od Krnjače prema Borči i Padinskoj Skeli, kolosečna veza od Karaburme prema Kaluđerici kroz Mirijevo, istočni krak Beogradskog železničkog čvora od Prokopa pravcem autoputa prema Kaluđerici, prigradska pruga za Grocku.

U toku diskusije je ukazano na okolnosti pod kojima je Grad Beograd pristao da podrži liniju prigradskih železnica Pančevački most - Batajnica, i da u sadašnjim uslovima je moguće još samo 3-5 kompozicija uključiti u sistem gradsko-prigradskih železnica. Istaknuti su veliki problemi u komunikaciji sa Železnicama Srbije, ali i ostalim državnim preduzećima i institucijama, i da se samo upornošću eventualno može nešto postići. Kada su u pitanju predlozi rešenja, državna preduzeća i institucije mogu prihvatiti samo krajnje pojednostavljena rešenja.
Categories: ekologija, ekonomija, eksterni troškovi, gradske železnice, gradski prevoz, južna pruga, okrugli sto, Pančevo, preskup drumski transport, privreda, razvoj, saopštenje
Uzgred, u nedelju 30.6. će biti sastanak u NS, vezano za uključivanje njih u ovu kampanju. Sastanak je otvorenog tipa, tako da može da dođe ko hoće.
 
Vrh