Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

medjutim":145ffnrx je napisao(la):
Vagoni u Topčideru se seku. Odokativnom metodom sa Rakovičkog druma, bar petnaestak ih je kasirano u poslednjih mesec dva, sa strane mosta..

Ne znam za taj podatak. :| Ali cu se raspitati.
 
Svaki dan gledao kako seku jedan po jedan, kamion privatne firme i gomila boca s gasom za autogeno varenje, ili u ovom slučaju sečenje.. trenutno nema nikoga, ali je 4-5 vagona u svakom od tri koloseka do puta posečeno..
 
Prije mesec dana je bila komisija trebalo bi da se sjece samo ono sto nemoze da se remontuje
 
па наравно да те треба сећи. што безвезе да труну и заузимају колосеке када се могу исећи и продати као секундарне сировине. мало и да се заради од њих
 
Pitanje je samo ko i kako i naravno koliko zaradjuje
 
27 Mar 2012 10:37

Rile":3cdp8v44 je napisao(la):
....U proteklih nekoliko noći između Novog Beograda i Batajnice izvršeno je mašinsko regulisanje i rešetanje koloseka kako bi se održale projektovane brzine. To su inače skupe radnje koje se vrše jednom godišnje, obično posle zimskog perioda, a ovde je to urađeno tačno godinu dana posle remonta pruge. Dakle grad čini sve da sistem ostane stabilan i funkcionalan, što je za pohvalu....

Da li su nakon godinu dana u 2013 ponovo izvršene provere kako bi se održale projektovane brzine
ili cu da počnem da kasnim na posao :lool:
 
Pre, otprilike, dva meseca između Novog Beograda i Batajnice, po oba koloseka, nasuto je petnaestak vagona tucanika i koloseci su podbijeni i utegnuti. Na jednom mestu kod Zemun Polja bila je prsla šina , to je privremeno sanirano i zato je na tom mestu uvedena lagana vožnja od 50 km/h u dužini od 100 metara. To će se potpuno dovesti u red kada vremenske prilike to dozvole.
U radnoj verziji grafikona reda vožnje koji se priprema za narednu godinu nije predviđena nikakva promena u saobraćaju BG voza što znači da će biti jednako kao i ove godine. Nisu predviđena ni stajališta Kamendin ni Altina...
Dakle, u celom sistemu nema onih razvojnih dva koraka napred, a da li će biti tri koraka nazad ostaje da se vidi.
 
Rile
+1 :)
Sta bi smo mi bez tebe
bili bi gluvi i slepi kad tako znacajne stvari ne objavljuju
al zato tupsoni svaku zakrpu na ulici i u dnevniku
prikazuju kao nase svetsko dostignuce
 
Rile":1nvuj44j je napisao(la):
Pre, otprilike, dva meseca između Novog Beograda i Batajnice, po oba koloseka, nasuto je petnaestak vagona tucanika i koloseci su podbijeni i utegnuti. Na jednom mestu kod Zemun Polja bila je prsla šina , to je privremeno sanirano i zato je na tom mestu uvedena lagana vožnja od 50 km/h u dužini od 100 metara. To će se potpuno dovesti u red kada vremenske prilike to dozvole.
U radnoj verziji grafikona reda vožnje koji se priprema za narednu godinu nije predviđena nikakva promena u saobraćaju BG voza što znači da će biti jednako kao i ove godine. Nisu predviđena ni stajališta Kamendin ni Altina...
Dakle, u celom sistemu nema onih razvojnih dva koraka napred, a da li će biti tri koraka nazad ostaje da se vidi.

A šta su koraci nazad ako će sve biti isto?
 
Po meni prvi korak unazad je već napravljen a to je prestanak ulaganja u razvoj i širenje sistema gradske železnice. Tu pre svega mislim na izgradnju stajališta Kamendin i Altina ali i na remont voznih sredstava za otvaranje linije prema Resniku. I to sve zbog političkih igranki u odnosima grad - republika. Za ostale korake videćemo, nadam se da će prevladati razum i interes građana Beograda ...

Jedan od špiceva ode prema Batajnici.
11042012738.jpg
 
U najgorem slučaju imaćemo vozove na 30 minuta i tarifni sistem Železnica, ali i brisanje administrativnih granica
 
Okrugli sto: Prigradske železnice za održiv transport u Beogradu i Nišu

U nedelju 16.juna 2013. u Karađorđevoj 46 u Beogradu (Mikser House), od 12:00 do 15:00 Udruženje ljubitelja železnice održava okrugli sto na temu:
Prigradske železnice za održiv transport u Beogradu i Nišu


I pored toga što gradsko područja Beograda i Niša imaju relativno razvijenu i razuđenu mrežu železničkih pruga, oni ih u premaloj meri koriste za javni saobraćaj. Sadašnjom politikom korišćenja pretežno javnog drumskog transporta, koji je sve sporiji, skuplji i nepouzdaniji, bahato trošimo neobnovljive resurse i gubimo bilo kakvu viziju razvoja. Udruženje ljubitelja železnice nudi koncept, koji bi u skladu sa svetskim iskustvima, pomogao da se uspostavi brz, pouzdan, udoban i održiv sistem javnog prevoza putnika.

Zbog složenosti procesa donošenja odluka u gradu, pa i same teme, na okrugli sto su pozvani predstavnici razlišitih struka (arhitekte, saobraćajni inženjeri, ekolozi itd.), predstavnici gradskih institucija i udruženja građana, i uopšte svi koji mogu doprineti konstruktivnoj diskusiji na ovu temu. Ciljevi ovog okruglog stola su upoznavanje većeg broja zainteresovanih strana a mogućnostima prigradskih železnica, i uspostavljanje šireg konsenzusa u građanskom sektoru, sa kojim bi se spremnije nastupilo pred višim instancama i u široj javnosti. Takođe, prisustvo vežeg broja zainteresovanih strana omogućava bolje sagledavanje svih potencijalnih problema.
Stoga pozivamo vas da svojim prisustvom i stavom doprinesete kvalitetu ovog okruglog stola, i ove građanske inicijative. Ukoliko imate pripremljen određeni materijal na ovu temu, i želite da ga iznesete pred prisutnima, pripremite ga za izlaganje u trajanju do najviše 10 minuta, i obavestite nas o tome najkasnije do srede uveče. Takođe, obavestite nas što pre o vašoj želji i mogućnosti da prisustvujete, kako bi bio obezbeđen dovoljan broj mesta.

Mejl na koji se možete obratiti: ljubitelji.zeleznice@gmail.com
 
arhitekte, saobraćajni inženjeri, ekolozi itd.), ??? Gde su tu stručnjaci iz ŽS,CIP,urbanisti,predstavnici ZGOP,Siemensa,Alstoma,Ruskih firmi ,Cinohidro,Privredne komore Beograda ,ako hoćete dobar skup na tu temu,dovoljno je samo jedno pismo ili mejl ovim faktorima da bi došli,a ne saobraćajni ing.i ekolozi to je na koncu. :kafa: Mejl ne košta ništa, a ovi predstavnici bi došli o svom tošku,ako ne dođu, ne mogu da kaži da ih niste pozvali.. :kafa:
 
2012":3vt88rsi je napisao(la):
arhitekte, saobraćajni inženjeri, ekolozi itd.), ??? Gde su tu stručnjaci iz ŽS,CIP,urbanisti,predstavnici ZGOP,Siemensa,Alstoma,Ruskih firmi ,Cinohidro,Privredne komore Beograda ,ako hoćete dobar skup na tu temu,dovoljno je samo jedno pismo ili mejl ovim faktorima da bi došli,a ne saobraćajni ing.i ekolozi to je na koncu. :kafa: Mejl ne košta ništa, a ovi predstavnici bi došli o svom tošku,ako ne dođu, ne mogu da kaži da ih niste pozvali.. :kafa:
1) Догађај је отворен за јавност, и објављивање мог чланка на форуму је део информисања јавности да могу присуствовати овом догађају.
2) Мејлови су слати са званичне адресе Удружења пар дана пре објављивања овог поста на форуму. Одређене службе, попут Дирекције за јавни превоз и ЦИП не објављују мејлове на својој интернет страници, тако да на тај начин отежавају да уопште буду обавештени. За сада, од институција, присуство су најавили представници Завода за урбанизам, Дирекције за јавни превоз и Привредне коморе Београда.
3) За позивање представника компанија је сада прерано, као и за обавештавање масовних медија. Циљ скупа је направити озбиљну причу са позиција грађанских политика.
4) По питању позваних струка, и уопште набрајања свих позваних у мејлу или посту на форуму, предугачким постом или мејлом се демотивишу људи да прочитају. Под архитектама се подразумевају и урбанисти.
5) Озбиљнији међу урбанистима врло озбиљно схватају саобраћајну струку. За квалитетне генералне планове и генералне пројекте неопходно је равноправно учешће и урбаниста, и саобраћајних инжењера, и економиста, уз сталну консултацију са грађевинским инжењерима, геолозима, те уз квалитетне јавне дискусије, које ће укључити све заинтересоване стране.
6) Ово је први догађај на који Удружење љубитеља железнице зове госте. Стога се од истог ни не очекује много. Ако научимо да организујемо јавне скупове, и ништа више, то би већ био велики успех Удружења љубитеља железнице.
 
Sve to što si naveo ne pije vodu,pa će mu dometi biti lokalni,ograničen na prostor u kome se održava :kafa:
 
@Karlo

Svaka cast na trudu i upornosti, nije lako okupiti ljude oko jednog stola, narocito kada treba da se radi i ne daj boze poslusa tudje misljenje, vecina bi radije sedala u kancu, kaficu ili na internetu.

Fizicko suocavanje je cesto neprijatno i iscrpljujuce ali neophodno kako bi se stvari pogurale na bolje.

Zao mi je sto necu biti tu da vam se pridruzim.

Srecno :gobb: :pob:
 
2012":m2x4rvdw je napisao(la):
Sve to što si naveo ne pije vodu,pa će mu dometi biti lokalni,ograničen na prostor u kome se održava :kafa:
Stvarno pitam se sta se sa tobom desilo da od velikog optimiste i pozitivca budes ovako negativan i ne optimista. Za nas koji te dugo znamo online a i upoznali smo se pomislili smo da ti je neko preoteo nalog na forumu :)

Moja podrska Karlu i udruzenju nazalost necu biti prisutan ali nadam se da ce nas Karlo dobro informisati po zavrsetku okruglog stola.
 
многи се то исто питају Игоре. ја ћу се потрудити да дођем на округли сто. Карло, ако треба да се користе неке визуелизације, слободно можеш да користиш све што сам ја овде постављао
 
Ja sam protiv da se linije železnice nalaze u okviru ITS-a. Železnice su jedini tračak svetlosti koji nije pojeo kapitalizam. Ceo ITS je odavno već mašinerija za pravljenje para i ogromnog profita raznih privatnika i političara. Mislim da smo uvođenjem BG voza više izgubili nego dobili. Dobro je što ta linija funkcioniše i što je tačna u minut, ali su zato sve druge linije BEO VOZA potpuno uništene. Linija je trebala da radi u okviru Beovoza, i da ide na pola sata-sat, a ne da se zbog linije Pančevački most-Batajnica osakate linije za Pančevo, Valjevo i Mladenovac.
 
EUKALIPTUS":2yoxaqll je napisao(la):
... Mislim da smo uvođenjem BG voza više izgubili nego dobili....
Mislim da je ovo pogrešna konstatacija a dokaz za to je onih tridesetak hiljada ljudi koji se dnevno prevezu vozovima gradske železnice. Da je sreće da se naprave ona stajališta bilo bi ih i četrdeset hiljada.
EUKALIPTUS":2yoxaqll je napisao(la):
...a ne da se zbog linije Pančevački most-Batajnica osakate linije za Pančevo, Valjevo i Mladenovac.
Beovoz nije osakaćen zbog gradske železnice već zbog neulaganja države u železnicu, između ostalog i u vozna sredstva. Nedostatak ispravnih garnitura je osnovni razlog što Beovoz više ne saobraća do Male krsne ( Požarevca ) i što nema češćih polazaka za Pančevo, Mladenovac i Valjevo.
Ipak, nadam se da će se situacija malo popraviti pošto bi ovih dana na remont u Smederevo trebalo da ode jedna, dok je pre mesec dana u Zrenjanin već otpremljena još jedna garnitura.
 
Igor":2fpmaf8j je napisao(la):
2012":2fpmaf8j je napisao(la):
Sve to što si naveo ne pije vodu,pa će mu dometi biti lokalni,ograničen na prostor u kome se održava :kafa:
Stvarno pitam se sta se sa tobom desilo da od velikog optimiste i pozitivca budes ovako negativan i ne optimista. Za nas koji te dugo znamo online a i upoznali smo se pomislili smo da ti je neko preoteo nalog na forumu :)

Moja podrska Karlu i udruzenju nazalost necu biti prisutan ali nadam se da ce nas Karlo dobro informisati po zavrsetku okruglog stola.
Takodje se pitam sta se desilo sa 2012icom i takodje se pitam da mu nije otet nalog.

Puna podrska udruzenju,polako ali sigurno se probijate.Verujem da ce i frkom u narednom periodu zbog smanjenja subvencije zeleznicama i one morati da urade nesto efektivno a ne kao do sad da samo krpe rupe i drze mir u kuci,a tu se pruza sansa vozoljubiteljima da nesto urade koliko god bilo u maloj meri.Ipak se od malih stvari krece i polako ide ka velikim.
 
Takodje se pitam sta se desilo sa 2012icom i takodje se pitam da mu nije otet nalog.
Bas me interesuje kad garniture bg voza istrce ko ce ukidanje voza objasniti stanovnicima Batajnice i ostalih mjesta
Kamo srece da sve linije BEOVOZA postanun kao BG voz
 
Vrh