Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

BORBA PROTIV VANDALIZMA Njemačke željeznice bespilotnim letjelicama protiv grafita

BERLIN - U borbi protiv vandalizma njemačke željeznice odlučile su slijediti primjer vojske i opremiti se minijaturnim bespilotnim letjelicama koje bi trebale otkrivati autore grafita, objavili su u ponedjeljak njemački mediji
Po uzoru na bespilotne letjelice koje se koriste u ratu, minijaturni helikopteri njemačkih željeznica trebali bi otkrivati i snimati autore grafita, potvrdio je glasnogovornik željeznica, a prenosi televizijska mreža n-tv. Infracrvena kamera instalirana na letjelici otkrivala bi pokrete na tlu, a uz pomoć posebne tehnologije bilježili bi se svi podatci koji bi se na sudu upotrije*******ili protiv počinitelja.

Jedna takva minijaturna letjelica stoji oko 60.000 eura, a opremljena baterijom može letjeti više od 80 minuta na visini od 150 metara. Za letjelicu bi se brinuli pilot na tlu i operater koji sprema snimke.


Zbog obaveze zaštite podataka, minijaturne letjelice operirat će samo na području u vlasništvu željeznica, a ispitivanje njihovih mogućnosti bit će idućih tjedana, rekao je glasnogovornik.

"Moramo pronaći nove načine u borbi protiv grafita", izjavio je šef sigurnosnog odjela njemačkih željeznica Gerd Neubeck.

Njemačke su željeznice samo prošle godine zbog grafita imale štetu od 7,6 milijuna eura
Izvor:www jutarnji hr.
 
7,6 mil eura je odprilike šteta koju i naši vandali naprave na vozovima.
Samo za razliku od Nemaca koji gledaju na koje načine da se reše problema, naši rukovodioci gledaju u nebo i veruju u čuda da će se sve jednom završiti i rešiti samo od sebe.

001/002 (ruski voz) je ižvrljan grafitom, i ruski proizvodjač je uslovio garanciju od dve godine, nabavljanjem sredstva iz Engleske, po, naravno, paprenoj ceni.
Ne postoji ekvivalent.
Da nije tužno, bilo bi jako smešno.
 
A da mi ipak koristimo poljoprivrednu aviaciju,pa jedan dan prskaju komarce drugi love grafitere..orginalan izum i košta tri put manje goriva nego jedna njihova dirigovana letelica.. :kafa:
 
2012":fd7444ov je napisao(la):
A da mi ipak koristimo poljoprivrednu aviaciju,pa jedan dan prskaju komarce drugi love grafitere..orginalan izum i košta tri put manje goriva nego jedna njihova dirigovana letelica.. :kafa:
I da poprskaju grafitere. Nema razlike izmedju grafitera i komaraca, oboje su napast :twisted:
 
I to sto kazes zaprasivanje do istrebljenja gamadi.. :kafa:
 
А да замолимо нашег члана Гизмоа да изнајми свој хеливидео Српским железницама за откривање гамади званих графитери :D
 
Можете и да се удружите, па грађанско задржавање преступника. Има вас доста а ништа неће да кошта, и ништа не мора да лети изнад глава, лако ћете их открити... а да они се ни не крију 8)

Јел постоји процена штете од графита у нашем случају?
 
Na jesen krece da se radi drugi kolosek ka Pancevu. Kakva su vasa razmisljanja o tome kako ce ovo uticati na putnicki saobracaj izmedju Panceva i Beograda? Dupli kolosek u Pancevu vec postoji izmedju prve dve od ukupno 4 (cetiri) stanice BEO Voza (one blize Beogradu), dok su treca (pretposlednja) i cetvrta (poslednja) stanica vezane samo jednim kolosekom bez fizickog prostora za dogradnju novog koloseka.

Dogradnjom novog koloseka od Pancevackog mosta do Panceva omogucava eventualno produzavanje postojece linije BG Voza bez ugrozavanja njegove tacnosti. Sta mislite kako ce ovo da se razvija i koliko ce lokalna vlast u Pancevu stititi drumski prevoz u organizaciji ATP Pancevo?
 
Dorcol":3qq7sl11 je napisao(la):
Dupli kolosek u Pancevu vec postoji izmedju prve dve od ukupno 4 (cetiri) stanice BEO Voza (one blize Beogradu), dok su treca (pretposlednja) i cetvrta (poslednja) stanica vezane samo jednim kolosekom bez fizickog prostora za dogradnju novog koloseka.

Dorcolac gde nadje taj drugi kolosek izmedju stanica Pancevo Glavna i Pancevo Varos? :kafa:
 
Cekajuci Metroa... :)
1154_547101782000059_191841298_n.jpg
 
Taj Metro doro vozi...Slava BGVozu! :wink: Nego Ž.S,Grad djate nove garniture i ulaganja u sistem,koji je u rangu Berlina ,šta bi mnogi gadovi u evropi dali da imaju već izgrađenu takvu infrastrukturu. :kafa:
 
2012":3violgo1 je napisao(la):
Taj Metro doro vozi...Slava BGVozu! :wink: Nego Ž.S,Grad djate nove garniture i ulaganja u sistem,koji je u rangu Berlina ,šta bi mnogi gadovi u evropi dali da imaju već izgrađenu takvu infrastrukturu. :kafa:

Cini mi se da od toga u skorije vreme nece biti nista. Pre bi zapitao nadlezne da li ce BG:VOZ nastaviti da zivi i posle isteka ugovora izmedju ZS i grada Beograda. Sve je to na klimavim nogama. Pogledajte sta se desilo sa stajalistem Kamendin. Sad ce skoro godina od kada je zavrsen tender i izabran izvodjac radova a neko koci sve to. Ima jos nekih zakulisnih radnji o kojima ne bi u ovom trenutku.

Ne zelim da izgledam kao pesimista jer mi se ceo ovaj projekat BG:VOZ-a svidja,prvo kao neposrednog ucesnika u funkcionisanju a na kraju i kao gradjanina koji koristi njegove usluge. Pozdrav. :kafa:
 
da li ce BG:VOZ nastaviti da zivi i posle isteka ugovora izmedju ZS i grada Beograda. Sve je to na klimavim nogama.

Jel to izazivanje opšte panike i unosenje nespokojstva i nemira u stanovništvo :shok:
 
boca-ica":z084rt5q je napisao(la):
Jel to izazivanje opšte panike i unosenje nespokojstva i nemira u stanovništvo :shok:
Neeee... Daleko od toga. Vec samo komentar i osvrtanje na razna obecanja i planove od kojih do dan danas nema nista.

Da li ste se zapitali zbog cega vise ne popravljaju BUS-PLUS aparate u garniturama? Sta je sa realizacijom linije 2 ka Rakovici i Resniku?

Mnogo svega a malo nicega.

:kafa:
 
Pa dobro jasan nam je politicki rascep ili provalija izmedju ZS I Grada,s obzirom na neke predvidjene gradske izbore tu ce se trvenja jos povecati,ali se nadamo da ce posle toga nova garnitura raditi u simbiozi.BGVOz je pre svega interes Beogradjana ma ko bio na vlasti.Najavljeni zavrsetk Prokopa ,drugog koloseka prema Pancevu ipak daje razloge za optimizam,da ce se sistem razvijati.
 
Dorcol":2xu0wqfv je napisao(la):
Na jesen krece da se radi drugi kolosek ka Pancevu. Kakva su vasa razmisljanja o tome kako ce ovo uticati na putnicki saobracaj izmedju Panceva i Beograda?
Више од 80 година имамо дупли колосек од Штајге до Ресника, и да ли се у последњу деценију озбиљно користи за градско-приградски саобраћај? Чак и са једноколосечном пругом, без икаквих проблема би могла функционисати линија Рипањ-Панчево Војловица са тактом сваких сат времена и три гарнитуре, које имамо, а гарнитуре би биле пуне макар у вршним сатима. Да ли то радимо?

У самој Дирекцији за јавни превоз имају врло чудан изговор "нема пара", а управо овај подсистем и понајвише штеди паре!
 
A ima i opstrukcije u opštini Pančevo..nuđeno im je da participiraju,koliko se sećam rekli su ne,kao.. to građanima Pančeva ne treba,lepše im je busom.
 
Не треба заборавити ту ни ону гомилу комбија-линијских таксија.
А иначе је проблем и што су све четири станице некако око града, док је аутобуска у центру, а најбизарнији моменат су, наравно, људи који тамо седе на власти у Општини, у овом сазиву је стварно реч дно добила још један нови смисао, а ни прошли не би другачије поступио, так ода је нема решења осим саградити колосек, ремонтовати овај стари и послати пристојне и поуздане возове игноришући постојање њихове општинске власти, па нека се после чешу са својим отпадом из АТП-а.
 
Ljudi da li znate iz kog razloga su u savskom amfiteatru i topcideru trenutno groplja vagona?
I zasto se to sve recimo ne reciklira?
 
Vagoni u Topčideru se seku. Odokativnom metodom sa Rakovičkog druma, bar petnaestak ih je kasirano u poslednjih mesec dva, sa strane mosta..
 
Vrh