Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

direktor":227ke688 je napisao(la):
A malo struje kroz ogradu a sta rade pruzni radnici i cuvari pruge da malo necije usi vezuu masnu pa im napamet nece pasti

Ne bi tu struja pomogla uopšte. Jedno vreme su konstantno u Borči krali transformatore pod visokim naponom , i nikom ništa. Jednostavno , kad je neko lud , on je lud , i ništa ga neće sprečiti (nikakva ograda) izuzev betonskog tunela duž cele trase na novom Beogradu , a i kroz Zemun i Batajnicu , gde god je nadzemna železnica , tako da fizički ne mogu nikako da priđu vozu.
 
Видео надзор не решава ништа. Како децу да гониш? Никако. Родитеље? Како, па немају личне карте?

Чувар пруге? Важи. Па он не сме да пипне ту децу јер ће 40 Цигана да му дођу и да га физички упропасте и ни за то не одговарају. Присуствовао сам да су Циганке тукле бабу са штапом само зато што им је рекла нешто.
 
Ja ,mislim da prvo treba stanice BGvoza obezbediti fizickim obezbedjenjem,kada vidite ljude u uniformi sa vidljivim natpisom obezbedjenje,onda se i ponasanje menja tako da oni koji su dosli sa namerom da kamenuju isto vide da ima nekoga.
Zasto na stanici Vuk nema problema sa grafitima ili vandalizmom pa upravo zabog konstantnog monitoringa.Ja sam prisustvovao kada je neki lik pokusao da skine nalepljenu reklamu sa svetleceg bilborda,kada se iz zvucnika prolomio glas sta radis to da li si normalan,lik je pobegao a obezbedjenje stiglo za minut..Da je isto primenjeno na stanici NBG ne bi doslo do kamenovanja.Pruga otovrena je nesto drugo a najbolja je ograda ovoga tipa.
DSC_9199.jpg

images
30203991-01_big.jpg
 
жичана никако. исећиће је и продаће је као секундарну сировину. или бетон 5 метара висине или комбинација бетон+маеријал који не може да се прода
 
Mamuni navijacki juce povukli kocnicu u slucaju nuzde i demolirali voz st*** oko 16h jeli za svaku utakmicu treba razvaliti voz
 
Pa nema sve na tv ljenstima od novinara drug mi je javio koj se vracao sa faksa kuci na bezaniju kazu zeljeznicari da je to standardna pojava poslije utakmica
 
Nemoj tako,oni se bore za SRBstvo i Kosmet.

Sljam...U normalnoj drzavi bi tucali kamen uveliko.
 
Ja ne mogu da shvatim ni policiju. Zbog cega oni ne mogu da posalju patrolu na svaki voz kada su takvi dogadjaji visokog rizika. Mislim da se sve ovo ne bi sigurno desavalo kada bi oni bili prisutni na vozovima kao pratnja.
 
Апсолутно је немогуће да нема полиције када има навијача у возу и далеко су бројнији од једне патроле.

Не могу да схватим ломљење без разлога, као и подругљиво помињање Српства и борбе за Космет.

Воз свакако нису оштетили навијачи, као што га нису гађали роми. То су учиниле особе, појединци са именима, презименима и матичним бројем. Стварно мислим, ако ћемо озбиљно, да то треба разграничити.
Директоре, јел неко бар известио медије? Што се не зна, није се ни догодило! Увек може да се каже да је нека теорија завере, кампања...

Вучко, само сам знатижељан, која би то била нормална држава, на пример?
 
Nase medije mislim da nije za njih bi vjest bila da se ovo poslije ili uoci derbija nedesi [sarkazam ili njuz.net] strasno koja je to st***
 
Jep a slika je sa railserbia.net dosta se zguzvala sidjanka
 
direktor":127i5yoc je napisao(la):
Jep a slika je sa railserbia.net dosta se zguzvala sidjanka
I slikao ju je tamo neki Rile :D
Uskoro će ona ponovo u saobraćaj jer će ovaj polupani motor biti zamenjen nekim drugim.
A posle par godina tavorenja na remont je otišla garnitura 093-094 koja će se koristiti za potrebe Železnica Srbije, rekao bih pre svega na Beovozu.

http://412emvbeovoz.com/Galerija/093-09 ... 131782.jpg
http://412emvbeovoz.com/Galerija/093-09 ... 131783.jpg
 
Ovde na BBu trazeno je , sada vec davno (od pojave unistavanja validatora) u BGvozu da povremeno komunalni manekeni proprate po neki voz
Cuvena baba pletilja iz Makenzijeve to nije dozvolila jer ne bi imala ko da joj drzi vunicu
Samo mi da nastavimo sa placanjem manekena a baba ce da plete svoje dokle god se ne mumificira na prestolu u Makanzijeve
do tada . . . pa nije BGvoz od secera da se istopi. . .
 
Rile cestitam na dobrim slikama i dobrim vjestima sad znamo ko je autor a i da si na forumu pa stavi i ovjde da nemoram da glumum loseg postara koji izgubi pola podataka u transportu
 
Reliability focus for Paris suburban network

20 May 2013






FRANCE: The government and Ile-de-France transport authority STIF have announced a 10-point strategy to improve the reliability of the rail network serving Paris and its suburbs. A total of €7bn is to be invested by 2017, with €2bn allocated to the RER network alongside the metro projects confirmed on March 6.

With the aim of relieving RER Line A, €1·1bn is to be spent on extending Line E westwards from Haussmann-Saint-Lazare to La Défense and Mantes-la-Jolie. It is hoped to begin work in 2015 for opening around 2020.

The existing RER network has been allocated €900m to implement action plans for each route developed by STIF in conjunction with RATP, RFF and SNCF. These include resignalling, upgrading power supplies, grade-separating junctions and providing additional turnback facilities, as well as rolling stock improvements, all aimed at improving operational resilience.

RFF and SNCF are to investment between €400m and €500m to improve service quality, with short-term measures to include station refurbishment, improving information systems and reinforced security. More lineside fencing is to be installed. Rolling stock reliability is to be improved by installing remote diagnostic systems on the lines C and D fleets, with extra stabling and maintenance facilities provided so that trains are closest to where they are needed.

Initiatives to improve network performance include preventive replacement of electronic signalling components and additional platforms to improve traffic flow.

RFF and SNCF have been directed to develop better joint arrangements for the planning and delivery of infrastructure projects, reflecting the ‘exceptional complexity’ of the Ile-de-France network. They are also instructed to start work on creating a single infrastructure management organisation for the region, as a pilot for the national network, responsible for operations, infrastructure maintenance and modernisation.

Unified management is to be introduced in October on RER Line B, currently operated jointly by RATP and SNCF. A working group is to report before mid-2013 on how this is to be achieved for Line A.

Other measures to reduce disruption include new procedures allowing drivers to proceed at caution rather than keep trains at a stand. Following the training of 15000 drivers these are expected to come into force during early 2014, the new operating rules complemented by alerts sent by GSM-R which is due to be rolled out on the Ile-de-France network in 2015.

Procedures are also to be improved for dealing with disruption following suicides, of which there are over 450 a year on the Ile-de-France network. As part of its €30m 2013-14 action plan, RFF is to invest €9m in measures to tackle cable theft, including alarm systems to protect the most vulnerable locations, burying cables and developing alternatives to copper.

Izvor Railway Gayzette
 
Imamo li mi ovu strategiju ili kada će neko napraviti ovako nešto za BGVoz??
 
Занимљиво је прочитати да и у Паризу краду каблове са железнице... Гастарбајтери из Србије?
 
Мени је много занимљивије како су се дежурни нацисти с форума одмах окупили да коментаришу безобразну циганску децу, а сада их нешто нема да осуде своје менталне близанце - навијаче. Чекам да прочитам шта имају да кажу.
 
Marcus Lupus":3m7sj06d je napisao(la):
Мени је много занимљивије како су се дежурни нацисти с форума одмах окупили да коментаришу безобразну циганску децу, а сада их нешто нема да осуде своје менталне близанце - навијаче. Чекам да прочитам шта имају да кажу.

+ 1 :gobb:
 
Vrh