Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Mvbg1 cim stignu flirt i odradis probuku stize gajba niksickog
 
milanche":3e8uowd1 je napisao(la):
Znaci cim na Bg vozu dodju Stadleri nesrece se vise nece desavati. Nije nego. Vidis, ovu prugu koriste i drugi sistemi a ne samo Bg voz. I dalje ce ici vozovi za N.Sad, Suboticu, Sid itd. I uvek se moze desiti da lokomotiva defektira, ma kakva vozila bila na Bg vozu. Ono sto sprecava ovakve nesrece su savremeni sistemi vodjenja vozova i signalizacije, tako da su vasi zakljuci, cinimi se, pogresni.

Prednosti za IC:

-Prva klasa [iako sa jako malim brojem sedista] ipak postoji

-Veliki broj sedista radi komfora na duzim linijama [originalna konfiguracija svih RVR]

-Nosaci prtljaga iznad sedista [originalna konfiguracija svih RVR]

-WC

-Jedna vrata po vagonu po strani

Prednosti za grad u postojecim uslovima eksploatacije:

-Vece ubrzanje

-Niski pod

-Rasklopiva sedista u zoni vrata jednog vagona

-Mogucnost kuplovanja radi povecanja kapaciteta u spicu

-Gledajuci postojece performanse RVR vozova nedotstatak dodatnih jednokrilnih vrata je zanemarljiv u postojecim uslovima gradske eksploatacije posebno ako se uzme u obzir povecanje kapaciteta kuplovanjem u spicu kao i vece ubrzanje, brzina i niski pod Stadlera. Ovo je ujedno odgovor direktoru.

Anyway na jednom od rendera Stadler stoji u stanici Rakovica sto moze biti i Beovoz i buduca trasa BG:Voza. Na drugom renderu stoji na Glavnoj Zeleznickoj a tu ne ide ni BG ni Beovoz. Sa druge strane sajt proizvodjaca jasno naglasava svrhu nabavke. Kako su tajanstveni. :?

Izgleda da ce ih koristiti gde stignu. Da li to znaci da proizvodjac naprosto...LAZE? My two cents.

Ne izmisljajte krive drine molim vas vec meni i 2012 odgovrite na najprostije pitanje sa da ili ne. Kratko i jasno. DA ili NE. Da li Stadler LAZE? Da li proizvodjac LAZE. Sa DA ili NE. Simple as that. Znam da cete da se uvijate kao zmije recima ali to me uopste ne zanima tako da trosite vreme kucajuci za dzabe. Hocu najrakci moguci odgovor na prosto pitanje. DA ILI NE.

Jos jednom:

Da li Stadler laze?

Znaci ne pitam vas da li su vozovi potrebni Beogradu ili Intersiti mrezi, niti sta Zeleznice ili insajderi kazu niti vas stav o tome.

Pitam vas samo da li jedan Evropski proizvodjac LAZE?
 
Pa i ja čitam isto Stadler će biti na Beovozu ne BGVozu,tu znači NS,Valjevo itd..ali to znači da će stajati na Vuku..Prokopu itd..Obrni okreni najlogičnije da se prvo povežu BG-NS brzom,i pozdanom linjom sa Stadlerovim vozovima.. :kafa:
 
Данас се на неком путничком или Беовозу у Батајници распао пантораф. На десном колосеку у смеру ка граду поподне је био искључен напон.

298192_579683415397521_1337273095_n.jpg
 
Po meni je postenije reci "odvratni su mi ovi RVR-ovi", a ne izmisljati neke razloge koje zapravo i ne postoje.
Express, zaboravio si samo jednu "sitnicu" kod nabrajanja prednosti za regionalno opsluzivanje. A ta "sitnica" je da bi se time lokomotive oslobodile za vucu tereta i robe, koja je mnogo isplativija nego putnicki saobracaj. Time se dobija mogucnost zaradjivanja vise novca, pa samim tim i vece mogucnosti za nabavku ili remont drugih vozila.
Sto se tice "prednosti" koje si naveo za gradski zeleznicu:
Hoceli mi mnogo znaciti sto cu stici 20sec pre nego sad? Pa nece.
Slazem se, olaksan ulazak i izlazak. Ali isto ima jedna sitnica. A to je sto su razlicite visine perona na stajalistima.
Mogucnost kuplovanja radi povecanja kapaciteta u spicu
Super zvuci. Ali isto ima jedna sitnica. A to je duzina stajalista. I ovi RVR-ovi, ako sam dobro shvatio, mogu da se kupluju. Takodje, grad bi morao da placa kao dupli polazak.

Da zakljucim, voleo bi i ja kada bi imali super udobne, lepe,niskopodne, moderne, brze i ciste vozove svuda i u BG-u. I meni su neverovatno odvratni RVR,ali radi svih nas je potrebno da se sagledava cela situacija racionalno.

A sto se tice toga sta pise na kom sajtu, pa i na autobusu pise "Lasta", a ne leti :D
 
2012":ee1v9jk9 je napisao(la):
Pa i ja čitam isto Stadler će biti na Beovozu ne BGVozu,tu znači NS,Valjevo itd..ali to znači da će stajati na Vuku..Prokopu itd..Obrni okreni najlogičnije da se prvo povežu BG-NS brzom,i pozdanom linjom sa Stadlerovim vozovima.. :kafa:

Tako nekako bi i bilo najpametnije ali onda Beovoz treba da ide do NS i Rume, ne samo do Pazove.

Pricalo se o povecanju cene i integrisanju tarifnog sistema tako da gde ima dima ima i vatre.

Ako je to istina onda sta ce biti sa BG:Vozom? Istorija?
 
Za BG-voz bi najbolje bilo da se Grad odluči da nastavi da ga održava i remontuje RVR-ove
 
Ekspres i drugi ljubitelji sajta stedler novi voz ima manje vrata zato sto nije bg voz eto samo da vise oladite licno direktor ZS mi je rekao gdje ce novi vozovi saobracati prva destinacija NS pa onda ostali gradovi vrijeme je da misle sta ce na bg voz kroz 2 godine kad RVR istrce
 
Jedna od mojih vizija je da će BG-voz potpuno preći u nadležnosti Železnica, tj. biti vraćen Beovoz sa taktom od oko pola sata do Pančeva i Pazove...
 
milanche":2o68rpvi je napisao(la):
Po meni je postenije reci "odvratni su mi ovi RVR-ovi", a ne izmisljati neke razloge koje zapravo i ne postoje.
Express, zaboravio si samo jednu "sitnicu" kod nabrajanja prednosti za regionalno opsluzivanje. A ta "sitnica" je da bi se time lokomotive oslobodile za vucu tereta i robe, koja je mnogo isplativija nego putnicki saobracaj. Time se dobija mogucnost zaradjivanja vise novca, pa samim tim i vece mogucnosti za nabavku ili remont drugih vozila.
Sto se tice "prednosti" koje si naveo za gradski zeleznicu:
Hoceli mi mnogo znaciti sto cu stici 20sec pre nego sad? Pa nece.
Slazem se, olaksan ulazak i izlazak. Ali isto ima jedna sitnica. A to je sto su razlicite visine perona na stajalistima.
Mogucnost kuplovanja radi povecanja kapaciteta u spicu
Super zvuci. Ali isto ima jedna sitnica. A to je duzina stajalista. I ovi RVR-ovi, ako sam dobro shvatio, mogu da se kupluju. Takodje, grad bi morao da placa kao dupli polazak.

Da zakljucim, voleo bi i ja kada bi imali super udobne, lepe,niskopodne, moderne, brze i ciste vozove svuda i u BG-u. I meni su neverovatno odvratni RVR,ali radi svih nas je potrebno da se sagledava cela situacija racionalno.

A sto se tice toga sta pise na kom sajtu, pa i na autobusu pise "Lasta", a ne leti :D

Milanche daj bree.

Cekaj, ti bi da rizikujes neciji zivot radi profita od koriscenja teretne lokomotive?

Predstoji tender za nove u svakom slucaju. :kk:

Sto se parametara tice:

-20 sekundi svakako kad se gleda ceo obrt.

-Sitnica je ista kao sa RVR tako da mind the gap milanche! :p

-Ako RVR sa svojih 100m moze da stane i dupli Stadler moze sa 78x2 samo da ne otvara vrata 23 i 24 [druga jedinica 3 i 4].

Gradske stanice su duze od RVR, prigradske mozda nisu ali to ne znaci da voz sa 75% sedenja mora da otvara sva vrata na svim stanicama. Prigradske stanice mozda jesu krace ali voz se popunjava postepeno sto znaci da nece biti guzve cak ni sa manjim brojem otvorenih vrata. Sa druge strane tamo gde je mnogo veca cirkulacija putnika [u centru] sva vrata funkcionisu zato sto su stanice duze.

Problem bez problema.

I? Sta bi? Da li Stadler laze? Niste odgovorili.

Bune me kontradiktorne informacije sto znaci da neko laze samo sto ne znamo ko.
Proizvodjac[Stadler], kupac[Zel. Srbije] ili insajderi?

Sta ti mislis 2012?
 
2012":19920pdp je napisao(la):
Obrni okreni najlogičnije da se prvo povežu BG-NS brzom,i pozdanom linjom sa Stadlerovim vozovima.. :kafa:
Матеја Бељан":19920pdp je napisao(la):
Jedna od mojih vizija je da će BG-voz potpuno preći u nadležnosti Železnica, tj. biti vraćen Beovoz sa taktom od oko pola sata do Pančeva i Pazove...

:kk:

Bilo bi krajnje logicno da se novi vozovi postave na glanu magistralu BGD-NS

A onda polako da se svi podsistemi - Putnicki vozovi, beovoz, bg:voz - polako stope u jedinstvenu semu na nivou cele drzave.

Korisnicima je jedino vazno da voz stigne na vreme i da bude ispravan i komforan; ko je operater i kako se voz zove nije ni manje bitno.

Kada uspostavimo pouzdanu vezu NS-BGD, za pocetak, poredak ce se polako siriti na ostatak mreze i iste garniture ce opsluzivati sirok spektar potreba, od medjugradskih voznji (NS-BGD, Nis-Paracin) do lokalnih voznji (Pancevo-BGD, Paracin-Jagodina...)

Na osnovi tog novog zeleznickog sistema postavicemo i Beogradski metro koji ce u sustini biti samo dopuna postojece zeleznicke mreze.
Svaka nova metro trasa bice na svojim krajevima povezana sa postojecom zeleznikom prugom i sadasnji medjugradski vozovi ce moci kroz nju da prodju, stanu na pojedinim gradskim stanicama i nastave dalje.

Sta je bolje od glavne Z. St. na Prokopu? Nekoliko Z. St u Beogradu a jedna od njih na Terazijama :)

Imacemo vozove NS-Pozarevac preko Terazija (sa recimo stajanjem na stanicama Opstina NBGD, Terazije, Autokomanda i Medakovic u Beogradu) i skracene rute (takozvani metro) Zemun-Autokomanda preko tih istih Terazija sa stajanjem na svakoj usputnoj stanici.

Razdvajanje u brojne podsisteme je davno prevazidjeno u svetu (iako formalno i dalje postoji u imenima vozova u praksi vise ne postoji to jest korisnici ih vise tako ne percipiraju), a Srbija je dovoljno mala da se u njoj uspostavi iznova sistem buducnosti: "Metro Srbija"

Ostace samo 2 klase vozova:
- Medjunarodni brzi vozovi
- Metro Srbija vozovi
 
Матеја Бељан":2cygmdup je napisao(la):
Jedna od mojih vizija je da će BG-voz potpuno preći u nadležnosti Železnica, tj. biti vraćen Beovoz sa taktom od oko pola sata do Pančeva i Pazove...
I ja sam da se vrati u nadleznost Beovozu. Ono sto bi ja voleo i zeleo, a to sam ovde na forumu izneo, jeste jedna stalna veza NS-BG-PA s taktom od 15 min, ali za nju cemo se nacekati.
 
JohnnyLee":hzr2877k je napisao(la):
мало сам се играо са БГВ-ом (црткао) па рекох да поделим.
прво, постојеће стање са могућностима проширења у наредне две до три године:
***
а ево како би систем могао да изгледа кроз неких 10так година:
Удружење љубитеља железнице се ове године пријавило за Миксер, и имамо намеру да презентујемо и популаришемо предлоге решења развоја приградских железница Београда и Ниша. Београд представљамо кроз три варијанте, скромну, средњу и амбициозну. Скромн и средњу смо мање-више дефинисали, али око амбициозне имамо неколико идеја за варијанте предлога. Овај твој предлог представља једну од амбициозних варијанти.

Приградске железнице у околини Београда скромна варијанта: Као циљни стандард успоставити такт од 15 минута до Раковице, Крњаче, Батајнице и Роспи ћуприје, 30 минута до Ресника, Остружнице и Панчево Војловице, сваких 60 минута до Лазаревца, Младеновца, Инђије. То је у скромној варијанти, која се пре свега заснива на искоришћењу постојећих пруга и композиција. Предлог линија је:
• Роспи Ћуприја – Батајница са тактом сваких 15 минута,
• Панчево – Ресник са тактом сваких 30 минута, (сваки други воз продужава према Лазаревцу)
• Крњача – Остружница са тактом сваких 30 минута (заједно са претходном линијом формирају такт сваких 15 минута од Раковице до Крњаче)
• Инђија – Младеновац са тактом сваких 60 минута

Неопходно 25 композиција серије 412-416, а пруге којима би се кретали возови су или у релативно добром стању, или је предвиђено да се поправе републичким кредитима у наредних 3-4 године. Предвиђен је низ станица, на које би локалне аутобуске линије сакупљале путнике према централном градском подручју: Лазаревац, Степојевац, Барајево центар, Младеновац, Раља, Рипањ, Ресник, Раковица, Железник, Остружница, Крњача, Роспи Ћуприја, Овча, Панчево главна, Панчево Војловица, Земун, Батајница, Стара Пазова, Инђија.

Приградске железнице у околини Београда средња варијанта: Предложено је да се у средњој варијанти набављају нова возна средства, проширује мрежа, и додају неки нови делови мреже. Конкретно:
• крак пруге према аеродрому,
• продужење пруге до Обреновца, за шта постоје две варијанте, преко Остружнице и преко Сурчина
• продужетак пруге од Роспи ћуприје до Миријева,
• дуплирање колосека од Ресника до Клења
• стављање старог железничког чвора у функцију градског превоза, паралелно са урбаним развојем приобаља Саве и Дунава са десна стране Саве.
• доградња пруге од Крњаче до Борче, за шта није успостављен консензус где би та пруга требало да иде на левој обали Дунава.
• Набавка нових возних средстава, при чему Београд оснива своје предузеће за градско-приградски железнички саобраћај.
• Повећање броја колосека између Новог Београда и Батајнице

За амбициозну варијанту предвиђа се источни крак, као и нови колосеци између Аутокоманде и Новог Београда. Ту сам ја био предложио да из правца истока воз скрене ка Славији, па даље према Савском тргу, и кроз Савски амфитеатар окрене према Старом железничком мосту и изађе на Железничку станицу Нови Београд. И варијанта кроз Прокоп би била прилично скупа, а варијанта преко Славије би могла бити оправдана већим бројем путника, и унутарградским вожњама.
 
Problem bez problema.

I? Sta bi? Da li Stadler laze? Niste odgovorili.

STEDLER LAZE SHVAT TO njih nije brga gdje ce vozovi saobracati ni kojom brzinom niti se pitaju
oni su tu da isporuce naruceno da obuce osoblje i da se postaraju da u garanciji rade bez problema 2 godine garancije
 
Što se sajta tiče, naranvo da će Štedler napisati "regija Beograda" kada je Beograd jedini srpski grad za koji se u svetu čulo. Ko je pa čuo za Rumu, Šabac, Valjevo.....

....mnogo je ozbiljnija referenca "Beograd" nego u svetu nepoznata "Ruma".

Da li je sada jasnije?
 
Karlo del Ponte":sb5vjuie je napisao(la):
Удружење љубитеља железнице се ове године пријавило за Миксер, и имамо намеру да презентујемо и популаришемо предлоге решења развоја приградских железница Београда и Ниша. Београд представљамо кроз три варијанте, скромну, средњу и амбициозну. Скромн и средњу смо мање-више дефинисали, али око амбициозне имамо неколико идеја за варијанте предлога. Овај твој предлог представља једну од амбициозних варијанти.

па пази, ставио сам две варијанте. неку скромну и супер амбициозну :) е сад, колико је амбициозна реална не знам, али то је неко моје виђење развоја. премерио сам дужине мојих линија и оне су следеће (у загради су фреквенције):

Б1: Вишњичка бања – Стари Бановци; 40 км (4 воза на сат)
Б2: Омољица – Велика Плана; 124 км (4 воза на сат, ХХ:00 и ХХ:30 целу дужину, ХХ:15 и ХХ:45 Војловица-Младеновац)
Б3: Ваљево – Прокоп; 90 км (5 возова на сат, ХХ:00 и ХХ:36 до Ваљева ХХ:12, ХХ:24 и ХХ:48 до Лазаревца)
Б4: Обреновац – Смедерево; 120 км (3 воза на сат)
Б5: Гроцка – Инђија; 70 км (6 возова на сат, ХХ:00, ХХ:20 и ХХ:40 до Инђије, ХХ:10, ХХ:30 и ХХ:50 до Батајнице)
Б6: Обреновац – Падинска скела; 52 км (5 возова на сат)
Б7: Сурчин – Прокоп; 20 км (3 воза на сат)
Б8: Дунав станица – Падинска скела; 27 км (2 воза на сат)
 
Siniša":2k41bqsi je napisao(la):
Матеја Бељан":2k41bqsi je napisao(la):
Jedna od mojih vizija je da će BG-voz potpuno preći u nadležnosti Železnica, tj. biti vraćen Beovoz sa taktom od oko pola sata do Pančeva i Pazove...
I ja sam da se vrati u nadleznost Beovozu. Ono sto bi ja voleo i zeleo, a to sam ovde na forumu izneo, jeste jedna stalna veza NS-BG-PA s taktom od 15 min, ali za nju cemo se nacekati.

Ja nisam za to, ali mi se tako javlja. Takt će biti degradiran najmanje na pola sata, ako ne i više.
 
Pa kad izrermontuju prugu dodaju kolosjek nebi trbealo nista da se promjeni vec da se samo poveca broj garnitura na liniji
 
Večeras oko 18 sati na ulazu u stanicu Novi Beograd kamenovan je voz koji je saobraćao na relaciji Batajnica - Panč. Most i tom prilikom izrazbijano je nekoliko prozora na garnituri. Na žalost, jednu devojku kamenica je pogodila u glavu te je, zbog obilnog krvarenja, pozvana i hitna pomoć. U saobraćaj je uskočila rezervna garnitura iz Zemuna tako da nije bilo nekih velikih kašnjenja.
I šta reći na sve ovo? U kakvo se to društvo pretvaramo??? Strašno !!!
 
Samo se cekao dan kada ce se ovo desiti. Ne prodje dan a da garniture vozova ne budu kamenovane od strane romske dece iz nehigijenskog naselja koje se nalazi izmedju pruge i tramvajskog depoa Novi Beograd. Mnogo puta prijavljivano, pisani raporti povodom ovog problema i nikom nista. E sad kada se desilo to da je nekoj nesrecnoj devojci razbijena glava valjda ce i policija uraditi svoj deo posla. Napominjem, da je kamenovanje pocelo cim su nikle prve kartonske kucice pored pruge.

Ne znam sta drugo reci sem STRASNO!!!

Valjda ce i ljudi iz grada sad reagovati i resiti problem na ulasku u stanicu Novi Beograd i Zemun Polje.
 
страшно шта раде. и? шта ће град да уради поводом тог нехигијенског насеља?
 
Vrh