Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Da budem iskren, razmak izmedju voza i perona jeste dovoljno veliki da se neko povredi...primetio sam pri izlasku da nema prostora za gresku, ne bih zeleo da se neko oklizne ili saplete jer bi mogao ozbiljno da se povredi.
 
Da se ispiše na ivici a pogotovu na Tošinom bunaru PAZI RUPA !! ili tako nekako
220px-Cmglee_Bank_Underground_platform.jpg

gap1.jpg

494Mind_the_gap.jpg
 
JohnnyLee":2ct3pwzv je napisao(la):
на К. парку се мора под хитно подићи висина перона

Potpuno se slazem sa tobom. S'tim da to ne bi trebala biti neka znacajnija investicija. Mozda bi komplikovanije bila sama organizacija saobracaja u toku izgradnje. Mozda i privremeno ukidanje stajalista dok traju radovi.
 
Sta mislite,koliko je izvodljivo spojiti medju nivo na karadjordjevom parku sa obliznjim podzemnim prolazom cime neko ko prelazi Bulevar oslobodjenja ne bi morao na povrsinu pa nazad u podzemni prolaz?
 
U samom podzemnom prolazu, ima prolaz ili jos jedan izlaz
ali je prekriven nekom belom panel plocom ,
vremenom se drvena ploca po boji stopila sa zidom te je i tesko je uocljiva (fali jedan cosak dole levo)

Verovatno je uradjen ili zapocet po projektu izlaz u pravcu Slavije ali zbog trotoara nije pusten ili zavrsen
tako da sa ,,malo,, parica i dodatnim radom
spajane medju nivo na karadjordjevom parku sa obliznjim podzemnim prolazom
zavisi uglavnom samo od dobre volje :)
 
stf":2puclrs2 je napisao(la):
Борчанац":2puclrs2 je napisao(la):
На овим сликама не видим ништа толико страшно и грозно
Иако је Шомијева констатација "можда није нека штета" крајње неумесна јер је игубљен живот углавном штета (поготово дечији), ова твоје реченица је такође страшна и забрињавајућа.

Не знам која је слика језивија.


Не разумем зашто си осетио потребу да реагујеш на моје писање, а не неко друго, сигурно изазовније. Где би твој педагошки утицај више дошао до изражаја.
Да си цитирао целу реченицу, имао би одговор, овако ћу морати да појасним, мада осећам да одговор знаш!
Изгубљен живот није углавном, него увек штета! У реченици коју си цитирао стоји да слике нису толико лош призор, колико је лош призор однос према животу, ближњем. Дакле, не значи да су слике насиља лепе!
Е сад ако је то реченица која је страшна и забрињавајућа :shok:

Опет ни то насиље није нешто што ми је страно, непознато.
Насиље на свакој од ових слика је неким поводом, младост је револтирана и то није ни први ни последњи пут, и није само наша специјалност већ је свуда распрострањено. Сам си више пута помињао говњиву мотку. Можда су твоји разлози више оправдани? А можда је некад и то део живота?

Вучко помиње чак и навијачки шљам. Тако се не може осуђивати, ни генерализовати. Да ли то мислиш и када се са полицијом сукобе малинари, трактористи? Или ипак у мањој мери! А комунисти и хиљаде убијених Срба после другог светског рата? Па ја не генерализујем и не називам те шљамом!

Овако причам и са хулиганима, полицајцима, клинцима, ортацима... сви смо једно друштво и сви морамо да се мењамо! Али сви, а не они други!
Само тако ће возови бити без графита, улице без туча, фасаде умивене и тротоари а сви раде, породилишта пуна, свако сваког гледа да помогне а не да осуђује по сваку цену. Ни један пројекат, изградња... Нису важни колико да се ми изградимо као људи, а тад и бог опрашта а и друго ће да крене.

У очима народа су када бију Чеду хероји, 5 октобар хероји, хуманитарне акције, леп амбијент, концерти, изложбе... и често лицемерно и селективно им се узимају дела, и другом делу Србије су шљам. Увек за некога шљам а за некога и не, како кад! Већини овде су борбом против Милошевића вероватно били ок, препознали тренутак? Другом делу света, када је хапшен Караџић, Космет... Да се разумемо, јасно је шта је добро а шта лоше. Али да су генерално шљам? Они су нам огледало!

Боље неће ни бити, ако немамо способност да саосећамо, можда да мало пробамо да видимо ствари и из туђе главе. Навијачи су вероватно најјача ван иснституционална организација код нас и делују у много праваца. Чак су изградили у овој држави више него што ће сви са форума заједно за живота. Мењали садашњост на боље у пуно наврата. Зато ја никога не би отписивао, нису сви манијакални дегенерици са криминалним аспирацијама, проценат таквих је као и у другим групама. Мислите ли да је мање наркомана међу студентима, на пример, глумцима... Размислите опет, дајте шансе свима. Ти су људи око нас, лакше ћемо против таквих ствари ако се боље разумемо а не ако се сви свима супротстављамо по сваку цену. И њих воде неки принципи, требамо да нађемо заједничке вредности, које смо сви изгубили а лицемерно упиремо прстом у тамо неког.
Њих покреће исти немар према животу, који сам препознао и на који сам морао да реагујем и код Шомијевог поста. Сигуран сам да се само залетео и да ће наћи у будућности да није био у праву јер иначе примећујем да је добар момак ( овако преко слова )
Онај који ломи на овим сликама, може да се промени, а ово дете више неће имати прилику. А можда би имало, да смо сви ми другачији...
 
Vecita borba svetla i tame. . .
возови бити без графита, улице без туча, фасаде умивене и тротоари а сви раде, породилишта пуна, свако сваког гледа да помогне а не да осуђује по сваку цену. Ни један пројекат, изградња... Нису важни колико да се ми изградимо као људи, а тад и бог опрашта а и друго ће да крене.
al opet stoji i
Homo homini lupus (est)

Al hajde da se ovde drzimo poboljsanja BGvoza
 
Борчанац,

Хммм, Ако примера ради, полиција ухвати серијског силоватеља, он одлежи казну, изађе, и опет силује, да ли је евентуални губитак његовог живота штета по друштво? Не бих рекао. На те примере сам мислио када сам рекао "углавном". Можда нисам у праву?

За остатак поста бих рекао следеће. Не видим разлог да толико опширно браниш навијачку браншу, поготово што сам барем ја ту браншу бранио на овом форуму више пута од генерализације, јер познајем доста навијача разних профила. Колико је нормалних, толико је и дебилчина.

Али, на постављеним сликама је све одреда шљам. Нема помиловања за онакво понашање. Нема оправдања. Многима је лоше па не ломе све око себе.
 
stf":2ehlqbx7 je napisao(la):
Борчанац,

Хммм, Ако примера ради, полиција ухвати серијског силоватеља, он одлежи казну, изађе, и опет силује, да ли је евентуални губитак његовог живота штета по друштво? Не бих рекао. На те примере сам мислио када сам рекао "углавном". Можда нисам у праву?

За остатак поста бих рекао следеће. Не видим разлог да толико опширно браниш навијачку браншу, поготово што сам барем ја ту браншу бранио на овом форуму више пута од генерализације, јер познајем доста навијача разних профила. Колико је нормалних, толико је и дебилчина.

Али, на постављеним сликама је све одреда шљам. Нема помиловања за онакво понашање. Нема оправдања. Многима је лоше па не ломе све око себе.

To за навијаче ( и ако су слике претежно са митинга па нисам сигуран ко су маскирани људи ) се односило више на одговор који је Вучко написао. И серијском силоватељу не желим бол и смрт и те ствари, само сам за његову трајну изолацију, борим се против осветољубивости у себи!
Теби сам одговорио јер је у твом посту испало да су моја писања страшна и забрињавајућа, а ја мислим да тако нешто није могло да се закључи из њих.
Одјављујем се да не убијем тему до краја.

А да се искупим, предлажем камере на возовима против графита, чак можда преко ноћи рефлекторе са сензором покрета. Годишњи плен једног директора вероватно би покрио трошкове, а плата нека му остане...
 
Ne citira se post izand posta i smirite strasti i vratite se temi da nebih zvao igora
 
Da li se slazete sa mnom da je u nekoj skorijoj buducnosti potrebno izgraditi deonicu Vrcin Centar-Zaklopaca-Grocka tako da linija BG:Voza ide do Prokopa i kaci se na liniju 1 Batajnica-Pancevo Varos?

Ja smatram da je to potrebno uraditi u sklopu ekspanzije BG:Voza. Znaci ova linija bi bila pravi pravcati S-Bahn zato sto ne ide za Smederevo ili Pozarevac vec je branch line ekskluzivno za gradsko-prigradski voz koji do nekle koristi magistralnu prugu cime se stede troskovi gradnje a pobvoljsava iskoriscenje postojece pruge.

Kada stignu novi Stadleri potrebno je zavrsetkom drugog koloseka do Panceva produziti liniju 1 od P.Mosta do stanice Pancevo Varos da bi se izbegla nedenivelisana deonica do Vojlovice. Potom dograditi gore pomenute 3 stanice i izgraditi mimoilazni drugi kolosek negde u zoni Belog Potoka.

Ostatak vozova usmeriti na trase za Klenje i Barajevo s tim sto bi svaki drugi polazak isao za Klenje dok bi stanica Ripanj imala svaki polazak.

Dolaskom novih vozova ove dogradnje ne bi predstavljale velika ulaganja osim sto je i ovako potrebno rekonsatruisati sve stanice na svim predvidjenim trasama za doticnu fazu ekspanzije. Obican Beovoz bi za pocetak van ITS isao dalje. Kako se mreza produzava pristizanjem novih vozova raspisivanjem novih tendera i rekonstrukcijom/pripremom preostalih stanica tako bi ceo sistem usao u ITS sa manjim taktom. Potrebno je da direkcija za javni prevoz preusmeri Lastine autobuse na taj zeleznicki sistem umesto za grad, a da Lasta bude takodje u istom tarifnom sistemu. Odnosno restruktuiranje Lastinih linija sa suburban mainbus na railbus feeder.

Sto se tice linije 1, potrebno je otvoriti jednu stanicu i to Nova Pazova dok je 3 stanice potrebno dograditi i to Zemun Polje [da se napravi razlika od Zemunsko Polje], Altina i Zrenjaninski Put [pre stanice Krnjaca odmah posle prelaska mosta] radi lakseg presedanja na 95 i ostale linije.
 
Sve je to super samo nadji nekoga ko ce sve to da plati
 
Sudar vozova u tunelu kod Tošing bunara.

U sudaru putničkih vozova, u tunelu "Tošin bunar" u Beogradu, povređena 22 putnika, među kojima i jedno dete. Reč je uglavnom o lakšim povredama. "Železnica Srbije" formirale posebnu komisiju, koja treba da utvrdi uzroke sudara.

Dva putnička voza sudarila su se oko 13.30 časova u tunelu "Tošin bunar" u Beogradu. U sudaru su povređena 22 putnika, među kojima je i jedno dete, a reč je uglavnom o lakšim povredama.

Portparolka Hitne pomoći Nada Macura rekla je za RTS da su povređeni prebačeni u Urgentni centar, ortopedsku kliniku na Banjici i KBC u Zemun.

Macura je rekla da je dete, kojem je najverovatnije povređena glava, prebačeno sa još jednom osobom u Urgentni centar.

"Najmlađa je devojčica od pet godina kojoj je povređena glava, a najstariji povređeni je muškarac od 75 godina", rekla je Macura.

Jedna osoba sa povredom kičme, kao i povređeni sa prelomom noge zbrinuti su u ortopedskoj bolnici na Banjici.

Nada Macura rekla je da je jedan vagon bio zarobljen u tunelu, a da su svi povređeni prebačeni u drugi vagon i odatle u beogradske bolnice.

Portparolka Urgentnog centra Zorica Marković rekla je da su osobe koje su primljene u tu ustanovu uglavnom zadobile lakše povrede i da najverovatnije niko od putnika neće biti zadržan. Prema njenim rečima, samo mašinovođa ima "ozbiljnije povrede".

Na mestu nesreće bili su policija, vatrogasci i sedam lekarskih ekipa i dve transportne ekipe.

Načelnica za vanredne situacije u Beogradu Sanja Vuksanović Žugić istakla je da, na sreću, posle sudara nije izbio požar, što je u takvim situacijama čest slučaj.

Putnički voz koji je saobraćao na liniji Beograd - Novi Sad naleteo je u tunelu na voz koji je saobraćao na liniji Beograd - Šid.

Kako RTS nezvanično saznaje, sudar se dogodio, jer se voz koji je išao ka Šidu zaustavio zbog nedostatka goriva.

Železnički saobraćaj bio je u prekidu neko vreme, ali su Železnice Srbije odlučile da puste u rad jedan kolosek u 15.30 sati, dok će drugi kolosek biti blokiran dok se ne završi uviđaj.

Predsednik Skupštine grada Beograda Aleksandar Antić, koji je odmah došao na mesto sudara, rekao je da se nada efikasnoj istrazi o okolnostima pod kojima je došlo do sudara vozova.

Antić je pohvalio nadležne službe zbog efikasne intervencije, ali je ukazao da je današnji događaj pokazao da "neke stvari škripe u sistemu, kao na primer da ekipe Hitne pomoći nemaju potrebne lampe za delovanje u tunelima".

Generalni direktor "Železnica Srbije" Dragoljub Simonović formirao je posebnu komisiju koja treba da utvrdi uzroke sudara dva voza.

"Komisija će sagledati sve tehničke elemente, pregledati dokumentaciju i prikupiti izjave od učesnika u železničkom saobraćaju koji su direktno bili uključeni u organizaciju saobraćaja na tom mestu", rekao je portparol "Železnica Srbije" Nenad Stanisavljević.

Nakon toga će, prema njegovim rečima, komisija utvrditi uzroke sudara i o svojim rezultatima rada odmah obavestiti javnost.

izvor: http://www.rts.rs/page/stories/sr/story ... radu%2C+vi
 
solecar":25qmx490 je napisao(la):
...Kako RTS nezvanično saznaje, sudar se dogodio, jer se voz koji je išao ka Šidu zaustavio zbog nedostatka goriva...
Bože mili kakve li ću sve gluposti još pročitati danas?!
 
I ako nema ikave veze sa BGvozom
ovaj nemili dogadjaj nanosi svima i veliku štetu
U putničkom vozu putnici sede na svojim sedistima a putnici su malobrojni
sdruge strane premasuje se kapacitet BGvoza (600) čij putnici uglavnom stoje

Sasvim prirodno i opravdano je zamisliti se nad pomisao u odnosu na daleko vecu frekvenciju
da je doslo do sudara izmedju dva BGvoza u vreme jutarnje špice
strašno . . . ici i ili ne ici na posao BGvozom. . . . :shok:

Definitivno nije lek u formiranju ispitivačkih komisija
čija je jedina funkcija da sprovedu staru izreku ,,Tresla se Gora rodio se miš,,

A lek i deca i vrapci odavno znaju
pare. pare i samo pare :grand:

Neulaganje je direktno planiranje masovnog ubistva u jednom trenu 600+600 je 1.200 ljudi -Beogradjana
 
direktor":18xd2mrs je napisao(la):
Sve je to super samo nadji nekoga ko ce sve to da plati

Nebitno je dal ce da se plati ili kada. Vazno je da plan postoji. Najgore je nemati nikakav plan sto je slucaj nesrecnog Beovoza. :mrgreen:
 
boca-ica":644eylnw je napisao(la):
I ako nema ikave veze sa BGvozom
ovaj nemili dogadjaj nanosi svima i veliku štetu
U putničkom vozu putnici sede na svojim sedistima a putnici su malobrojni
sdruge strane premasuje se kapacitet BGvoza (600) čij putnici uglavnom stoje

Sasvim prirodno i opravdano je zamisliti se nad pomisao u odnosu na daleko vecu frekvenciju
da je doslo do sudara izmedju dva BGvoza u vreme jutarnje špice
strašno . . . ici i ili ne ici na posao BGvozom. . . . :shok:

Definitivno nije lek u formiranju ispitivačkih komisija
čija je jedina funkcija da sprovedu staru izreku ,,Tresla se Gora rodio se miš,,

A lek i deca i vrapci odavno znaju
pare. pare i samo pare :grand:

Neulaganje je direktno planiranje masovnog ubistva u jednom trenu 600+600 je 1.200 ljudi -Beogradjana

Neki forumasi smatraju da Stadleri nisu potrebni Beogradu. :roll: :violina:

Ali evo:

http://www.railwaygazette.com/news/...-awarded-beograd-suburban-train-contract.html

"Stadler awarded Beograd suburban train contract"

"SERBIA: A contract for Stadler Rail to supply 21 Flirt electric multiple-units for use on Beograd suburban services was signed by national railway ŽS on March 4."

Belgrade commuter rail se pominje na sajtu samog proizvodjaca sto znaci da je informacija o nameni bila u tenderskoj dokumentaciji. U suprotnom se ne bi nasla na sajtu proizvodjaca.

Tako da boca-ica no problemo, necemo izginuti do tada valjda.
 
Znaci cim na Bg vozu dodju Stadleri nesrece se vise nece desavati. Nije nego. Vidis, ovu prugu koriste i drugi sistemi a ne samo Bg voz. I dalje ce ici vozovi za N.Sad, Suboticu, Sid itd. I uvek se moze desiti da lokomotiva defektira, ma kakva vozila bila na Bg vozu. Ono sto sprecava ovakve nesrece su savremeni sistemi vodjenja vozova i signalizacije, tako da su vasi zakljuci, cinimi se, pogresni.
 
KO CE DA se kladi prije svih 2012 i ekspres da ce vozovi ici na relacije ka /ns/si/su /ni itd u vopi :vops: Ustartu imaju manje vrata to normalnom dovoljno govori da nece biti korisceni na bgvozu :)
 
Izgleda da express i 2012 sklopise dvojni pakt.

Verovatno verujete i tekstovima Porra gde kazu da ide metro preko most na Adi a ne tramvaj?
 
direktor":1uxqf2oc je napisao(la):
KO CE DA se kladi prije svih 2012 i ekspres da ce vozovi ici na relacije ka /ns/si/su /ni itd u vopi :vops: Ustartu imaju manje vrata to normalnom dovoljno govori da nece biti korisceni na bgvozu :)

Lepo sam napisao i objasnio da ovi FLIRT-ovi nece na BG:VOZ.

Zato ajmo na vopi :) :vops:
 
Vrh