Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Evo kako će to izgledati u BG, posle ponovnog podizanja sistema Beovoza,mogli bi da iskoriste celu reklamnu kampanju od Mexico City!
A nije isključeno da CAF dobije i tender za Beovoz.

www.YouTube - Suburban Train in Mexico City



The New Line of the Suburban Train from Estado de Mexico to Mexico City will begin operations on April 2008 transporting 100 million ...
www.youtube.com/watch?v=mwqf3TwnfPc - Сродни видео записи
 
Glupa im je reklama sa tim cimanjem, nemozes da procitas kad oni cimnu.... :rolleyes:
 
Ceo sistem je radio CAF u saradnji sa SIEMENSOM,a vrlo liči na Beovoz,čak je i predviđena centralna stanica kopija Prokopa koja kao isti u izgradnji.A negde sam ranije pogledao prezentaciju vrlo dobru Suburbana,pokušaću da je ponovo nađem....ali ipak sistem koji je rađen za Beovoz je na mnogo višem rangu ,ako bi se revitalizovao upravo zbog postojećih tunela,dvokolosečne pruge većine izgrađenih stanica sa mogućnosti nadgradnje,koje čekaju renoviranje,ali i neizgrađene dve ključne tačke stanice Prokop i Nbg.

Category:Mexico City Suburban railroad - Wikimedia Commons - [ Преведи ову страницу ]Media in category "Mexico City Suburban railroad" ... 409068 bytes. Ferrocarril Suburbano de la Zona Metropolitana del Valle de México Sistema 1.svg ...
commons.wikimedia.org/.../Category:Mexico_City_Suburban_railroad - Кеширано - Слично
 
JohnnyLee":3ptg873m je napisao(la):
Strahinja":3ptg873m je napisao(la):
JohnnyLee":3ptg873m je napisao(la):
pa kojom će brzinom da ide to sokoćalo, ako će da pređe 27 km za 23 minuta?
pa valjda 80 km/h, sa sve stajanjim na stanicama
a da to nije malo mnogo za gradsku železnicu, a?
Па није, то је градска железница, не метро. Већи размак између станица, мање кривина, итд. Студија метроа из 1976. је предвиђала брзине до 80 км/ч за градску железницу.
 
Beovoz mora da nabavi nove garniture, koje ne treba da budu mnogo duze od tramvaja (tramvaj i po :p) i da ih ima vise. Ne znam zasto bi bilo nerazumno ocekivati da interval izmedju dva polaska bude manji (kako sam negde procitao - valjda, izjava nekog direktora Beovoza). Oni zaista imaju cudna poslovna resenja. Pa, kad bi interval bio manji (zavisi od Beovoza) i kada bi pruga dozvoljavala vecu brzinu (zavisi od Zeleznica Srbije) mozda bi se ljudi vise sluzili gradskom zeleznicom. I naravno, problem je nerazvijena mreza gradske zeleznice sa samo tri kraka. Postoji jednokolosecna pruga pored Surcina koju sam pominjao i, kako sam video na Guglovim mapama, ide od Bataje recimo (nisam siguran bas da je Bataja ili je neka od Pazova) sve do ranzirne stanice u Makisu. Od toga bi moglo nesto da se napravi isto. Stanice se stave na vece odstojanje (od jednog veceg naselja na periferiji do drugog), a od njih idu busevi npr.
 
Bas gresis, 15 minuta je sasvim dovoljno, ali je potrebno vise stanica. Kapacitet vozova ne bi trebalo smanjivati, i sada on je odgovarajuci
 
Meni ovako kao laiku deluje da je najveći problem u nedefinisanoj organizacionoj šemi Beovoza tj. kako uskladiti taj sistem sa ostatkom železničkog saobraćaja, a kao najbolji primer za to mi je prelazak preko reka gde i uz najbolju moguću organizaciju niko ne zna koji voz treba da ima prioritet prilikom puštanja na most (novi železnički ili pančevački).
 
Матеја Бељан":2jiclthx je napisao(la):
15 minuta je sasvim dovoljno
Ako tako kaze red voznje, u redu. I nadam se da je interval zaista samo 15 minuta. Mada bi i 10 minuta sa malcice manjim garniturama bilo funkcionalno. :p U svakom slucaju, ne koristim Beovoz (jer mi nista ne znaci), pa ne znam ni kakva je popunjenost garnitura, ali svakako smatram da treba ulagati vise u "rasplinjavanje" mreze od centra ka razlicitim delovima periferije, i da su postojeca tri kraka premalo za grad koji raste. Napominjem opet ono sto svi mi ovde znamo, a to je pitanje Aerodroma, koji je povezan sa gradom samo drumski, i prvo treba takve neke stvari resiti, pa smestiti negde i drugu pistu. Mora da se obezbedi laksa cirkulacija, kako bi rekli teoreticari, "ljudi i roba".
 
djilas je.. da ne kazem sta:) ne, prosto je nemoguce uskladiti sa drugim vozovima da ide na 10 minuta, bilo bi i opasno, propustali bi jedan za drugim i ako jedan stane moze da dodje do nesrece. mislim, to se i sada radi, ali se valjda pazi
 
Матеја Бељан":e0oghoe1 je napisao(la):
djilas je.. da ne kazem sta:) ne, prosto je nemoguce uskladiti sa drugim vozovima da ide na 10 minuta, bilo bi i opasno, propustali bi jedan za drugim i ako jedan stane moze da dodje do nesrece. mislim, to se i sada radi, ali se valjda pazi
Kako to mislis opasno? Zar metro ne ide na svaka 2 minuta, i to vecim brzinama od Beovoza, pa se opet nesrece retko dogadjaju? Valjda postoji neki sistem prevencije, ukoliko se neki voz pokvari i zaustavi na sinama.
 
Укратко, пруга је подељена у секторе. На сваком сектору може да се нађе искључиво један воз. Све то се аутоматски регулише, и семафори не дозвољавају другом возу да уђе у сектор где се већ налази један воз. Дужина сектора и брзина возова утичу на интервал. Мислим да тренутно стање омогућава интервал од 10 минута, вероватно и мањи (нерачунајући једноколосечне деонице код прокопа и на панчевцу)...
 
Ako su daleko od grada linije po 15min, onda u centru grada gde vise linija iz razlicitih pravaca deli jednu trasu interval za ljude koje samo krecu na toj trasi gde sve linije putuju ce biti dosta kraci (na primer novi beograd - vukov spomenik) jer ces moci da koristis bilo koji voz koji stigne. Ovde je interval predgradnih vozova 20min, ali jedno 8 stanica u gradu svi idu istom trasom tako da je takt, ako putujes samo u okviru tih 8 stanica u centru, negde oko 1-3min.
 
Onda mu to dođe kao Metro(mada kažu da to Beovoz nikad neće biti)za nas u BG-u će i to biti blagosloveno!ali za razmak i sigurnost razdaljine vozova ne treba brinuti sa sadašnjim tehnologijom,i do sada je sistem upravljanja Beovoza odradio Siemens,a rekonstrukcijom sistema Beovoz verovatno opet Siemens i možda CAF,tako da će to biti kao u ostalim Evropskim metropolama,možda još modernije,jer grad ozbiljno ulaže veliki novac u zaboravljeni sistem.
 
2012":1grv0h6m je napisao(la):
Onda mu to dođe kao Metro(mada kažu da to Beovoz nikad neće biti)za nas u BG-u će i to biti blagosloveno!
Не, то не дође као метро. :rolleyes: За дефиницију метроа погледати енциклопедију или какву књигу, или се провозати неким метроом. Воз који повезује Земун Поље и Умчаре није метро, па чак и ако иде на 30 секунди и успут стаје код Бувљака. ОМГ.

Градска железница је градска железница, а метро је метро. Супер је да се среди Беовоз (који је ПРИградска железница), али метро је потпуно друга тема која се овога дотиче само утолико да све заједно прича око Беовоза неће имати ама баш никаквог смисла док се до Прокопа и Вука не доведе метро. Зашто - па зато што људи који путују од Умчара до Бувљака, хм, нису највећи проблем саобраћаја у Београду.

Крај офтопика.
 
Ne simplifikuj toliko: Vukov spomenik, Karadjordjev park i Pancevacki most, kao i Buvljak i Tosin bunar presecaju vazne saobracajnice. Ne voze se svi u centar grada. Moze da posluzi kao neka vrsta metroa koji polukruzno opsluzuje rub centralne zone i pritom spaja obodna naselja
 
Може, исто колико и ја могу да послужим као нека врста Ивандера Холифилда који се полукружно држи подаље од такмичарских рингова. Не морају сви да се туку у јаким такмичењима.

(сад се повлачим стварно пошто метро није тема)
 
@Siniša

Ma ne,lično nemam tajnu informaciju,ali je to Đilas najviše isticao u svim intervjuima ulaganja od 200 mil.eur,a koraci koji su usledili kao raspisani tender za nabavku novih vozova,odobreni kredit od Ebrd-a(20. se potpisuje) ,pa raspisani tender za remont postojećih devet garnitura,odobren novac iz budžeta grada za rekonstrukciju pruga i pružnih prelaza za Beovoz(radi se na tome),pa najavljeno osnivanje većinskog gradskog preduzeća gradske železnice(potpisan predugovor)krajem meseca osnivanje,deluje preozbiljno da se cela priča ne bi realizovala, bio bi to veliki minus u javnosti za grad,a i pored svega preduzetog do sad ne vidim razlog da se ne realizuje do kraja...uostalom pored rekonstrukcije Gazele skoro jedini exit iz haosa za veliki broj Beograđana,ali i u jednom Đilas je u pravu to je jedini sistem koji brzo može da se podigne u rad sa ne tako velikim ulaganjem ,upravo zato što je izgrađen a koštao više od milijardu evra baš kao Metro.
 
Матеја Бељан":3cn7aeon je napisao(la):
Ne simplifikuj toliko: Vukov spomenik, Karadjordjev park i Pancevacki most, kao i Buvljak i Tosin bunar presecaju vazne saobracajnice. Ne voze se svi u centar grada. Moze da posluzi kao neka vrsta metroa koji polukruzno opsluzuje rub centralne zone i pritom spaja obodna naselja
Nije neka vrsta metro-a niti je ikakav metro, problem je da ti nemas pojma sta je metro pa ti je svaki voz koji saobraca u gradu "metro". Ovo je prigradska zeleznica, kao i na primer S-Bahn, on povezuje pigradska sela i gradice sa gradom i tako stvara metropolni region (20-30km ispred grada) i omugacava ljudima koji ne zive u gradu da rade u gradu i komotno da stignu do grada, posto su sela na sve strane od grada prigradska zeleznica ne saobraca od sela do centra pa nazad, nego od jednog sela preko centra do nekog drugog sela, sta znaci da prolazi centralne stanice grada, i tako imaju vise linija i kad svi prolaze tom jednom trasom kroz grad stvori se jedna trasa sa dobrim taktom. Ali to nikako nije metro jer se sa njim nemozes da kreces po gradu osim na toj jednoj trasi (sta bi bilo novi beograd, prokop, vuk). Pogledaj ovaj plan, sve u boji je metro, ono sivo je prigradska zeleznica a sive crtice su tramvaj. Vidi se tacno da ima jednu trasu koja ide tacno kroz centra grada, od glavne zeleznicke preko pesacke zone do druge zeleznicke stanice.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a5/UBahnSchemaplanMuenchenTopographisch2008.png

Jos jedna slika, U je metro, S je prigradska zeleznica.

http://navi.wsky.de/mobil/M%FCnchen%20Schnellbahnnetz.jpg
 
Vrh