Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Kao što sam već pomenuo, novi red vožnje ne donosi baš nikakve promene u saobraćaju BG voza. Prvi polazak iz Batajnice u 05:55 a sa P Mosta u 06:02. Na žalost, prvi polasci nisu pomereni za 15 minuta ranije, kako sam se nadao. Špicevi kao i do sada.
Beovoz za Inđiju pravi jednu turu Zemun - Inđija - Batajnica i potom u 05:58 iz Batajnice polazi za Šid. Po povratku iz Šida radi Batajnica - Inđija do 16:48 kada iz Batajnice polazi za Novi Sad.
Polasci sa P. Mosta za Pančevo
04:10, 06:00, 07:14 ( DMV), 07:42, 08:15, 10:25, 10:49 ( šinobus P Glavna ), 11:54 ( DMV ), 12:35, 14:20, 15:58 ( DMV ), 16:38, 17:24 ( šinobus P Glavna ), 19:18, 20:34 ( DMV ), 21:29 ( iz Valjeva ) i u 22:10.
Polasci iz Pančeva Glavne:
05:17, 06:26 ( DMV ), 07:14, 08:47 ( šinobus ), 09:17, 09:42, 10:53 ( DMV ), 11:45, 13:36, 15:02 ( DMV ), 15:50, 16:32 (šinobus), 18:32, 19:12 ( DMV ), 21:27, 23:05 ( za Valjevo ), 23:17.
Novi DMV i šinobusi saobraćaju do Dunav stanice i imaju bavljenje na onom stajalištu na mostu po onim vremenima koje sam naveo.
Red vožnje još uvek nije kompletan, sve ovo sam pokupio iz radne verzije grafikona, tako da molim za razumevanje u slučaju da se potkrala i neka greškica,
 
Znaci ostaje za sada samo jedna planirana garnitura ka Vojlovici?
 
Po ovome je čak 6 pari polazaka sa Dunav stanice :kk:
Konačno Zrenjaninci imaju 2 para polazaka :kk: :kk:
Po ovome izgleda da će sva 4 para polazaka prema Vršcu biti direktno do Dunav stanice, i da je red vožnje prilagođen presedanjima za Temišvar :kk: :kk: :kk:
Jer moguće da su autobuske kompanije toliko pukle da ne mogu više potplaćivati ljude u Nemanjinoj, ili se uplašile Vučića :mrgreen: :lool:

To znači da je red vožnje Beovoza za Valjevo i dalje glupav, da voz dolazi prekasno u Beograd ujutru, verovatno opet prerano odlazi, a umesto produžavanja za Pančevo, mnogo bi bilo bolje da u tih 22h krene za valjevo, a ne u ono vampirsko vreme. Prosto ne znam, zašto je godinama taj vampirski polazaka prema Valjevu? :blah:
 
Karlo, niko to ne zna! Cak ni oni koji su napravili ovaj nakaradni red voznje.
 
Red vožnje je uvek bio i biće pravljen po meri zaposlenih na železnici,da oni mogu da stignu kad im je potrebno na posao,a ne narod koji praktično radi i izdržava ih.
 
zdravo drugari, nemam kad da pišem zbog previše posla, ali pratim, pogotovo ovo o železnici, pošto sam službeno često po Švajcarskoj, gde se vozikam vozovima i patim što u Srbiji od studentskih dana više ne znam šta je voz..

vozio sam se skoro svim varijantama Stadlerovih vozova, RABDe 500 su najbolji voz kojim sam se vozio, a razne varijante lokalaca zavisno od kantona i grada su tačno ono što nam treba.. daj Bože da to vidimo kod nas, mada ne verujem u isplativost kupovine vozova bez sređivanja pruge pre toga..

elem, šta mislite o stavljanju DMV na relaciju Šabac - Ruma - Šid? Ako već nema potrebe da svi vozovi iz Beograda idu do Šida već je dovoljno do Mitrovice, pruga iz Šapca ulazi u stanicu Ruma u pravom pravcu, a nekoliko sela između Šapca i Rume pripada opštini Mitrovica. Ako postoji mogućnost da voz ide i dalje ka Loznici i Koviljači, super, ali ne znam koliko tamo uopšte ima vozova, a bogami i pruge, pričao mi je prijatelj iz Brasine (selo kod Malog Zvornika) da je u njegovom selu pruga odavno ukradena..

u svakom slučaju, pošto će DMVovi svakako stići pre EMVova kojih još neko vreme neće biti dovoljno i imajući u vidu ostalo što sam ispisao, verujem da bi ovakav voz bio više nego koristan, naročito u špicu..
 
предлог за линије БГВ-а на основу овде нацртаног (гледају се само црвене линије)
11tvatg.jpg


А: Падинска скела-Крњача-Прокоп-Земун-Батајница(-Аеродром Батајница једног лепог дана, ако икада дође)
Б: Ресник-Раковица-Прокоп-Нови Београд-Земун-Батајница(-Инђија)
Ц: (Панчево-)Овча-Вуков споменик-Раковица-Железник
Д: Гроцка-Лештане-Прокоп-Аеродром-Сурчин-Обреновац
Е: Вишњица (није нацртано, али се наставља на постојећу)-Карабурма-Прокоп-Земун-Батајница(-Инђија)
Ф: (Смедерево-)Умчари-Врчин-Раковица-Карабурма-Вишњица
Г: Лазаревац-Прокоп-Аеродром
Х: (Панчево-Сарчево-)Врчин-Раковица-Прокоп
И: Обреновац-Сурчин-Аеродром-Батајница(-Инђија)
Ј: Падинска скела-Овча-Дунав станица
 
Joj kad bi imali bar pola ova za Grocku mi se djasvi kad vec pises cirilicom onda azbuka ide A,B,V,G,D
 
ма то је само слике ради, да раздвојим од бусева и трамваја. могу и да се зову Б1, Б2,... Б10. а и хтео сам да избегнем код слова Ђ и Ж :)
 
Kako javljaju beogradski mediji, oko pola osam jedan covek je poginuo na stanici tosin bunar, kada je ostao zaglavljen na vratima. Coveku je ostala u vozu zaglavljena noga, a masinovodja to nije primetio ( jer kao sto znamo stanica je kriva, a sistem nadzora ili ogledala ne postoji, jer mi smo srbi i nama to ne treba ) i nesrecnog coveka je vukao, prema recima novinara, 200-300 metara, pre nego sto je primetio ( ili se neko izdrao da stane ).

Strasno koliko se malo radi na bezbednosti u prevozu. Danas sam ja licno bio u vozilu gspa u kome se zbog guzve jedno krilo zadnjih vrata nije moglo zatvoriti, putnici su se drali i visili na vratima, ali vozac nije hteo da stane jer ga je MRZELO. Pokusao je par puta da zatvori vrata, ali posto nije uspeo nastavio je voznju do sledece stanice.
 
Кондуктер је дужан да изађе из воза на Тошином бунару и да да знак да воз може да крене, кад се увери да су сви путници безбедно ушли у воз, односно изашли.
 
sve jedno, sistem zastite je zakazao. Ko god da je duzan da to odradi, svoj posao nije odradio.
 
To samo govori da su neophodni novi vozovi za Gradsku železnicu,kao i stajališta po svim evropskim bezbednostnim standardima.To nije sada slučaj i treba da se piše o tome.
 
Ne, to samo govori da se moraju poštovati strogo definisane procedure. Ne može se reći da su vozovi nebezbedni, već da je za bezbedno odvijanje saobraćaja kod starijih vozila potrebno više neposrednog angažmana zaposlenih.
 
Prilikom jednog zastoja na pocetku tunela u Prokopu
iznenadio sam se koliko je lako -gotovo bez nekog otpora, otvoriti vrata BGvoza
Prvo su neka deca otvorila vrata i peske se vratila u stanicu Prokop te sam u neverici morao da proverim kako su to uradila
neverovatno bez ikakvog otpora vrlo lako vrata se otvaraju blagim pokretom ruke
to bih uvrstio kao znacajnu manu koju treba otkloniti
 
Постоји и дугме за отварање првих и последњих
 
Матеја Бељан":3ii17l0w je napisao(la):
Ne, to samo govori da se moraju poštovati strogo definisane procedure. Ne može se reći da su vozovi nebezbedni, već da je za bezbedno odvijanje saobraćaja kod starijih vozila potrebno više neposrednog angažmana zaposlenih.
To samo govori da stari vozovi ne ispunjavaju današnje bezbednosne uslove,za saobraćaj posebno u Gradskoj železnici kao i platforme.Dakle ništa tu nije po evropskim standardima, a članica smo eurofime.. to sam hteo da kažem. :kafa:
 
Bezbednost putnika u BGvozu nije loša jer putnici su uglavnom tradicionalno disciplinovani po obrascu kulture nase železnice
problem nastaje kod osoba koje nisu upoznati sa time
kao sto su deca i specificni pojedinci po svom poreklu ili stanju

Sjedne strane autobusi imaju i previse upozorenja o poželjnom ili ne dozvoljenom ponasanju putnika (nalepnice)
a u BGvozu ih gotovo i nema
Nisu upozorenja'nalepnice naj važniji problem niti caroban štapic
ali su prosto obaveza saobracajne kulture prevoznika koja je grubo izostala
 
boca-ica":5geitsva je napisao(la):
Prilikom jednog zastoja na pocetku tunela u Prokopu
iznenadio sam se koliko je lako -gotovo bez nekog otpora, otvoriti vrata BGvoza
Prvo su neka deca otvorila vrata i peske se vratila u stanicu Prokop te sam u neverici morao da proverim kako su to uradila
neverovatno bez ikakvog otpora vrlo lako vrata se otvaraju blagim pokretom ruke
to bih uvrstio kao znacajnu manu koju treba otkloniti

Da mogu da se otvore rucno,to stoji ali da mogu da se otvore blagim pokretom ruke nema sanse,osim ako nisi Arnold Svarceneger iz sampionskih dana.
 
Darko, l a k o se otvara i lako zatvara , kad guras jedno krilo drugo se samo pomera
mozda je od presudnog znacaja za lakocu, bilo to kao sto sam napisao
da se radilo o zastoju , tom prilikom nije bilo nikakavog unutasnjeg osvetljenja pretpostavljam ni struje .

Deca su izasla iz voza koj je pola bio u tunelu sa dva koloseka, sto jeste opasno
jer onim drugim kolosekom je mogla da protutnji neka dizelka pa da ih razmaže po šinama

Upozoravajuce nalepnice o takvim opasnostima bi sigurno u odredjenom procentu bile od pomoci
ne zaboraviti da pricamo o procetu za ljuske živote
 
boca-ica":abfh6swr je napisao(la):
Bezbednost putnika u BGvozu nije loša jer putnici su uglavnom tradicionalno disciplinovani po obrascu kulture nase železnice
problem nastaje kod osoba koje nisu upoznati sa time
kao sto su deca i specificni pojedinci po svom poreklu ili stanju

Sjedne strane autobusi imaju i previse upozorenja o poželjnom ili ne dozvoljenom ponasanju putnika (nalepnice)
a u BGvozu ih gotovo i nema
Nisu upozorenja'nalepnice naj važniji problem niti caroban štapic
ali su prosto obaveza saobracajne kulture prevoznika koja je grubo izostala
A nije samo ovde reč o disciplini putnika,upoznatih sa pravilima ili ne,već o tehničkim sistemima kao što su upozorenje da vrata nisu zatvorena ili će se zatvoriti kako za mašinovođu ili putnika(tako nešto postoji u CAF tramvajima),bočne kamere za mašinovođu, pa video nadzor platformi kao i stalni monitoring za bezbednost putnika,tako nešto koliko znamo postoji samo na stanici Vukov spomenik,a da je po normalnim evopskim standardima,sve stanice bi trebale da su opremljene takvom opremom+platforme bi morale da budu ujednačene barem u granicama grada posebno za BGVoz. :kafa: Kada bi neka inspekcija za bezbednost putnika na linji BGVoza došla iz recimo Eurofime, ili neke takve evropske agencije verovatno bi bezbenostni kriterijumi bili na nuli..S obzirom da se BGVoz na teritoriji grada od građana koristi praktično kao metro,onda bi i sistemi morali da budu u toj funkciji.od svega dole nabrojano kada je bezbednost putnika u pitanju nema na stanicama BGVoza..

Safety at the METRO

The Athens METRO is one of the safest metro networks in the world and this is not accidental, since the advanced technological systems that have been installed are handled by experienced and properly trained personnel. The safety at the METRO is a result of careful study and planning, taking all the necessary measures at the stage of the application. It is also a result of thorough checking as well as of a continuous evaluation process in order to take corrective measures.

Advanced technical systems such as the Automatic Train Protection (ATP) system, the Fire Detection and Extinguishing system, the Ventilation and smoke extraction system, the Closed Circuit Television (CCTV) system, the Surveillance and Alarm systems, the systems of uninterruptible operation etc. ensure maximum safety levels for the passengers, the staff and the equipment.
◦The signaling system, by means of advanced software, which complies with the most modern and strict specifications ensures the safety of trains’ circulation under normal and urgent conditions.
◦The power supply system for the traction current has been designed in such a way so that even if there is a failure at a power supply the circulation of trains can continue without interruption.
◦The ventilation system by means of advanced software ensures under normal conditions a pleasant environment at the stations. In case of smoke or fire it provides a safe escape route for the staff and the passengers, by means of a fully automated procedure.
Through the Closed Circuit Television (CCTV) system the transit of passengers is constantly monitored and evaluated, in order to be able to take corrective measures in the future, with the aim to optimise the services offered to the passenger.
There are real-time announcements with the aim to prevent a possible accident of a passenger, to prevent damage to technical equipment, to inform the passengers regarding the trains’ circulation or to inform people with disabilities regarding the operation of the elevators.

The operation of the ΜETRO is coordinated on a daily basis by the Operation Control Center, which operates 24 hours daily, all year round. The staff of the Operation Control Center receives real-time, reliable information, concerning the system of two lines, by means of the ultra-modern equipment which is installed there. All the specific technical systems (signaling, power supply, ventilation, notifications, building administration etc.) are supervised and controlled remotely by the Operation Control Center. For every subsystem there is double and triple backup at the local level.
 
Darko je u pravu, kada je garnitura pod naponom i kada je uključeno njihovo napajnje, nema teoretske šanse da se vrata otvore rukama. Kada nema napona u kontaktnoj mreži nema ni napajanja vrata, tako da se u tom slučaju mogu pomerati ručno. I na našim BG vozovima postoji kontrolna lampica koja upozorava ako neka vrata nisu zatvorena i ne poznajem ni jednog mašinovođu koji bi smeo da pokrene voz a da ta lampica ne sija ( kada sija vrata su zatvorena).
Šta se tačno dogodilo na stajalištu Tošin Bunar utvrdiće istraga a odgovorni će sigurno biti kažnjeni.
 
Vrh