Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Ako ne može na više od 15 minuta ka Batajnici, onda ka Krnjači može! Neka napravi posebna signalna mreža na deonici Rakovica - Krnjača i Prokop - Krnjača i imali bismo ka Krnjači dve linije na po 15 minuta, odnosno na svakih 7-8 po jedan voz u jednom pravcu. Tu putnički vozovi ne bi trebalo nikad da sobraćaju izuzev nekih brzih, Krnjača bi mogla da bude i severna putnička stanica.
 
Тако је :kk:
Коначно би и станица Вуков споменик постала оправдана инвестиција, ако би у шпицу на 7,5 минута у сваком смеру ту долазио воз.
Али, зашто сви говоре о Крњачи и Овчи као о северним границама БГ:воза? Зар не постоји пруга Овча - Падинска Скела, додуше једноколосечна и у лошем стању, које је свакако могуће поправити?
 
ту пругу сам ја замишљао да буде локалног типа, воз Овча-Падинска скела. једна ДМВ гарнитура би сасвим пристојно радила посао.

едит: моје виђење Б-Воза (можда најлакше проширење)
B-Voz.jpg
 
Slažem se s tobom JohnnyLee, jedan DMV bi bio dovoljan, ali pre toga prugu treba dobro obnoviti, stvarno je u očajnom stanju. Mislim da je tu bilo i krađe šina :rant:
 
JohnnyLee":1rey89w7 je napisao(la):
ту пругу сам ја замишљао да буде локалног типа, воз Овча-Падинска скела. једна ДМВ гарнитура би сасвим пристојно радила посао.

едит: моје виђење Б-Воза (можда најлакше проширење)
B-Voz.jpg


Џони, ниси узео у обзир неке пруге, попут Сурчин - Бољевци, а она је мени посебно интересантна. С обзиром да је почела изградња новог Жежељевог моста у Новом Саду, сматрам да би најмудрије било привремени "Монтажно - демонтажни - друмско - железнички - Бошко Перошевић" мост преместити на Саву, код Бољеваца, и пругу продужити до - Обреновца! Тако бисмо, када се направи пруга Земун - Аеродром - Сурчин (предвиђена свим планским документима) добили линију БГ:воза за Обреновац, преко Аеродрома, чиме би и његово повезивање постало веома економски оправдано.

Сличан сценарио је могућ и са реактивирањем пруге Панчево - Ковин, која би се жел. мостом преко Дунава спојила са Смедеревом, али то је већ регионална железница...
 
Off topic: Boca je na jednom mestu izneo da je deo pruge kod Kovina izvađen, ali ja to nisam primetio.
Međutim, tu ima dosta posla: ne isplati se sadašnja trsa, gde između Kovina i Pančeva nema direktne veze, već ide Bavanište - Mramorak - Vladimirovac, pa nazad ka Pančevu. Tu bi 15ak km nove trase od Bavaništa do Pančeva bilo dobro ali skupo rešenje.

Kod Kovina, postoji od Železničke stanice pruga do industrijske zone (blizu Dunava) ali je u pitanju uzak kolosek. Tuda sam se kao klinac vozio Ćirom :). Onda bi trebalo napraviti most i još 10ak km pruge.

Sve u svemu meni je to super, ali na žalost mislim da ekonomski nije opravdano.
 
Пантограф":rnjd7z89 je napisao(la):
Џони, ниси узео у обзир неке пруге, попут Сурчин - Бољевци, а она је мени посебно интересантна.

јесам, али ми је на другом цртежу, где сам свашта стављао, па док је пречешљам (ово што сам сада окачио је само једна варијанта)
 
Pantograf dobro dosao i moze li neka karta recimo sa ge u bojama postojeca trasa ,trasa za izgradnju da malo vizuelizacije nebi skodilo .Sto se tice demontaznog mosta plan je da se dio istog stavi negjde kod novog sada a ostatak da se reparira i vratri u skladiste posto je to most iz ratnih rezervi .Inace ZS nedostaje par mostova koji bi ucinili saobracaj daleko boljim kao naprimjer izmedju becaja i novog vecaja .Rile i Kalo ce to bolje i strucnije izanalizrati :)
 
Нисам сигуран да није економски оправдано; замисли регионалну железничку линију Смедерево - Ковин - Панчево - Вук - Прокоп - НБ - Земун - Аеродром - Сурчин - Обреновац... Вероватно најоптерећенија у земљи. Могли би возови да иду на 15 минута, а онда су свакако оправдани једноколосечни мостови и 10-ак км пруге.
 
direktor":21y0whda je napisao(la):
Pantograf dobro dosao i moze li neka karta recimo sa ge u bojama postojeca trasa ,trasa za izgradnju da malo vizuelizacije nebi skodilo .Sto se tice demontaznog mosta plan je da se dio istog stavi negjde kod novog sada a ostatak da se reparira i vratri u skladiste posto je to most iz ratnih rezervi .Inace ZS nedostaje par mostova koji bi ucinili saobracaj daleko boljim kao naprimjer izmedju becaja i novog vecaja .Rile i Kalo ce to bolje i strucnije izanalizrati :)


Направићу визуелизацију, тога и још неких решења која предлажем за БГ чвор. Сва су довољно јефтина да можемо да их остваримо, а добици су максимални. Мислим да за регион Београда нема пречег посла од повезивања града ефикасним железничким линијама с највећим околним местима - Обреновцем, Смедеревом, Лазаревцем, Младеновцем (и Аранђеловцем и Тополом - ту већ треба сасвим нова пруга и веће улагање у некој фази 2), па и с НС и Зрењанином. Осим уштеде у времену путовања, и економски ефекти преласка са "Ласте" на воз би били велики. Развио би се и економски, стамбени, туристички и сваки други потенцијал околних места.
 
direktor":wvdtft3k je napisao(la):
Pantograf dobro dosao i moze li neka karta recimo sa ge u bojama postojeca trasa ,trasa za izgradnju da malo vizuelizacije nebi skodilo .Sto se tice demontaznog mosta plan je da se dio istog stavi negjde kod novog sada a ostatak da se reparira i vratri u skladiste posto je to most iz ratnih rezervi .Inace ZS nedostaje par mostova koji bi ucinili saobracaj daleko boljim kao naprimjer izmedju becaja i novog vecaja .Rile i Kalo ce to bolje i strucnije izanalizrati :)

Predviđeno je da pruga Bečej-Novi Bečej ide preko sadašnje brane. To imate u urbanističkim planovima.

Inače već duže vremena čitam vaš forum ali sada se i oglašavam. :kk:
 
setio sam se šta bi bila dobra feeder linija za buduću liniju bg voza resnik prokop.

to je linija od rušnja do železničke stanice resnik. putovanje u centar iz rušnja može biti pravo mučenje preko ibarske do banovog, pa tu presedanje. ovako bi se nekim busem usklađenim sa bg vozom stigli brzo do železničke odakle bi se udobno i brzo prebacili u centar.

i još jedna.

neki mini bus koji bi ljude prebacio od prokopa preko podvožnjaka kod steka do mostara ili kneza miloša.
 
а има ли баш иакве шансе да Бг воз иде до Железника?
 
Јутрос око 8 воз је био препун на почетној станици у Батајници, интересантно је да је до Вука био готово исти ниво попуњености
 
Bosko":2kckdn5i je napisao(la):
а има ли баш иакве шансе да Бг воз иде до Железника?

за сада постоје две могућности куда би воз могао да иде, и то кроз Макиш или обилазницом. само је питање какве су пропусне моћи тих пруга (знам да је обилазница једноколосечна) и у каквом је стању станица у Железнику
 
orion":11rqha6f je napisao(la):
Јутрос око 8 воз је био препун на почетној станици у Батајници, интересантно је да је до Вука био готово исти ниво попуњености

Joj . . . . tek da vidiš onaj prvi polazak , u svim vagonima se stoji
jutro je hladno pa nikome ne pada napamet da otškine bar jedan prozor. Ugušim se :(
skoro sam hteo da budem pametan :bash: pa da stojim kod vrata(između salona), kao tamo ima mesta, kad ono. . .
i tamo puno :laugh: pride nema zašta da se čovek drži al za nijansu se bar lakše diše. . .

U jednu ruku mi i milo , BGvoz prevazišao samog sebe :kk:
 
пошто сам чуо да нема бус плус апарата у Бг возу,занимам ме д али је то тачно?
 
Ima bus plus aparati ali ne rade :) Tako da je vožnja u bg vozu i dalje besplatna.
 
Бус+ апарати или не раде или не постоје тако да не само да је вожња бесплатна већ и неко ко жели да плати карту то не може да учини.

boca-ica":38i4hz4z je napisao(la):
orion":38i4hz4z je napisao(la):
Јутрос око 8 воз је био препун на почетној станици у Батајници, интересантно је да је до Вука био готово исти ниво попуњености

Joj . . . . tek da vidiš onaj prvi polazak , u svim vagonima se stoji
jutro je hladno pa nikome ne pada napamet da otškine bar jedan prozor. Ugušim se :(
skoro sam hteo da budem pametan :bash: pa da stojim kod vrata(između salona), kao tamo ima mesta, kad ono. . .
i tamo puno :laugh: pride nema zašta da se čovek drži al za nijansu se bar lakše diše. . .

U jednu ruku mi i milo , BGvoz prevazišao samog sebe :kk:


Невереоватно да се не види потреба да први полазак буде још раније, не само због гужве већ и због тога да би се могло стићи на време на посао за неке фирме( нпр знам неке фирме где се ради од 7 али се очекује од радника да буде 15 мин раније а да не причам о трговинама где радници морају да буду кад се испоручује роба нпр. млеко око 6 ујутру, радници који раде на одржавању који морају да буду пре свих других на послу-ово наведено је типичан профил радника у приградским насељима). Хтели не хтели ово ће се морати урадити када се уведу нова стајалишта, довољно је из воза погледати колико је стамбеног простора на Алтини и Плавим Хоризонтима и мислим да ће тај крај постати место где ће се највише исплатити изнајмљивати станове, што и сада раде сезонски радници а кад крене воз моће ће и студенти а на све то треба додати и становнике тих насеља. У сваком случају БГвоз ће тек да превазиђе сам себе.
 
Scena jutros sa stanice Vukov spomenik. Otpravnica vozova se raskokodakala sa nekom prijateljicom u kancelariji, u tom joj zvoni onaj njihov sluzbeni, njoj ne pada na pamet da se javi.....dva minuta kasnije dolazi voz a njoj ne pada napamet da ga najavi na rezglasu vec opusteno nastavlja razgovor. Ipak na kraju se udostojila da izadje iz kancelarije na 5 sekundi i zvizne da voz moze da krene.... :bash:
 
kingmanowar":1e2js3gc je napisao(la):
. . . zvoni onaj njihov sluzbeni, njoj ne pada na pamet da se javi.....:


Možda to sto si čuo nije bio telefon vec zvični signal za nailazak voza. Čuje se kao dva ili tri uzastopna zvuka. Zvuk podseća na zvuk starih telefona, odnosno na školsko zvono.
 
kopmania":admibqgk je napisao(la):
Ima bus plus aparati ali ne rade :) Tako da je vožnja u bg vozu i dalje besplatna.

U vecini garnitura BG:VOZ-a su polomljeni validatori od strane maloumnih diletanata (ako ih smem tako nazvati).Medjutim kako sam cuo uskoro krece ugradjivanje novih koji ce biti zasticeni od otudjenja novim nacinom ugradnje. E sad,videcemo kako ce se sve odvijati.
 
MilisaV":3cv5s8s3 je napisao(la):
setio sam se šta bi bila dobra feeder linija za buduću liniju bg voza resnik prokop.

to je linija od rušnja do železničke stanice resnik.

Moze i jedna od Pinosave do Resnika. Iako ce BG:voz ici samo do Prokopa ima ljudi kojima ce ove veze i te kako znaciti.
Jos kada bi voz nastavio dalje...

MilisaV":3cv5s8s3 je napisao(la):
neki mini bus koji bi ljude prebacio od prokopa preko podvožnjaka kod steka do mostara ili kneza miloša.

Sto da ne, moze i jedan do Autokomande.

Ipak pitanje je kuda ljudi idu dalje kada stignu do Prokopa a ne presedaju na prvu liniju bg:voza to jest kako uciniti Prokop iole privlacnom tackom za putovanje?

Stanica je uzasno lose pozicionirana, autobusi na autoputu su daleko a do trola u bulevaru Mira planinarenje.

Pokretne stepenice (ili barem obicne) do trola su broj jedan. To ce najvise znaciti jer se time stvara komotna veza sa centrom i Dedinjem.

kopmania":3cv5s8s3 je napisao(la):
Ima bus plus aparati ali ne rade :) Tako da je vožnja u bg vozu i dalje besplatna.

Trebalo bi i da ostane besplatna :cool: , ionako smo je vec platili.

Garniture i remont smo ionako platili kroz budzet, kao i infrastrukturu i plate osoblja. Zasto bismo placali dva puta?

Za pocetak sav gradski prevoz na struju bi trebao da bude besplatan.
Em je simbolika jaka em je usteda na gorivu (uvozna nafta) ogromna, da ne pricam o mnogo manjem lokalnom zagadjenju.

Матеја Бељан":3cv5s8s3 je napisao(la):
Ako ne može na više od 15 minuta ka Batajnici, onda ka Krnjači može!

Mislis "moci ce" :D kada se duplira kolosek na Pancevcu i napravi nova stanica Krnjaca kod petlje sa 4-5 koloseka.

Tada cemo moci da imamo linije Batajnica-Krnjaca i Resnik-Krnjaca-Pancevo sa zajednickom trasom Krnjaca-K. Park, takoreci nezavisnom od ostatka zeleznickog saobracaja (osim Bucuresti-a i par vozova za Vrsac na P. mostu)

A kada se sredi usko grlo na NBGD jos jednu liniju Zeleznik-NBGD (do Zemuna kada se duplira sremska pruga)
 
Vrh