MilisaV":3cv5s8s3 je napisao(la):
setio sam se šta bi bila dobra feeder linija za buduću liniju bg voza resnik prokop.
to je linija od rušnja do železničke stanice resnik.
Moze i jedna od Pinosave do Resnika. Iako ce BG:voz ici samo do Prokopa ima ljudi kojima ce ove veze i te kako znaciti.
Jos kada bi voz nastavio dalje...
MilisaV":3cv5s8s3 je napisao(la):
neki mini bus koji bi ljude prebacio od prokopa preko podvožnjaka kod steka do mostara ili kneza miloša.
Sto da ne, moze i jedan do Autokomande.
Ipak pitanje je kuda ljudi idu dalje kada stignu do Prokopa a ne presedaju na prvu liniju bg:voza to jest kako uciniti Prokop iole privlacnom tackom za putovanje?
Stanica je uzasno lose pozicionirana, autobusi na autoputu su daleko a do trola u bulevaru Mira planinarenje.
Pokretne stepenice (ili barem obicne) do trola su broj jedan. To ce najvise znaciti jer se time stvara komotna veza sa centrom i Dedinjem.
kopmania":3cv5s8s3 je napisao(la):
Ima bus plus aparati ali ne rade
Tako da je vožnja u bg vozu i dalje besplatna.
Trebalo bi i da ostane
besplatna , ionako smo je vec platili.
Garniture i remont smo ionako platili kroz budzet, kao i infrastrukturu i plate osoblja. Zasto bismo placali dva puta?
Za pocetak sav
gradski prevoz na struju bi trebao da bude besplatan.
Em je simbolika jaka em je usteda na gorivu (uvozna nafta) ogromna, da ne pricam o mnogo manjem lokalnom zagadjenju.
Матеја Бељан":3cv5s8s3 je napisao(la):
Ako ne može na više od 15 minuta ka Batajnici, onda ka Krnjači može!
Mislis "moci ce"
kada se duplira kolosek na Pancevcu i napravi nova stanica Krnjaca kod petlje sa 4-5 koloseka.
Tada cemo moci da imamo linije Batajnica-Krnjaca i Resnik-Krnjaca-Pancevo sa zajednickom trasom Krnjaca-K. Park, takoreci nezavisnom od ostatka zeleznickog saobracaja (osim Bucuresti-a i par vozova za Vrsac na P. mostu)
A kada se sredi usko grlo na NBGD jos jednu liniju Zeleznik-NBGD (do Zemuna kada se duplira sremska pruga)