Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Takođe, linijam ože da se poklapa i sa svakim drugim polaskom voza, ukoliko je manje značajno naselje. Prosto zna se da vozom u x:02 i x:32 stižem na lokalni, a ovim u x:14 i x:47 moram da pešačim posle.
 
Na izlazu iz stanice prokop oko 15h na kolosjecima je bila grupa mamlaza koji su sarali sve zivo yidove a kad voz uspori onda i voz dobje liniju crbenu od nekog celavca bez majce koji misli da je faca :bash: :bash: A gdje je za to vtrijeme cuvar kamere video nadzor .da dok cekaju voz saraju okolne zidove :bash: :bash:
 
Moze ali treba mlisliti i na putnike koji ne koriste tu liniju svaki dan i nisu upoznati sa finesama.

Sto je sistem jednostavniji i bez izuzetaka to je efikasniji.
Taktni red voznje bg:voza je to pokazao, ne moras da gledas red voznje, znas da voz ide na svakih 15 min i gotovo.

Tako treba i sa feeder autobusima, za svaki voz jedan polazak/dolazak autobusa.


Mogla bi jedna linija da se napravi (ili produzi 34L) od Prokopa do Steka za presedanje na autobuse na autoputu (17, 18, 46, 55), jeste da deluje blizu ali je ipak previse daleko za komotno pesacenje. To bi pomoglo Prokopu da malo manje biva beznadezna crna rupa.

Resnik-Opstina NBGD 47+18, 47+83 ili BG:voz+34L+18, jeste vise presedanja ali bg:voz je brzi od 47 i ne moze da upadne u guzvu.

Ipak na Prokopu bi pokretne stepenice do stanice trola bile nejefikasnije.
 
A još bolje od BG:voz+34L+18 je BG:voz+BG:voz+neki od novobeogradskih prevoza :)

Ili srediti pešački prilaz stanicama na autoputu..
 
Nije potrebna veza sa 18 i 17, jer ona postoji kod Franša, već veza sa linijama ka Čukarici, ili čak posebna linija od Prokopa do Čukarice ili Vidikovca
 
direktor":2d42bcv4 je napisao(la):
Na izlazu iz stanice prokop oko 15h na kolosjecima je bila grupa mamlaza koji su sarali sve zivo yidove a kad voz uspori onda i voz dobje liniju crbenu od nekog celavca bez majce koji misli da je faca :bash: :bash: A gdje je za to vtrijeme cuvar kamere video nadzor .da dok cekaju voz saraju okolne zidove :bash: :bash:

U vozu iz Batanice oko 17h peglali su nekog lika zato sto je nosio zvezdin dres.
 
zidar":2xdv5vvn je napisao(la):
Trebalo bi obavezno uz aktiviranje juznog kraka napraviti nekoliko lokalnih autobuskih linija uskladjenih sa taktom bg:voza kako bi se lakse stiglo do stanica koje su sve prilicno zabacene, recimo:
- Z. St. Rakovica - Kanarevo Brdo
- Z. St. Rakovica - Miljakovac 2
- Z. St. Rakovica - Vidikovac
- Z. St. Rakovica - Cerak

Ako voz bude isao samo do Prokopa, sumnjam da ce iko koristiti te linije. I sad se iz ovih naselja moze ici u Zemun sa jednim presedanjem, a ovo resenje sa dva presedanja tesko da bi bilo brze.
 
medjutim":s9qr0a8m je napisao(la):
A još bolje od BG:voz+34L+18 je BG:voz+BG:voz+neki od novobeogradskih prevoza :)

Da, ali samo u slucaju da su obe linije bg:voza savrseno uskladjene, nadam se da ce biti, da ne bude 30 min+30 min van spica :rolleyes: .


Матеја Бељан":s9qr0a8m je napisao(la):
Nije potrebna veza sa 18 i 17, jer ona postoji kod Franša, već veza sa linijama ka Čukarici, ili čak posebna linija od Prokopa do Čukarice ili Vidikovca

55 ide na Cukaricu :)

Mislio sam prvenstveno na juznu liniju koja zavrsava u Prokopu, linija 1 imace valjda uskoro vezu sa B. brdom i Zarkovom preko mosta na Adi od stanice NBGD.

Ma svako presedanje na Prokopu osim na drugu liniju bg:voza je veliko maltretiranje, cak i na trole u sadasnjem stanju stvari.

tragac":s9qr0a8m je napisao(la):
Ako voz bude isao samo do Prokopa, sumnjam da ce iko koristiti te linije. I sad se iz ovih naselja moze ici u Zemun sa jednim presedanjem, a ovo resenje sa dva presedanja tesko da bi bilo brze.

Slazem se da nije savrseno sto juzna linija ide samo do Prokopa ali putnicima koji iz Rakovice/Resnika idu bg:voz + bg:voz recimo do neposredne blizine stanica na prvoj liniji (Vuk, P. Most, TNBGD, Tosin bunar...) lokalne linije do stanice u Rakovici ce puno znaciti.
 
линија из Ресника може да оде до Новог Београда, може лако да се усклади са линијом Батајница-Панчевачки мост. ионако би на Прокопу користиле различите колосеке, а на НБГ и није тако тешко ускладити (како беше, воз на 7 минута је пропусност те пруге? не сећам се најбоље)
 
JOHNNY mOGLO BI DO nbg da su pametnjakovici stavili skretnicu sa glavne stanice na kolosjek 1 da se izbjegne bespotrebno ukrstanje :(
 
Šta mislite o nekoj stanici između NBG i Tošinog bunara? Postoje neke naznake da bi to moglo da se ostvari, ali pošto je samo ideja ne bih dodao ništa više.
 
боље је решење да се направи нова станици дубље у блоку 65, а да се Тошин бунар затвори
 
Ne bih rekao, ideja je da preseca važne saobraćajnice. Kako bi onda ljudi presedali na buseve koji idu ispod Tošinog? Ta stanica je na dobrom mestu i ne mislim da bi je trebalo pomerati, osim možda na drugu stranu ulice, ako je to tehnički lakše.
 
Матеја Бељан":3qb2b1se je napisao(la):
Šta mislite o nekoj stanici između NBG i Tošinog bunara? Postoje neke naznake da bi to moglo da se ostvari, ali pošto je samo ideja ne bih dodao ništa više.

Stanice treba napraviti na mostovima iznad ulica Tosin bunar i Omladinskh brigada tako da moze da im se pridje sa obe strane ulice i da presedanje na autobuse bude jednostavno.

Ta dodatna stanica "O. brigada" upotpunila bi sistem na novom Beogradu i ne samo sto bi opsluzivala okolne blokove i radna mesta (izmedju ostalog blokove 65 i 39 koji treba da se popune) vec bi i stvorila veoma bitnu vezu sa autobusima za Opstinu NBGD, Zemun i Blokove.

Ta je stanica podjednako bitna koliko i Kamendin i Altina.
 
Za Tošin bunar bi dovoljna bila neka pasarela tj. da se sa stanice može sići na drugu stranu ulice. Uz reševanje raskrsnice sa N. Dobrovića i izgradnju trotoara na proširenom delu T. Bunara, biće to odlična veza i za APC s jedne i M. Milankovića sa poslovnim zgradama sa druge.
Naravno, bolje je imati i stanicu O. Brigada, ali je ovo daleko jeftinije...
 
Mislim da bi bilo najbolje da linija do Resnika polazi iz Zemuna. Sa 3 garniture po trenutnim vremenima vožnje, takt bi mogao da bude na 40 minuta. Prednosti su što nema presedanja i što bi između Zemuna i Prokopa, u određenom trenutku u špicevima, bilo polazaka i na svakih 7 minuta. Ali za tako nešto trebalo bi u Zemunu ugraditi oko 100 metara koloseka kao što sam docrtao crvenom linijom na slici.
img0067.jpg



Dakle, vozovi iz Resnika ulazili bi u st Zemun u skretanje na treći kolosek( žuta linija) tu se okretali i ne bi smetali onima koji idu za Batajnicu, i vraćali se nazad po delu koloseku koji bi se izgradio ( crvena linija).
2.jpg
 
Pa u tom slučaju je NBG ipak bolje rešenje. Onda bismo imali 30 min. Samo kad bi to moglo da se „uglavi"
 
Ako tako gledaš na stvari onda je bolje da idu od Prokopa do Resnika i imaćeš ih na 20 minuta, ali po meni, bitnije je da masa ljudi iz Zemuna i sa Tošinog bunara ima direktnu liniju do Resnika a i da oni koji idu do Prokopa imaju vozove i na 7 minuta u određenim trenucima.Novi Beograd je usko grlo i teško da tu može da se uglavi bilo šta od vozova koji se okreću. Zato je Zemun idealan za tako nešto i ono što sam nacrtao bilo je predviđeno jednim od projekata ali ne znam zašto nije odrađeno.
 
Dobro, u redu je tako, u nekoj malko daljoj budućnosti se može ta linija integrisati sa Beovozom za Indjiju, ako se bude išlo na širenje sistema i dotacije od strane sremskih opština
 
ako bi gde trebalo ubaciti dodatnu stanicu to je sajam. na mostu kako je zidar predlagao!!!!

poduplati koloseke na sremskoj strani i stari železnički most ostaviti kao direktnu vezu topčider - novi beograd, koja bi opsluživala putničke vozove, a prokop ostaviti samo za regionalni metro.
 
@Rile
Potpuno se slazem se sa tobom da bi bolje bilo da bg:voz iz Resnika ide do Zemuna, ili cak do Krnjace, pre nego samo do Prokopa pa makar i sa slabijim taktom.

Verovatno bi veza Rakovica/Resnik-grad ili Rakovica/Resnik-NBGD/Zemun na 30 min pa cak i 1h bila daleko privlacnija od presedanja na Prokopu.
Presedanje ne bi bilo problem da su stanice juzne linije u centrima naselja i da linija 1 ima trasu kroz same centre Beograda i NBGD ali posto to nije slucaj putnici sa juzne linije morace cesto da menjaju 3 ili 4 prevoza od polaska do odredista. Juzna linija u sadasnjem obliku bice atraktivna mahom putnicima koji presedaju samo na liniju 1 do odredista ili eventualno onima koji od Prokopa odluce da idu trolom u grad kroz Kneza Milosa.


Sa druge strane strategija otvaranja prve linije bg:voza sa taktom 15min pokazala se kao veoma uspesna pa se zato taj isti princip koristi i na drugoj.

Mukom izgradjen imidz bg:voza kao visokotaktnog i pouzdanog prevoza bio bi narusen uvodjenjem niskotaktne linije i postalo bi jos teze razlikovati beovoz, bg:voz 1 i bg:voz 2.

Strategija razvoja bg:voza se do sada dobro pokazala, mozda treba kao i sa linijom 1 pustiti prvo skracenu verziju do Prokopa (kao sto je linija 1 isla do NBGD) a zatim je produziti barem do NBGD uz izgradnju komada koloseka koji fali na pravcu NBGD-Stari Z. most (valjda ce to stvoriti dovoljno lufta za okretanje).

Taj produzetak do NBGD vec bi mnogo znacio.
A kada se nabave dodatne garniture onda neka ide i do Tosinog bunara i Zemuna

MilisaV":2ytykzx8 je napisao(la):
ako bi gde trebalo ubaciti dodatnu stanicu to je sajam. na mostu kako je zidar predlagao!!!!

I tu se situacija malo promenila, otkad postoji most na Adi, Sajam je manje bitna tacka to jest cela Cukarica sada moze autobusom da izadje na bg:voz na NBGD, sto ne menja stvar da bi i dalje bolje bilo imati stajaliste bg:voza na Sajmu a prokop samo kao ranzirnu stanicu :D

sve vise mi se svidja ideja razvijena u metro projektu da u buducnosti imamo 3 linije bg:voza (prigradski) u novom cvoru (tuneli) i x linija beovoza (regionalni) u starom (kroz Topcider)

bg:voz 1: Batajnica-P. most sa produzetkom do Panceva
bg:voz 2: Resnik - Krnjaca sa produzetkom do Borce
bg:voz 3: Zemun - Autokomanda (napraviti 1km tunela i stanicu) sa produzetkom do Kaludjerice i Vince sa jedne strane, aerodroma i Surcina sa druge.

Beovoz 1: Novi Sad - NBGD - Smederevo
Beovoz 2: Sremska Mitrovica - Valjevo
...
 
Da ne bi možda bilo još zgodnije da linija od Resnika ide za Zemun kroz Topčider?

Tu već ima 4 koloseka, osim na mostu, preko kog ne prelazi preveliki broj vozova. Uz čuveno dodatno parče pruge od par stotina metara, sređivanje pruge do glavne stanice koje nam svakako sleduje, uz novu stanicu kod Sajma efekat bi bio bolji nego s vozom do Prokopa.

Naravno, bila bi lošija veza od Rakovice do Vukovog Spomenika i Autokomande, ali dok tramvaj 3 ide od železničke u Rakovici do Tašmajdana za pola sata uz prolazak pored Sajma, Železničke stanice i Beograđanke, voz koji na pola sata za 11 minuta ide do Prokopa (sad je tako) i primorava na čekanje drugog voza da se stigne na neko bitno mesto Rakovici sigurno neće biti naročito privlačan.

Na stranu što ovako nešto ne bi sprečavalo postojanje linije do Prokopa :)
 
много би воз ишао споро старим чвором. њему сад треба од Главне до Раковице око пола сата, што је недопустиво за тако кратку деоницу
 
Zanimljiva je ta ideja oko stanice iznad omladinskih Brigada,pogotovu zbog buduceg bloka 39,naucnog i fakultetskog kampusa(ne znam nasu rec za to) i tako dalje.

U svakom slucaju mora se prebaciti da stanica tosin bunar bude iznad nadvoznjaka i da putnici bez prelazenja ulice vec sa zeleznickog vijadukta/nasipa mogu sici na stranu ulice koju zele.

Takodje podrska za gosn Rileta,naseg Kejsi Dzonsa masinovodju,linija Resnik-Prokop je bezvezna,tu drugu liniju bg voza moraju "poterati" do zemuna definitivno.
 
Vrh