Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Raspoložen sam da se odreknem autorskih prava i poklonim Železnici svoj disk, kome da se obratim? :)
 
'Muzicki dinar' se placa cak i ako imate sistem koji reprodukuje muziku (komjuter, cd pleyer, radio...) ne bitno da li se neko odrice svojih prava, ili vise nije ziv (recimo Betoven). Jednom recju pljacka! Meni je dotalno nelogicno da ako je ukljucen radio, mora da se plati taj muzicki dinar, jer ga vec radio stanica koja emituje muziku placa. Znaci placa se duplo. Ovo znam jer sam na zalost imao licno iskustvo sa OFPS-om.
 
Pa koji onda đavo železnica ne plati taj muzički dinar,koliko košta struja koju troše vozovi,osoblje koje uglavnom ništa ne radi,a mi to plaćamo sa 150 miliona evra godišnje,nije kao da će direktor da da iz svog džepa.
 
A da,to naše štediše na železnici misle na svaki dinar pa im je veliki izdatak taj muzički,eee da su u svim javnim preduzećima tako eknomični,nebi mi izdvajali samo 150 miliona evra godišnje nego ko zna koliko :-/
 
Meni je palo napamet da se pokrene inicijativa da se u javnom prevozu puštaju dela neafirmisanih muzičara, siguran sam da ima mnogo onih koji nemaju kome da predstave svoj rad, a neke od pesama bi mogled a postanu i interesantne putnicima, pa da ih dodatno potraže negde na netu. Odnosno, to bi mogao biti projekat koji bi uključivao i website
 
Матеја Бељан":23kk9y7d je napisao(la):
Meni je palo napamet da se pokrene inicijativa da se u javnom prevozu puštaju dela neafirmisanih muzičara, siguran sam da ima mnogo onih koji nemaju kome da predstave svoj rad, a neke od pesama bi mogled a postanu i interesantne putnicima, pa da ih dodatno potraže negde na netu. Odnosno, to bi mogao biti projekat koji bi uključivao i website

^^ to je izvodljivo i to tako da se zaobidju krvopije muzicke industrije koji zive od tudjeg rada:

uzivo svirke u vozu i na stanicama :D

u svakom drugom vagonu po jedan bend pa neka uzivaju klinci, a mogu i diskove da prodaju...
 
Al ono putuješ svaki dan, i upadne ti neka pesma u glavu, pustiš kući, skineš, srežeš, pustiš na žurci, pesma dopre do radija, tv i eto, put uspeha preko javnog prevoza :D
 
Ja mislim da je to sa muzikom jako dobra ideja i da bi moglo da utiče i na raspoloženje putnika ali i celokupni kvalitet prevoza.
Sa druge strane ima dosta klasike i uopšte instrumentala (muzike za liftove) koji nisu pod copyright-om.
Pa da budu i "specijali" za razne praznike i sl. :cool:
 
medjutim":1pxtgy4u je napisao(la):
EPS ne sme da isključi Železnicu
Izvor: Tanjug
Beograd -- Iako je Elektroprivreda Srbije zbog velikih dugovanja tužila Železnicu Srbije, struju tom preduzeću ne može da isključi jer se radi o zaštićenom potrošaču.


http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2012&mm=03&dd=26&nav_id=594467

Zeleznice su imale problema u prosloj godini oko izmirenja dugovanja za utrosenu elektricnu energiju prema EPS-u. To stoji. Ali kada neko cita tvoj post na koji sam ti ja odgovorio,lako moze pogresno zakljuciti da je Zeleznica oslobodjenja placanja elektricne energije. Moje pitanje je bilo dobronamerno i nisam mislio nista lose. Pozzz.
 
Neko reče da BGvoz ima atigrafit zaštitu
pa prolece je pravo vreme da ,,padne,, jedno vanredno pranje
mada bi bilo dobro dopuniti i sa ,, sitnim ,, opravkama salona

Kako bi nam BGvoz duže trajao i bio lepši :)
 
Kada bi se na problem grafita i grafitiranja garnitura gledalo kao na svaki drugi segment sistema gradske železnice, siguran sam da bi stvari bile mnogo bolje. Ovako, sve to mi deluje neozbiljno i rezultat se vidi.
U proteklih nekoliko noći između Novog Beograda i Batajnice izvršeno je mašinsko regulisanje i rešetanje koloseka kako bi se održale projektovane brzine. To su inače skupe radnje koje se vrše jednom godišnje, obično posle zimskog perioda, a ovde je to urađeno tačno godinu dana posle remonta pruge. Dakle grad čini sve da sistem ostane stabilan i funkcionalan, što je za pohvalu, a kada bi se ta energija usmerila i na grafite vozovi bi bili mnogo manje šareni. Očigledno je da se razmišlja da grafiti ne ugrožavaju redovitost saobraćaja ( osim oni nacistički ) i zbog toga se taj problem gura na stranu.
 
medjutim":1p7czmvf je napisao(la):
Pa ni struju ne plaćaju..
Nije bitno toliko što jedno javno preduzeće ne plaća drugom jer i onako te pare daju građani koji pune budžet,bitno je to što subvencije od 150 miliona evra godišnje na železnicu idu na plate većine(ne kažem svih) koji parazitiraju na železnici,a vrh licemerja je što nas još ubeđuju da su neophodni.
 
Darko75":cc276p4r je napisao(la):
medjutim":cc276p4r je napisao(la):
Pa ni struju ne plaćaju..
Nije bitno toliko što jedno javno preduzeće ne plaća drugom jer i onako te pare daju građani koji pune budžet,bitno je to što subvencije od 150 miliona evra godišnje na železnicu idu na plate većine(ne kažem svih) koji parazitiraju na železnici,a vrh licemerja je što nas još ubeđuju da su neophodni.
Имамо ми много тога нерационалног у систему, и железнице и државе, али највећу нерационалност имамо у томе што годинама не користимо пруге, вагоне, локомотиве, станице и извршно особље које имамо. Држава и локална власт су главни корисници локалних железница. Уштеде се постижу кроз енергетску политику, смањен увоз, уштеде у индустрији, рударству, пољопривреди, здравственом систему, смањеном загађењу издувним гасовима и буком, уштедом простора у великим градовима. Државе са озбиљном економијом далеко више буџетског новца издвајају у железнице него Србија. Не сећам се да је неко прозивао ГСП што узима 100 милиона евра субвенција. Инфраструктура на железници чини 87% вредности имовине, а друмски саобраћај је ту у повлашћеном положају, јер се путеви плаћају директно из пореза. Најекономичнији модел железнице је када се инфраструктура прописно одржава и користи у границама 45-70% својих могућности (по питању пропусне моћи).

И поред тога што има извесних примедби, БГ-ВОЗ је за сада једини пример заокруженог посла у путничком саобраћају у Србији. Главни корисник Град Београд остварује уговор са Железницама Србије уз обострано поштовање свих услова и очекиване резултате, извесно чак и боље од очекиваних.

За даља повећања капацитета није неопходна изградња 4 колосека од Новог Београда до Батајнице. Потребно би било следеће:
- Додатна електровучна подстаница.
- Уједначавање висина пода возила и перона. Још нисам доказао да је то економичније, али већина аргумената иде у прилог високим перонима са високоподним возилима са једном етажом.
- Доградња трећег колосека од Земуна до Батајнице. Проблем пруге није пропусна моћ, већ редовитост и брзих и локалних возова. Трећи колосек би ту имао функцију сустизања брзих возова.
- Модернизација диспечерског центра укључујући и кадрове у диспечерском центру.
- Реконструкција Батајнице у складу са потребама крајње станице градских железница. Промене на скретничким лирама са обе стране станице Нови Београд.
- Набавка нових возова са већим бројем врата, са већим убрзањем и мањом потрошњом енергије (за око 30%).


За озбиљан систем приградских железница до Инђије, Панчева, Лазаревца, Младеновца, Остружнице и Мале Крсне потребно нам је око 35 четвороделних гарнитура возова. Како Железнице Србије за ове потребе могу издвојити највише 15 гарнитура, пре или касније ће бити неопходна набавка нових гарнитура, од стране града и за потребе града.
 
Ako bi se razmisljalo o tome da se doda jedan treci kolosek, bolje bi bilo odmah da dodaju i cetvrti pa da budemo mirni narednih 50 godina.
 
како само успеју да ицртају графите на бг воз композицијама.....зар је толико скупо платити два чувара да чувају депо!??? :shok:
 
E održano je savetovanje za razvoj ž.čvora za gradsko -prigradsku železnicu.Skupu prisustvovali iz direkcije grada,železnica ,Cipa..ceo članak u najnovijem broju "Pruga",ako neko ume copy-paste članka... :kafa:
 
Bosko":27in3r18 je napisao(la):
како само успеју да ицртају графите на бг воз композицијама.....зар је толико скупо платити два чувара да чувају депо!??? :shok:
Imaju čuvare, ali su pijani :laugh:
 
svsavic":2tic5366 je napisao(la):
Bosko":2tic5366 je napisao(la):
како само успеју да ицртају графите на бг воз композицијама.....зар је толико скупо платити два чувара да чувају депо!??? :shok:
Imaju čuvare, ali su pijani :laugh:
а па да видиш..нисам мислио на то...а одакле им алкохол хахххахах ;)
 
Evo linka od Pruge a tekst je na stranici 4.
http://www.zeleznicesrbije.com/acti...pruga_informativni_list_zeleznice_srbije.html


Sreda, sedam sati izjutra, st Zemun i polazak za Panč Most.. Putnika je sve više.
bg.jpg
 
Bosko":2o49lxwt je napisao(la):
како само успеју да ицртају графите на бг воз композицијама.....зар је толико скупо платити два чувара да чувају депо!??? :shok:
Naravno da je skupo,naše štediše sa železnice misle na svaki dinar poreskih obveznika.
 
Vrh