Матеја Бељан":23kk9y7d je napisao(la):Meni je palo napamet da se pokrene inicijativa da se u javnom prevozu puštaju dela neafirmisanih muzičara, siguran sam da ima mnogo onih koji nemaju kome da predstave svoj rad, a neke od pesama bi mogled a postanu i interesantne putnicima, pa da ih dodatno potraže negde na netu. Odnosno, to bi mogao biti projekat koji bi uključivao i website
medjutim":19b4rzh5 je napisao(la):Pa ni struju ne plaćaju..
medjutim":1pxtgy4u je napisao(la):EPS ne sme da isključi Železnicu
Izvor: Tanjug
Beograd -- Iako je Elektroprivreda Srbije zbog velikih dugovanja tužila Železnicu Srbije, struju tom preduzeću ne može da isključi jer se radi o zaštićenom potrošaču.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2012&mm=03&dd=26&nav_id=594467
Nije bitno toliko što jedno javno preduzeće ne plaća drugom jer i onako te pare daju građani koji pune budžet,bitno je to što subvencije od 150 miliona evra godišnje na železnicu idu na plate većine(ne kažem svih) koji parazitiraju na železnici,a vrh licemerja je što nas još ubeđuju da su neophodni.medjutim":1p7czmvf je napisao(la):Pa ni struju ne plaćaju..
Имамо ми много тога нерационалног у систему, и железнице и државе, али највећу нерационалност имамо у томе што годинама не користимо пруге, вагоне, локомотиве, станице и извршно особље које имамо. Држава и локална власт су главни корисници локалних железница. Уштеде се постижу кроз енергетску политику, смањен увоз, уштеде у индустрији, рударству, пољопривреди, здравственом систему, смањеном загађењу издувним гасовима и буком, уштедом простора у великим градовима. Државе са озбиљном економијом далеко више буџетског новца издвајају у железнице него Србија. Не сећам се да је неко прозивао ГСП што узима 100 милиона евра субвенција. Инфраструктура на железници чини 87% вредности имовине, а друмски саобраћај је ту у повлашћеном положају, јер се путеви плаћају директно из пореза. Најекономичнији модел железнице је када се инфраструктура прописно одржава и користи у границама 45-70% својих могућности (по питању пропусне моћи).Darko75":cc276p4r je napisao(la):Nije bitno toliko što jedno javno preduzeće ne plaća drugom jer i onako te pare daju građani koji pune budžet,bitno je to što subvencije od 150 miliona evra godišnje na železnicu idu na plate većine(ne kažem svih) koji parazitiraju na železnici,a vrh licemerja je što nas još ubeđuju da su neophodni.medjutim":cc276p4r je napisao(la):Pa ni struju ne plaćaju..
Imaju čuvare, ali su pijani :laugh:Bosko":27in3r18 je napisao(la):како само успеју да ицртају графите на бг воз композицијама.....зар је толико скупо платити два чувара да чувају депо!??? :shok:
а па да видиш..нисам мислио на то...а одакле им алкохол хахххахахsvsavic":2tic5366 je napisao(la):Imaju čuvare, ali su pijani :laugh:Bosko":2tic5366 je napisao(la):како само успеју да ицртају графите на бг воз композицијама.....зар је толико скупо платити два чувара да чувају депо!??? :shok:
Naravno da je skupo,naše štediše sa železnice misle na svaki dinar poreskih obveznika.Bosko":2o49lxwt je napisao(la):како само успеју да ицртају графите на бг воз композицијама.....зар је толико скупо платити два чувара да чувају депо!??? :shok: