Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Da, na savetovanju posvećenom Ž.Čvoru,rekoše da..sve ono što mi ovde predlagasmo,doddavanje koloseka,izgradnja stanica,kupovina novih granitura..svi su nahvalili BGVoz i potencijal da se proširi na čaak 11 linja.. :kafa:
 
"Zamenik direktora Direkcije za infrastrukturu slobodan stamenkovic istakao je neophodnost izrade generalnog projekta Beogradskog zeleznickog cvora, kojim bi se razgranicio gradski i prigradski saobracaj. Ukazao je na neophodnost prosirenja broja koloseka na potezu Batajnica–Novi Beograd i Rakovica–Resnik."

izvor Pruga
http://www.zeleznicesrbije.com/active/sr-latin/dpreuzimanje/_params/file_id/34307.html

Neko ovde prati Beobuild... :cool:
 
Realno gledano ovo je prvi korak i preduslov da svi zainteresovani sednu i kažu šta prvo treba da se radi,a to je očigledno projekat,koji će rešiti sve dileme kakav sistem će se razvijati,pa onda idu sredstva ,oprema ,radovi..ovo je veliki+ i daje nadu za optimizam.. :kafa: jer ako imate projekat onda možete i tražiti sredstva ,kredit i sl.grad + železnice zajedno verovatno epilog..
 
Bez obzira na sve kritike, ideja i projekat prethode radovima. To i jesu procesi koji traju decenijama, mada bi u uređenoj i bogatoj državi išlo mnogo brže
 
ovde se sve zahuktava do pred izbore, pa onda opet ništa do pred sledeće izbore, bar što se železnice tiče, nikakvi koraci se ne čine da se ceo sistem reorganizuje, uzimaju se krediti, država subvencioniše, daje garancije i pokriva gubitke...
 
Пошто је
worthless.jpg

Ево једне :D
485279_278182935593977_154426217969650_634147_1249745157_n.jpg
 
Pa nije da se ništa nije uradilo od pokretanja BGvoza
stavljena je ona ogradica na Tošinom bunaru
pa je urađeno. . . hm .. i mmm napravljeno ovaj pa mmm . . . . ček ček od pokretanja BGvoza pravili su ovaj . . .
da radili su ... (joj vec očekujem sedi evo ti 1)
daaaa ugradili su validatore :cool: odgovor za 5+ ( jbga izbori su ) :lool: :laugh: :lool:
 
Da li je iko pročitao "GENERALNI PLAN BEOGRADA 2021."? Zanimljivo štivo... prenosim vam chapter koji se odnosi na železnički saobraćaj u Beogradu.

"6.1.8. Železnički saobraćaj

Konceptom razvoja železničke infrastrukture predloženo je da se novoizgrađene pruge, pruge na kojima je započeta realizacija, kao i pojedine pruge starog čvora na području Beograda, osposobe za transport u međunarodnom i unutrašnjem robnom i putničkom i prigradsko-gradskom putničkom saobraćaju.

Do sada izgrađeni i planirani kapaciteti i objekti železničkog čvora, uz izvesna proširenja i zadržavanje nekih delova postojećeg sistema, moći će dugoročno da zadovoljee potrebe putničkog i robnog saobraćaja na području Beograda.

Aktivnosti u razvoju železničkog saobraćaja u narednom planskom periodu treba usmeriti ka:

– obnovi (izgradnji dvokolosečnog) železničkog mosta preko Save kod Ostružnice,
– izgradnjii drugog koloseka na obilaznoj pruzi i elektrifikaciji tog pravca,
– izgradnji drugog koloseka preko Pančevačkog mosta i prema Pančevu,
dogradnji još dva koloseka na deonici od Batajnice do železničke stanice Novi Beograd (stanice „Centar" u Prokopu),
– razvoju robnih terminala, lokoteretnih stanica na lokacijama Batajnica, Ada Huja i Makiš (koja je locirana unutar kompleksa ranžirne stanice i koja se namenjuje za robu koja nije zagađivač),
potpunom ukidanju starog železničkog čvora u Savskom amfiteatru i na Dorćolu, dislokacijom sadržaja železnice i smanjenju broja koloseka u topčiderskoj dolini i pretvaranju postojeće železničke stanice u treminal gradsko-prigradske železnice,
– nastavku izgradnje tehničko-putničkih stanica u Zemunu i Kijevu,
– nastavaku izgradnje stanice „Centar" u Prokopu, i stanice Novi Beograd, dogradnji postojećih i izgradnji novih stanica i stajališta i njihovo povezivanje sa drugim saobraćajnim sistemima i opremanje centralnim gradskim sadržajima,
izgradnji pruge prema Aerodromu „Beograd", sa magistralne pruge iz TPS Zemun, kao i povezivanje Aerodroma „Beograd" sa teretnom prugom iz stanice Surčin,
proširenju železničkog čvora prevashodno za teretni saobraćaj, od stanice Beli potok prema Vinči sa prelaskom na levu obalu Dunava i povezivanjem sa železnicom na teritoriji Pančeva,
izgradnji nadvožnjaka i podvožnjaka, i to: putnog prelaza kod „Careve Ćuprije", prilaza Sajmu, denivelisanog drumskog prelaza u Batajnici i denivelacije puta Železnik – Sremčica, kao i na drugim mestima gde to zahtevaju uslovi saobraćaja i ka
poboljšanju uslova za korišćenje železnice i železničke infrastrukture u gradskom i prigradskom saobraćaju (Track sharing).

Postojeća železnička stanica Beograd zadržava se u funkciji prigradskog i gradskog prevoza putnika sa četiri koloseka, a njeno rešenje zavisiće od rešenja Savskog amfiteatra uz odgovarajuću denivelaciju svih koloseka i perona."

IZVOR: SLUŽBENI LIST GRADA BEOGRADA, Godina XLVII Broj 27 (str. 87, označena kao "Broj 27 - 987"), 15. oktobar 2003. godine
 
Pogledaj sta je uradjeno od tada za 9 godina,nista osim aktiviranja bg voza...
 
Jeste,ali samo zato zbog izgradnje UMP-a inace sama zeleznica ne bi nista uradila,to jest grad.
 
Ha, ha (dupliran post). . . . i Vučku baguje, mora da je opet na winu :laugh:
a sad, nazad na temu

Koliko dugo se priča o natkrivanju NBgd stanice i ništa. . . nema ovoga, te onoga i tako . . .

Sad upravo ko iz vode na nečiji mig, raste i sve je višlja glupost od građevine upravo uz samu Ž. stanicu Nbgd
a mi sirotani iz BGvoza baš se jadno osećamo
gledajuci šta se to radi
a za stanicu ni parče pleksiglasa nad glavom nema.. . . . :(
 
Zna li se da li ce biti neka linija ka Resniku a da pripada sistemu BG:Voz?

P.S. Nov sam na forumu, pozdrav svima :D
 
биће, вероватно у току ове године. све зависи од расположивих гарнитура. а по некој причи, та линија ће бити од Ресника до Прокопа
 
Bice Resnik-Prokop

Dalje ne moze da ide dok se ne otkloni usko grlo na ulazu u stanicu Novi Beograd ili dupliraju sine na Pancevackom mostu.
A i tada je pitanje jer ce nedostajati garniture da se odrzi takt.

Takt na liniji ce biti kao i na prvoj 15 min u spicu i 30 min van spica.

Garniture su poslate na remont, cim se vrate trebalo bi da krene juzna linija.

Plan za tu liniju je da se jednog dana produzi dalje ka jugu, barem do Ripnja, ali to je na dugom stapu prvenstveno zbog nedostatka elektromotornih vozova.
 
zidar":27rdetn0 je napisao(la):
Bice Resnik-Prokop

Dalje ne moze da ide dok se ne otkloni usko grlo na ulazu u stanicu Novi Beograd ili dupliraju sine na Pancevackom mostu.
A i tada je pitanje jer ce nedostajati garniture da se odrzi takt.

Takt na liniji ce biti kao i na prvoj 15 min u spicu i 30 min van spica.

Garniture su poslate na remont, cim se vrate trebalo bi da krene juzna linija.

Plan za tu liniju je da se jednog dana produzi dalje ka jugu, barem do Ripnja, ali to je na dugom stapu prvenstveno zbog nedostatka elektromotornih vozova.

Ne znam odakle ti informacija da su garniture otisle na remont za potrebe bg-voza.
 
mvbg1":tegycpz8 je napisao(la):
Ne znam odakle ti informacija da su garniture otisle na remont za potrebe bg-voza.

Koliko znam grad je dogovorio sa ZS (i platio) da 2 RVR koja stoje u Zemunu odu na remont za tu svrhu.

Ne mogu da potvrdim da su garniture i krenule na remont, znam samo da je pre mesec dana to bilo dogovoreno i da su namenjene BG:vozu to jest juznoj liniji Resnik-Prokop.

Za BG:voz postoji projekat razvoja i on se za sada sprovodi po planu.

Faza 1 je uspesno odradjena:

- linija Batajnica-Pancevacki most sa pouzdanim taktom 15 min

Faza 2 je u toku:

- stanice Kamendin i Altina-Plavi Horizonti
- Juzna linija Prokop-Resnik
- Dupliranje koloseka na Pancevackom mostu pa do Panceva
- nova stanica Krnjaca kod petlje sa Banatske strane Pancevackog mosta
- Produzavanje prve linije do Krnjace/Ovce

Faza 3: jednog lepog dana

- 3 juzne linije: Lazarevac, Mladenovac, Umcari
- eventualno krak za Zeleznik


A ja prvenstveno navijam da se juzna linija produzi dalje od Prokopa ka gradu cim to bude moguce, ili do NBGD/Zemuna ili do Krnjace :cool:

Bio bih spreman cak i na slabiji takt ali da linija ide do bitnih stanica K. Park-Vuk ili NBGD-Tosin bunar umesto samo do Prokopa.

Uostalom kada juzna linija zazivi mocicemo da ispitamo putnike na tu temu pa da vidimo sta im vise odgovara.

Trebalo bi obavezno uz aktiviranje juznog kraka napraviti nekoliko lokalnih autobuskih linija uskladjenih sa taktom bg:voza kako bi se lakse stiglo do stanica koje su sve prilicno zabacene, recimo:

- Z. St. Rakovica - Kanarevo Brdo
- Z. St. Rakovica - Miljakovac 2
- Z. St. Rakovica - Vidikovac
- Z. St. Rakovica - Cerak
(ove 4 linije mogu da se spoje u 2 prolazne)

- U Resniku uskladiti polaske 47, 503 i 504

Ne znam u kakvom su stanju stanice Kijevo i Knezevac niti kako im se uopste prilazi, nikada nisam bio tamo.
 
Mislim da prolazne linije, bar za početak nisu dobre. Pokazalo se kao jako dobro to što lokalni autobus dođe pred polazak voza i već bude postavljen na terminusu kad voz nailazi u stanicu. To je najbolji način i ako bi jedna od te četiri linije imala neki trenutni problem, ostale tri ne bi bile blokirane.
 
Tacno to nam treba, feedback iz Batajnice gde radi jedina do sada lokalna linija posvecena BG:vozu (700)

Ona ce sluziti kao primer za ostale:

- koja je maksimalna prihvatljiva duzina linije to jest vreme putovanja od Z.St do terminusa
- broj usputnih stanica
- uskladjenost sa bg:vozom, koliko vremena pre polaska voza treba da stigne na stanicu da bi putnici mogli komotno da odu do perona, kupe kartu itd...
- velicina/broj autobusa

Uz sve to te bi linije trebale da budu besplatne barem dok se ne uvedu vremenske karte.
 
Vrh