Zanimljivo,ovo nisam znao!Zato i cenim Maletina jer za razliku od Jovina ima kontakt sa realnoscu i shvata da se grad menja.Tada bi i prokop imao smislu da je zavrsen,sada je prosao voz i jedino mu treba zavrsiti te koloseke i plocu.
spatiotecte":l2p5occa je napisao(la):Ma lepo ce oni zavrsiti prokop za 5-10 godina i onda ce videti (vec predvidjeno) da je to losa lokacija za centralnu stanicu pa ce narednih 20 godina da zavrsavaju zeleznicku stanicu Novi Beograd....
2012":3mb87mea je napisao(la):Cip projekat već uradio, a cifra od 100mil.eur. za dovršetak stanice + pristupnih puteva je ipak mala u odnosu na uloženo,čak je urađen i tunel za Metro što dodatno olakšava gradnju M2.
zelja87":1r086q45 je napisao(la):Може ли неко да ми објасни зашто треба да постоји "централна" станица у оваквом решењу (да ли је ово стандардни чвор не знам) ? разумео сам да су полазне станице кијево и земун и можда још нека. које потом пролазе кроз све станице у граду и настављају ка нишу,бару,суботици итд.
чему онда централна станица? наравно треба да буде једна близу центра, а то је овде пре свега вук. који, опет има само 2 колосека (зар то није премало?)
Sad kada bg:voz/beovoz ciji promet raste koristi novi cvor, nema vise prostora u njemu i za standardnu zeleznicu.
Zato Prokop nece postati Zeleznicka Stanica osim ako se ne dupliraju tuneli i Novi Zeleznicki most ili ukinu BG:voz/Beovoz.
Sa druge strane dupliranje povrsinske pruge na sremskoj (Novi Beograd-Batajnica) i juznoj (Rakovica-Resnik) strani vec je izvodljivo i mozemo da imamo dva nezavisna sistema.
vranac":1xikeyzf je napisao(la):Sad kada bg:voz/beovoz ciji promet raste koristi novi cvor, nema vise prostora u njemu i za standardnu zeleznicu.
Zato Prokop nece postati Zeleznicka Stanica osim ako se ne dupliraju tuneli i Novi Zeleznicki most ili ukinu BG:voz/Beovoz.
Sto znaci da nikada necemo osloboditi savski amfiteatar
spatiotecte":3udzfkyt je napisao(la):Glavna zeleznicka stanica je nesto veoma dragoceno sto imamo a ne znamo da cenimo i svi bi da je izmeste ili da je prenamene.
Od svih zeleznickih stanica u gradu, ona se nalazi na najblizoj lokaciji od centra, posto je zapravo u samom centru. Najbolje je povezana sa prevozom od svih.
Na kraju da dodam da imati veliku ceonu stanicu iz 19og veka je za Beograd velika cast, gradovi poput Atine, Sofije, Varsave, Praga, Bratislave, Zagreba to nemaju.
spatiotecte":ypanarxx je napisao(la):Danas, 95% vozova u Srbiji ima kao krajnje odrediste Beograd (pogledajte Zidarevu kartu, a izvor te cifre je sajt railserbia). Sto znaci da ceoni tip stanice ipak odgovara danasnjoj situaciji.
A za ostalih 5% tranzitnih vozova i buducih Novi Sad-Nis i Sid Vrsac vozova, nek se koristi stanica Novi Beograd kao tranzitna.
vranac":3hk2w699 je napisao(la):spatiotecte":3hk2w699 je napisao(la):Danas, 95% vozova u Srbiji ima kao krajnje odrediste Beograd (pogledajte Zidarevu kartu, a izvor te cifre je sajt railserbia). Sto znaci da ceoni tip stanice ipak odgovara danasnjoj situaciji.
A za ostalih 5% tranzitnih vozova i buducih Novi Sad-Nis i Sid Vrsac vozova, nek se koristi stanica Novi Beograd kao tranzitna.
A Prokop, da zaboravimo?
spatiotecte":20d8h1cb je napisao(la):Danas, 95% vozova u Srbiji ima kao krajnje odrediste Beograd (pogledajte Zidarevu kartu, a izvor te cifre je sajt railserbia). Sto znaci da ceoni tip stanice ipak odgovara danasnjoj situaciji.
Матеја Бељан":20d8h1cb je napisao(la):Prokop bi mogao da bude glavni za prolazne regionalne i gradske vozove. Pre bih zaboravio Prokop nego deo starog čvora koji može mnogo da znači Beogradu i koji se uspešno uklapa u petlju Radnička i u Stari savski most!