Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Čestitam odlična reportaža! ;) i konačno bez dileme u vezi drugog koloseka!
 
Pančevac ima jedan kolosek, i na dalje, preko Autokomande za Prokop se koristi samo jedan kolosek i od Resnika na dalje. ovo ostalo je sve dvokolosečno
 
Hrvati prave niskopodni voz za Bosnu

2ls29u.jpg
 
Čitao sam u Hrvatskoj štampi da je takav projekat za Zagreb, otkazan zbog krize i bankrota Hrvatske a uskoro i BiH.A inače lepo izgleda(mada je vidljiv U dizajn,ali u ovom slučaju nije najavljivan kao inspiracija kao u slučaju tramvaja),ali za Beograd je Desiro Siemens gotova stvar skoro je i bio na probi ,pisali smo o tome ranije,a inače Nemačka će uglavnom kreditirati ŽS tako da će njihova oprema uvek imati prednost .
 
^^ jesi skoro sanjao Desiro ili sam ja nesto debelo propustio sto je takodje moguce :grand: :dil:
 
hah pa meni su sadasnje garniture lepse (i vece) od ovoga, ali ima prostor za bajssss to je vazno
 
alexandernbg":wukgb46o je napisao(la):
Hrvati prave niskopodni voz za Bosnu

http://i43.tinypic.com/2ls29u.jpg
Opet ovaj U napred, U na kraju prozora, U u vratima....dosadni su vise..

2012":wukgb46o je napisao(la):
Čitao sam u Hrvatskoj štampi da je takav projekat za Zagreb, otkazan zbog krize i bankrota Hrvatske a uskoro i BiH.A inače lepo izgleda(mada je vidljiv U dizajn,ali u ovom slučaju nije najavljivan kao inspiracija kao u slučaju tramvaja),ali za Beograd je Desiro Siemens gotova stvar skoro je i bio na probi ,pisali smo o tome ranije,a inače Nemačka će uglavnom kreditirati ŽS tako da će njihova oprema uvek imati prednost .
Kad je bio na probi? Jel ovakav bio
Esztergom.desiro.JPG
?
 
2012":1ticcyyf je napisao(la):
Čitao sam u Hrvatskoj štampi da je takav projekat za Zagreb, otkazan zbog krize i bankrota Hrvatske a uskoro i BiH.A inače lepo izgleda(mada je vidljiv U dizajn,ali u ovom slučaju nije najavljivan kao inspiracija kao u slučaju tramvaja),ali za Beograd je Desiro Siemens gotova stvar skoro je i bio na probi ,pisali smo o tome ranije,a inače Nemačka će uglavnom kreditirati ŽS tako da će njihova oprema uvek imati prednost .
MareCar":1ticcyyf je napisao(la):
Opet ovaj U napred, U na kraju prozora, U u vratima....dosadni su vise..
Ljubomoran čovek svuda vidi neverstvo.
 
@Igor

He,ma nisam sanjao Desiro zaista je bio na probi ,pre otprilike godinu dana ali i još jednom pred 4-5 godina ,bio je kratki prilog na Rts Beogradska hronika,a i ŽS je odobren kredit od EBRD za kupovinu EMU Desiro oko 100 komada za međugradski transport,zapravo jasno je da Siemens gospodari tehnološki na ŽS sva nova kupljena signalizacija je njihova ,a konstantno se naručuje nova,a za grad Beograd očekuje se da EBRD odobri poseban kredit kako je i najvaljeno od Grada,a i primetićeš da na svim stanicamka Beovoza semafori ili display-i su Siemensovi.
@Matija..

I ja volim Ruski smisao za teško i robusno ima tu nečeg,,,,moćnog!Ali udobnost ....ne bih je propustio

@MareC,
Baš takav ali plavi i mislim da je sa pantografom za struju a ne dizel.
train.jpg
 
Goldstein":39cqb68p je napisao(la):
2012":39cqb68p je napisao(la):
Čitao sam u Hrvatskoj štampi da je takav projekat za Zagreb, otkazan zbog krize i bankrota Hrvatske a uskoro i BiH.A inače lepo izgleda(mada je vidljiv U dizajn,ali u ovom slučaju nije najavljivan kao inspiracija kao u slučaju tramvaja),ali za Beograd je Desiro Siemens gotova stvar skoro je i bio na probi ,pisali smo o tome ranije,a inače Nemačka će uglavnom kreditirati ŽS tako da će njihova oprema uvek imati prednost .
MareCar":39cqb68p je napisao(la):
Opet ovaj U napred, U na kraju prozora, U u vratima....dosadni su vise..
Ljubomoran čovek svuda vidi neverstvo.
Ljubomoran na sta? :laugh:
 
MareCar":3etyzdi9 je napisao(la):
Goldstein":3etyzdi9 je napisao(la):
2012":3etyzdi9 je napisao(la):
Čitao sam u Hrvatskoj štampi da je takav projekat za Zagreb, otkazan zbog krize i bankrota Hrvatske a uskoro i BiH.A inače lepo izgleda(mada je vidljiv U dizajn,ali u ovom slučaju nije najavljivan kao inspiracija kao u slučaju tramvaja),ali za Beograd je Desiro Siemens gotova stvar skoro je i bio na probi ,pisali smo o tome ranije,a inače Nemačka će uglavnom kreditirati ŽS tako da će njihova oprema uvek imati prednost .
MareCar":3etyzdi9 je napisao(la):
Opet ovaj U napred, U na kraju prozora, U u vratima....dosadni su vise..
Ljubomoran čovek svuda vidi neverstvo.
Ljubomoran na sta? :laugh:
To je izreka, ne misli se bukvalno na neverstvo i na ljubomornog čoveka već ima preneseno značenje :)
 
I dalje neznam na sta mislis, meni je samo ridicoulus ovaj dizajn sa U-ima. Da je pristojan voz i da je dobro koncepcioniran iznutra i da nema mane prema drugima te vrste nebi samo zbog toga sto je iz hrvatske imao problem sa tim da se nadje u srbiji, ako na to mislis.
 
Ja samo znam da je Desiro bio na probi pre nekih 6 godina i to dizel varijanta. Kad je to bio pre godinu dana? Kako to da ja nisam primetio??
 
nov Deziro, kako sam ja negde jednom pročitao, košta oko 1,5 miliona €. evo i brošura Deziro ML na Simensovom sajtu. ima više varijanti, meni lično se za Beovoz sviđa 4 vagona sa po dvoja vrata
 
pa oni ispadose jeftiniji od tramvaja ups crotrama posto je to sada sinonim u bg-u za tramvaj kao kaladont za pastu za zube :p
 
megalomanija je čudo :D
šalu na stranu, to je bolja varijanta nego 2x1,5+2x2 (slika, da vidite šta mislim pod 1,5), kao što je sada u opticaju
 
Igor":3ecwnbs0 je napisao(la):
pa oni ispadose jeftiniji od tramvaja ups crotrama posto je to sada sinonim u bg-u za tramvaj kao kaladont za pastu za zube :p
Kako je moguće da je desiro jeftiniji od tramvaja?
Ja ništa tu ne razumem :|
i to je 200000 evrića jeftiniji ?
 
avanto_s.jpg
s70_charlotte_s.jpg

Da vam kažem moje mišljenje,dosta toga će izmeniti Đilasov plan da se pusti u pogon u prvoj fazi najkraće varijante linija kao P.most-Zemun dok se duže linije i razvoj očekuju za 5.godina tako da je neki lakši -jeftinij primerci me na bi iznenadili ali opet najverovatnije od Siemensa koa ovaj S70
 
Sreda, 15. Jul 2009.


-Međunarodna železnička banka "Eurofima" odobrila je "Železnicama Srbije" 43 miliona švajcarskih franaka za nabavku novih dizel-motornih vozova. Tačan broj dizel-motornih garnitura koje će srpske železnice zahvaljujući ovim sredstvima nabaviti biće poznat tek nakon okončanja celokupne predviđene tenderske procedure, ali se procenjuje da će putnički vozni park našeg preduzeća biti bogatiji za desetak ovakvih vozova.

iDE NA DOBRO :kk: May 2009

Subscribe to press release email alerts

Related links
Serbia homepage
Transport homepage
Serbia Railways EMUs [Project Summary Document]

EBRD helps Serbian Railways improve service

€100 million to boost competitiveness of Serbian rail sector

The EBRD is lending €100million to the Serbian state-owned railway company Zeleznice Srbije (Serbian Railways) to finance the purchase of rolling stock. This will help the process of restructuring of the company and improve the quality of service and the competitiveness of the Serbian rail sector.

This project builds on the Bank’s efforts to improve the transport infrastructure in Serbia.
The EBRD will finance a fleet of new passenger trains. The new trains will replace the ageing passenger fleet and improve service frequency and quality

[b]Gospodin Ludevig je istakao da su investicije u drumsku infrastrukturu u Srbiji daleko veće nego u železnicu i ako se to ne promeni ne treba ni da čudi ukoliko se srpske železnice ne razviju u sistem kakav se i očekuje. Čelnik Zajednice evropskih železnica je o tome, kako je istakao, izvestio i predstavnike političkih struktura i vlasti u našoj zemlji.
 
2012":30vgkjy3 je napisao(la):
http://www.mobility.siemens.com/shared/img/img/ts_tr/avanto_s.jpghttp://www.mobility.siemens.com/shared/img/img/ts_tr/s70_charlotte_s.jpg
Da vam kažem moje mišljenje,dosta toga će izmeniti Đilasov plan da se pusti u pogon u prvoj fazi najkraće varijante linija kao P.most-Zemun dok se duže linije i razvoj očekuju za 5.godina tako da je neki lakši -jeftinij primerci me na bi iznenadili ali opet najverovatnije od Siemensa koa ovaj S70
to to je nešto kao teški tramvaj
 
Vrh