Somi303":1l2sbv9b je napisao(la)::shok: То нисам видео, али ми нисмо тај народ ( не желим свађу) и ми не треба да се толико плашимо тог вагона да не смемо да уђемо у исти
Nije nikakav problem i to što pišeš je nešto što se stalno radi. Dnevni pregled podrazumeva otklanjanje sitnih nedostataka i kvarova, zatim pregled donjeg stroja kao i krovne opreme na garnituri. Nakon toga ona se pere iznutra, zatim se vrši proba kočnica i na kraju postavlja na kolosek za jutarnji polazak i to je to. Spoljno pranje je vrlo ''automatizovano'' i vidi se na slici kako izgleda. Tri ili četiri čoveka operu spolja jednu garnituru za oko tri i po sata i to se radi dva puta mesečno. Za skidanje grafita potrebno je da garnitura ostane u hali barem dva dana i to radi isključivo firma sa kojom je sklopljen takav ugovor. Zašto ta firma ne ispunjava svoje ugovorene obaveze i šta se sve tu još pere osim garnitura, pitanje je za neku drugu adresu.milanche":2zaoii5r je napisao(la):pitanje za Rileta posto je on u zeleznici:
Sta je problem da se svako vece u depou, svaka garnitura opere, uoce nedostaci, manji se odmah otklone itd? Ne verujem da tu treba puno osoblja. Neka svaku peru i pregledaju po sat vremena za 9 je 9 sati sto je sasvim dovoljno. Koliko znam,mozda gresim, antigrafit zastita ima efekta samo ako se isti dan skine grafit?
Rile":38h1b9vj je napisao(la):I nije u TPS-u Zemun samo 9 gradskih garnitura. Velika je gužva jer noću dolaze i vozovi iz Valjeva, Mladenovca, Inđije i Pančeva. Dolaze tu i lokomotive i putnički vagoni na obradu točkova a i radi se stanična manevra sa teretnim kolima.
orion":2gv8mgux je napisao(la):Ово није графит који се нацрта за 1 мин, битно је да су објавли слике клинки које цртају срце у трамвају и представили их као највећи олош а колеге дискутанти дали свој допринос у тој пљувачини
Rile":s8nxcbe9 je napisao(la):Grafit je nacrtan na garnituri BG:VOZ-a 412-067/068 i ona je trebalo da ostane da se to očisti, prefarba ili šta već.Međutim, van stroja je bila još jedna garnitura BG:VOZA-a zbog nekog većeg pregleda i da je ova ostala falio bi jedan voz u saobraćaju. Mislim da je potpuno razumno da vozovi saobraćaju pa makar i sa ovakvim grafitom, nego da bude otkazivanja polazaka. Uostalom, ta garnitura je ovog meseca ''špic'' i depo ulazi u 10 sati i danas bi po dolasku trebalo to da se sredi.
ranko999":s8nxcbe9 je napisao(la):Slazem se sa Riletom. Neki napaljeni klinci su dosli i naskrabali grafit koji mnoge od nas vredja. Obezbedjenje koje je placeno da to toga ne dodje nije reagovalo (ako i dalje postoji neko nadlezan za to). I to je kraj price. Zna se ko je kriv. A, da nekoliko vozova 'izuzetno ne saobraca' zbog toga bilo bi smesno. Ko nece zbog toga da udje u garnituru je njegova privatna stvar, mada verujem da je broj takvih ljudi na nivou statisticke greske.
Матеја Бељан":s8nxcbe9 je napisao(la):Trebalo bi to posmatrati i ovako: neonacizam postoji i ima svoje sledbenike, ovo je samo manifestacija toga, i neće se rešiti brzinskim isključenjem voza iz saobraćaja. Možda baš i treba da se vidi da to i te kako postoji kod nas.
Uostalom, na svakom ćošku, pa i u vozu stoje natpisi Ubiti pedera, Pedere u blendere i slično, pa nisam napuštao vagon niti tome pridao ikakav značaj.
A ko je taj ko će da izmeri težinu ili odvratnost nekog grafita pa da kaže ovo može u saobraćaj a ovo ne može?! Zašto je, na primer, onaj grafit koji poziva na mučenje gej populacije manje bitan?Zašto se na njega niko ne obazire ? Nije ga niko ni primetio! Oko svega ovoga samo se diže bespotrebna buka i arlauka. Mi se bavimo železničkim saobraćajem a ne procenama kakav će uticaj na nekoga imati neki grafit pa onda na osnovu te procene da puštamo taj voz u saobraćaj ili ne.zidar":29tl97er je napisao(la):Sta je trebalo da bude nacrtano da bi bilo dovoljno odvratno da se ljudi legitimno zgrazavaju i da voz bude iskljucen iz voznje?
Nasmejani ustasa sa ogrlicom od ociju?
U cemu je razlika?
zidar":2wc9lo61 je napisao(la):Bolesni sadrzaj crteza na stranu, ovaj dogadjaj pokazuje vise nego zabrinjavajuci propust u bezbednosti putnika. Zakazao je celokupni komandni lanac.