Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Uzas zivi!Ovo je moralo pre ili kasnije da se desi,mora neko od nadleznih da odgovara za ovo!
 
Нисам видео да је онај знак прецртан, а све остало јесам, и нећу да се суздржим на само једној реченици!
И стојим иза своје реченице"Пазите ово"Mnogi putnici zaobilaze taj vagon i neće da uđu na ta vrata"... као да ће графит да их поједе. -.-
Кретени!"!
А да је неко написао нешто слично за нас, знам да би тај графит стојао годинама! -.-
 
a u toku noći čuvari ne mogu da obiđu sve vozove...

- priča za “Blic” Nenad Stanisavljević, direktor Medija centra preduzeća “Železnice Srbije”.

Ne mogu da obidju svih 9 garnitura!

Direktor zeleznice: ostavka zbog velicanja nacizma

2 dana vagon krstari gradom, ili je direktor saglasan sa tim i onda dobija otkaz i ide na sud, ili nije bio u toku i onda podnosi ostavku jer je dozvolio da se tako nesto dogodi.

Direktor medija centra: otkaz zbog opravdavanja nacistickog grafita i na sud, ili stvarno nije znao za to i onda ostavka zbog neodgovornog lupetanja.

podsecam sta je nacizam doneo ovom podrucju: Jasenovac, Sajmiste i Kragujevac. Nema ovde mesta za nonsalantnost.


Somi303":1l2sbv9b je napisao(la):
:shok: То нисам видео, али ми нисмо тај народ ( не желим свађу) и ми не треба да се толико плашимо тог вагона да не смемо да уђемо у исти

Kada su nacisti došli po komuniste,
ja sam ćutao;
jer nisam bio komunista.

Kada su zatvorili socijaldemokrate,
ja sam ćutao;
jer nisam bio socijaldemokrata.

Kada su došli po sindikalce,
ja se nisam pobunio;
jer nisam bio sindikalac.

Kada su došli po mene,
nije preostao niko da se pobuni.

Martin Niemöller
 
Јутрос сам видео тај вагон на П. мосту, баш ми је упао у очи, а онда сам видео и вест. Ужас. Као, нико од службеника на свим станицама га није приметио и није могао да сигнализира ''тамо где треба''... да, да.
 
Grafit je nacrtan na garnituri BG:VOZ-a 412-067/068 i ona je trebalo da ostane da se to očisti, prefarba ili šta već.Međutim, van stroja je bila još jedna garnitura BG:VOZA-a zbog nekog većeg pregleda i da je ova ostala falio bi jedan voz u saobraćaju. Mislim da je potpuno razumno da vozovi saobraćaju pa makar i sa ovakvim grafitom, nego da bude otkazivanja polazaka. Uostalom, ta garnitura je ovog meseca ''špic'' i depo ulazi u 10 sati i danas bi po dolasku trebalo to da se sredi.
 
Slazem se sa Riletom. Neki napaljeni klinci su dosli i naskrabali grafit koji mnoge od nas vredja. Obezbedjenje koje je placeno da to toga ne dodje nije reagovalo (ako i dalje postoji neko nadlezan za to). I to je kraj price. Zna se ko je kriv. A, da nekoliko vozova 'izuzetno ne saobraca' zbog toga bilo bi smesno. Ko nece zbog toga da udje u garnituru je njegova privatna stvar, mada verujem da je broj takvih ljudi na nivou statisticke greske.
 
pitanje za Rileta posto je on u zeleznici:
Sta je problem da se svako vece u depou, svaka garnitura opere, uoce nedostaci, manji se odmah otklone itd? Ne verujem da tu treba puno osoblja. Neka svaku peru i pregledaju po sat vremena za 9 je 9 sati sto je sasvim dovoljno. Koliko znam,mozda gresim, antigrafit zastita ima efekta samo ako se isti dan skine grafit?
 
Trebalo bi to posmatrati i ovako: neonacizam postoji i ima svoje sledbenike, ovo je samo manifestacija toga, i neće se rešiti brzinskim isključenjem voza iz saobraćaja. Možda baš i treba da se vidi da to i te kako postoji kod nas.

Uostalom, na svakom ćošku, pa i u vozu stoje natpisi Ubiti pedera, Pedere u blendere i slično, pa nisam napuštao vagon niti tome pridao ikakav značaj.
 
Био сам јуче на станици у Батајници, сама станица је прилично чиста међутим граћани су принуђени да аутомобиле паркирају у блату, срећа у несрећи је да је сада суво време па проблем још није дошао до пуног изражаја. У блату се налазе чак и регуларна паркинг места која су недовољног капацитета да покрију 30 % потреба.
Сада се грађани паркирају у улици поред силоса http://binged.it/uqzaix
међутим после обилнијих падавина ту се створи језеро тако да стварно не знам где ће се људи паккирати а и ако нађу место на који начин ће да се изборе са толиким блатом које ће неминовно завршити у возовима.
 
milanche":2zaoii5r je napisao(la):
pitanje za Rileta posto je on u zeleznici:
Sta je problem da se svako vece u depou, svaka garnitura opere, uoce nedostaci, manji se odmah otklone itd? Ne verujem da tu treba puno osoblja. Neka svaku peru i pregledaju po sat vremena za 9 je 9 sati sto je sasvim dovoljno. Koliko znam,mozda gresim, antigrafit zastita ima efekta samo ako se isti dan skine grafit?
Nije nikakav problem i to što pišeš je nešto što se stalno radi. Dnevni pregled podrazumeva otklanjanje sitnih nedostataka i kvarova, zatim pregled donjeg stroja kao i krovne opreme na garnituri. Nakon toga ona se pere iznutra, zatim se vrši proba kočnica i na kraju postavlja na kolosek za jutarnji polazak i to je to. Spoljno pranje je vrlo ''automatizovano'' i vidi se na slici kako izgleda. Tri ili četiri čoveka operu spolja jednu garnituru za oko tri i po sata i to se radi dva puta mesečno. Za skidanje grafita potrebno je da garnitura ostane u hali barem dva dana i to radi isključivo firma sa kojom je sklopljen takav ugovor. Zašto ta firma ne ispunjava svoje ugovorene obaveze i šta se sve tu još pere osim garnitura, pitanje je za neku drugu adresu.
I nije u TPS-u Zemun samo 9 gradskih garnitura. Velika je gužva jer noću dolaze i vozovi iz Valjeva, Mladenovca, Inđije i Pančeva. Dolaze tu i lokomotive i putnički vagoni na obradu točkova a i radi se stanična manevra sa teretnim kolima.
095-101-na-pranju.jpg
 
Rile":38h1b9vj je napisao(la):
I nije u TPS-u Zemun samo 9 gradskih garnitura. Velika je gužva jer noću dolaze i vozovi iz Valjeva, Mladenovca, Inđije i Pančeva. Dolaze tu i lokomotive i putnički vagoni na obradu točkova a i radi se stanična manevra sa teretnim kolima.

То је разлог више да обезбеђење буде на највишем нивоу, ако не могу да се изборе са клинцима који из хобија шврљају како би онда са нечим озбиљнијим.
 
Veliki ON kaznice sve redom, a sebe zaboravlja :p
pošteno bi bilo prvo sebe pa tek druge dotle nikog
jer kod koga su uzde ?
 
orion":2gv8mgux je napisao(la):
Ово није графит који се нацрта за 1 мин, битно је да су објавли слике клинки које цртају срце у трамвају и представили их као највећи олош а колеге дискутанти дали свој допринос у тој пљувачини :violina:

Мешаш два појма. Када кликне нацртају срце у трамвају и када неко нацрта Хитлера на Беовозу је једнако проблематично са становишта уништавања заједничке имовине. Кеса није сестра; и за трамвај и за воз су платили порески обвезници. Онај ко уништава туђу имовину треба за то да одговара и надокнади штету.

У случају цртања Хитлера, наравно, постоји и додатни елемент говора мржње, ширења нетрпељивости, и шта ти ја знам. Али то не оправдава друге у уништавању на други начин имовине за коју смо ја и ти платили, исто као што ни чињеница да је Хитлер убио ко зна колико људи и успут им отео сву уштеђевину не оправдава Дафину Милановић која је урадила ”само” ово друго. Једноставно, засебне ствари. Крај офтопика.
 
Rile":s8nxcbe9 je napisao(la):
Grafit je nacrtan na garnituri BG:VOZ-a 412-067/068 i ona je trebalo da ostane da se to očisti, prefarba ili šta već.Međutim, van stroja je bila još jedna garnitura BG:VOZA-a zbog nekog većeg pregleda i da je ova ostala falio bi jedan voz u saobraćaju. Mislim da je potpuno razumno da vozovi saobraćaju pa makar i sa ovakvim grafitom, nego da bude otkazivanja polazaka. Uostalom, ta garnitura je ovog meseca ''špic'' i depo ulazi u 10 sati i danas bi po dolasku trebalo to da se sredi.
ranko999":s8nxcbe9 je napisao(la):
Slazem se sa Riletom. Neki napaljeni klinci su dosli i naskrabali grafit koji mnoge od nas vredja. Obezbedjenje koje je placeno da to toga ne dodje nije reagovalo (ako i dalje postoji neko nadlezan za to). I to je kraj price. Zna se ko je kriv. A, da nekoliko vozova 'izuzetno ne saobraca' zbog toga bilo bi smesno. Ko nece zbog toga da udje u garnituru je njegova privatna stvar, mada verujem da je broj takvih ljudi na nivou statisticke greske.
Матеја Бељан":s8nxcbe9 je napisao(la):
Trebalo bi to posmatrati i ovako: neonacizam postoji i ima svoje sledbenike, ovo je samo manifestacija toga, i neće se rešiti brzinskim isključenjem voza iz saobraćaja. Možda baš i treba da se vidi da to i te kako postoji kod nas.

Uostalom, na svakom ćošku, pa i u vozu stoje natpisi Ubiti pedera, Pedere u blendere i slično, pa nisam napuštao vagon niti tome pridao ikakav značaj.

Sta je trebalo da bude nacrtano da bi bilo dovoljno odvratno da se ljudi legitimno zgrazavaju i da voz bude iskljucen iz voznje?
Nasmejani ustasa sa ogrlicom od ociju?
U cemu je razlika?

ma dajte to je samo obican crtez, neka se vozi narod, sta ima veze...


Bolesni sadrzaj crteza na stranu, ovaj dogadjaj pokazuje vise nego zabrinjavajuci propust u bezbednosti putnika. Zakazao je celokupni komandni lanac.

Ako je neko imao vremena da neometan odradi ovako detaljni crtez, sta bi ga sprecilo da sabotira voz?
 
U štampanom izdanju Blica postoji fotografija dotičnog voza i radnika koji pokazuje na prefarban grafit, ali se jasno vidi da je samo taj grafit uklonjen dok do njega postoje drugi... Mislim stvarno...šta čovek sada da misli...
 
zidar":29tl97er je napisao(la):
Sta je trebalo da bude nacrtano da bi bilo dovoljno odvratno da se ljudi legitimno zgrazavaju i da voz bude iskljucen iz voznje?
Nasmejani ustasa sa ogrlicom od ociju?
U cemu je razlika?
A ko je taj ko će da izmeri težinu ili odvratnost nekog grafita pa da kaže ovo može u saobraćaj a ovo ne može?! Zašto je, na primer, onaj grafit koji poziva na mučenje gej populacije manje bitan?Zašto se na njega niko ne obazire ? Nije ga niko ni primetio! Oko svega ovoga samo se diže bespotrebna buka i arlauka. Mi se bavimo železničkim saobraćajem a ne procenama kakav će uticaj na nekoga imati neki grafit pa onda na osnovu te procene da puštamo taj voz u saobraćaj ili ne.
Danas nas u Zemunu češlja unutrašnja kontrola i to u sitna crevca i kako to UVEK biva sve će se slomiti na nas nekoliko džgolja, mašinovođu, otpravnika, pregledača i konduktera ( i ja sam među njima ) . Dakle na prostu radnu snagu. Na stranu to što nam je primarno i što se baš trudimo da nam makar gradska železnica funkcioniše kako treba. Zato i jeste taj voz bio u saobraćaju Kakvo bi tek zlo bilo da taj voz nije bio u saobraćaju? Ko je od nas smeo da kaže da je zbog grafita otkazano 10 ili više polazaka gradske železnice ? Mogli bismo odmah da tražimo drugu firmu.
Toliko sam besan zbog svega ovoga da ne mogu više trezveno ni da ramišljam!
 
Rile nije ovo bilo nista licno.

Posveceni radnici zeleznice su prvi zasluzni za to sto imamo pouzdan bg:voz.

Ovde je kao i obicno problem u upravi.

Voz je trebalo da zaustavi nadlezni resor iz uprave i snosi posledice otkazivanja polazaka.

Posle ovakvog dogadjaja gde je zakazao komandni lanac i koji je samar za celo javno preduzece treba automatski da leti glava sa vrha piramide, za primer, a onda tek da se vidi gde je doslo do propusta i zasto i da se to ispravi.

Posao direktora je da snosi odgovornost za rad preduzeca a ne da sluzbenim autom obilazi gradilista ili sedi u fotelji ceka platu. Odgovornost! ne otkaz vec OSTAVKA!


racunaj na moju iskrenu podrsku.
 
@ Rile, preteče me zidar

U pravu si, i razumem bes - evo i plusić za smirenje :) , verovatno si zato zanemario ovo

zidar":2wc9lo61 je napisao(la):
Bolesni sadrzaj crteza na stranu, ovaj dogadjaj pokazuje vise nego zabrinjavajuci propust u bezbednosti putnika. Zakazao je celokupni komandni lanac.


Niko ne krivi tebe i ljude koji održavaju sistem što normalnijim...I nažalost uvek je tako, uvek strada sitna boranija.

Poenta je da nijedan takav grafit ne treba tolerisati, a naročito onaj koji propagira mržnju, te i ovo što Mateja priča - ne treba da bude normalno, da takvi grafti postoje i da se rednovno ne uklanjaju.
Naravno da vozovi neće prestati da voze zbog toga...ali istina - nema tu mesta ni za nonšalantnost.

Možda ti možeš da objasniš (ako je tačno), kako to da je taj grafit prefarban, a do njega su ostavljeni novi, ili su oni naškrabani naknadno, ili šta već.
 
Jeli neko upitao zasto hala za pranje i njegu kola nije zavrsena vec 20 godina sto u njoj stoje garniture koje terba poslati na remont ili na topljenje .Pa bi bilo moguce da se vozovi peru svako vece .Prile + Pojasni mladjariji kao su se p-rali vozovi i lokomotive na JZ za vrijeme SFRJ danas se lokse peru jednom u sest mjeseci vagoni kad kisa padne ili kad neki glavonja iz nemanjine ide na slikanje
 
Meni i dalje nije jasno kako obezbedjenje nije reagovalo to vece kad je nacrtan grafit. Pa majku mu takav grafit se radi sat vremena sigurno, a ako su ti likovi mogli neometano da zvrljaju tako dugo ja bi razmislio kakvo obezbedjenje imam u firmi......
I drugo: kad se vec zna da se vozovi toliko zvrljaju zasto se ne ugradi video nadzor koji je povezan sa mupom da moze pravovremeno da se reaguje. Cenim da nije ni skupo ugraditi sistem kamera. Eto nek se direktor odrekne jedne mesecne provizije i kamere ce biti postavljene.
 
Mogli bi zapocetak da ograde depo :rolleyes: i puste napon kroz zici ali garniture se saraju na pancevcu bataji i dovoljnio je 5 do 10 min mamlazima da zasaraju cjelu garnituru
 
Vrh