Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Pa ti si dobro i prošao gledao si to iz tople fotelje na nj. sajtu :p
Ja to probao veceras u ledenom i gotovo pustom Prokopu.
Svaki istaknuti red vožnje u onim vitrinama na peronima, je bio stari, sa isteklim rokom važnosti
sa jasno otštampanim upozorenjem da važi do 10.12. 2011 g. samo što je danas 11. :dil:
Putnici su bili vrlo zbunjeni to znaci ceo dan i noć važi red JLZ
Naročito je zgodno, JLZ u kombinaciji sa redom vožnje vozova koj inače i ne voze vikenodom - :laugh:
 
boca-ica":393tdxgh je napisao(la):
Pa ti si dobro i prošao gledao si to iz tople fotelje na nj. sajtu :p
Ja to probao veceras u ledenom i gotovo pustom Prokopu.
Svaki istaknuti red vožnje u onim vitrinama na peronima, je bio stari, sa isteklim rokom važnosti
sa jasno otštampanim upozorenjem da važi do 10.12. 2011 g. samo što je danas 11. :dil:
Putnici su bili vrlo zbunjeni to znaci ceo dan i noć važi red JLZ
Naročito je zgodno, JLZ u kombinaciji sa redom vožnje vozova koj inače i ne voze vikenodom - :laugh:

E, a vidish najveci crnjak je shto na Prokopu stoje stari redovi voznje, a najvece izmene koje se tichu beovoza se tichu upravo Prokpa jer odatle se polazi za Valjevo, Mladenovac i Ripanj od sada!! Pa mislim stvarno, to samo u Srbiji ima! :| :( :mad:
Ajde danas je bilo malo putnika jer je nedelja, ali radnim danom na tim relacijama ce biti daleko veci broj (barem je tako bilo kad je ishao od Vojlovice i Vuka)...videcemo sutra, ali mislim da nece promeniti to uopshte kakvi su.. :| Ne bi me chudilo da ni prodaju karata za beovoz ne uvedu na Prokopu, mada bi to bilo stvarno skandalozno! :mad:
 
@ Mateja

Cao!
Shta!? :shok: :shok: Saobracace samo jedna kompozicija za Vojlovicu i umesto 18 polazaka iz reda voznje bice 8 dnevno! OMG that sucks! :notok:
 
Druga je na remontu, čeka se da dođe, toliko smo bedni :(

To znači još nešto>: bilo koji kvar da se desi: rezrve za Beovoz nema
 
Матеја Бељан":1v8u6gg9 je napisao(la):
Druga je na remontu, čeka se da dođe, toliko smo bedni :(

To znači još nešto>: bilo koji kvar da se desi: rezrve za Beovoz nema

E moj Mateja... :(
 
Okacio sam azurirane redove voznje i mapu na
http://www.imamoplan.com/index.php?/planovi/red-voznje-2011/

sve je rucno radjeno, sa sajta ZS i Matejine fotografije :D
26_red-voznje-bg-voz-beovoz-1.png

26_red-voznje-bg-voz-beovoz-2.png

26_red-voznje-bg-voz-beovoz-3.png

26_red-voznje-bg-voz-beovoz-4.png
26_red-voznje-bg-voz-beovoz-5-mapa.png
 
@ Матеја, свака част. :kk:

Приметио сам једну грешкицу - БГ:воз, прва колона, доњи леви угао, час, викенд и празник, уместо 12-19 пише 12-29.

edit: помешао сам стране, ипак је доњи леви угао, а не десни како сам претходно написао. :laugh:
 
Kolika je cena karte Bg voza od Prokopa do Pancevackog mosta a kolika Beovoza od Pancevackog mosta do Panceva Vojlovica?
 
^^^^^Ne Moze.

BG:voz vozi na relaciji Batajnica-Pancevacki Most a na Pancevackom Mostu mora da presedas na Beovoz Pancevacki Most-Vojlovica (zuta linija)
 
trialin":2j3vxq3i je napisao(la):
Kolika je cena karte Bg voza od Prokopa do Pancevackog mosta a kolika Beovoza od Pancevackog mosta do Panceva Vojlovica?
U BG vozu ti vazi markica i karta za GSP, a do Vojlovice koshta 60 din karta za Beovoz, ima da se kupi na blagajni na stanici Panchevachki most.
 
Šta mislite da se, dugoročno, duplira pruga NBG - Batajnica, jer je to jedino finansijski realno što se dupliranja tiče. Pošto će potreba za BG-vozom rasti, a zbog drugih vozova takt neće moćoii da se smanjuje, može se uvesti nova linija Batajnica - Savski trg (u stvari gl. železnčička nakon otvaranja Prokopa). Osim te linije, odatle bi mogle d apolaze i linije za LA, ML i Umčare. Jednog dana... kad budemo imali pravi metro, još bolji tramvaj i dovoljno mostova, autobusi periferija - centar trebalo bi da budu namjanje poželjna opcija
 
Ovi polasci za Valjevo kakvi su sad su potpun promasaj. 5000 i 5003 imaju NELJUDSKE termine i bice uvek prazni makar bili i besplatni. Sem toga bolje bi bilo da polaze iz Zemuna kao nekada.
 
Матеја Бељан":37k1f8r3 je napisao(la):
Šta mislite da se, dugoročno, duplira pruga NBG - Batajnica, jer je to jedino finansijski realno što se dupliranja tiče. Pošto će potreba za BG-vozom rasti, a zbog drugih vozova takt neće moćoii da se smanjuje, može se uvesti nova linija Batajnica - Savski trg (u stvari gl. železnčička nakon otvaranja Prokopa). Osim te linije, odatle bi mogle d apolaze i linije za LA, ML i Umčare. Jednog dana... kad budemo imali pravi metro, još bolji tramvaj i dovoljno mostova, autobusi periferija - centar trebalo bi da budu namjanje poželjna opcija
To je i planirano kada se zavrsi prokop,mislim na ta 4 koloseka da budu od NBG do Bataje.To zvanicno i stoji u GUP 2021.Stoji takodje da okretnica na savskom trgu treba da leti sto pre to bolje dakle to otpada,a sto se tice presedanja nek vataju na prokopu ili karadjordjevom parku,to je sasvim dovoljno.
 
tragac":93fkhnkd je napisao(la):
Sem toga bolje bi bilo da polaze iz Zemuna kao nekada.
U redu vožnje kažu da je u rukovvodstvu firme stav da u čvoru mora bude što manje ostalih vozova kako bi gradska železnica funkcionisala nesmetano. Kažu da je takav ugovor sa gradom. Zato Beovozovi iz Mladenovca i Valjeva završavaju u Bgd Centru a iz Pančeva na Mostu i iz Inđije u Batajnici. I tu prestaje logika a počinje železnica jer garniture od tih vozova nastavljaju praznu vožnju, dalje, za Zemun, bez zaustavljanja i prevoza putnika. A zašto da idu prazne kad već moraju do Zemuna? Čini mi se da se i ovog puta nije zadovoljavala realnost i potreba putnika već formalnost.

Матеја Бељан":93fkhnkd je napisao(la):
Druga je na remontu, čeka se da dođe, toliko smo bedni default/sad

To znači još nešto>: bilo koji kvar da se desi: rezrve za Beovoz nema
Postoji rezervna garnitura 092-097 i ona će da pokriva eventualne defekte i neke veće preglede na drugim garniturama. Inače pre neki dan je na remont otišla i ona 019-020 koja je do sada bila rezerva. To je dobra stvar i kada se za 7-8 meseci vrati sve ono što se sada remontuje imaćemo sasvim pristojan vozni park.
I još jedna informacija - vođeni su razgovori da se za gradsku železnicu izremontuju još dve garniture koje bi naknadno bile ubačene u ovaj red vožnje ( ili bi krenule od sledećeg ) na relaciji Bgd Centar - Resnik. Videćemo da li će iz toga da se izrodi nešto.
 
@Rile
Postoji li mogucnost da jedna garnitura BGvoza ostvari nekoliko polazaka u toku novogoišnje noci
 
Beovozovi iz Mladenovca i Valjeva bi trebali da imaju kao krajnu stanicu Beograd glavnu tako se ne bi preklapali sa trasom BG-Voza koji ide od Pancevackog mosta do Batajnice i manje bi remetili buducu liniju Beograd Centar - Resnik.
 
spatiotecte":1os1xx8z je napisao(la):
Beovozovi iz Mladenovca i Valjeva bi trebali da imaju kao krajnu stanicu Beograd glavnu tako se ne bi preklapali sa trasom BG-Voza koji ide od Pancevackog mosta do Batajnice i manje bi remetili buducu liniju Beograd Centar - Resnik.
Znas li koliko je vozno vreme od Rakovice do Glavne? Ne manje od 40 min...
 
spatiotecte":3iib5nqm je napisao(la):
Beovozovi iz Mladenovca i Valjeva bi trebali da imaju kao krajnu stanicu Beograd glavnu tako se ne bi preklapali sa trasom BG-Voza koji ide od Pancevackog mosta do Batajnice i manje bi remetili buducu liniju Beograd Centar - Resnik.

Tako je, a vremenom bi zaista mogli da polaze i vozovi na liniji Glavna stanic a- Batajnica, ako se bude išlo na dalje ukidanje autobusa. Svakako, kada pruga bude duplirana, odatle bi mogli da polaze i vozovi za Inđiju
 
ranko999":3bgdsox2 je napisao(la):
spatiotecte":3bgdsox2 je napisao(la):
Beovozovi iz Mladenovca i Valjeva bi trebali da imaju kao krajnu stanicu Beograd glavnu tako se ne bi preklapali sa trasom BG-Voza koji ide od Pancevackog mosta do Batajnice i manje bi remetili buducu liniju Beograd Centar - Resnik.
Znas li koliko je vozno vreme od Rakovice do Glavne? Ne manje od 40 min...

Znam da je pruga u ocajnom stanju, trebalo bi i nju da remontuju, ne samo zbog BG-voza vec i zbog svih vozova koji krecu sa glavne i idu na Jug.

Mislim da bi bilo bolje da Beovoz-ovi imaju za krajno odrediste Glavnu jer se nalazi u samom centru, dok kod Prokopa moras da presedas, plus vreme koje ti treba da izadjes iz rupe.
U prilog glavnoj ide i cinjenica da bi se oslobodio novi cvor i ne bi dolazilo do delenja trase sa BG-vozom do Rakovice.
Ja sam za to da se izdvoje koliko god je moguce trase BG-voza i Beovoza kako bi sistemi bili sto funkcionalniji.
 
Pa od ruskog kredita se, koliko sam razumeo renovira deonica Beograd glavna - Resnik.

Pri tome ne zaboravite da će se Beovoz ovakav kakav je sigurno ukinuti, ako se ostvare planovi: Mladenovc i Lazarevc će biti pokrivenu BG-vozom.
 
Матеја Бељан":1e68dhgu je napisao(la):
Šta mislite da se, dugoročno, duplira pruga NBG - Batajnica, jer je to jedino finansijski realno što se dupliranja tiče. Pošto će potreba za BG-vozom rasti, a zbog drugih vozova takt neće moćoii da se smanjuje, može se uvesti nova linija Batajnica - Savski trg

Na duge staze dupliranje sremske pruge je neminivno.
Sudbina prve linije bg:voza je da jednog dana vozi Batajnica-Pancevo, a juzni krak ce Ripanj/Barajevo-Zemun/Krnjaca.
U svakom slucaju prolazne.
Beovoz bi trebao da preuzme dalje destinacije (Sremska Mitrovica/Novi Sad/Pozarevac/Valjevo)

Glavna zleznicka treba da nestane sa sve kolosecima.

spatiotecte":1e68dhgu je napisao(la):
Mislim da bi bilo bolje da Beovoz-ovi imaju za krajno odrediste Glavnu jer se nalazi u samom centru, dok kod Prokopa moras da presedas, plus vreme koje ti treba da izadjes iz rupe.

dve stvari ne idu u prilog Glavnoj:

- ogranicena brzina na pruzi narocito na prilazu u stanicu
- nema presedanja na bg:voz

Fakat je da Prokop nije najbolja opcija, bolje bi bilo da Beovozovi idu do NBGD ili P. Mosta ali uska grla to ne dozvoljavaju, to jest bio bi doveden u pitanje takt bg:voza.
Ovako barem Beovoz i bg:voz ne dele sine.

Jednostavno resenje bio bi autobus Prokop-Autokomanda-Slavija-Trg Republike koji bi bio uskladjen sa polascima/dolascima Beovoza. Ima ih 14 dnevno (2 para za Valjevo, 3 pari za Ripanj i 2 para za Mladenovac) , nije neki problem.
 
Vrh