Матеја Бељан":teon2ky6 je napisao(la):Mare EraM, i sada postoji prodaja karata na Beograd centru, samo što treba sačekati otpravnicu gore. Na Karađorđevom parku nema prodaje karata
Макиш, и сви прилази Макишу укључујући и тунел Макиш-Раковица су пројектовани искључиво за теретни саобраћај. Све је осмишљено по скупом, али брилијантном концепту, да се путеви вожње у супротним смеровима никада не додурују нити укрштају, осим уколико је на неком од колосека саобраћај у прекиду. Део железничке обилазнице од Јајинаца и Ресника према Макишу је предвиђен за вожње према Макишу са југа, а за излаз према југу и северу је предвиђена лева тунелска цев. Десна тунелска цев је предвиђена само за улаз са севера. Данас возови према Малој Крсни (Зајечару, Смедереву, Пожаревцу) дођу из Макиша у Раковицу, преместе локомотиву на други крај воза, и наставе према одредишту. У оквиру некомплетираног Београдског Железничког Чвора предвиђена је пруга од Кнежевца према Јајинцима. Ако би постојало стратешко опредљење да се тунел Раковица Макиш користи за фреквентну градску железницу, то би значило веома велике измене постојећих пројеката БЖЦ. Двоколосечна пруга је била предвиђена само од Макиша до Батајнице (Чак су и неки објекти прилагођени, попут Остружничког моста, који има стубове за два колосека). Два колосека би онда морала бити од Макиша до Белог Потока, што би подразумевало нове тунеле, мостове вијадукте, а у самом макишу би морао бити саграђен излазни колосек према југу са још једном железничком денивелацијом. У другој варијанти, требала би још једна тунелска цев од Макиша према Кнежевцу.zidar":3cw47203 je napisao(la):Da, prvo most Vinca pa onda sve ostalo.Karlo del Ponte":3cw47203 je napisao(la):За подземну станицу Церак, коју овде многи сањају, било би потребно да буде испуњено много, много предуслова, и такав пројекат је по својој комплексности сличан метроу. Такав скуп пројекат мора да има стварно велико коришћење капацитета, како би био оправдан.
.......
- И додатне колосеке за теретни саобраћај
........
....
Time se teretni saobracaj potpuno izbacuje iz unutrasnjeg zeleznickog cvora i koristi iskljucivo potez
.....
Tek u tim okolnostima tuneli Rakovica-Makis oslobadjaju se teretnog saobracaja i mogu da se uposle za bg:voz/beovoz.
......
Kada smo vec kod kopanja, stanica Dedinje bi bila pun pogodak na juznom kraku (kod bolnice Dragisa Misovic)ali nesto mi se cini da bi bila jos dublja od Vuka
Karlo del Ponte":288a7zoz je napisao(la):На крају би се могло испоставило да довођење 2,7км тунела Макиш-Железник у функцију градских железница, са дубоком подземном станицом Церак (вероватно дубљом од Вука) скупља од исте дужине чистог подземног метроа на некој локацији са много већим токовима.
Karlo del Ponte":288a7zoz je napisao(la):Подземно стајалиште Драгише Мишовића би могло бити разматрано ако и само ако се потпуно напусти Прокоп, те да у том тунелу саобраћају искључиво возови градско-приградског карактера који би сви стајали на том стајалишту. У супротном, брзи и локални саобраћај би сметали један другом.
vrlenija":11mwcvpq je napisao(la):Da li ste videli novu reklamu za Smoki?
Rad na proizvodnji novih generacija vandala se uzdiže na viši nivo.
U ovoj ,,reklami" nisu išarali železničko vozilo ali već u nekoj narednoj biće sigurno i toga.
[video]http://www.youtube.com/watch?v=l8cYz7q4ORk[/video]
Uskoro nova
stajali{ta „Bg voza“
Na liniji od Pan~e va -
~kog mosta do Batajnice
„Bg vozom dnevno se preveze
oko 24.000 putnika. S
obzirom da je to za tre}inu
vi{e nego ranije javila se
potreba i za otvarawem
novih stajali{ta.
Zbog te ~iwenice, u Di -
rekciji za javni prevoz
ka`u da je neophodno otva -
rawe novih staja li {ta.
Osim na postoje}ih devet
stanica, „Bg voz“ }e putnike
uskoro primati u Ka -
mendinu, a potom i u Alti -
ni. Nadle`ni veruju da }e
tada broj putnika po rasti
na 30.000 .
Posledwi podaci govore
da liniju od Pan~e -
va~kog mosta do Ba tajnice
koristi oko 24.000 putnika
dnevno, {to je znatno
pove}awe u odnosu na ~e -
tri meseca ranije, ka da je
zabele`eno oko 18.500 putnika.
Pro{log meseca je bi -
lo 2.400 polazaka,101 dne -
vno i evidentirano je samo
19 ka{wewa od tri do
osam minuta, {to je samo
par sekundi po jednom
polasku, ka`e Stanko Ka -
ntar iz Direkcije za ja vni
prevoz.
To je zaista zanemarqivo
ka{wewe. Ovaj prevoz je
po stao veoma popularan i
sve vi{e Beogra|ana ga ko -
risti.
Radno vreme linije od
Pan~eva~kog mosta do Ba -
tajnice je od 6 ~asova do
22,30 svakodnevno.
Теретни саобраћај нема све што му треба, а не дај боже да неки зидар зазида и ово мало што има. Теретни саобраћај, то је оно од чега живимо, то је оно што се производи у Србији и за Србију. Без теретног саобраћаја немамо привреду, а без јаке привреде нема нити стандарда нити новца за озбиљне пројекте.zidar":1rikiapk je napisao(la):Sve u svemu problem nije toliko teretni saobracaj, on vec ima sve sto mu treba, vec pitanje da li je renoviranje tunela, koloseka i stanica za prigradsku prugu na tom potezu opravdano.
jlaki":1pijvmf9 je napisao(la):Evo ja sam danas malo snimao svoj put, lepo je i to, malo da se odmorite od skica i brainstorminga
http://vimeo.com/32809810
Не могу да говорим у име осталих који су давали предлоге, али се потпуно слажем да садашња инфраструктура није довољна. Ја сам за потпуно раздвојен теретни и путнички железнички саобраћај у Београду, укључујући и нову пругу од Макишког тунела до Железника.Karlo del Ponte":2czvi1ww je napisao(la):Фреквентна градска линија у Макишу на постојећој инфраструктури би потпуно урнисала и капацитет и квалитет теретног саобраћаја. Додатна инфраструктура, којом би се теретној железници вратио пројектовани капацитет и квалитет би била веома скупа, и подразумевала би све оно што сам пре писао.
Волео бих да онај ко пише о томе како је постојећа инфраструктура за теретни саобраћај довољна, да се или железничарски образује, или да не говори/пише нешто о чему, искрено, не зна.