zidar":2jnldcv4 je napisao(la):Posto bg:voz ne moze da izlazi iz administrativnog podrucja Beograda iz razloga poznatim samo gradskim sluzbama, ne mozemo ocekivati da ce skoro ici dalje od Krnjace, eventualno Ovce.
Zeleznica nema taj problem, za nju granice opstina (bilo to Pancevo ili Vozdovac) ne postoje i paradoksalno u stanju je da pruzi mogucnost pouzdanog prevoza stanovnicima periferije Beograda.
Zeleznica danas ima priliku, posle uspeha gradskog bg:voza na njenoj infrastrukturi, da pokaze da i ona moze da obavlja kvalitetan i pouzdan prevoz.
Taktna linija BGD (NBGD ili Rakovica) - Novi Sad bila bi sjajan presedan a uz taktnu liniju za Pancevo iz Rakovice/Resnika dobila bi se i veza juga Beograda sa centrom i Banatom.
Beovoz ima buducnost paralelno sa bg:vozom, to su dva razlicita sistema koji opsluzuju razlicite potrebe.
Buducnost razvoja BG:voza je u visokotaktnoj zeleznici (7min/15min) na podrucju poluprecnika 15km oko Beograda a Beovoza u oblasti poluprecnika 70 km (NS, Sremska Mitrovica, Valjevo...) i slabijim taktom (1h).
Grad je svoje zapoceo, sada je zeleznica na potezu.
Kad bi te chuli bilo bi divno..i kad bi verovali da moze biti rentabilno..