Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Prica o dupliranju bilo cega tunelskim deonicama je u ovom trenutku naucna fantastika.

Ako se uopste bude dupliralo bilo sta, to ce biti nadzemne deonice NBG Batajnica i Topcider Resnik. (i to uz VELIKE napore... ovaj kredite)
 
Дуплирање о којем је реч је од Макишког тунела до Железника, површинско и дуго 2000 м. Уз станице Беле воде (код портала тунела) и Железник (100 м од раскрснице улица Лоле Рибара и Радничких акција), то би дало сасвим корисну линију градске железнице. Ако би С3 Прокоп-Железник ишла на пола сата као и С2 Прокоп-Ресник, то би дало такт на релацији Прокоп-Раковица од 15 минута. Синхронизација полазака на Прокопу са С1 би наравно била неопходна, али то не би био проблем.
 
GradSKa @eleznica „BG Voz“
Uskoro dva nova stajali{ta
@iteqi zemunskih na-
seqa Kamendin i naseqa
Altina i Plavi horizonti
u Zemun poqu uskoro }e
dobiti dva nova stajali-
{ta gradske `eleznice „Bg
voz“.
Zadwih desetak godina
u ovim naseqima sagra|en
je veliki broj ku}a i stano-
va, pa je pove}an broj
stanovnika, {to se reflek-
tovalo i na pove}an prevoz
do centra grada. Uvo|ewem
u saobra}aj gradske `ele-
znice, stvoreni su uslovi
da ona pove`e jo{ neka
naseqa blizu `elezni~kih
pruga.
Stanko Kantar, koor-
dinator za organizaciju
`elezni~kog prevoza u beo-
gradskoj Direkciji za pre-
voz, ka`e da je konkurs za
izvo|ewe radova objavqen
krajem novembra. Nakon
izbora izvo|a~a radova,
krenu}e se u ure|ewe sta-
jali{ta, a prema uslovima
konkursa radovi bi treba-
lo da budu gotovi za 90
dana.
Na stajali{tu kod Ze-
mun poqa bi}e pro{iren
putni prelaz za {etnu koristili ovaj vid pre-
stazu i postavqeni gumeni voza.
paneli. Drugo stajali{te U toku je ugradwa vali-
koristi}e `iteqi Altine datora u elektromotornim
i Plavih horizonta. Izme- garniturama za evidenciju
|u stajali{ta bi}e ura|en i poni{tavawe voznih i
pothodnik u du`ini od 60 pretplatnih karata. Od
metara kako bi putnici novog reda vo`we, koji
bezbedno mogli da prolaze stupa na snagu 11. decem-
ispod elektrificirane bra, u {picu }e biti uve-
pruge. deni polasci na svakih 15
Kada je re~ o „Bg vozu“, minuta. Do sada u popod-
prema podacima koji su nevnim satima nije bilo
dobijeni sa terena, broj „vru}e rezerve“, a od novog
putnika je u stalnom pora- reda vo`we ona }e stalno
stu. Prema popisu koji je biti na raspolagawu to-
ura|en u oktobru, tokom kom celog dana i nalazi}e
dana izbrojano je oko 24 se u zemunskom depou.
hiqada putnika koji su J. V.
 
vucko":89ko5ra5 je napisao(la):
...Na stajali{tu kod Ze-
mun poqa bi}e pro{iren
putni prelaz za {etnu koristili ovaj vid pre-
stazu i postavqeni gumeni voza.
paneli. Drugo stajali{te U toku je ugradwa vali-
koristi}e `iteqi Altine datora u elektromotornim
i Plavih horizonta. Izme- garniturama za evidenciju
|u stajali{ta bi}e ura|en i poni{tavawe voznih i
pothodnik u du`ini od 60 pretplatnih karata. Od
metara kako bi putnici novog reda vo`we, koji
bezbedno mogli da prolaze stupa na snagu 11. decem-
ispod elektrificirane bra, u {picu }e biti uve-
pruge. deni polasci na svakih 15
Kada je re~ o „Bg vozu“, minuta...

Делује занимљив текст али је ред речи тотално измешан, једино је јасно да се ради о новим стајалиштима :kafa:
 
Adio park & ride...

Паркиралиште "Блок 42" по старом режиму

25.11.2011.

Blok 42Од сутра, 26. новембра, паркиралиште "Блок 42" радиће по старом режиму.

Наплата паркирања вршиће се по важећем ценовнику од понедељка до недеље.

Да подсетимо кориснике, паркиралиште "Блок 42", које се налази код ОТЦ на Новом Београду, од 4. априла ове године било је наменски паркинг „Park & Ride" и било је намењено корисницима услуга "Бг воза". Паркирање је радним данима било бесплатно, док се само викендом редовно наплаћивало.

Од сутра, 26. новембра, корисници овог паркинга ће једнократно дневно паркирање, у времену од 7 до 19 часова, плаћати 150,00 динара, док ће месечна претплата за путничка возила, приколице и камп приколице, у времену од 07 до 19 часова, бити 1.940,00 дин.
 
Realno više nema ni potrebe.

BG voz nije metro niti treba da bude, pa ni Park en rajdu nije mesto tu..
 
Mislim da pre bilo kakvog razmisljanja o sirenju mreze, kopanju tunela, dupliranje pruga itd... trebalo bi jednostavno razmisljati o kupovini novih vozova, koji su prioritet broj 1 da bi se islo dalje u razvoj sistema.

Jer za sad imamo jedva dovoljno vozova za ovu prvu liniju BG-Voza a da ne pricam o juznom kraku i produzetku ka Pancevu, zelezniku....

Da mi kupimo prvo te nove EMV pa cemo ih lako slati na nove linije.

Ne mozes imati sistem sa 5 linija i 9 vozova a da imas takt od 15 minuta.
 
spatiotecte, to je skroz logično, ali nisam siguran kako bi izgledalo u praksi..

Železnica sigurno neće kupovati garniture zarad BG voza, kad znaš koliko EMVova fali za mnogo bitnije relacije.

Ako grad kupi vozila, on će morati da plaća železnici za korišćenje infrastrukture, od vožnje do stajanja u depou. A to je procedura za sebe.

S druge strane, EMVovi nisu nimalo jeftini i za njihovu nabavku je potrebna velika podrška i odozgo i odozdo..
 
@medjutim,
Zeleznice Srbije naravno nece kupovati EMV za grad, naravno, oni treba da kupe 25 EMV-a za njihove unutrasnje linije, tender je u toku.

Sto se grada tice, Beograd je najavio tender za kupovinu 20 EMV-a za svoje potrebe (citaj BG-Voz) ali izgleda da je to na cekanju. EMV-i nisu jeftini ali mi moramo da ih nabavimo jer ovi nasi su stari 30 godina i nema ih dovoljno. Jedva smo pokrpili nekoliko njih koji su stajali godinama da trule u TPS Zemun.

Postoji vec dogovor izmedju grada i ZS za koriscenje pruge na podrucju Beograda za potrebe grada, Ovaj grad ima pretenziju da siri mrezu gradske zeleznice, nek nabavi vozna sredstva, ima finansijske mogucnosti za to.
 
Матеја Бељан":3m9za5hk je napisao(la):
Danas je neki voz ispao, nisam video da je uletela zamena

Uletela je zamena ali iz Zemuna ka Batajnici!!!
 
Evo lepe vesti,jos kada bi spic pomerili sa 14 na 15 pa da bude do 19h

БГ воз саобраћа по новом реду вожње

БГ воз саобраћаће од 11. децембра ове године до 8. децембра 2012. по новом реду вожње. Возови ће уместо са променљивим интервалом саобраћати у сталном интервалу на 15 минута у шпицу од 6 до 9 часова и од 14 до 18 часова. Ван шпица возови ће ићи на 30 минута. Поласци према новом реду вожње разликују се у односу на садашњи у интервалима од неколико минута.Флајери са новим редом вожње могу се бесплатно подићи на шалтерима за продају карата на станицама БГ воза, а делиће их и кондуктери у возовима.
 
vucko špic ne treba pomerati, može samo da se proširi, već u 12 i 13 vozovi ka gradu su puni, a bili bi puni i oni koji sada ne postoje između jer ljudi iz grada ne bi išli busem.
 
да ми је знати ко ради ред вожње у ЖС-у... зар им је толико тешко да ставе цео дан 15 минута?
 
vucko":1ae3agth je napisao(la):
Evo lepe vesti,jos kada bi spic pomerili sa 14 na 15 pa da bude do 19h

БГ воз саобраћа по новом реду вожње

БГ воз саобраћаће од 11. децембра ове године до 8. децембра 2012. по новом реду вожње. Возови ће уместо са променљивим интервалом саобраћати у сталном интервалу на 15 минута у шпицу од 6 до 9 часова и од 14 до 18 часова. Ван шпица возови ће ићи на 30 минута. Поласци према новом реду вожње разликују се у односу на садашњи у интервалима од неколико минута.Флајери са новим редом вожње могу се бесплатно подићи на шалтерима за продају карата на станицама БГ воза, а делиће их и кондуктери у возовима.
Red vožnje sam već postavio na forum pre petnaestak dana, bila je to radna verzija ali nije menjana. Što se tiče Pančeva jedna od dve garniture koje su planirane da rade tamo, neće saobraćati dok iz Smedereva ne dođe sa remonta garnitura 089-090. Pošto u Želvoz-u idu na kolektivni godišnji odmor od 24.12.2011. očekujem da će ta garnitura doći do Nove godine. U pitanju je onaj prvi polazak sa Mosta u 4:00 pa svaki drugi posle .
 
Матеја Бељан":58bdhaoq je napisao(la):
Pa nema to veze sa Železnicama, staviće ako im Grad plati to
Please,zapravo da li je ovaj novi red vožnje unapređenje? ili nije? :rolleyes:
 
U sredu sam ishao za Panchevo beovozom od Vuka u 14:37, taj ide iz Ripnja, ima plishana plava sedishta, kasnio je 16 min, a vracao sam se onom poslednje remontovanom garniturom shtosu stavili da ide od Mosta do Vojlovice i nije kasnila uopshe, medjutim juche ujutru tu novu garnituru videh da saobraca za Mladenovac i Ripanj sa Vojlovice..shta li se dogodilo onoj sa plishanim sedishtima, vec je pre nedelju dana ona druga takva shto ide za Valjevo se pokvarila? :| :(
 
Mislim da cilj novog reda vožnja nije bilo nikakvo značajno unapređenje. Biće samo fiksirani intervali i nešto kraća vožnja. Novi red vožnje se ne pravi da bi se saobraćaj unapredio, već uskladio sa promenom reda vožnje u celoj Evropi
 
Pruga, 1. decembar 2011

capturenb.png
 
Arnorian":31b5fjhs je napisao(la):
@zidar

Не свиђа ми се идеја дубинске станице Церак. Мислим да би била прескупа да би могла да се оправда. Повезивање чукаричког крака метроа и крака градске железнице према Железнику је једноставније урадити у самом Железнику.

Mozda jeste jednostavnije ali je daleko, Cerak bi opsluzivao Kako Zarkovo tako i Vidikovac i ostala brda. Ko bi isao sa Zarkova do Zeleznika da uhvati voz ?

E sad svestan sam da je duboko, skupo...

Arnorian":31b5fjhs je napisao(la):
Мислим да би путовање од Обренова до центра преко Сурчина и Земун Поља било превише заобилазно. Више ми се свиђа директнија траса преко Железника, Остужнице, Умке и Барича. Повезивање Аеродрома и Сурчина са центром бих оставио блоковском краку метроа.

I ja bih voleo da vidim metro na aerodromu, ipak je sam aerodrom blizu grada.

Karlo del Ponte":31b5fjhs je napisao(la):
Теретни саобраћај нема све што му треба, а не дај боже да неки зидар зазида и ово мало што има. Теретни саобраћај, то је оно од чега живимо, то је оно што се производи у Србији и за Србију. Без теретног саобраћаја немамо привреду, а без јаке привреде нема нити стандарда нити новца за озбиљне пројекте.
...
Волео бих да онај ко пише о томе како је постојећа инфраструктура за теретни саобраћај довољна, да се или железничарски образује, или да не говори/пише нешто о чему, искрено, не зна.

Veliko bogatstvo Beobuild foruma je da potpuni laici mogu da pisu na bilo koju temu ako ih ta tema interesuje i uvek ce naci sagovornike, laike ili strucnjake sa kojima ce moci da porazgovaraju i cesto dodju do iznenadjujucih zakljucaka o kojim ni jedni ni drugi pre tog razgovora nisu sanjali. Ta plodna saradnja zasnovana je prvenstveno na zeljama i masti a strucni detalji dolaze tek kasnije kada teorija treba da se potvrdi ili prilagodi.

Bez sanjara nema napretka.

Strucnjaci mogu da usavrsavaju svoj zanat ali velika otkrica se uglavnom postizu tranverzalnom saradnjom sa drugim strukama (biologicari+hemicari, arhitekte+sociolozi...)

Zato ako ti se ne svidja da cujes/citas nesto sto se kosi sa tvojim shvatanjem znanja ili mislis da je za to potrebna pripadnost struci predlazem ti da nadjes forum diplomiranih saobracajaca.

Ovde ces procitati puno stvari koje ne postuju akademska pravila, niti zvanja, niti diplome, niti reference, vec nude licne utiske, zelje, planove i cesto su daleko realnije a uvek zanimljivije od suvoparnog strucnog stiva.

I tvoje i moje znanje su relativni, a kamo li nasi stavovi.
Sve je stvar definicije u datom trenutku.
To sto se ne slazemo oko potreba teretnog saobracaja ne znaci da po tom pitanju znam manje od tebe vec, kako rekoh, da se ne zlazemo.

Svoje stavove sam obrazlozio, argumentovao, i ti argumenti i dalje stoje. Voleo bih da mi objasnis sta to ne tacno ne stima u mom predlogu kako bismo mogli da napravimo bolji a ne da se nalazis uvredjenim i oholo postavljas iznad svojih sagovornika.

Konkretno pitanje: da li teretni saobracaj moze da funkcionise bez Makiskih tunela kada se napravi most Vinca i luka preko njega veze sa zaobilaznicom?
 
zidar":9plljzsu je napisao(la):
Mozda jeste jednostavnije ali je daleko, Cerak bi opsluzivao Kako Zarkovo tako i Vidikovac i ostala brda. Ko bi isao sa Zarkova do Zeleznika da uhvati voz ?
И не би, ако би тај крак пролазио испод Прокопа, кроз за то остављени тунел. Ту би била веза М3 и С1, а у Железнику М3 и С3 (Прокоп-Сремчица) и С5 (Прокоп-Обреновац).

Крак до Аеродрома би имао станицу (тамо где сече Сурчински пут) са терминусом аутобуских линија према Сурчину и његовим насељима.
 
Ако већ хоће да постављају валидаторе у возове мислим да би им било боље да их поставе на улаз у станицу ВС, ту станицу користи већина путника БГвоза и тиме аутоматски спречавају било какво шверцовање бар ових путника. Додуше то би била дискриминација али већ су били примери овакве дискриминације на приградским аутобуским линијама.
 
Vrh