Arnorian":31b5fjhs je napisao(la):
@zidar
Не свиђа ми се идеја дубинске станице Церак. Мислим да би била прескупа да би могла да се оправда. Повезивање чукаричког крака метроа и крака градске железнице према Железнику је једноставније урадити у самом Железнику.
Mozda jeste jednostavnije ali je daleko, Cerak bi opsluzivao Kako Zarkovo tako i Vidikovac i ostala brda. Ko bi isao sa Zarkova do Zeleznika da uhvati voz ?
E sad svestan sam da je duboko, skupo...
Arnorian":31b5fjhs je napisao(la):
Мислим да би путовање од Обренова до центра преко Сурчина и Земун Поља било превише заобилазно. Више ми се свиђа директнија траса преко Железника, Остужнице, Умке и Барича. Повезивање Аеродрома и Сурчина са центром бих оставио блоковском краку метроа.
I ja bih voleo da vidim metro na aerodromu, ipak je sam aerodrom blizu grada.
Karlo del Ponte":31b5fjhs je napisao(la):
Теретни саобраћај нема све што му треба, а не дај боже да неки зидар зазида и ово мало што има. Теретни саобраћај, то је оно од чега живимо, то је оно што се производи у Србији и за Србију. Без теретног саобраћаја немамо привреду, а без јаке привреде нема нити стандарда нити новца за озбиљне пројекте.
...
Волео бих да онај ко пише о томе како је постојећа инфраструктура за теретни саобраћај довољна, да се или железничарски образује, или да не говори/пише нешто о чему, искрено, не зна.
Veliko bogatstvo Beobuild foruma je da potpuni laici mogu da pisu na bilo koju temu ako ih ta tema interesuje i uvek ce naci sagovornike, laike ili strucnjake sa kojima ce moci da porazgovaraju i cesto dodju do iznenadjujucih zakljucaka o kojim ni jedni ni drugi pre tog razgovora nisu sanjali. Ta plodna saradnja zasnovana je prvenstveno na zeljama i masti a strucni detalji dolaze tek kasnije kada teorija treba da se potvrdi ili prilagodi.
Bez sanjara nema napretka.
Strucnjaci mogu da usavrsavaju svoj zanat ali velika otkrica se uglavnom postizu tranverzalnom saradnjom sa drugim strukama (biologicari+hemicari, arhitekte+sociolozi...)
Zato ako ti se ne svidja da cujes/citas nesto sto se kosi sa tvojim shvatanjem znanja ili mislis da je za to potrebna pripadnost struci predlazem ti da nadjes forum diplomiranih saobracajaca.
Ovde ces procitati puno stvari koje ne postuju akademska pravila, niti zvanja, niti diplome, niti reference, vec nude licne utiske, zelje, planove i cesto su daleko realnije a uvek zanimljivije od suvoparnog strucnog stiva.
I tvoje i moje znanje su relativni, a kamo li nasi stavovi.
Sve je stvar definicije u datom trenutku.
To sto se ne slazemo oko potreba teretnog saobracaja ne znaci da po tom pitanju znam manje od tebe vec, kako rekoh, da se ne zlazemo.
Svoje stavove sam obrazlozio, argumentovao, i ti argumenti i dalje stoje. Voleo bih da mi objasnis sta to ne tacno ne stima u mom predlogu kako bismo mogli da napravimo bolji a ne da se nalazis uvredjenim i oholo postavljas iznad svojih sagovornika.
Konkretno pitanje: da li teretni saobracaj moze da funkcionise bez Makiskih tunela kada se napravi most Vinca i luka preko njega veze sa zaobilaznicom?