Матеја Бељан":13vka71m je napisao(la):Mileo je jer su bili ukradeni kontrategovi za mrežu, sad su stavili betonske. Jaoj ja u Pančevo, vala, idem autobusom
Znam.. e pa to je shteta jer nekad je bilo divno Beovozom ici tamo!!!
Матеја Бељан":13vka71m je napisao(la):Mileo je jer su bili ukradeni kontrategovi za mrežu, sad su stavili betonske. Jaoj ja u Pančevo, vala, idem autobusom
Матеја Бељан":3ua3dwtw je napisao(la):Za ljude sa Čukarice i ostale koji znaju: Jel ima mogućnosti da se napravi stanica Bele Vode?
Mareeram":2zb8dqpp je napisao(la):Da Mateja to je divna ideja, ali shta vredi kad se ne planira nikakav putnichki saobracaj na toj pruzi..
tragac":2il0fwia je napisao(la):koliko znam do pre par godina su vozili RVR na relaciji glavna stanica - rakovica - ranzirna, ali su valjda bili samo za sluzbenu upotrebu (prevoz radnika ZS)
@mvbg1 kakvo je stanje sa Vmax na deonici od Makisa preko Ostruznice do Bataje?
У поређењу с ценама на релацијама сличне дужине са одредиштем ван Града Београда јесте јефтино.Матеја Бељан":nlz2yawn je napisao(la):Tebi je 340 dinara za prigradski autobus mala cena?
tragac":1pcjbutd je napisao(la):koliko znam do pre par godina su vozili RVR na relaciji glavna stanica - rakovica - ranzirna, ali su valjda bili samo za sluzbenu upotrebu (prevoz radnika ZS)
@mvbg1 kakvo je stanje sa Vmax na deonici od Makisa preko Ostruznice do Bataje?
Матеја Бељан":30kux9fy je napisao(la):Pa dobro, postoji autobus do te stanice, malo je i neracionalno da samo zbog nekoliko desetina radnika ide EMV
Матеја Бељан":1t3irw3o je napisao(la):http://www.facebook.com/media/set/?set=a.2180606508921.2124009.1059687070&type=1
Evo neke fotkice vozova, koga zanima
Матеја Бељан":1kixmrwv je napisao(la):http://www.facebook.com/media/set/?set=a.2180606508921.2124009.1059687070&type=1
Evo neke fotkice vozova, koga zanima
mvbg1":1nbrcqro je napisao(la):Mareeram":1nbrcqro je napisao(la):Da Mateja to je divna ideja, ali shta vredi kad se ne planira nikakav putnichki saobracaj na toj pruzi..
Bila je neka prica o tome da kada zazivi bg voz do Resnika jedan krak ide ka "rasputnici k" preko Zeleznika ka Bgd Ranzirnoj. Sa tim sto bi se u Bgd Ranzirnoj oslobodila dva koloseka samo za bgvoz.
Medjutim posto su potrebna ogromna sredstva za remont pruge od Resnika preko "rasputnice k" do Makisa a dalje i do Rakovice izgleda da se od toga odustalo. Po toj prici bila bi stajalista ispod Petlovog brda,kod prelaza Zeleznik i verovatno na Belim vodama ka Rakovici.
Sadasnja situacija sa kolosekom na ovoj deonici je blago receno KATASTROFALNA. Brzina je 20km/h na celoj deonici ali posto je ona sada predvidjena jedino za cargo saobracaj to izgleda nikome ne smeta. Verovatno se vode onom pricom:VAZNO JE DA VOZOVI IDU!!! Tuzno ali istinito!!! :notok:
jlaki":mgoik85o je napisao(la):Pre neki dan na Novom Beogradu najavi neka žena voz: "BeGe do mosta stiže na četvrti kolosek" :laugh:
Могуће је, све се може кад се хоће. Аутобуско стајалиште изнад станице стално има доста путника, а вероватно би доста људи преседало са/на 55,58,88,512. Али, питање је колико би било коришћено то стајалиште, уколико не постоји добра фреквентност возова.Матеја Бељан":1ntnxo64 je napisao(la):Za ljude sa Čukarice i ostale koji znaju: Jel ima mogućnosti da se napravi stanica Bele Vode?
Двоколосечан је и то са две одвојене тунелске цеви. Међутим, у скоро целом тунелу се не може брже од 20км/с. Има великих проблема са влагом, а за могућности решења тог проблема треба консултовати грађевинске, геолошке, хидролошке стручњаке.Матеја Бељан":1ntnxo64 je napisao(la):Je li taj tunel (Rakovica - Bele vode) dvokolosečan?
Није занемарљив број радника Макиша. У Раковици, где преседају радници са локалаца из Пожаревца, Лапова и Ужица, напуни се до пола 412/416.Матеја Бељан":1ntnxo64 je napisao(la):Pa dobro, postoji autobus do te stanice, malo je i neracionalno da samo zbog nekoliko desetina radnika ide EMV
У односу на ова друга два правца, Беовоз за Крсну је пролазио кроз најмања насеља, имао најглупљи ред вожње, а уз све то имао јаку конкуренцију аутобуских линија на аутопуту. Све до Живковца брзине су биле 40-70км/с, а тек од Живковца до Крсне је могао мало да га успурла. Када је ишао само до Умчара, и када је поподневни за Умчаре ишао око 15часова, да покупи раднике из Раковице, још је нешто и вредео.Mareeram":1ntnxo64 je napisao(la):Shto bih voleo da ide do Male Krsne jedan polazak od Prokopa!
Jel zna neko kakva je bila popujenost prema Maloj Krsni dok je saobracao, nikad nisam tamo bio beovozom? Hvala!
Karlo del Ponte":2i069qex je napisao(la):За подземну станицу Церак, коју овде многи сањају, било би потребно да буде испуњено много, много предуслова, и такав пројекат је по својој комплексности сличан метроу. Такав скуп пројекат мора да има стварно велико коришћење капацитета, како би био оправдан. Како би ти капацитети били реализовани, потребно је и имати:
- И високе капацитете северно од Раковице, односно пруга код Сајма мора да остане.
- И додатне колосеке за теретни саобраћај
- И додатне колосеке према југу. Велика је вероватноћа да би то били колосеци преко Остружнице до Сурчина, или неки колосек према Сремчици. Према Сремчици је питање да ли је уопште оправдано користити технику класичне железнице.