Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Матеја Бељан":13vka71m je napisao(la):
Mileo je jer su bili ukradeni kontrategovi za mrežu, sad su stavili betonske. Jaoj ja u Pančevo, vala, idem autobusom

Znam.. e pa to je shteta jer nekad je bilo divno Beovozom ici tamo!!! :( :( :( :( :( :(
 
A prichala mi je Zorka moja kako su kad su postavljena stajalishta bila na Vojlovici i Strelishtu, kad je linija produzena do tamo, bisli svi odushevlejeni, kako je bilo lepo to...a danas onog rugla, ajoooj majko mila..sramota. :/ :( Chak je bolje da nishta nema na stajalishtima nego da stoje one rushevine od nastreshnica.. :notok: Srushiti ono treba, majke mi..
 
Za ljude sa Čukarice i ostale koji znaju: Jel ima mogućnosti da se napravi stanica Bele Vode?
 
Матеја Бељан":3ua3dwtw je napisao(la):
Za ljude sa Čukarice i ostale koji znaju: Jel ima mogućnosti da se napravi stanica Bele Vode?

Izvini shto se ja mesham, ali gde to mislish? Na pruzi za Bgd Ranzirnu negde izmedju Rakovice i Makisha? Shta ce tamo stannica ako se planira da uopshte ne bude putnichkog saobracaja na tom potezu?
 
Stanica bi bila u zoni autobuske, pa bi bila najbrža veza Železnika i Žarkova sa centrom grada, pod uslovom da ide do Krnjače, a ne do Prokopa

capturesbf.png
 
Da Mateja to je divna ideja, ali shta vredi kad se ne planira nikakav putnichki saobracaj na toj pruzi..
 
Mareeram":2zb8dqpp je napisao(la):
Da Mateja to je divna ideja, ali shta vredi kad se ne planira nikakav putnichki saobracaj na toj pruzi..

Bila je neka prica o tome da kada zazivi bg voz do Resnika jedan krak ide ka "rasputnici k" preko Zeleznika ka Bgd Ranzirnoj. Sa tim sto bi se u Bgd Ranzirnoj oslobodila dva koloseka samo za bgvoz.
Medjutim posto su potrebna ogromna sredstva za remont pruge od Resnika preko "rasputnice k" do Makisa a dalje i do Rakovice izgleda da se od toga odustalo. Po toj prici bila bi stajalista ispod Petlovog brda,kod prelaza Zeleznik i verovatno na Belim vodama ka Rakovici.
Sadasnja situacija sa kolosekom na ovoj deonici je blago receno KATASTROFALNA. Brzina je 20km/h na celoj deonici ali posto je ona sada predvidjena jedino za cargo saobracaj to izgleda nikome ne smeta. Verovatno se vode onom pricom:VAZNO JE DA VOZOVI IDU!!! Tuzno ali istinito!!! :( :notok:
 
koliko znam do pre par godina su vozili RVR na relaciji glavna stanica - rakovica - ranzirna, ali su valjda bili samo za sluzbenu upotrebu (prevoz radnika ZS)
@mvbg1 kakvo je stanje sa Vmax na deonici od Makisa preko Ostruznice do Bataje?
 
tragac":2il0fwia je napisao(la):
koliko znam do pre par godina su vozili RVR na relaciji glavna stanica - rakovica - ranzirna, ali su valjda bili samo za sluzbenu upotrebu (prevoz radnika ZS)
@mvbg1 kakvo je stanje sa Vmax na deonici od Makisa preko Ostruznice do Bataje?

Po knjzici reda voznje je V max 50 km/h! Medjutim situacija na terenu je MALO drugacija. Izlazne skretnice iz Bgd Ranzirna V max 10 km/h,Stanica Ostruznica V max 20km/h. Izmedju stanica Ostruznica i Surcin na dva mesta su lagane voznje sa 20km/h i 30km/h(duzina laganih voznji je oko 2 kilometra zbirno)! Surcin-Batajnica: postoji lagana voznja sa 30 km/h od nekih 500 m! i plus ogranicena brzina od 40 km/h neposredno ispred predsignala stanice Batajnica pa sve do ulaznih skretnica! Ovo je stanje od pre nekih mesec dana posto nisam skoro vozio tuda!
 
Матеја Бељан":nlz2yawn je napisao(la):
Tebi je 340 dinara za prigradski autobus mala cena?
У поређењу с ценама на релацијама сличне дужине са одредиштем ван Града Београда јесте јефтино.
 
tragac":1pcjbutd je napisao(la):
koliko znam do pre par godina su vozili RVR na relaciji glavna stanica - rakovica - ranzirna, ali su valjda bili samo za sluzbenu upotrebu (prevoz radnika ZS)
@mvbg1 kakvo je stanje sa Vmax na deonici od Makisa preko Ostruznice do Bataje?

Vozi i sada beovoz na relaciji Indjija - Beograd Ranzirna i mvbg1 mi juche reche da nisu samo sluzbeni, moze ko god hoce da se vozi do Beograd Ranzirne.. :) Ali od Novog reda voznje, znachi za desetak dana ukida se to u potpunosti! :(
 
Pa dobro, postoji autobus do te stanice, malo je i neracionalno da samo zbog nekoliko desetina radnika ide EMV
 
Матеја Бељан":30kux9fy je napisao(la):
Pa dobro, postoji autobus do te stanice, malo je i neracionalno da samo zbog nekoliko desetina radnika ide EMV

Dobro Mateja, nego ja volim EMV pa kad god se neshto ukida zao mi bude!
 
Shto bih voleo da ide do Male Krsne jedan polazak od Prokopa! :)

Jel zna neko kakva je bila popujenost prema Maloj Krsni dok je saobracao, nikad nisam tamo bio beovozom? Hvala!
 
mvbg1":1nbrcqro je napisao(la):
Mareeram":1nbrcqro je napisao(la):
Da Mateja to je divna ideja, ali shta vredi kad se ne planira nikakav putnichki saobracaj na toj pruzi..

Bila je neka prica o tome da kada zazivi bg voz do Resnika jedan krak ide ka "rasputnici k" preko Zeleznika ka Bgd Ranzirnoj. Sa tim sto bi se u Bgd Ranzirnoj oslobodila dva koloseka samo za bgvoz.
Medjutim posto su potrebna ogromna sredstva za remont pruge od Resnika preko "rasputnice k" do Makisa a dalje i do Rakovice izgleda da se od toga odustalo. Po toj prici bila bi stajalista ispod Petlovog brda,kod prelaza Zeleznik i verovatno na Belim vodama ka Rakovici.
Sadasnja situacija sa kolosekom na ovoj deonici je blago receno KATASTROFALNA. Brzina je 20km/h na celoj deonici ali posto je ona sada predvidjena jedino za cargo saobracaj to izgleda nikome ne smeta. Verovatno se vode onom pricom:VAZNO JE DA VOZOVI IDU!!! Tuzno ali istinito!!! :( :notok:

Sad prochitah ovo, nisam video, hvala ti puno na informacijama! Shteta shto se odustalo...deluje primamljivo..
 
Upravo je projurio beovoz za Veliku Planu pored moje zgrade! :lol:

Ja cu pocheti da najavljujem BG vozove i Beovozove, samo razglas da nabavim! :laugh:

Sigurno bih bolje radio od ovih shto objavljuju na Toshinom Bunaru! :notok:
 
Pre neki dan na Novom Beogradu najavi neka žena voz: "BeGe do mosta stiže na četvrti kolosek" :laugh:
 
jlaki":mgoik85o je napisao(la):
Pre neki dan na Novom Beogradu najavi neka žena voz: "BeGe do mosta stiže na četvrti kolosek" :laugh:

:laugh: :laugh:

A na Toshinom Bunaru jedan chovek stalno greshi, kaze umesto Panchevachki most, Batajnica i obrnuto! :rolleyes:

Na Prokopu nekad kazu da Beovoz za Panchevo Vojlovicu kasni 50 min, a on stigne za 10! Joooooj stvarno su show! :lol:
 
Матеја Бељан":1ntnxo64 je napisao(la):
Za ljude sa Čukarice i ostale koji znaju: Jel ima mogućnosti da se napravi stanica Bele Vode?
Могуће је, све се може кад се хоће. Аутобуско стајалиште изнад станице стално има доста путника, а вероватно би доста људи преседало са/на 55,58,88,512. Али, питање је колико би било коришћено то стајалиште, уколико не постоји добра фреквентност возова.
Матеја Бељан":1ntnxo64 je napisao(la):
Je li taj tunel (Rakovica - Bele vode) dvokolosečan?
Двоколосечан је и то са две одвојене тунелске цеви. Међутим, у скоро целом тунелу се не може брже од 20км/с. Има великих проблема са влагом, а за могућности решења тог проблема треба консултовати грађевинске, геолошке, хидролошке стручњаке.
Матеја Бељан":1ntnxo64 je napisao(la):
Pa dobro, postoji autobus do te stanice, malo je i neracionalno da samo zbog nekoliko desetina radnika ide EMV
Није занемарљив број радника Макиша. У Раковици, где преседају радници са локалаца из Пожаревца, Лапова и Ужица, напуни се до пола 412/416.
Mareeram":1ntnxo64 je napisao(la):
Shto bih voleo da ide do Male Krsne jedan polazak od Prokopa! :)

Jel zna neko kakva je bila popujenost prema Maloj Krsni dok je saobracao, nikad nisam tamo bio beovozom? Hvala!
У односу на ова друга два правца, Беовоз за Крсну је пролазио кроз најмања насеља, имао најглупљи ред вожње, а уз све то имао јаку конкуренцију аутобуских линија на аутопуту. Све до Живковца брзине су биле 40-70км/с, а тек од Живковца до Крсне је могао мало да га успурла. Када је ишао само до Умчара, и када је поподневни за Умчаре ишао око 15часова, да покупи раднике из Раковице, још је нешто и вредео.

Генерално, за било какав озбиљан Беовоз на југу потребан је ремонт пруга. У самом Макишу је забрањен пролазак хемијског воза (тотални хербициди за сузбијање корова), а топлотно уништавање корова, ако би предложио, наишао би на :dil: :bash: Земљиште је, иначе, плодно и влажно, тако да корови бујају, а колосек брзо пропада. Због потреба теретног саобраћаја, тешко да би икада био прихватљив такт мањи од пола сата. Чак и за оправданост таквог такта, требало би спровести веома јако интеграцију са индивидуалним и јавним превозом, јер су колосеци удаљени од насеља Железник. Наравно, била би потребна и доградња колосека и скретница, како кретање градских возова не би ометало процесе у самој ранжирној станици.

За подземну станицу Церак, коју овде многи сањају, било би потребно да буде испуњено много, много предуслова, и такав пројекат је по својој комплексности сличан метроу. Такав скуп пројекат мора да има стварно велико коришћење капацитета, како би био оправдан. Како би ти капацитети били реализовани, потребно је и имати:
- И високе капацитете северно од Раковице, односно пруга код Сајма мора да остане.
- И додатне колосеке за теретни саобраћај
- И додатне колосеке према југу. Велика је вероватноћа да би то били колосеци преко Остружнице до Сурчина, или неки колосек према Сремчици. Према Сремчици је питање да ли је уопште оправдано користити технику класичне железнице.
 
Karlo del Ponte":2i069qex je napisao(la):
За подземну станицу Церак, коју овде многи сањају, било би потребно да буде испуњено много, много предуслова, и такав пројекат је по својој комплексности сличан метроу. Такав скуп пројекат мора да има стварно велико коришћење капацитета, како би био оправдан. Како би ти капацитети били реализовани, потребно је и имати:
- И високе капацитете северно од Раковице, односно пруга код Сајма мора да остане.
- И додатне колосеке за теретни саобраћај
- И додатне колосеке према југу. Велика је вероватноћа да би то били колосеци преко Остружнице до Сурчина, или неки колосек према Сремчици. Према Сремчици је питање да ли је уопште оправдано користити технику класичне железнице.

Da, prvo most Vinca pa onda sve ostalo.
Sa mostom Vinca i dvokolosecnim Pancevcem teretni saobracaj iz luke Beograda ici ce preko Banata i zaobilaznice a ne vise oko Kalemegdana i kroz Topcider.
Time se teretni saobracaj potpuno izbacuje iz unutrasnjeg zeleznickog cvora i koristi iskljucivo potez Batajnica-zaobilaznica-Ostruznicki Most-zaobilaznica-most Vinca-Pancevo-Pancevacki Most-Luka.

Tek u tim okolnostima tuneli Rakovica-Makis oslobadjaju se teretnog saobracaja i mogu da se uposle za bg:voz/beovoz.

Tada stanica Cerak dobija smisla na liniji Ostruznica-Zeleznik-Cerak-Rakovica-Grad/nbgd
Polozaj na Ibarskoj magistrali (ugao Jablanicke i Ibarske) otvara mogucnost pravljenja saobracajnog cvora za presedanje sa prigradskih linija na gradske uz prostrano gradjevinsko zemljiste u okolini za izgradnju novog centra. Oko te stanice direktno bi gravitirala naselja Cerak, Cerak Vinogradi, Bele vode pa cak i Vidikovac, Labudovo i Petlovo brdo.

Kada smo vec kod kopanja, stanica Dedinje bi bila pun pogodak na juznom kraku (kod bolnice Dragisa Misovic)ali nesto mi se cini da bi bila jos dublja od Vuka :)
 
Vrh