Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Neko da mi objasni zašto ovo stoji na Wiki stranicama Železnica Srbije

Metro-vagon-mash-527.jpg


http://sr.wikipedia.org/wiki/Железнице_Србије
 
Ali to n isu tako velika naselja, daleko je to od 25 hiljada! Najviše imaju 10 hiljada. Kamendin će biti značajan jer je Zemun polje gusto naseljeno. Ali i ono samo ima oko 15 - 17 hiljada st. Batajnica ima 30-33 hiljade, a Ugrinovci sa Busijama oko 10 hiljada. Trebalo bi naći podatke sa novog popisa. U onoj publikaciji koj aje izašla, nnažalost, nema podataka po mesnim zajednicama, nego samo po naseljima
 
уклоњена слика. ко зна ко је то ставио. иначе, најбољи текст о ЖС је на немачкој Википедији
 
Danas je u 16:09 kod Vuka sa deset minta zakashnjenja, znachi u 16:19 doshao Beovoz za Valjevo, nije imao plishana vec ona plastichna sedishta, ali koliko je ljudi bilooooo, jaooo Bozeeee Dragi :bash: :bash: :bash: , ono je jadno, stoje jedni drugi na glavi, to je toliko tuzno za 21. vek..uzas... :( :( :( Moraju reshiti to nekako da ne izgleda kao u Africi i Indiji, sedi se na torbetinama i cegerima onim velikim u hodniku, dajte molim vas! Znam da je petak, ali to nikad ne bi trebalo tako da bude.. moraju dodati vishe polazaka kad krene od sredine Decembra od Prokopa prema VA! Bio bi red...ovo je DNO...tako je bilo devedesetih prema Panchevo Vojlovica vikendom kad sam ja ishao.. :rolleyes: :notok:

Za Mladenovac je bio ok...sa plishanim sedishtima, isto je kasnio 10 minuta, ali bio je solidno popunjen znachi neshto vishe od polovine mesta za sedenje.. a koliko je ta kompozicija sa plishanim sedishtima (jedna od dve, ne znam gde je ova druga koja je za Valjevo ishla danas se nije pojavila an toj relaciji, da nije otishla an rekonstrukciju?) isharana to je KATASTROFA...vishe nego BG voz chak... unishtili su je totalno..ne vidi se kroz prozor nishta od nazovi grafita (chitaj zvrljotina)..
Nadam se da ce od Prokpa kad krenu biti malo bolja situacija na ovu stranu...
 
Mareeram":32h9qe13 je napisao(la):
ali koliko je ljudi bilooooo, jaooo Bozeeee Dragi :bash: :bash: :bash: , ono je jadno, stoje jedni drugi na glavi, to je toliko tuzno za 21. vek..uzas... :( :( :( Moraju reshiti to nekako da ne izgleda kao u Africi i Indiji, .

To je potpuno normalno, takve guzve postoje svuda u zapadnoj Evropi, to je samo znak da je ta linija rentabilna i da postoji veliko interesovanje za nju. ;)
 
Mareeram":1xwsp22k je napisao(la):
Danas je u 16:09 kod Vuka sa deset minta zakashnjenja, znachi u 16:19 doshao Beovoz za Valjevo, nije imao plishana vec ona plastichna sedishta, ali koliko je ljudi bilooooo, jaooo Bozeeee Dragi :bash: :bash: :bash: , ono je jadno, stoje jedni drugi na glavi, to je toliko tuzno za 21. vek..uzas... :( :( :( Moraju reshiti to nekako da ne izgleda kao u Africi i Indiji, sedi se na torbetinama i cegerima onim velikim u hodniku, dajte molim vas! Znam da je petak, ali to nikad ne bi trebalo tako da bude.. moraju dodati vishe polazaka kad krene od sredine Decembra od Prokopa prema VA! Bio bi red...ovo je DNO...tako je bilo devedesetih prema Panchevo Vojlovica vikendom kad sam ja ishao.. :rolleyes: :notok:

Za Mladenovac je bio ok...sa plishanim sedishtima, isto je kasnio 10 minuta, ali bio je solidno popunjen znachi neshto vishe od polovine mesta za sedenje.. a koliko je ta kompozicija sa plishanim sedishtima (jedna od dve, ne znam gde je ova druga koja je za Valjevo ishla danas se nije pojavila an toj relaciji, da nije otishla an rekonstrukciju?) isharana to je KATASTROFA...vishe nego BG voz chak... unishtili su je totalno..ne vidi se kroz prozor nishta od nazovi grafita (chitaj zvrljotina)..
Nadam se da ce od Prokpa kad krenu biti malo bolja situacija na ovu stranu...

Garnitura koja saobraca na relaciji za Valjevo je juce ostala defekt zbog problema sa jednim od vucnih motora. A umesto nje je verovatno ubacena rezervna 019/020! A sto se tice cescih polazaka i od novog reda voznje sve ostaje po starom. :( Tuzno ali istinito!
 
mvbg1

Shta bice isto polazaka samo sa Prokopa???? :o :o :o

Pa to je josh crnje i gore! Em nema od Vuka da se ide za VA i ML, em isti broj polazaka, pa to je UZAS! :mad: :( A nece biti nijedan direkt za Panchevo iz Beograda? Barem da ostave ove shto idu iz Zemuna za Vojlovicu, 2, 3 koliko ih ima, pa mislim stvarno zar toliko smetaju BG vozu? :/

Jbt da li je moguce da ne da ne napredujemo ili barem stagniramo, nego josh i nazadujemo?
 
spatiotecte":7rdndlqp je napisao(la):
Mareeram":7rdndlqp je napisao(la):
ali koliko je ljudi bilooooo, jaooo Bozeeee Dragi :bash: :bash: :bash: , ono je jadno, stoje jedni drugi na glavi, to je toliko tuzno za 21. vek..uzas... :( :( :( Moraju reshiti to nekako da ne izgleda kao u Africi i Indiji, .

To je potpuno normalno, takve guzve postoje svuda u zapadnoj Evropi, to je samo znak da je ta linija rentabilna i da postoji veliko interesovanje za nju. ;)

Da ta chinjenica je tachna i interesovanje je pozitivno, ali kad se takvo interesovanje javi ide se ka tome da se uveca broj polazaka jer postoji potreba... razumesh?

Veruj mi nije normalno to u Zapadnoj Evropi, normalno bi bilo da je u pitanju metro koji saobraca na 10 minuta npr, jer tad se stoji do pola sata najvishe unutar grada...ali ovo je voz koji putuje 2 h u drugi grad (trebalo bi krzce ali poshto ne moze onda barem nek se sedi), izgleda jako ruzno da se u takvom nechemu stoji...ne, veruj mi, to nije nikako normalno... :(
 
Mareeram":guc4j2a9 je napisao(la):
mvbg1

Shta bice isto polazaka samo sa Prokopa???? :o :o :o

Pa to je josh crnje i gore! Em nema od Vuka da se ide za VA i ML, em isti broj polazaka, pa to je UZAS! :mad: :( A nece biti nijedan direkt za Panchevo iz Beograda? Barem da ostave ove shto idu iz Zemuna za Vojlovicu, 2, 3 koliko ih ima, pa mislim stvarno zar toliko smetaju BG vozu? :/

Jbt da li je moguce da ne da ne napredujemo ili barem stagniramo, nego josh i nazadujemo?

Ne znam u cemu je rec,ali znam da je red voznje za ovu godinu bio tako napravljen da BEOVOZ nije smetao BGVOZ-u! Sve je funkcionisalo sasvim dobro,osim ponekih situacija koje su tehnicke prirode i na koju mi kao zaposleni nismo mogli uticati! (Defekti,kradja tegova kontaktne mreze na potezu P.most Pancevo Vojlovica itd!)
 
mvbg1":3o8fcse5 je napisao(la):
Mareeram":3o8fcse5 je napisao(la):
mvbg1

Shta bice isto polazaka samo sa Prokopa???? :o :o :o

Pa to je josh crnje i gore! Em nema od Vuka da se ide za VA i ML, em isti broj polazaka, pa to je UZAS! :mad: :( A nece biti nijedan direkt za Panchevo iz Beograda? Barem da ostave ove shto idu iz Zemuna za Vojlovicu, 2, 3 koliko ih ima, pa mislim stvarno zar toliko smetaju BG vozu? :/

Jbt da li je moguce da ne da ne napredujemo ili barem stagniramo, nego josh i nazadujemo?

Ne znam u cemu je rec,ali znam da je red voznje za ovu godinu bio tako napravljen da BEOVOZ nije smetao BGVOZ-u! Sve je funkcionisalo sasvim dobro,osim ponekih situacija koje su tehnicke prirode i na koju mi kao zaposleni nismo mogli uticati! (Defekti,kradja tegova kontaktne mreze na potezu P.most Pancevo Vojlovica itd!)

Pa stvarno ne znam! Bezveze! :(

Jel sigurno da nece niti jedan ici direkt iz Zemuna za Vojlovicu od 11.12.?

Na kom mestu ti radish u ZS?
 
Mareeram":2ii7fhw1 je napisao(la):
mvbg1":2ii7fhw1 je napisao(la):
Mareeram":2ii7fhw1 je napisao(la):
mvbg1

Shta bice isto polazaka samo sa Prokopa???? :o :o :o

Pa to je josh crnje i gore! Em nema od Vuka da se ide za VA i ML, em isti broj polazaka, pa to je UZAS! :mad: :( A nece biti nijedan direkt za Panchevo iz Beograda? Barem da ostave ove shto idu iz Zemuna za Vojlovicu, 2, 3 koliko ih ima, pa mislim stvarno zar toliko smetaju BG vozu? :/

Jbt da li je moguce da ne da ne napredujemo ili barem stagniramo, nego josh i nazadujemo?

Ne znam u cemu je rec,ali znam da je red voznje za ovu godinu bio tako napravljen da BEOVOZ nije smetao BGVOZ-u! Sve je funkcionisalo sasvim dobro,osim ponekih situacija koje su tehnicke prirode i na koju mi kao zaposleni nismo mogli uticati! (Defekti,kradja tegova kontaktne mreze na potezu P.most Pancevo Vojlovica itd!)

Pa stvarno ne znam! Bezveze! :(

Jel sigurno da nece niti jedan ici direkt iz Zemuna za Vojlovicu od 11.12.?

Na kom mestu ti radish u ZS?

Masinovodja na BGVOZU-u! ;)
 
vucko":327v76ts je napisao(la):
Mislis vozac yuga na sinama? :p

1807_ocp_w380_h300.jpg

Hahahahaha, carski!! :lol: :lol:

Jel i ova nova kompozicija pushtena pre neki dan na relaciju Panchevac + Vojlovica ima takav volan? :D
 
Ne vidim razlog da ijedan polazak ide od Pančeva do Zemuna! Time bi se dobio samo red vožnje sa manje polazaka za PA
 
spatiotecte":14tpshhr je napisao(la):
Mareeram":14tpshhr je napisao(la):
ali koliko je ljudi bilooooo, jaooo Bozeeee Dragi :bash: :bash: :bash: , ono je jadno, stoje jedni drugi na glavi, to je toliko tuzno za 21. vek..uzas... :( :( :( Moraju reshiti to nekako da ne izgleda kao u Africi i Indiji, .

To je potpuno normalno, takve guzve postoje svuda u zapadnoj Evropi, to je samo znak da je ta linija rentabilna i da postoji veliko interesovanje za nju. ;)
Беовоз се мора уклонити, да би БГ:В имао позицију откровења, нечега што до сада није постојало и што је незаменљиво! То што су Крњача, Себеш, Овча, Раковица, Кнежевац, Кијево, Ресник, Бела Река, Рипањ, Јајинци, Бели Поток и Зуце у зони опслуге ГСП-Београд, са станицама или стајалиштима железнице и на електрификованим пругама са путничким саобраћајем уопште није важно. Што су станице или стајалишта у центрима Барајева, Вреоца, Раље и Младеновца, а исти у Београдском округу и опслужени Беовозом за сада није важно. Списак осталих насеља у Београдском округу која могу бити бар делимично опслужена железницом се може продужити, али то тренутно није политички интерес.

Локални железнички саобраћај за појединачне кориснике може бити економски исплатив само у неким изузетним околностима. Стога, саме Железнице Србије су још и крајње хумане према становништву, са обзиром на однос какав имају од главног корисника, а то су локална управа и држава. БГ:В је случај када се главни корисник како-тако укључио, међутим, ту је политички интерес важнији од економског, те и саме економичности. Са истим бројем композиција 1997. Беовоз је имао 80.000 путника дневно, са интервалом од 70-90.минута на 3 линије, односно 35-45 минута на крацима мреже, и зоном опслуге до Панчево Војловице, Нове Пазове и Рипња са фреквентном опслугом, и до Младеновца и Велике Плане са три пара полазака дневно. Основа политике квалитета су биле:
- Директна вожња, или највише једно преседање
- Могуће је уопште било како се превести
- Овај превоз је пожељан за кабасти пртљаг. Не преседа се, а има где да се смести.
- Грејање
- Већа удобност од аутобуса за путнике који стоје
- Веома велика брзина за градско-приградске услове
Тако да у том случају, ниска фреквентност уопште није била важна као део политике квалитета

Почетком 1998. су Ласта и Беовоз изашли из "Јединственог Тарифног Система" јер је расподеласредстава била неправедна. Током 2000-тих, Град Београд себе није сматрао корисником Беовоза, али то није важило за Ласту и ГСП, који су велики део прихода остваривали из градске касе.

У оквиру реструктуирања Железница Србије, настало је ново предузеће за Путнички саобраћај, које закупљује од Теретног саобраћаја и локомотиве и машиновође, а само има путничка кола и моторне возове (електро и дизел). Сам Мирко Цветковић је рекао: "Реструктуирање има за циљ да имамо чистије рачуне, како би убудуће мање улагали у железницу". Да то нисам чуо маштао бих: "Реструктуирање има за циљ да имамо чистије рачуне, како би имали озбиљније и усмереније развојне планове на железници".

Град Београд се ту показао као најбољи корисник (не важно да ли су политички интереси ту важнији од економски-развојно најбољег решења). Заокружио је улагање, уговорио посао, и ригорозно контролисао извршење посла. Резултат је да се појавило на железницама нешто што врло добро ради свој посао, што у јавности ствара позитивне критике, и што је добро за коначне кориснике, а то су грађани и град. Проблем је што је железница уговорила ту посао на своју штету, у смислу да је пристала на услове најбољег корисника, који су на штету свих осталих корисника. Тако возови из Цириха, Прага, Минхена, Венеције, Новог Сада велики део кашњења праве од Батајнице до Новог Београда крећући се иза БГ:В брзином од 43км/с. Уз нешто лабавије критеријуме извршења реда вожње градских возова, и другачији диспечерски центар могуће је формирати већи број линија на истој прузи са задовољавајућим квалитетом услуге.

У садашњој ситуацији и са садашњим поретком ствари, у најгорој ситуацији су зоне опслуге Беовоза које су ван БГ:В. Они који су 90-тих опстали и развили се захваљујући Беовозу, они који су га 2000-тих имали, макар запостављеног, сада су преварени и понижени. Фразу: "Можете преседати у Прокопу, Батајници, Панчевачком мосту" тумачим као: "Отели смо вам ауто, али ево вам свиња па јашите". И убудуће, локални саобраћај ће зависити само од локалне власти и синдиката железничара.
 
Матеја Бељан":1nkxxaxo je napisao(la):
Ne vidim razlog da ijedan polazak ide od Pančeva do Zemuna! Time bi se dobio samo red vožnje sa manje polazaka za PA

Ali potrebno nam je veruj mi...nije u redu da se sve chini na korist Vama shto koristite BG Voz i prezadovoljni ste..ima i drugih potreba!!! :( :( :( Sebichnost! :(

Barem da ima kod Panchevca da se stane negde ispod nastreshnice...kako mozesh tako..treba tu chekati po mecavi za presedanje, jel si bio nekad na Dunavskom koloseku gde se preseda, na shta ono lichi molim te? Zaboga! :( :(
 
Karlo del Ponte

Odlichan post!!!!!! :kk: :kk:

Boooo Mirko Cvetkovic!! :notok: :notok: I inache ne mogu ochima da ga vidim! :mad:
 
Baš ne mislim da razmišljaš pravilno. Kao prvo, moja ideja je da Beovoz budu prolazne linije kroz centar i o tome sam pisao. Ali sa 2 garniture, ponavljam, samo ćete gubiti polaske. To da li ćete imati 14 ili 9 i kuda će ići Beovoz apsolutno ne smeta BG:vozu. A što se nadstrešnica tiče, pa to više nije saobraćajno pitanje. I na Tošinom bunaru je takvo stajalište. Ovo što si ti, Mareem rekao, jeste kao iz usta lookalnog kandidata koji će da kaže: „Eto, Beograđanima Vukov spomenik a nama slepo crevo od stanice". Kao da ne razumeš da bi time Pančevci bili na gubitku i to za nekoliko polazaka.
 
Матеја Бељан":11bil75w je napisao(la):
Baš ne mislim da razmišljaš pravilno. Kao prvo, moja ideja je da Beovoz budu prolazne linije kroz centar i o tome sam pisao. Ali sa 2 garniture, ponavljam, samo ćete gubiti polaske. To da li ćete imati 14 ili 9 i kuda će ići Beovoz apsolutno ne smeta BG:vozu. A što se nadstrešnica tiče, pa to više nije saobraćajno pitanje. I na Tošinom bunaru je takvo stajalište. Ovo što si ti, Mareem rekao, jeste kao iz usta lookalnog kandidata koji će da kaže: „Eto, Beograđanima Vukov spomenik a nama slepo crevo od stanice". Kao da ne razumeš da bi time Pančevci bili na gubitku i to za nekoliko polazaka.

LOL :D ja zivim pored Prokopa, u onoj zgradi koju vidite svaki dan iz BG voza pre samog ulaska u tunel :D rodjen sam u Beogradu, ja sam Beogradjanin, ali koristim Beovoz! ne koriste Beovoz samo ljudi van Bg-a...eto mozda zato ja navijam da ide od Zemuna ka Vojlovici jer sam od stanice Prokop na manje od 5 min. , a vrlo chesto mi treba za Panchevo linija. i znash Mateja kad se na neshto naviknesh, 10 godina je ishao odatle do Vojlovice..teshko ti je kad se dese takve promene, kao kad bi tebi sada shto koristish BG voz, dobro ajde ne sada ali za koju godinu (pod uslovom da nastavish da ga koristish) odjednom sve proredili i da izvinesh sje*******ali.. :D Razumesh?

Moja dobra prijateljica je radila u staklari Panchevo, zivi na Bezanijskoj Kosi, putovala Beovozom godinama od Toshinog Bunara do Vojlovica i nazad..kaze mi: "Sva sreca da sam otishla u penziju neposredno pre no shto su proredili Beovoz za Panchevo" jer kaze da bi joj ovo bilo i te kako maltretiranje, jer znash, ti si mlad, ali chovek sa godinama se menja i postaju mu mnoge stvari teze, a pritom losh je tajming vozova i kad presedash pa bi kasnila na posao ili dolazila jako rano...
Nije ni ranije bilo dobro, ali je barem postojala direkt linija...a ona kad bi napisala shat je sve u Beovozu dozivela, mislim da bi bio najprodavanijai bestseler.. :lol: :) Jedne godine samo shto Novu Godinu u vozu nije dochekala vracajuci se sa posla!! :lol: :)

Meni je dosta toga prichala jer ja volim Beovozove pa mi je intersantno! :)
 
Znači tvoj stav je u vezi s tim što bi tebi bilo lakše da ne presedaš, a ne sa realnim mogućnostima i maksimalnim učincima. Možda je jedino moguće produžiti vozove do Prokopa, ali dodati još jedan kolosek. Jeste ružna i tužna stanica P. most, ali ne treba menjati trasu, nego popraviti stanicu. Presedanja će biti sve više i više, i uz adekvatne karte ona bi trebalo da budu normalna stvar u velikom gradu.
 
Матеја Бељан":2ifavdbd je napisao(la):
Znači tvoj stav je u vezi s tim što bi tebi bilo lakše da ne presedaš, a ne sa realnim mogućnostima i maksimalnim učincima. Možda je jedino moguće produžiti vozove do Prokopa, ali dodati još jedan kolosek. Jeste ružna i tužna stanica P. most, ali ne treba menjati trasu, nego popraviti stanicu. Presedanja će biti sve više i više, i uz adekvatne karte ona bi trebalo da budu normalna stvar u velikom gradu.

Prochitaj i drugi deo, gde pominjem ljude kojima presedanja ne padaju tako lako..i druge stvari vezane za tajming vozova prema Vojlovici..takodje mislim da je interesantno, pa prochitaj..
 
Матеја Бељан":3ecvhk9h je napisao(la):
Znači tvoj stav je u vezi s tim što bi tebi bilo lakše da ne presedaš, a ne sa realnim mogućnostima i maksimalnim učincima. Možda je jedino moguće produžiti vozove do Prokopa, ali dodati još jedan kolosek. Jeste ružna i tužna stanica P. most, ali ne treba menjati trasu, nego popraviti stanicu. Presedanja će biti sve više i više, i uz adekvatne karte ona bi trebalo da budu normalna stvar u velikom gradu.

I da ne trazim ja kao nekad sve Beovozove na relaciji N. Pazova - Vojlovica, nego barem jedna dnevno...kao sada i to ne od Pazove, nego od Zemuna, mislim stvarno!!! :rolleyes:
 
Ne padaju lako jer vozovi kasne, a da ne kasne niko i ne treba da ih pita, u velikom sistemu ne može svako do centra.

Ne znam kako nisi svestan da bi 4 polaska do Nove Pazove zamenila 10ak polazaka sa Mosta. Zašto bi bilo ko želeo da ima 4 umesto 10 samo da ne bi presedao. I da postoji i jedan kao što ti želišš, kome bi to odgovaralo osim onome kome baš tada odgovara ili ko ide na buvljak pa mu je svejedno
 
Vrh