Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

BG:voz je dušu doa za duple.. Zašo klasične? Ko ide u Batajnicu, Atinu, Zemun polje, penje se gore i zauzima mesto. Ko ide kraće odstoji ako nema mesta da se sedi dole. Slično kao sa autobusima za prigrađe.

Inače, mislim da bi zbog gužvi bilo bolje da se sedišta rasporede u jednom redu, okrenuta ka unutrašnjosti. Time se dobija mnogo više prostora za prolaz i stajanje. Baš nije lako provllačiti se u gužvi.
 
Матеја Бељан":1g2zm3jd je napisao(la):
BG:voz je dušu doa za duple.. Zašo klasične? Ko ide u Batajnicu, Atinu, Zemun polje, penje se gore i zauzima mesto. Ko ide kraće odstoji ako nema mesta da se sedi dole. Slično kao sa autobusima za prigrađe.

Inače, mislim da bi zbog gužvi bilo bolje da se sedišta rasporede u jednom redu, okrenuta ka unutrašnjosti. Time se dobija mnogo više prostora za prolaz i stajanje. Baš nije lako provllačiti se u gužvi.

Ide za Atinu? :lol: A jel preko Soluna ili? :p
-----------------------------------------------------------------------
Danas je beovoz za Panchevo Voljovicu iz Zemuna u 10:52 kasnio vishe od pola sata!! GRRR..opet su ushli u fazu kasnjenja i mrcvarenja na relaciji Panchevac - Vojlovica, odnosno do Panchevo glavne...poshto se na tom delu vuku ko' mrcine.. :mad:
 
2012":ptr1j5qz je napisao(la):
Duplex garniture bi odgovarale za deonicu BG-NS , a za BGVoz klasične :rolleyes:
заправо су дуплекс добре и за БГ-НС и за БГВ, с тим да би распоред седишта био другачији, у БГВ-у буду као у метро возовима тј. по дужини, а за БГ-НС класична 2+2 седишта
 
БГвоз треба да има распоред 2+2 као и сада, не знам чему поређење са метроом који иде кроз тунел и много су чешће измене путника :kafa:
 
Ove duplex vozove rade i za TGV-e.

A RER A je "victime de son succès" kako kaze Mongin (predsjednik RATP-a i filijala :D )
 
Zidar Vozio sam se na probi dvospratnog vagona u beogradu visoki peroni da ali ne i previsoki kao u rakovici posto je prozor na donjem nivou gledao u zid perona pa smo produzili jos jednu stanicu gdje je peron 600 ako se nevaram .Inace to je bila prezentacija rumunskog grampeta .Mislim da prilikom narucivanja garnitura grad bi terebao uzeti u obzir dvospratne garniture :)
 
borris_":3m8bowfi je napisao(la):
Ove duplex vozove rade i za TGV-e.

A RER A je "victime de son succès" kako kaze Mongin (predsjednik RATP-a i filijala :D )

Na TGV liniji Pariz-Lyon-Marseille kao i na RER A jedini nacin da se poveca kapacitet (a potrebe samo rastu) je bio uvodjenje dvospratnih garnitura i to uparenih.

kato10916.jpg

3-tgv-duplex.jpg


direktor":3m8bowfi je napisao(la):
Mislim da prilikom narucivanja garnitura grad bi terebao uzeti u obzir dvospratne garniture :)

Trebalo bi obavezno, bg:voz radi tek godinu dana i vec ke dupke pun, i kada se pojaca takt vozovi ce biti puni a dok sredimo prugu da vozovi mogu da se slede svaka 2 min procice vekovi. Vagoni na sprat su najlaksi nacin da se poveca kapacitet.
Jednospratni ce onda preci na slabije linije ili Beovoz.
 
Какво је стање са БГ-возом сада, после пуштања газеле, колико је попуњен? Ја знам бар 10 људи који су престали да га користе, брже стижу бусевима.

Имам утисак да се од БГ воза очекује превише овде. Пише се о двоспратним гарнитурама, о чешћим интервалима, али колико ја видим, неће уопште бити потребе за тим, чак и кад би постојале линије за раковицу и панчево. Једноставно, БГ-воз није метро и ни трасом ни положајем станица не може да служи у те сврхе. Може ономе што и данас ради, да довезе људе са периферије у центар. Уз повезивање са метро станицама, тим људима би се омогућила даља преседања, али и даље не видим да би број путника могао драстично да скочи.
 
Jedino gde ima zasigurno manje putnika, ali već mesecima, je Novi Beograd. Na to najviše i utiče Gazela, dok je taj uticaj za ostale stanice minimalan. Kada bi se 73 skratila do Zemuna, mnogo više ljudi bi koristilo stanicu NBG za Batajnicu.

Biće otvorene još dve stanice, Beovozovi se skraćuju do Prokopa, a kada se završi Most preko Ade stanica NBG će ponovo biti opterećenija, ako u njenoj zoni bude prolazio 88.

U planu je i okretnica za potez 100 u Krnjači. Tako da daleko od toga se sistem precenjuje. Problem sa gradskim vožnjama nastaje van špiceva, ali dobro, tada nije problem ići ni autobusom
 
Mateja, ne precenjuje se značaj za Batajnicu i potez 100, ali za centralne delove grada priča je bitno drugačija.

BG voz ozbiljno smanjuje gužve na mostovima, i to je neosporno za Novi Beograd, a nadam se da će biti i za Pančevački most kad se završi.

Ali njegov značaj za ljude koji su već u gradu i nije Bog zna kakav.

U situaciji kad nema Gazele, druga priča, ali kad autobusi i automobili lagano prolaze most, prednost voza je daleko manja, a za mnoge relacije unutar grada je i nema.
 
Матеја Бељан":295rzsik je napisao(la):
BG-voz je mala bebica za ovo!

BG:Voz jeste bebica sada ali mali raste kao lud! Tako da treba razmisljati o povecavanju njegovog kapaciteta na vreme.
 
Михаило":2hi0zkuu je napisao(la):
Какво је стање са БГ-возом сада, после пуштања газеле, колико је попуњен? Ја знам бар 10 људи који су престали да га користе, брже стижу бусевима.

Имам утисак да се од БГ воза очекује превише овде. Пише се о двоспратним гарнитурама, о чешћим интервалима, али колико ја видим, неће уопште бити потребе за тим, чак и кад би постојале линије за раковицу и панчево. Једноставно, БГ-воз није метро и ни трасом ни положајем станица не може да служи у те сврхе. Може ономе што и данас ради, да довезе људе са периферије у центар. Уз повезивање са метро станицама, тим људима би се омогућила даља преседања, али и даље не видим да би број путника могао драстично да скочи.

Ne mislim da se od BG voza previse ocekuje. I pored pustanja Gazele vozovi su i dalje puni u spicevima i broj putnika se ne smanjuje. Vec je normalna pojava da stajaliste Tosin bunar bude krcato putnicima u jutarnjim polascima i da moramo da cekamo i po par minuta da svi udju da bi mogli da zatvorimo vrata. BG Voz i nije zamisljen da menja metro vec je njegova prvobitna namena bila da rastereti Gazelu.A li on je to vec uveliko prevazisao i mislim da stanovnici Batajnice i okolnih naselja na tom potezu i ne razmisljaju da se vrate autobusima za putovanje prema gradu!
 
@ Mateja

A shta ti mislish poshto vidim da pominjesh, jel ce biti popunjen Beovoz sada kad krene od prokopa prema ML i VA, kao shto je dosad bio narochito ovaj polazak za VA?
I shto si to rekao, jer zato shto mislish da nece smetati BG vozu ili?
 
Biće popunjen jer ti ljudi nemaju neku alternativu. Ko ide vozom u VA i ML ide jer mora, a ne jer mu je lepše nego autobus. Prokop će biti mesto presedanja na BG-voz, kao i P.most, tako da će to dodatno povećati broj putnika za 5 - 7 % Toliko je možda izgubljeno otvaranjem Gazele
 
Матеја Бељан wrote:
,,. . . . Biće otvorene još dve stanice. . . ,,

Jel može malo bolje da se pojasni napisano ? :)
Dve stanice na zajedničkoj trasi BG i BEO voza ili samo na delu trase BEO voza
a najbolje bi bilo pojasniti konkretno, koje dve nove stanice ? :rolleyes:
 
Матеја Бељан":3r40yzd0 je napisao(la):
Biće popunjen jer ti ljudi nemaju neku alternativu. Ko ide vozom u VA i ML ide jer mora, a ne jer mu je lepše nego autobus. Prokop će biti mesto presedanja na BG-voz, kao i P.most, tako da će to dodatno povećati broj putnika za 5 - 7 % Toliko je možda izgubljeno otvaranjem Gazele

Hvala!

Nije samo shto moraju, ja znam neke studente iz Valjeva koji idu Beovozom jer je jeftinije!!

Nije uopshte toliko losh Beovoz za VA i ML.. ja ga na primer volim vishe od busa..samo kad bi chistili ona plishana sedishta..to bi bilo divno.. jer prashnjavo je.. :)
 
@ Mateja

E da izvini molim te...josh ovo da te pitam:
A kako ce ti ljudi kad treba da presednu za karte..to ce im biti dodatan troshak, karta za Beovoz do Prokopa i onda ce morati da uzmu kartu za GSP jer koji dolaze Beovozom nemaju markicu GSP da bi je koristiliu u BG vozu..ipak ce to biti malo problem..a? :(
 
@Матеја Бељан
hvala na odgovoru :)
što znači nije više samo priča nego je odluka :)
 
Otvaranjem gazele i mosta preko Ade bg voz postaje ono za sta je i planiran a to je S-Bahn,to jest regionalna zeleznica.

Polako postaje jasno da nam fali nesto za prevoz u centru grada a to mu dodje U-Bahn to jest metro.
 
Очекујем да ће се отварањен станице на Алтини осетно повећати број путника, чини ми се да сам негде прочитао да тамо има преко 25 000 становника, а треба имати у виду да има и много фирми у којима ради велики број радника. Такође тамо има и доста стамбеног простора који је потенцијално погодан за издавање и вероватно ће се уз БГвоз многи одлучити да станују тамо.
 
Nije samo Altina u pitanju, tu se nalazi i naselje Plavi horuzont. Ali ja pun pogodak očekujem izgradnjom stajališta Kamendin. U okolnostima koje sada imamo tamo, BG:VOZ koriste uglavnom ljudi koji žive blizu železničke stanice u Z Polju, zato što je ona udaljena od naselja oko 1,5 km. Novo stajalište biće udaljeno od centra naselja svega par stotina metara tako da će gradska železnica biti prihvatljiva za sve žitelje ovog naselja.
 
Станице у Алтини и Камендину ће убрзати попуњавање празног простора у тим насељима, кога има га доста, а Плави Хоритонт може несметано да се шири према западу.
 
Vrh