Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

zidar":3cq3c9op je napisao(la):
Regionalni vozovi imaju svetlu buducnost jer su daleko komforniji od autobusa a bice sve brzi.
Uz to ne boje se saobracajne guzve u Beogradu i na prilazima :D

Ovaj deo je višestruko diskutabilan.

Prvo, na mnogim linijama po trenutnom stanju voz nije konkurentan autobusu, uključujući svu moguću gužvu. A kako vreme prolazi, infrastruktura propada, a slabo ima novih ulaganja.

Dalje, recimo da se sredi železnički koridor 10. To bi koštalo đavo ipo. Nema šanse da se preko toga mnogo ulaže. Recimo da bi to prebacilo dosta putnika iz Srbije s autoputa na prugu. Ok, i onda je bus na nesređenim linijama tipa Požarevac još konkurentniji, jer je gužva manja.

U praksi je čak pruga ka Baru najbitnija, jer tamo nema autoputa, a i neće skoro, pa se i ovakav voz na ovakvoj pruzi takmiči s busevima.

Da me ne shvatiš pogrešno, super ti zvuči priča (osim što bih pre forsirao voz ka Zrenjaninu nego ka Vršcu, i Zrenjanin je veći i naselja uz prugu su veća), ali mnogo para treba da bi sve to postalo funkcionalno.

Što ne znači da ne treba ići ka tome.
 
Yaaaay novu kompoziciju su stavili na liniju Panchevac - Vojlovica! :kk:
Mada vidim da su plave klisko plastikanere (shto Mateja kaze) tapacirali plishom neshto razlichitog dizajna od BG voza.. :lol:

Joooj ne mogu da dochekam novi red voznje da vidim kad ce i koliko polazaka biti od Prokopa, ovo novo shto uvode da ML i VA idu od Prokopa!
 
Ma trenutno za godinu-dve na L1vozovi su prihvatljivi za L2 treba naručiti nove već,nama su trenutno veći problem stanice i visina platformi..koje, da su ujednačene i visine kao one na stanici P.Most bilo bi sve ok ..ovako... :kafa:
 
Pitanje za upućene..

Pošto već ne možemo da izvedemo bitno jači takt od postojećeg, da li je moguće u saobraćaj ubaciti duže garniture od RVR-ova? Naravno, kad bi ih imali? :)

Pretpostavljam da stanice pravljene za međugradski saobraćaj mogu da prihvate i nešto duže vozove od ovih koje imamo..
 
По ГЕ дужина платформи на Тошином бунару су само 110 м, што је таман довољно за РВР. Станица би морала да се продужи дуж надвожњака до друге стране улице. Не знам колико су дуге платформе на Карађорђевом парку.
 
Zna li neko zasto je deo karadjordjevog parka uzi ka Vukovom spomeniku,da li je to zbog temelja Veterniarskog Fakulteta?

A toj klaustrofobiji doprinosi sto se uvek RVR parkira tako da zadnji deo stane gde je taj uzak deo koji najvise ima metar i po sirine na stajalistu.
 
Nema veze ako ne može na jednoj stabnici da stane celom dužinom, to se naglasi i ta vrata se ne otvaraju
 
Arnorian":k3d8cjao je napisao(la):
По ГЕ дужина платформи на Тошином бунару су само 110 м, што је таман довољно за РВР. Станица би морала да се продужи дуж надвожњака до друге стране улице. Не знам колико су дуге платформе на Карађорђевом парку.

Ja mislim da je bash kod Karadjordjevog parka knap, a chak i premalo...tu bi nekako trebalo popraviti situaciju shto se toga tiche.. video sam proshli put kada sam sedeo na samom kraju voza..
 
Матеја Бељан":25yn0yo7 je napisao(la):
Nema veze ako ne može na jednoj stabnici da stane celom dužinom, to se naglasi i ta vrata se ne otvaraju

Koliko ja znam, to ne postoji nigde. Mora cela kompozicija da udje u stanicu, takodje mislim da masinovodja ne moze da otvara pojedinacno svaka vrata, te bi uvek postojala opasnost da neki klinci otvaraju ta vrata koja ne daju na stanicu i naprave opasnu situaciju. (STU, CSP inside)
 
Матеја Бељан":cw8p3fw4 je napisao(la):
Ima u londondkom metrou. Ne mogu sami da otvore vrata ako je sistem bezbedan

Ne znam gde si to video u Londonu, ja sam se u Londonu na 10 od 11 linija vozio ili 9 ne secam se tachno ali na tako neshto ne naidjoh.. mozda i ima..
 
Ima u Londonu, baš u najavi u vozu kažu ne možete izadji u zadnjem vagonu, recimo, predjite u prednje vagone... al to je nešto tipa 1-2 stanice.
 
Karađorđev park se, verujem, može produžiti bez većih problema, kao i Tošin bunar i Pančevački most.

Novi Beograd, Zemun, Prokop i Rakovica sigurno nemaju taj problem.

Batajnica i ako ima, može se lako rešiti.

Jedino ne znam za Vukov Spomenik, nisam skoro bio, ali čini mi se da je peron desetak metara duži od RVR-a.
 
Ako vec budemo nabavljali nove garniture mogu da se kupe vozovi sa dva nivoa koji imaju 50% veci kapacitet a istu duzinu

mi09-web.jpg


nove garniture MI09 Alstom/Bombardier za Parisku RER liniju A (jedna od najopterecenijih na svetu, 1,2 miliona putnika dnevno, vozovi na svaka 2min u spicu, na rubu kolapsa), 2600 putnika, 948 sedecih mesta.
Parizani formiraju kompozicije od dve uparene garniture u spicu.
 
A može i tako. Vozio se jednom sličnom, al mi još uvek nekako nadrealno da to vidim kod nas :)
 
није иста висина. овај је виши, али се добро углави јер је пантограф нижи
 
vucko":58h5a42l je napisao(la):
Kako uglave 2 nivoa na istu visinu vozila?

vozilo je malo vise, a donji sprat je ispod nivoa perona, tik uz sine

podest/platforma ispred vrata je u ravni sa peronom a odatle stepenicama ides gore ili dole. Zato je povecanje kapaciteta 50 % a ne 100%, ne dobiju se dva kompletna sprata.
 
Kaда сам се први пут возио оваквим возом пре пар година, као да сам ушао у спејс шатл. :)
 
Super je fazon, samo je na gornjem nivou malo nezgodno kad se ide brzo. Ljulja ko triesedmica, samo što nije takva gužva.
 
Bili su dvospratni vagoni na probi u bg prije neku godinu ali bi moralo mnogo da se ulaze jer naravno svi proni moraju biti niski
 
^^^^ kao sto rekoh ulaz u ove dvospratne garniture je u ravni sa standardnim to jest visokim peronom.

Rame-RER-E-station-Magenta.jpg


Lakse je povisiti peron nego spustiti ga :rolleyes:

uglavnom sasvim moguce resenje za buduce prevazilazenje ogranicenja kapaciteta cvora
 
Duplex garniture bi odgovarale za deonicu BG-NS , a za BGVoz klasične :rolleyes:
 
Vrh