Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

malopre sam se vozio u bg::vozu koji je prosao ciscenje od grafita. Sada je cist, medjutim primetio sam jedan malo problem, zastita od grafita se vec izlizala i sada je pocela da se skida i farba voza :(
 
zidar":25jw8tsy je napisao(la):
Mareeram":25jw8tsy je napisao(la):
Jel moze neko da mi kaze da li je ovo izvodljivo sa sadashnjim stanjem i brojem garnitura? Poshto se ja bash ne razumem najbolje, a interesuje me i nashao sam ovo...Hvala.

http://www.imamoplan.com/index.php?/resenja/beovoz-bgvoz-2012/
...
Svoje Elektro-Motorne Vozove salju na medjugradske linije (Sid, Subotica, Uzice) gde bi mogle da saobracaju i standardne garniture umesto da ih uposle na Beovozu (jedan od razloga je sto u Valjevu i cini mi se u Uzicu ili prijepolju postoje postrojenja i strucni kadar za odrzavanje i opsluzivanje EMV i kada te garniture tamo ne bi barem ponekad isle sve bi to moralo da se ugasi)
.
Ovo apsolutno nije tačno ! Prvo, jedino u Zemunu i nigde više, postoji stručni kadar kao i postrojenja za održavanje ovih garnitura. Drugo, garnitura serije 412 je daleko svsishodnija na bilo kojoj pruzi od lokomotive sa jednom ili dve klase. Upravo iz tih razloga garniture za daljinski putnički saobraćaj kao što su 103-104 ( Prijepolje ), 105-106 ( Novi Sad) i 095-101 ( Šid ) remontuju se namenski tako da dobiju sedišta sa uzglavljem. Ja se nadam da će uskoro prema Novom Sadu i Subotici krenuti dve garniture umesto dosadašnjih klasa a lokomotive od njih upotrebiti za vuču teretnih vozova od kojih može nešto i da se zaradi.
 
Rile":2vz0vvjc je napisao(la):
Ovo apsolutno nije tačno ! Prvo, jedino u Zemunu i nigde više, postoji stručni kadar kao i postrojenja za održavanje ovih garnitura.

Meni su tako rekli u zeleznici, to je kazu jedini razlog sto EMV ide za Uzice (ili Prijepolje ne secam se tacno).
Ako su lagali mene i ja lazem vas :)

Rile":2vz0vvjc je napisao(la):
Drugo, garnitura serije 412 je daleko svsishodnija na bilo kojoj pruzi od lokomotive sa jednom ili dve klase. Upravo iz tih razloga garniture za daljinski putnički saobraćaj kao što su 103-104 ( Prijepolje ), 105-106 ( Novi Sad) i 095-101 ( Šid ) remontuju se namenski tako da dobiju sedišta sa uzglavljem. Ja se nadam da će uskoro prema Novom Sadu i Subotici krenuti dve garniture umesto dosadašnjih klasa a lokomotive od njih upotrebiti za vuču teretnih vozova od kojih može nešto i da se zaradi.

Slazem se sa tobom.
Samo bih licno pre upotrebio EMV za Beovoz nego za daljinski saobracaj ako mora da se bira, to jest nema se dovoljno garnitura, jer na Beovozu tek nije prikladno koristiti klase.
Sad kada stizu novi DMV medjugradski saobracaj ce napokon dobiti odgovarajuce garniture i sto neko rece par stranica ranije buducnost zeleznickog putnickog saobracaja na teritoriji Srbije je u DMV/EMV.

Reci mi da li bi mogao da se uspostavi takt 1h na potezu Novi Sad-Novi Beograd sa 4 EMV ili DMV garniture sa sadasnjim stanjem infrastrukture?
 
zidar":3vju8dxe je napisao(la):
Rile":3vju8dxe je napisao(la):
Ovo apsolutno nije tačno ! Prvo, jedino u Zemunu i nigde više, postoji stručni kadar kao i postrojenja za održavanje ovih garnitura.

Meni su tako rekli u zeleznici, to je kazu jedini razlog sto EMV ide za Uzice (ili Prijepolje ne secam se tacno).
Ako su lagali mene i ja lazem vas :)
Veruj meni ! :)
zidar":3vju8dxe je napisao(la):
Reci mi da li bi mogao da se uspostavi takt 1h na potezu Novi Sad-Novi Beograd sa 4 EMV ili DMV garniture sa sadasnjim stanjem infrastrukture?
Po meni sjajna ideja je bila da se Beovoz na relaciji Batajnica - Inđija produži do Novog Sada i pokrije sa dve garniture čime bi se mogao ostvariti takt od 90 minuta ne računajuči putnički voz za Suboticu,ali remonti još nisu gotovi...
Što se tiče Novog Beograda mislim da bi sa 4 garniture mogao da se napravi takt od oko 60 minuta ali u tom slučaju ta stanica postaje usko grlo i te garniture ne bi smele da se zafržavaju tamo.
Da se ja pitam sa 4 garniture odradio bih liniju Novi Sad - Mali Požarevac ili Novi Sad - Mladenovac. Time bi zadržavanje vozova u čvoru bilo minimalno, samo za manipulaciju putnika i ne bi se stvarala uska grla. Pre dosta godina imali smo liniju Inđija - Valjevo koja se pokazala odličnom ali je ukinuta zbog nedostatka garnitura.
 
Pa to bi bilo fenomenalno Indjija - Valjevo i NS - Mladenovac! :kk:

A sa zidarom se slazem u ovome "Samo bih licno pre upotrebio EMV za Beovoz nego za daljinski saobracaj"

Ja bash volim plishana sedishta u Beovozu, kad vidim da dolazi sa plastichnim ja popizdim! :p LOL :D

Mada je topao svaki! :D
 
Rile":1vw40a5k je napisao(la):
zidar":1vw40a5k je napisao(la):
Rile":1vw40a5k je napisao(la):
Ovo apsolutno nije tačno ! Prvo, jedino u Zemunu i nigde više, postoji stručni kadar kao i postrojenja za održavanje ovih garnitura.

Meni su tako rekli u zeleznici, to je kazu jedini razlog sto EMV ide za Uzice (ili Prijepolje ne secam se tacno).
Ako su lagali mene i ja lazem vas :)
Veruj meni ! :)
zidar":1vw40a5k je napisao(la):
Reci mi da li bi mogao da se uspostavi takt 1h na potezu Novi Sad-Novi Beograd sa 4 EMV ili DMV garniture sa sadasnjim stanjem infrastrukture?
Po meni sjajna ideja je bila da se Beovoz na relaciji Batajnica - Inđija produži do Novog Sada i pokrije sa dve garniture čime bi se mogao ostvariti takt od 90 minuta ne računajuči putnički voz za Suboticu,ali remonti još nisu gotovi...
Što se tiče Novog Beograda mislim da bi sa 4 garniture mogao da se napravi takt od oko 60 minuta ali u tom slučaju ta stanica postaje usko grlo i te garniture ne bi smele da se zafržavaju tamo.
Da se ja pitam sa 4 garniture odradio bih liniju Novi Sad - Mali Požarevac ili Novi Sad - Mladenovac. Time bi zadržavanje vozova u čvoru bilo minimalno, samo za manipulaciju putnika i ne bi se stvarala uska grla. Pre dosta godina imali smo liniju Inđija - Valjevo koja se pokazala odličnom ali je ukinuta zbog nedostatka garnitura.

Mislim da bi u tom sluchaju za Panchevo ostalo malo garnitura...a potrebno je da ima koja ce saobracati na relaciji P.Most - Vojlovica ceo dan i jedna iz nekog udaljenijeg mesta (Ripanj/Valjevo/Mladenovac) do Vojlovice.. jel tako?
 
Матеја Бељан":2i9a8ok8 je napisao(la):
Ne može to biti 20 minuta zbog BG-voza, može 5....

Mislim da moze vishe, ali ok upravu si da nije samo BG voz u pitanju, npr most preko Tamisha pre Panchevo glavne stanice je u UZASNOM stanju, tu vozovi mile 2 km/h.. :lol: A ja se redovno pomolim pre no shto treba da predeje taj most! :laugh:
I Panchevac je ochajan, uvek zaostane za redom voznje na Panchevcu barem 5 min.. :/
 
Rile":2sem5sir je napisao(la):
Verujem :kk:
Rile":2sem5sir je napisao(la):
Po meni sjajna ideja je bila da se Beovoz na relaciji Batajnica - Inđija produži do Novog Sada i pokrije sa dve garniture čime bi se mogao ostvariti takt od 90 minuta ne računajuči putnički voz za Suboticu,ali remonti još nisu gotovi...
to bi moglo vec sutra, jedna garnitura vec saobraca na relaciji Indjija-Batajnica, fali jos jedna, trebalo bi zitelji Indjije/Pazova da lobiraju za to.
Ipak mislim da bi mnogo jaci efekat postigao takt 1h i to do BGD, simbolika je cudo.
Rile":2sem5sir je napisao(la):
Što se tiče Novog Beograda mislim da bi sa 4 garniture mogao da se napravi takt od oko 60 minuta ali u tom slučaju ta stanica postaje usko grlo i te garniture ne bi smele da se zafržavaju tamo.
Da se ja pitam sa 4 garniture odradio bih liniju Novi Sad - Mali Požarevac ili Novi Sad - Mladenovac. Time bi zadržavanje vozova u čvoru bilo minimalno, samo za manipulaciju putnika i ne bi se stvarala uska grla. Pre dosta godina imali smo liniju Inđija - Valjevo koja se pokazala odličnom ali je ukinuta zbog nedostatka garnitura.

Da, vec smo zakljucili da je okretanje na NBGD izvodljivo ali knap. @Medjutim je predlozio da se linija produzi do Rakovice, tamo bi bilo mesta za obrtanje a ostao bi takt 1h, jedino sto i dalje imamo uska grla na izlasku sa NBGD i ulasku u Rakovicu ali sa taktom 1h verovatno bi bilo izvodljivo.

Nesto nisam za spajanje linija kroz Beograd (NS-BGD-Mladenovac) sve dok infrastruktura nije pouzdana to jest dok havarija na jednom kraku moze da ugrozi pouzdanost na drugom. Bolje je da za pocetak ostane NS-BGD (NBGD ili Rakovica) sa pouzdanim taktom, ta linija postace osovina zeleznickog saobracaja u Srbiji a kada se dokaze njena korisnost i stignu novi DMV, sistem se moze prosiriti na tri prolazne taktne linije NS-Velika Plana, Sabac-Pozarevac i Vrsac-Valjevo. Time bi Beogradski region bio pokriven, zvalo se to Beovoz ili nekako drugacije.
 
E a koja garnitura saobraca sada na relaciji Batajnica - Indjija?

Sa kakvim sedishtima?

Nisam nikad bio tamo Beovozom, nisam video.
 
Bg voz dolazi na Karadjordjev park
http://youtu.be/zZ4RGCPzn_g?hd=1

Evo snimio sam i užasnu škripu
http://youtu.be/DMDN1ICNssI?hd=1&t=31s

A evo i glupe ograde koju niko ne može da preskoči
http://youtu.be/2KPTco0Mw6k?hd=1

i nama poznati STU :)
photo-19.jpg
 
Станица Тошин бунар ми је убедљиво најлепша у граду, изгледа ми некако "Европски" :laugh: :laugh:
 
Mareeram":1sfd1c99 je napisao(la):
E a koja garnitura saobraca sada na relaciji Batajnica - Indjija?

Sa kakvim sedishtima?

Nisam nikad bio tamo Beovozom, nisam video.

Plavi klisko plastikaneri. Ilitermosedišta, koja tako lepo provode toplotu da kad muškarac sedne na grejač može da se zapita hoće li imati potomstvo
 
bojan87":pquwddqd je napisao(la):
malopre sam se vozio u bg::vozu koji je prosao ciscenje od grafita. Sada je cist, medjutim primetio sam jedan malo problem, zastita od grafita se vec izlizala i sada je pocela da se skida i farba voza :(

Da li bi bio ljubazan, pa da pogledaš oznaku tog voza, ako si u moućnosti?
Hvala.
 
Матеја Бељан":1w4uq5xd je napisao(la):
Mareeram":1w4uq5xd je napisao(la):
E a koja garnitura saobraca sada na relaciji Batajnica - Indjija?

Sa kakvim sedishtima?

Nisam nikad bio tamo Beovozom, nisam video.

Plavi klisko plastikaneri. Ilitermosedišta, koja tako lepo provode toplotu da kad muškarac sedne na grejač može da se zapita hoće li imati potomstvo

Hvala na info! :D

A to su ona shto jedna kompozicija takva i na BG vozu ide, takvi saobracaju i na relaciji Panchevac - Vojlovica!

Ma najbolja su plshana velika sedishta, ono 4, 2 naspram 2! samo shto ne chiste pa budu prashnjava chesto!
 
zidar":zeage8aq je napisao(la):
Nesto nisam za spajanje linija kroz Beograd (NS-BGD-Mladenovac) sve dok infrastruktura nije pouzdana to jest dok havarija na jednom kraku moze da ugrozi pouzdanost na drugom. Bolje je da za pocetak ostane NS-BGD (NBGD ili Rakovica) sa pouzdanim taktom, ta linija postace osovina zeleznickog saobracaja u Srbiji a kada se dokaze njena korisnost i stignu novi DMV, sistem se moze prosiriti na tri prolazne taktne linije NS-Velika Plana, Sabac-Pozarevac i Vrsac-Valjevo. Time bi Beogradski region bio pokriven, zvalo se to Beovoz ili nekako drugacije.

Nisam siguran koliko bi linija Šabac - Požarevac u ovom trenutku bila iole konkurentna autobusima po pitanju vremena.

Po sadašnjem redu vožnje od Šapca do Rume stiže se za 35 minuta. Nakon toga bi bilo potrebno promeniti komande ili okrenuti voz, što je dodatnih bar 10 minuta. I posle toga od Rume do Novog Beograda još sat vremena. Ukupno sat i 45 minuta. Dok autobusi do glavne autobuske stižu za sat i 25 minuta.

Putnički voz od glavne do Požarevca ide 2 sata. Autobusu treba sat i 15 minuta do sat ipo.

Na stranu što bi dizelke išle kroz čvor, što bi bitno smanjivalo finansijsku konkurentnost u odnosu na električne vozove, pa i autobuse.

Logičnije mi deluje da takav voz u Sremu ide do Mitrovice ili Šida, a da drugi DMV ide od Rume do Šapca i da se vremenski uklapa s polascima Beovoza. A ako bude mogućnosti da ide i dalje od Šapca, što sad ne čini, još bolje, mada i tu opet postoji problem sa menjanjem pravca u Šapcu, i sa očajnom prugom ka Loznici.

S druge strane, imalo bi smisla imati voz do Male Krsne, gde bi čekalo presedanje za Smederevo i Požarevac. Pod uslovom da se pruga ozbiljnije sredi, jer je i 40 minuta na relaciji Požarevac - Smederevo poprilično dugo za relaciju od dvadesetak kilometara. Ili još bolje elektrifikovati parče pruge do Požarevca, to je svega desetak kilometara.
 
Još bolje, nisam znao, znam da sam viđao vozove za dalje po istočnoj Srbiji da iz Beograda kreću kao dizelke. Hvala :)
 
U Nedelju 20.11.2011 puštena je u saobraćaj novoremontovana garnitura Beovoza 005-032 na relaciji Pančevo - Panč Most. Juče je saobraćala ceo dan a zbog sitnijih opravki i štelovanja danas nije izašla u saobraćaj pa je umesto nje otišla rezerva. Evo kako izgleda
pustena-u-saobracaj-2011.jpg


20112011421.jpg


20112011422.jpg
 
Sto vise kilometara bez defekta i da ostane ovako cista i uredna .Ona ogradica na tosinom bunaru je pre :lool: prosto nemogu da vjerujem jeste da je krvina da bi visa vjerovatno smetala ali stvarno je :lool:
 
medjutim":3m6969tb je napisao(la):
Nisam siguran koliko bi linija Šabac - Požarevac u ovom trenutku bila iole konkurentna autobusima po pitanju vremena.

Po sadašnjem redu vožnje od Šapca do Rume stiže se za 35 minuta. Nakon toga bi bilo potrebno promeniti komande ili okrenuti voz, što je dodatnih bar 10 minuta.

Na stranu što bi dizelke išle kroz čvor, što bi bitno smanjivalo finansijsku konkurentnost u odnosu na električne vozove, pa i autobuse.

Zaboravih na okretanje u Rumi, linija bi naravno isla do Sremske Mitrovice.

Regionalni vozovi imaju svetlu buducnost jer su daleko komforniji od autobusa a bice sve brzi.
Uz to ne boje se saobracajne guzve u Beogradu i na prilazima :D
Poenta prolaznih linija je da se naprave veze izmedju gradova i naselja cele okoline Beograda, to jest da se lako i brzo prodje kroz sam grad.

Te vozove bih proterao kroz Topcider da ne smetaju BG:vozu tako da dizelke ne bi ulazile u tunele (osim naravno linije za Vrsac gde moze da ide EMV)

Sve je ovo na dugom stapu mada sa dovoljno garnitura bilo bi izvodljivo i sa postojecom infrastrukturom.

preko topcidera:
- Medjunarodni vozovi na osovinama Budimpesta-Sofija, Ljubljana-Skoplje (zvacemo ga Josip Broz Tito :) )
- Medjugradski vozovi na osovini Subotica-Nis sa polascima za Prijepolje i Kraljevo/Zvecan
- Regionalni vozovi Sremska Mitrovica-Pozarevac, Novi Sad-Velika Plana

Preko Prokopa i/ili tunela:
- BG:voz Batajnica-Krnjaca, Pancevo Vojlovica-Ripanj, Resnik-Zemun
- Medjunarodni Bar-Bukurest
- Regionalni Vrsac-Valjevo

Jos samo da se prosiri Z.St. NBGD...
 
Šta misliš, Rile, koliko još RVR-ovi mogu da izdrže? Jaq mislim da je velika prednost to što domaće firme mogu da urade kompletan remont i to što ljudi iz depoa u Zemunu poznaju te garniture do poslednjeg šrafa! Kupovina novih bila bi komplikacija kao sa tramvajem
 
Vrh