Ovo apsolutno nije tačno ! Prvo, jedino u Zemunu i nigde više, postoji stručni kadar kao i postrojenja za održavanje ovih garnitura. Drugo, garnitura serije 412 je daleko svsishodnija na bilo kojoj pruzi od lokomotive sa jednom ili dve klase. Upravo iz tih razloga garniture za daljinski putnički saobraćaj kao što su 103-104 ( Prijepolje ), 105-106 ( Novi Sad) i 095-101 ( Šid ) remontuju se namenski tako da dobiju sedišta sa uzglavljem. Ja se nadam da će uskoro prema Novom Sadu i Subotici krenuti dve garniture umesto dosadašnjih klasa a lokomotive od njih upotrebiti za vuču teretnih vozova od kojih može nešto i da se zaradi.zidar":25jw8tsy je napisao(la):...Mareeram":25jw8tsy je napisao(la):Jel moze neko da mi kaze da li je ovo izvodljivo sa sadashnjim stanjem i brojem garnitura? Poshto se ja bash ne razumem najbolje, a interesuje me i nashao sam ovo...Hvala.
http://www.imamoplan.com/index.php?/resenja/beovoz-bgvoz-2012/
Svoje Elektro-Motorne Vozove salju na medjugradske linije (Sid, Subotica, Uzice) gde bi mogle da saobracaju i standardne garniture umesto da ih uposle na Beovozu (jedan od razloga je sto u Valjevu i cini mi se u Uzicu ili prijepolju postoje postrojenja i strucni kadar za odrzavanje i opsluzivanje EMV i kada te garniture tamo ne bi barem ponekad isle sve bi to moralo da se ugasi)
.
Rile":2vz0vvjc je napisao(la):Ovo apsolutno nije tačno ! Prvo, jedino u Zemunu i nigde više, postoji stručni kadar kao i postrojenja za održavanje ovih garnitura.
Rile":2vz0vvjc je napisao(la):Drugo, garnitura serije 412 je daleko svsishodnija na bilo kojoj pruzi od lokomotive sa jednom ili dve klase. Upravo iz tih razloga garniture za daljinski putnički saobraćaj kao što su 103-104 ( Prijepolje ), 105-106 ( Novi Sad) i 095-101 ( Šid ) remontuju se namenski tako da dobiju sedišta sa uzglavljem. Ja se nadam da će uskoro prema Novom Sadu i Subotici krenuti dve garniture umesto dosadašnjih klasa a lokomotive od njih upotrebiti za vuču teretnih vozova od kojih može nešto i da se zaradi.
Veruj meni !zidar":3vju8dxe je napisao(la):Rile":3vju8dxe je napisao(la):Ovo apsolutno nije tačno ! Prvo, jedino u Zemunu i nigde više, postoji stručni kadar kao i postrojenja za održavanje ovih garnitura.
Meni su tako rekli u zeleznici, to je kazu jedini razlog sto EMV ide za Uzice (ili Prijepolje ne secam se tacno).
Ako su lagali mene i ja lazem vas
Po meni sjajna ideja je bila da se Beovoz na relaciji Batajnica - Inđija produži do Novog Sada i pokrije sa dve garniture čime bi se mogao ostvariti takt od 90 minuta ne računajuči putnički voz za Suboticu,ali remonti još nisu gotovi...zidar":3vju8dxe je napisao(la):Reci mi da li bi mogao da se uspostavi takt 1h na potezu Novi Sad-Novi Beograd sa 4 EMV ili DMV garniture sa sadasnjim stanjem infrastrukture?
Rile":1vw40a5k je napisao(la):Veruj meni !zidar":1vw40a5k je napisao(la):Rile":1vw40a5k je napisao(la):Ovo apsolutno nije tačno ! Prvo, jedino u Zemunu i nigde više, postoji stručni kadar kao i postrojenja za održavanje ovih garnitura.
Meni su tako rekli u zeleznici, to je kazu jedini razlog sto EMV ide za Uzice (ili Prijepolje ne secam se tacno).
Ako su lagali mene i ja lazem vas
Po meni sjajna ideja je bila da se Beovoz na relaciji Batajnica - Inđija produži do Novog Sada i pokrije sa dve garniture čime bi se mogao ostvariti takt od 90 minuta ne računajuči putnički voz za Suboticu,ali remonti još nisu gotovi...zidar":1vw40a5k je napisao(la):Reci mi da li bi mogao da se uspostavi takt 1h na potezu Novi Sad-Novi Beograd sa 4 EMV ili DMV garniture sa sadasnjim stanjem infrastrukture?
Što se tiče Novog Beograda mislim da bi sa 4 garniture mogao da se napravi takt od oko 60 minuta ali u tom slučaju ta stanica postaje usko grlo i te garniture ne bi smele da se zafržavaju tamo.
Da se ja pitam sa 4 garniture odradio bih liniju Novi Sad - Mali Požarevac ili Novi Sad - Mladenovac. Time bi zadržavanje vozova u čvoru bilo minimalno, samo za manipulaciju putnika i ne bi se stvarala uska grla. Pre dosta godina imali smo liniju Inđija - Valjevo koja se pokazala odličnom ali je ukinuta zbog nedostatka garnitura.
Матеја Бељан":2i9a8ok8 je napisao(la):Ne može to biti 20 minuta zbog BG-voza, može 5....
Verujem :kk:Rile":2sem5sir je napisao(la):Veruj meni !
to bi moglo vec sutra, jedna garnitura vec saobraca na relaciji Indjija-Batajnica, fali jos jedna, trebalo bi zitelji Indjije/Pazova da lobiraju za to.Rile":2sem5sir je napisao(la):Po meni sjajna ideja je bila da se Beovoz na relaciji Batajnica - Inđija produži do Novog Sada i pokrije sa dve garniture čime bi se mogao ostvariti takt od 90 minuta ne računajuči putnički voz za Suboticu,ali remonti još nisu gotovi...
Rile":2sem5sir je napisao(la):Što se tiče Novog Beograda mislim da bi sa 4 garniture mogao da se napravi takt od oko 60 minuta ali u tom slučaju ta stanica postaje usko grlo i te garniture ne bi smele da se zafržavaju tamo.
Da se ja pitam sa 4 garniture odradio bih liniju Novi Sad - Mali Požarevac ili Novi Sad - Mladenovac. Time bi zadržavanje vozova u čvoru bilo minimalno, samo za manipulaciju putnika i ne bi se stvarala uska grla. Pre dosta godina imali smo liniju Inđija - Valjevo koja se pokazala odličnom ali je ukinuta zbog nedostatka garnitura.
Mareeram":1sfd1c99 je napisao(la):E a koja garnitura saobraca sada na relaciji Batajnica - Indjija?
Sa kakvim sedishtima?
Nisam nikad bio tamo Beovozom, nisam video.
bojan87":pquwddqd je napisao(la):malopre sam se vozio u bg::vozu koji je prosao ciscenje od grafita. Sada je cist, medjutim primetio sam jedan malo problem, zastita od grafita se vec izlizala i sada je pocela da se skida i farba voza
STU napredovao,ajd' ga molim samo da ne šaraju po staklima BGVoza glupo je da se nevide ostala njihova remek dela iz voza..,kopmania":18dc04sa je napisao(la):Bg voz dolazi na Karadjordjev park
http://youtu.be/zZ4RGCPzn_g?hd=1
Evo snimio sam i užasnu škripu
http://youtu.be/DMDN1ICNssI?hd=1&t=31s
A evo i glupe ograde koju niko ne može da preskoči
http://youtu.be/2KPTco0Mw6k?hd=1
i nama poznati STU
Матеја Бељан":1w4uq5xd je napisao(la):Mareeram":1w4uq5xd je napisao(la):E a koja garnitura saobraca sada na relaciji Batajnica - Indjija?
Sa kakvim sedishtima?
Nisam nikad bio tamo Beovozom, nisam video.
Plavi klisko plastikaneri. Ilitermosedišta, koja tako lepo provode toplotu da kad muškarac sedne na grejač može da se zapita hoće li imati potomstvo
zidar":zeage8aq je napisao(la):Nesto nisam za spajanje linija kroz Beograd (NS-BGD-Mladenovac) sve dok infrastruktura nije pouzdana to jest dok havarija na jednom kraku moze da ugrozi pouzdanost na drugom. Bolje je da za pocetak ostane NS-BGD (NBGD ili Rakovica) sa pouzdanim taktom, ta linija postace osovina zeleznickog saobracaja u Srbiji a kada se dokaze njena korisnost i stignu novi DMV, sistem se moze prosiriti na tri prolazne taktne linije NS-Velika Plana, Sabac-Pozarevac i Vrsac-Valjevo. Time bi Beogradski region bio pokriven, zvalo se to Beovoz ili nekako drugacije.
Већ јесте.medjutim":g74fvkaj je napisao(la):Ili još bolje elektrifikovati parče pruge do Požarevca, to je svega desetak kilometara.
medjutim":3m6969tb je napisao(la):Nisam siguran koliko bi linija Šabac - Požarevac u ovom trenutku bila iole konkurentna autobusima po pitanju vremena.
Po sadašnjem redu vožnje od Šapca do Rume stiže se za 35 minuta. Nakon toga bi bilo potrebno promeniti komande ili okrenuti voz, što je dodatnih bar 10 minuta.
Na stranu što bi dizelke išle kroz čvor, što bi bitno smanjivalo finansijsku konkurentnost u odnosu na električne vozove, pa i autobuse.