Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

boca-ica":n40b75iv je napisao(la):
meni je i ovo što je osposobljeno više nego dovoljno za BGvoz. . . .

da ali nije dovoljno velikoj većini Beograđana koji žive s prave strane Save :p

boca-ica":n40b75iv je napisao(la):
a međunarodna žel. stajališta na NBgd. . . što bliže aerodromu zbog potrebe tranzitnih putnika

ko im brani da siđu na NBG-u? :rolleyes:
 
spatiotecte":24ar1nrm je napisao(la):
Uostalom, clan Rile je matematicki objasnio da dvokolosecna pruga u rezimu signalizacije APB Zemun Novi BG moze da primi 210 vozova dnevno a da ih danas ima 206, sto znaci da smo dostigli pun kapacitet te pruge. Tako da to sto prica Zidar itekako ima smisla da je problem ta dvokolosecna pruga.
Evo da budemo potpuno precizni, napisao sam ovo za vozove između Zemuna i Novog Bgd:
Rile wrote:
...Matematički to bi izgledalo ovako:
N=24h/T = 1440min/tz+tv = 1440min/1min+9min = 144 gde je
tz - najduže vreme bavljenja voza u stanici ( u svakoj je bavljenje 1 min )
tv - najduže vozno vreme između dveju stanica ( u našem slučaju Zemun - Novi Beograd )
Dakle u idealnim uslovima, teoretski, između Zemuna i Novog Beograda mogli bismo da imamo 288 vozova po oba koloseka. Sada ih imamo između 200 i 210 što znači da bi tu teoretski moglo da se ubaci još oko 70 vozova.
...
Ako bi se vreme vožnje između Zemuna i Novog Beograda smanjilo na 7 minuta, što je realno moguće jer nam brzine sada to omogućavaju, dobili bismo oko 360 vozova po oba koloseka. To bi nam omogućilo da se špicevi produže da saobraćaju u toku dana ali nikako da se smanjuje takt od 15 minuta jer to ne bi mogla da proguta Batajnica.
Na Tošinom bunaru ugrađuje se zaštitna ograda između koloseka i još nešto, ne znam šta, pa će u narednih 5 dana biti zatvaran jedan kolosek i to preko dana od od 10:30 do 12:30 i noću od 22:30 do 03:30. Ovi dnevni periodi jednokolosečnog saobraćaja, i pored obostrane signalizacije, dovode do haosa na pruzi i kašnjenja vozova.
 
orion":2gthslnu je napisao(la):
Имајући у виду да постоје интервали када је такт БГвоза већи од 15 мин, да се добар део саобраћаја са севера заврши у Батајници па још кад се томе дода интервал кад БГвоз не саобраћаа а то је цела ноћ остаје и више него довољно простора за међународне и међуградске возове да саобраћају до Прокопа.
Скраћивање до Батајнице саобраћаја из правца Инђије, да би де ослободио простор за БгВоз је пресипање из шупљег у празно и добар начин да се путнички железнички саобраћај према Београду докрајчи. Нигде на свету не постоји велики град коме возови прилазе до спољне ивице, па се преседа на други воз до центра. А о твојој идеји да се ноћ користи за међуградске и међународне возове нећу ни да почињем - имам осећај да нас тролујеш.
 
Нисам споменуо да се Беовоз скраћује до Батајнице (он сада вози до Батајнице) већ да се продужи до Новог Сада уместо до Инђије а то није мој предлог већ сам само поновио да такав план са тактом од 90 мин постоји у железници али је вероватно тај Рилетов пост http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic.php?pid=150410#p150410 промакао јер је сваки други пост позив на рушење Прокопа.
БГвоз релативно касно креће са поласцима а релативни рано завршава и скроз ми је реално да нпр. брзи воз из Суботице стигне у БГ у поноћ. Неки међународни воз који је у транзиту би могао проћи кроз БГ било кад. Када постоје спаваћа кола мени је идеално да се путује ноћу а ујутру стигне на жељену дестинацију а тада да се путује из нпр Истамбула у Будимпешту кроз БГ би се прошло после поноћи. Наравно нисам ја рекао да међународни возови искључиво пролазе после поноћи већ само да тада не би било гужве.
 
Ne znam baš za prolazak posle ponoći, ali otkad pamtim, dobar deo međunarodnih vozova kreće posle 9 uveče. Trenutno ih ima 5 (mada se dva ka Sofiji i Skopju spajaju u jedan). U to vreme gužva je svakako manja, i može se rešiti i smanjivanjem takta gradske železnice. Isto važi i za jedan jutarnji voz.

No i pored toga ostaje dosta vozova u špicu i po sadašnjem redu vožnje, a ako železnički saobraćaj bilo kako krene da napreduje, biće samo više vozova, i nema šanse da se svi spakuju kad nije gužva.

S druge strane, ako stara stanica nastavlja da radi, kao što će da nastavi, neće svi vozovi ni da se prebace na Prokop i novi most, te tu može da leži deo odgovora..
 
Ljudi neki urbanista je odvalio na B92 da BG i NS treba da se povezu gradskim prevozom Inace jeste li znali da iz novog sada ide gradski bus do aerodroma karta je 700 din
 
medjutim":3ll7bomm je napisao(la):
Ne znam baš za prolazak posle ponoći, ali otkad pamtim, dobar deo međunarodnih vozova kreće posle 9 uveče. Trenutno ih ima 5 (mada se dva ka Sofiji i Skopju spajaju u jedan). U to vreme gužva je svakako manja, i može se rešiti i smanjivanjem takta gradske železnice. Isto važi i za jedan jutarnji voz.

No i pored toga ostaje dosta vozova u špicu i po sadašnjem redu vožnje, a ako železnički saobraćaj bilo kako krene da napreduje, biće samo više vozova, i nema šanse da se svi spakuju kad nije gužva.

S druge strane, ako stara stanica nastavlja da radi, kao što će da nastavi, neće svi vozovi ni da se prebace na Prokop i novi most, te tu može da leži deo odgovora..

Бацих поглед на ред вожње и по њему полазак за Шид је у 2 и 50, после иде за НС у 3 и 10, овај из Софије стиже у Београд у 3 и 53 и тако даље. Ово чисто информативно и не мења чињеницу да је и даље густо када је БГвоз у шпицу. Иначе ми дискутујемо корак унапред, тренутно је ургентан проблем недостатак вагона. Нпр. воз до Суботице је око 500 дин а аутобус је 1000 дин и знам неке који су спремни да своје путовање прилагоде реду вожње али не путују због гужви које се стварају јер је мало вагона.
Уско грло је и пружни прелаз у Батајници и ту нема шансе да се постигне такт мањи од 10 мин а да не буде колапс који би захватио и стари новосадски пут. Замислите гужву на рампи и онда неки мангуп крене да је прелази проценивши да је теретни воз далеко, потом машиновођа непосредно пре прелаза заустави воз, док се хиљаде тона поново покрену хаос је и на прузи и на путевима.
Искрено једва чекам да се заврши Прокоп и да почне да прима путничке возове, да се реши проблем са рампама и композицијама па да ми лепо дискутујемо о томе како бисмо распоредили саобраћај између прокопа и старе ж. станице. У то име :vops:
 
direktor":34cgnq87 je napisao(la):
Ljudi neki urbanista je odvalio na B92 da BG i NS treba da se povezu gradskim prevozom Inace jeste li znali da iz novog sada ide gradski bus do aerodroma karta je 700 din

Ma imbecili,gradovi su samo 60km daleko pa tako su i Bec i Bratislava,imaju jake zeleznicke veze i gotovo kakvi bre crni bus do NS-a.I to da bude neki ultra da moras da kucas 4 karte kada se vozis istim i slicno :laugh: I obavezno da bude cetvorocifreni broj,recimo 6665.

Ontopic,u najnovijoj pruzi potvrdise skracivanje beovozova do prokopa i da ce vozovi za bar i bese za italiju i madjarsku kretati sat dva kasnije nego inace,verovatno zbog konflikta sa bg vozom u proslom periodu.
 
jlaki":3azxl7pl je napisao(la):
Pa da si se još malo prošetao sajtom, video bi ovo: http://www.imamoplan.com/index.php?/projekti/apel-ab-cdfg/
Što su dva plana koji uključuju korišćenje isključivo postojeće infrastrukture i garnitura.

E ali ti nisi dobro video godinu, to je radjeno 2010 za ovu godinu! A ovo drugo je radjeno Novembra 2011, znachi sada za narednu godinu..zato pitam jel to izvodljivo? Meni deluje odlichno! Ceshci polasci Beovoza (ne BG voza), to mi odgovara! :)
 
vucko":2ozhxiwm je napisao(la):
direktor":2ozhxiwm je napisao(la):
Ljudi neki urbanista je odvalio na B92 da BG i NS treba da se povezu gradskim prevozom Inace jeste li znali da iz novog sada ide gradski bus do aerodroma karta je 700 din

Ma imbecili,gradovi su samo 60km daleko pa tako su i Bec i Bratislava,imaju jake zeleznicke veze i gotovo kakvi bre crni bus do NS-a.I to da bude neki ultra da moras da kucas 4 karte kada se vozis istim i slicno :laugh: I obavezno da bude cetvorocifreni broj,recimo 6665.

Ontopic,u najnovijoj pruzi potvrdise skracivanje beovozova do prokopa i da ce vozovi za bar i bese za italiju i madjarsku kretati sat dva kasnije nego inace,verovatno zbog konflikta sa bg vozom u proslom periodu.

:o :o :o Molim te mi pokazi to gde da prochitam, za skracivanje Beovoza? Joj kad bi barem bilo dovoljno puta na dan! Nadam se... :(
 
Jel vam izgleda poznato?

e386fcc387741e627024d22cbfeed02c.jpg
 
Skoplje.Vidi se da su nasi gradili.Mislim da je isto stara 30tak godina,sledece godine je pokrivaju i grade neka cuda,nisam najbolje shvatio.Enivej ovako moze da ispadne stanica nbg sto se tice koloseka samo bez ovih cudnih stubova.
 
Jel ovo neka velika pošta u sklopu stanice?

Treba li tako nešto i na Prokopu da se pojavi?
 
vucko":180dtfhs je napisao(la):
Skoplje.Vidi se da su nasi gradili.Mislim da je isto stara 30tak godina



U pravu si, ta stanica je građena jer je stara uništena tokom zemljotrea 1963.
Zgrada njihove stare stanice je izgledala ovako



Zeleznicka_Sk_2_180px.jpg



U desnom uglu gornje fotke, se vidi sat koji je simbolično ostavljen zaustavljen, sa srušenim delom zgrade,
kao podsetnik na dan kad je poginulo preko 1.000 ljudi.


Stara_zeleznicka_2010.JPG
 
JohnnyLee":ezt59tkg je napisao(la):
10 колосека, таман тако и треба да изгледа НБГ

To su trebali odmah da rade, sad ce opet biti, ajmo Jovo na novo.
 
Nije mi jasno zašto onu jadnu ogradicu na Tošinom bunaru nisu postavljali za vikend nego su usporavali saobraćaj cele nedelje. Ograda je takva da samo može da napravi više štete onome ko prelazi koloseke nego što će bilo koga zaustaviti u toj nameri. To je opasna stanica sa krivinom, gde vozovi koji ne staju idu velikim brzinama i tu je trebalo da se postavi velika ograda ili ništa. Ovako samo usporava one koji pretrčavaju, a to je još opasnije!
 
Mareeram":990th143 je napisao(la):
Jel moze neko da mi kaze da li je ovo izvodljivo sa sadashnjim stanjem i brojem garnitura? Poshto se ja bash ne razumem najbolje, a interesuje me i nashao sam ovo...Hvala.

http://www.imamoplan.com/index.php?/resenja/beovoz-bgvoz-2012/


Sa danasnjim stanjem i brojem garnitura mogao bi da se pojaca broj polazaka Beovoza. Glavni problem je sto Zeleznice Srbije nemaju vise nameru da se bave Beogradom, to prepustaju Gradu i BG:vozu i misljenja su da Beovoz kao takav treba sto pre ukinuti (osim linije za Valjevo koja je najprofitabilnija)

Svoje Elektro-Motorne Vozove salju na medjugradske linije (Sid, Subotica, Uzice) gde bi mogle da saobracaju i standardne garniture umesto da ih uposle na Beovozu (jedan od razloga je sto u Valjevu i cini mi se u Uzicu ili prijepolju postoje postrojenja i strucni kadar za odrzavanje i opsluzivanje EMV i kada te garniture tamo ne bi barem ponekad isle sve bi to moralo da se ugasi)

Nije da ima puno garnitura ali ovo malo sto je u voznom stanju moglo bi daleko bolje da se uposli. Prvenstveno na jacoj vezi izmedju Rakovice/Resnika i centra/Novog Beograda.
 
zidar":hbjcjemq je napisao(la):
Mareeram":hbjcjemq je napisao(la):
Jel moze neko da mi kaze da li je ovo izvodljivo sa sadashnjim stanjem i brojem garnitura? Poshto se ja bash ne razumem najbolje, a interesuje me i nashao sam ovo...Hvala.

http://www.imamoplan.com/index.php?/resenja/beovoz-bgvoz-2012/


Sa danasnjim stanjem i brojem garnitura mogao bi da se pojaca broj polazaka Beovoza. Glavni problem je sto Zeleznice Srbije nemaju vise nameru da se bave Beogradom, to prepustaju Gradu i BG:vozu i misljenja su da Beovoz kao takav treba sto pre ukinuti (osim linije za Valjevo koja je najprofitabilnija)

Svoje Elektro-Motorne Vozove salju na medjugradske linije (Sid, Subotica, Uzice) gde bi mogle da saobracaju i standardne garniture umesto da ih uposle na Beovozu (jedan od razloga je sto u Valjevu i cini mi se u Uzicu ili prijepolju postoje postrojenja i strucni kadar za odrzavanje i opsluzivanje EMV i kada te garniture tamo ne bi barem ponekad isle sve bi to moralo da se ugasi)

Nije da ima puno garnitura ali ovo malo sto je u voznom stanju moglo bi daleko bolje da se uposli. Prvenstveno na jacoj vezi izmedju Rakovice/Resnika i centra/Novog Beograda.

Hvala!

Znam da je bash profitabilna linija za Valjevo, ali veruj mi, iz lichnog iskustva ti pricham do skora je Vojlovica i te kako bila profitabilna i vozovi u tom pravcu puni, ali eto... :rolleyes: Pogotovu ovi polasci ujutru i kad se vraca sa posla...i vikendom je bilo dosta popunjeno chak.. a danas sam ishao u 16:45 za Panchevo i bash, bash je prazno (a to je nekad bio udarni termin)..
 
Ali moram da pohvalim Beovoz u Novembru funkcionishe dosta dobro shto se reda voznje tiche..tachni su..ne znam koji im je djavo tokom Oktobra bio, ali toliko je kasnilo da je postalo nepodnoshljivo, Mladenovachki (u 16:00 / udarni termin) je iz Pancheva kasnio i po sat vremena redovno..a kako je pocheo Novembar idu najvishe sa 10 - 15 min zakashnjenja..ovi na relaciji Panchevac - Vojlovica su tachni kao BG voz! :lol: A vidim i Valjevski je dobar, samo je prepun majko mila, najvishe petkom :o Ljudi stoje jedni drugima na glavi! :rolleyes:

Ne znam jedino ovaj shto saobraca na relaciji Batajnica - Indjija kako funkcionishe! Tamo nikad ne zalazim Beovozom...odnosno dalje od stanice Zemun! Trebalo bi da ide fino po redu voznje jer nema BG voza da ga ometa kao ove za ML i VA kroz grad! ne znam chak ni koju su kompoziciju stavili za Indjiju iz Batajnice..sa kojim sedishtima, bash me interesuje..

Izvinjavam se shto ovo ovde pishem, ali volim da podelim zapazanja o Beovozu, ovako svakodnevna i mislim da je korisno..a ne znam gde bih pisao..izvinite...
 
Hm...svako jutro na stanici kod vuka voz pancevo vojilovica kasni 20 minuta, bar tako stoji na displeju....postalo mi smesno...mogu komotno da promene vreme dolaska i da napisu kasni 0 minuta :)
Inace to je onaj oko 6:50h.
Ono sto me iznenadilo jeste da je voz na relaciji bg-budimpesta bio tacan u +-10 minuta. Proslog vikenda sam isao za Pestu i u polasku i u dolasku je sve bilo kako je i napisano, + u kupeu koji prima 8 ljudi bilo nas troje tako da moze komotno da se spava.
 
kingmanowar":wa3i8nnh je napisao(la):
Hm...svako jutro na stanici kod vuka voz pancevo vojilovica kasni 20 minuta, bar tako stoji na displeju....postalo mi smesno...mogu komotno da promene vreme dolaska i da napisu kasni 0 minuta :)
Inace to je onaj oko 6:50h.
Ono sto me iznenadilo jeste da je voz na relaciji bg-budimpesta bio tacan u +-10 minuta. Proslog vikenda sam isao za Pestu i u polasku i u dolasku je sve bilo kako je i napisano, + u kupeu koji prima 8 ljudi bilo nas troje tako da moze komotno da se spava.

Jeste to je zbog BG voza koji ima prednost... da se ne bi poremetio ritam BG voza (kad ode jedan polazak ceo dan ne mogu da se vrate u normlalu), taj Beovoz kasni 20 min zbog toga..tako je bilo i sa VA i ML..ali sad se popravilo..

Beovoz moze i posle kashnjenja da se vrati u normalu za taj dan jer kompozicija ne polazi odmah u suprotnom smeru po dolasku na odredjenu krajnju stanicu (Panchevo Vojlovica npr)..
 
Vrh