Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

@Rile, jel imaš ostale predloge za Beovoz? Za Ripanj, Mladenovac, Valjevo, Inđiju?

Koliko će putničkih ići za NS. Bilo bi dobro da vrate neki koji bi išao samo od Batajnice, mogli bi da uštede a da ide češće
 
Za sada nema nekih najava da će se nešto menjati u odnosu na ono što sam vam pokazao ali još ima vremena i moguće su promene. Po meni ima gluposti u redu vožnje. Na primer, poslednji voz iz Pančeva dolazi na P Most oko 23:50, putnici izlaze jer je to poslednja stanica za njih a garnitura zatim prazna, bez putnika ide za Zemun. Poslednji polazak BG:VOZ-a je u 23:02 i ko putuje do Centra, Novog Bgd, Tošinog Bunara, praktično nema prevoz a garnitura već ide za Zemun. Ista priča je i za voz koji ujutru iz Valjeva dolazi do Centra. Ne znam zašto je to tako ali mi iz stanica nemamo nikakvu mogućnost davanja sugestija i predloga kada je u pitanju red vožnje.
 
Radi li stanica Vukov Spomenik posle ponoći?

Možda je tu deo odgovora..
 
наравно. играонице су отворене целу ноћ, а тиме и цела станица са свим степеништима
 
aha, znam da su nekad ranije posleponoćni beovozovi prolazili kroz stanicu bez zaustavljanja i da je ulaz zaključavan, nisam znao da su promenili..
 
Главни пројекат технологије саобраћаја са техничком анализом пропусне моћи пруга и службених места дела железничког чвора Београд између службених места "Батајница" и "Панчевачки мост"
Година реализације: 2010

Основни циљ израде пројекта је утврђивање пропусне моћи отворене пруге и службених места, дела железничког чвора Београд између службених места "Батајница" и "Панчевачки мост", у условима пораста обима саобраћаја и увођења нових инфраструктурних капацитета. Истраживање односа пораста обима саобраћаја и инфраструктурних капацитета рађено је применом методе симулације на рачунару, на моделу израђеном у симулационом софтверу "Opentrack". На основу добијених резултата симулације утврђена је теоретска и реална пропусна моћ пруга, предложена је нова организација саобраћаја на прузи и технологија рада службених места. www.cip beograd rs.
 
JohnnyLee":rfv2ranj je napisao(la):
наравно. играонице су отворене целу ноћ, а тиме и цела станица са свим степеништима

Ne bih rekao, igraonice uopšte nisu isti objekat, tj. ne pripadaju Žeeleznnicama, postoje samo mala vrata koj ih spajaju sa stanicom koja se verovatno zatvaraju noću
 
Ne radi,zatvaraju i podzemni prolaz...A igraonice i underworld klub pice celu noc.
 
ЖПЦГ купује КАФ :D


Tri nova voza stižu iz Španije. Pogledajte kako će izgledati
Crnogorska željeznica posljednji put novi voz kupila je daleke 1982. godine
tri-nova-voza-stizu-spanije-pogledajte-kako-ce-izgledati-slika-77457.jpg


Predstavnici Željezničkog prevoza Crne Gore i španske kompanije Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles, S.A. (CAF) potpisali su juče u Londonu ugovor o kupovini tri nova elektromotorna voza.

Španci će, osim vozova, po ugovoru vrijednom nešto preko 13 miliona eura, Željezničkom prevozu isporučiti i odgovarajuću dijagnostičku opremu za otkrivanje kvarova, specijalni pribor i alate, rezervne djelove, potrošni materijal i obezbijediti obuku kadrova.
“Vozovi su savremene konstrukcije, koji će u lokalnom prevozu saobraćati na relaciji Podgorica – Nikšić. Kapacitet elektromotornih vozova je 165 sjedišta, koji zajedno sa mjestima za stajanje, pomoćnim sjedištima i mjestima za invalidska kolica može primiti 354 putnika.
tri-nova-voza-stizu-spanije-pogledajte-kako-ce-izgledati-slika-77488.jpg

Finansijska sredstva za realizaciju ovog ugovora obezbijeđena su iz kredita Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD) uz grancije Vlade”, kazao je sinoć za “Vijesti” Rešad Nuhodžić, predsjednik Odbora direktora Željezničkog prevoza.

Proceduru nabavke, po pravilima EBRD-a, realizovao je tim za implementaciju projekta ŽPCG uz podršku konsultanata iz Booz&Company.

Nuhodžić kaže da je ugovoreni rok isporuke novih vozova 1. jul 2013. godine.
tri-nova-voza-stizu-spanije-pogledajte-kako-ce-izgledati-slika-77487.jpg

Crnogorska željeznica posljednji put novi voz kupila je daleke 1982. godine.

Bili su to plavi elektromotorni vozovi koji i danas saobraćaju na relaciji Podgorica-Bijelo Polje i Podgorica-Bar.
Надам се да ће и ЖС купити пар оваквих :)
 
Nisam ni znao da je pruga Nikšić - Podgorica elektrificirana. Prolazio letos ispod nje, ali nisam primetio..
 
Rekonstrukcija pruge Podgorica - Niksic jos nije zavrsena u potpunosti. Do Dimitrovgrada je sve zavrseno, ali mislim da je ostala jos elektrifikacija Dimitrovgrad - Niksic..
 
ranko999":20ihid3o je napisao(la):
Rekonstrukcija pruge Podgorica - Niksic jos nije zavrsena u potpunosti. Do Dimitrovgrada je sve zavrseno, ali mislim da je ostala jos elektrifikacija Dimitrovgrad - Niksic..

Podgorica - Dimitrovgrad - Nikšić, hjehjehje, viđu viđu, 'teo si reć' Danilovgrad, bogati.
 
Hahaha! Da! Ali, cim se pomene elektrifikacija meni je Dimitrovgrad na vr' jezika! :laugh:
 
tragac":a9sic8z8 je napisao(la):
mvbg1":a9sic8z8 je napisao(la):
Brzine na potezu izmedju P.mosta i Batajnice su vec sada u proseku vece od 80 km/h.
P.most-Karadjordjev park 90 km/h
Karadjordjev park-Beograd centar 70 km/h
Beograd centar- Novi Beograd 90 km/h
Novi Beograd-Zemun 95 km/h
St.Zemun 50 km/h
Zemun-Zemun polje 95km/h
Zemun polje- Batajnica 95km/h

Vrlo zanimljivi podaci, i ranije sam slusao o tome, kao i o remontu pruge kroz Nbg. No, na terenu stvari ne deluju tako. Prosecna brzina NBG- Tosin bunar po mom gps-u retko kad prelazi 75 km/h, a u suprotnom smeru je cak imalo sporiji - 70. Da li je to zbog prekratkog puta izmedju stanica? Ili RVR-u treba vise vremena da ubrza, kao i da se zaustavi, u odnosu na novije EMV? Mada racunam i oni su, bar sto se tice mehanike, novi? Mozda da neki polasci budu "express" tipa, bez zaustavljanja u T.. Bunaru i Prokopu? Ak oza to naravno ima infrasstrukturnih kapaciteta.

Brzina na delu pruge od NBG-Tosinog bunara je po kjnizici reda voznje 95km/h. Medjutim posto je vozno vreme na toj relaciji 6 min. pri brzini od 95 km/h dolazili bi na stajaliste Tosin bunar za 2-3 min. i onda bi morali da cekamo vreme predvidjeno za polazak. E zbog toga vozimo brzinom od oko 70km/h.
A sto se tice suprotnog smera tu je situacija drugacija. Posto nas otpravnici u stanici NBG skoro u 95% slucajeva pustaju na 5. kolosek tj. u skretanje preko skretnica u obavezi smo da smanjimo brzinu ispod 65km/h od predsignala do ulaznog signala. A sama brzina u skretanje prilikom ulaska u stanicu NBG je 40 km/h.
Dakle,nema veze ni sa prekratkim putem a ni sa garniturama! Nadam se da sam ti dovoljno dobro objasnio! Pozzz!!! :)
 
Jel i kod vas ima zabrana da se stoji u vozacevoj delu :)Jednom su vrata stajala otvorena od kabine pa sam gledao napred, izgleda moćno :)
 
kopmania":3j3ohmc1 je napisao(la):
Jel i kod vas ima zabrana da se stoji u vozacevoj delu :)Jednom su vrata stajala otvorena od kabine pa sam gledao napred, izgleda moćno :)

Da postoji!
U upravljacnici masinovodje mogu da budu prisutna samo lica u sluzbi na vozu i lica koja imaju dozvolu za boravak u istoj. Mada ponekad progledamo kroz prste pa pustimo nekog ko izrazi zelju da baci pogled! :)
 
To je kao snimak one devojke na youtubeu gde su joj dali da sedi na mestu masinovodje u bg vozu dok se prelazio novi zeleznicki most.
 
Zar ona nije mašinovođa? Ne može da se sedi na mestu mašinovođe, ima fino sedište pored mašinovođe gde sede „gosti" :))
 
Juče je sa remonta stigla garnitura 412-005/032. Odmah po dolasku postavljena je na kolosek gde će u toku vikenda biti premazana antigrafitnom zaštitom. Pre remonta imala je mekana plišana sedišta a sada je dobila plastična, tapacirana kao što to imaju gradske garniture. Remontovana je za potrebe ŽS tj Beovoza i očekujem da će u saobraćaj za 20 - 30 dana., taman za novi red vožnje.
04112011362.jpg

04112011-prispela-iz-zre.jpg
 
Samo se pitam zašto im je teško da kupe 5 (ej samo 5) novih Desiro UK sa 5 vagona kao sa Heathrow Connect a da stare remontovane RVR daju Beovozu i Železnicama Srbije za uvođenje novih lokalnih linija u Nišu, Kragujevcu da im služe nekoliko godina dok se i tamo ne kupe novi? Ma nek kupe 2-3 za početak da rade zajedno sa RVR-ima bio bih i više nego zadovoljan.

Evo kako izgleda Desiro UK class 360:

ABU0017.jpg


E kada bi ovo video sa vratima i maskom ofarbanim fluorescentnom bojom, ostalo belo, sve to u kombinaciji sa novim logom BG:Voza za koji bi bio raspisan dizajnerski konkurs bio bi presrećan konačnim brendiranjem gradske železnice pred njeno dalje širenje. Malo da se srede stanice, dodaju displeji i ozvučenje i možemo reći da imamo neku vrstu Rapid Transita na svetskom nivou. Kad se uradi Airport link bila bi otvorena linija ANT Express i imala bi 2-3 ovakva voza ali u drugačijoj kolor šemi. Ma uz minimalna ulaganja (20% od cene metroa) gradska železnica bi mogla da olakša život mnogim ljudima u daljim naseljima jer najvažniji deo infrastrukture (trasa) upravo postoji. Ovakav plan bi mogao da se realizuje do 2015...not a big deal samo pitanje da li neko to zaista želi :D
 
Vrh