Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Jeste mali gubitak vremena . . .
ali osnovna svrha i jeste da se
dostupnost takvom saobracajnom resursu povecava kao i povećanje pozitivnih nj. efekata
a time se smanjuje
kvatitativno potreba za drugim ( naftnim ) saob. resursima i time umanjenjuju se njihove negativnosti . . .

Mada ne bi bio višak kao podrška BGvozu
da se uporedo u blizini trase i tramvajem poveže Batajnica sa NBgd a time i ostalim delovima grada
ta potreba se naročito ističe sa rešavanjem problematike kod
mnogoljudnih naselja na potezu Zemun Batajnica
onako klaj klaj na svakih 500 m. tramvajska stanica
kako bi zahvat dostupnosti BGvoza bio što širi

Mogucnost povezivanja tih naselja nije nikada ozbiljno ni razmatrana
pa ni ovde ni na nekom futurističkom planu
a veliki je broj stanovnika a tek površina koju treba pokriti
valjda je suviše krupan takav zalogaj za naše stručnjake
 
kingmanowar":1d4e7dgm je napisao(la):
Матеја Бељан":1d4e7dgm je napisao(la):
kingmanowar":1d4e7dgm je napisao(la):
Ja bas nesto i nisam za uvodjenje novih medjustanica postojeceg bg-voza jer se time poveceava vreme putovanja od pancevca do batajnice. Sadasnje vreme od 35min se donekle uklapa u svrhu "metro-a" cije je cilj dolazak sa bilo kojeg dela u centar grada za najvise 30min. Uvodjenjem novih stanica vreme putovanja bi odmah skocilo za 10-15 min na gore a onda se vec preklapa sa putovanjem autobusa(taman i gazela gotova) i po meni gubi smisao brzog prevoza sa periferije.

To nije tačno, zadrzavanje će biti jedan minut više sa dve nove stanice, jer se tada ukida Zemunsko polje. Drugo, vozovi će putovati 36 a ne 38 minuta od decembra (vidi red vožnje koji je postovao Rile)

Si zaboravio da voz treba da ukoci i da posle krene sa stanice? Sta mislis kolika je vremenska razlika od voza koji pici preko 90kmh i ne staje, do voza koji mora da ukoci, primi putnike i posle opet da se zaleti.

Sadašnji red vožnje ( a i onaj novi ) je vrlo ''labav''. Vreme vožnje između Batajnice i P Mosta iznosi 35 minuta a moglo bi da bude 29. U tom smislu ja ne bih ukidao Z Polje (a i ne verujem da će se to učiniti), jer će se stajališta Altina i Kamendin uklopiti u ovaj okvir . Dakle, moguće je uvesti i dva nova stajanja voza a da vreme vožnje ostane 35 minuta i da red vožnje i dalje bude prilično labav. Dva minuta koje bi vozovi izgubili na ta dva stajališta nadoknadilo bi se, na primer, smanjivanjem vremena vožnje između Zemuna i Novog Bgd sa sadašnjih osam na 6 minuta.
Za sada nije bilo nikakvih promena pa evo još jednom, za one koji su ovo propustili, radna verzija novog reda vožnje.

 
Red vožnje za Pančevo... vremena polazaka povađena iz radne verzije grafikona reda vožnje. Moguće su promene ali ne verujem da će ih biti. Dve garniture rade na Pančevu a vremena polazaka su sledeća:
Pančevački Most - Pančevo Vojlovica
4:00, 4:50, 5:52, 6:51, 7:44, 9:15, 9:42, 11:05, 11:45 13:41, 14:25, 15:38, 16:55, 17:40, 18:55
19:40, 21:02, 22:15

Pančevo Vojlovica - Pančevački Most
5:05, 5:50, 6:50, 8:00, 8:45, 10:05, 10:44, 12:40, 13:20, 14:40, 15:45, 16:42, 17:53, 18:40
19:56, 21:15, 22:19, 23:12
 
је л' могу возови за Панчево да иду цео дан на 45 минута или сат времена?
 
U bg vozu bih napravio da je spic od 16 do 19h.Ok je sto je jutranji kako treba.
 
VR Sm4, воз финских железница, радио им га КАФ у сарадњи са Фијатом и Алстомом:
VR_Sm4_6422_Helsinki.JPG

Sm4_l%C3%A4hijuna_sis%C3%A4lt%C3%A4p%C3%A4in.jpg
 
vucko":35b0eofa je napisao(la):
U bg vozu bih napravio da je spic od 16 do 19h.Ok je sto je jutranji kako treba.

E, bre, Vučko, mi se ovde zalažemo da vozovi idu ceo dan 15 minuta, a ti tako.. :p
 
Danas sam video klince kako otvaraju vrata dok voz ide (vrata se otvaraju tasterom u salonu), a u hodniku ostatak ekipe puši, piše po zidovima i govore ovima da im ne otvaraju vrata (na koja su verovatno bili naslonjeni)
 
А ти :kafa:
Требао си бре да устанеш "опалиш" по који марШа да ће да швркају ходник у кући :bash:
 
Ajde lupi im ti, pa ako ne završiš izvan voza u vožnji onda ćeš u urgentom verovatno:p

Mislim da to što oni išaraju markerom nije nikakva posebna opasnost i da su to klinci koje ne možeš obuzdati, najmanje možeš očitavanjem lekciije. Oni ispituju slobodu, moć, rade im hormoni razni... potrebno je da shvate da je pisanje po zidu glupo. Sve ostalo je kontraefekat. A za te markere postoje sredstva kojima se skidaju, i ako se to uradi na vreme ne bi trebalo da ostaje trag
 
Матеја Бељан":2gwfcsx9 je napisao(la):
мислим да је око 2 минута

Uh decko izgleda da slabo koristis bg voz......u naj idealnijim uslovima vozu treba 1.5 minuta da ukoci, 2-3 minuta da primi putnike i 1.5min da opet ubrza, sto dolazi na 5-6 minuta po stanici vise. Ako ubacis 2 stanice ode ti vreme odma bar 10min gore. Ali ako ce to da nadomesti vecom brzinom onda nemam nista protiv, mada nisam nesto optimistican zbog stanja pruge, ali videcemo sta ce biti kad krene nova sema voznje.
 
Pa Rile je iz Železnica kako sam primetio i on takođe misli da je 2 minuta. Koliko puta voz stane kad čeka signal, nekad se i kočnica sama aktivira, nekad se zaustavi kod depoa da izbaci nekog radnika... I sve to ne produži vožnju za 3 minuta. Voz stane i krene...
 
mvbg1":1hidtic3 je napisao(la):
Brzine na potezu izmedju P.mosta i Batajnice su vec sada u proseku vece od 80 km/h.
P.most-Karadjordjev park 90 km/h
Karadjordjev park-Beograd centar 70 km/h
Beograd centar- Novi Beograd 90 km/h
Novi Beograd-Zemun 95 km/h
St.Zemun 50 km/h
Zemun-Zemun polje 95km/h
Zemun polje- Batajnica 95km/h

Vrlo zanimljivi podaci, i ranije sam slusao o tome, kao i o remontu pruge kroz Nbg. No, na terenu stvari ne deluju tako. Prosecna brzina NBG- Tosin bunar po mom gps-u retko kad prelazi 75 km/h, a u suprotnom smeru je cak imalo sporiji - 70. Da li je to zbog prekratkog puta izmedju stanica? Ili RVR-u treba vise vremena da ubrza, kao i da se zaustavi, u odnosu na novije EMV? Mada racunam i oni su, bar sto se tice mehanike, novi? Mozda da neki polasci budu "express" tipa, bez zaustavljanja u T.. Bunaru i Prokopu? Ak oza to naravno ima infrasstrukturnih kapaciteta.
 
tragac":ytk2cueo je napisao(la):
Mozda da neki polasci budu "express" tipa, bez zaustavljanja u T.. Bunaru i Prokopu? Ak oza to naravno ima infrasstrukturnih kapaciteta.

Sta bre...? :shok: :shok: :shok:
 
Naravno da vozovi ne idu maksimalnim brzinama, jer bi se onda zaustavljali po 3 minuta na stanicama. :)
 
Za koliku maksimalnu brzinu su projektovani ovi nasi RVR-ovi? Na 90 i kusur vec pocinje da se trese, dal je do voza ili do sina bem li ga.
 
kingmanowar":25myi5bc je napisao(la):
Матеја Бељан":25myi5bc je napisao(la):
мислим да је око 2 минута

Uh decko izgleda da slabo koristis bg voz......u naj idealnijim uslovima vozu treba 1.5 minuta da ukoci, 2-3 minuta da primi putnike i 1.5min da opet ubrza, sto dolazi na 5-6 minuta po stanici vise. Ako ubacis 2 stanice ode ti vreme odma bar 10min gore. Ali ako ce to da nadomesti vecom brzinom onda nemam nista protiv, mada nisam nesto optimistican zbog stanja pruge, ali videcemo sta ce biti kad krene nova sema voznje.
Mogu da se ubace i četiri nova stajališta vreme vožnje će ostati isto. Sada vozovi po stanicama stoje 2-3 minuta jer čekaju vreme, ubrzavaju lagano i voze brzinama do 70 km/h jer je labav red vožnje i nema potrebe za više. Ubrzanja, kočenja i bavljenja vozova po stanicama uračunati su u red vožnje. Ako se ubace nova stajanja voziće se malo većim brzinama, ubrzanja će biti malo žešća i doći ćemo na isto.
mvbg1 je napisao koje su moguće brzine i po njima se vozi, za sada, samo ako voz kasni jer bi u suprotnom vozovi u svim stanicama stajali i čekali na vreme.
 
Nek ubace ako hoce i 50 stanica ali po meni vreme putovanja ne bi tebalo da prelazi sadasnjih 35min ni u kom slucaju, da bg voz ne izgubi dobru alternativu autobusima. Zbog toga sam i rekao da ne bi voleo ubacivanje novih stanica. A mislim da bi pre uvodjenja tih novih stajalista trebalo poraditi na popravci infrastrukture i ukinuti lagane voznje zbog losih skretnica, i takodje resiti problem ukrstanja vozova i cekanja na prolazak istih (skoro svako jutro bg voz iz pravca pan mosta ceka na zeleznickom mostu pre nbg stanice da prodje neki voz od dva i po vagona)
 
@kingmanowar, чини ми се да ти све време упоређујеш време вожње бг: возом од Батајнице до П. моста са временом које треба да се пребациш бусом од Батајнице до града, 'ајд да кажемо до Зелењака, недељом. Ако се време путовања продужи пар минута увођењем нових станица, по мени то неће утицати на некога да почне да избегава воз ако долази из Батаје до града.
 
Pored toga, na svakog ko bi tako odustao od puta iz Bataje do grada, došlo bi 10 onih koji bi išli s nove stanice.

U globalu je najbitnije da što više koristi BG voz, naročito za prelaz preko mosta, bez obzira idu li svi putnici od Batajnice ili od Kamendina. Pa ako nema gužve, nek idu ljudi iz Bataje kako god hoće, neće više biti problem..
 
@barkley
Uporedjijem vreme voznje linije 706+16,23,95 do pancevca i linije bg voza. Smatram da ta vremena ne bi trebalo da dodju u situaciju da se razlikuju u 10-min jer je od pocetka bg voz postavljen kao alternativa za brzo stizanje od periferije do centra grada. Potrebno je stvari na pocetku postaviti dobro, da bg voz i ostane siguran i brz prevoz a da se sve promene i korekcije vrse sa fiksnim vremenom trajanja voznje od 35min. Tako se inace projektuje metro.
 
kingmanowar":3f8w24vg je napisao(la):
@barkley
Uporedjijem vreme voznje linije 706+16,23,95 do pancevca i linije bg voza. Smatram da ta vremena ne bi trebalo da dodju u situaciju da se razlikuju u 10-min jer je od pocetka bg voz postavljen kao alternativa za brzo stizanje od periferije do centra grada. Potrebno je stvari na pocetku postaviti dobro, da bg voz i ostane siguran i brz prevoz a da se sve promene i korekcije vrse sa fiksnim vremenom trajanja voznje od 35min. Tako se inace projektuje metro.

Ако си све то рачунао, онда ок. Не могу да кажем да је време другачије јер никада нисам ишао 706 до Батајнице, али знам да од Зелењака до Панчевца треба од седам минута, када баш нема гужве, до ко-зна-колико у шпицу - који сад траје јаааааако дуго током дана.

Слажемо се да би велика разлика између вожње возом и бусом у корист буса обесмислила воз (као што се десило са беовозом), али мислим да ни Газела ни мост преко Аде неће до те мере растеретити град да прелазак преко реке буде опуштенција. Притом, многим корисницима ће одговорати да и у будућности иду само једним (удобним) превозом до Вука (судентима, нпр.) или Парка, па макар десет минута дуже него бусом,у екстремном случају. Уз то, већ је поменуто да има још доста простора за убрзање путовања, тако да би у случају нормалног развоја бг:воза све било како треба.
 
Ne znam samo kako će biti kad Čvor bude otvoren za sve vozove... Zamislte čekate BG voz a onda prodje kompozicija od 10 vagona kroz stanicu
 
Vrh