Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Један :kk: за графитера и јесте ли приметили да на свим возилима у БГ-у има по неки графит "STU". Трамваји су урнисани том групом графитера :D
 
kada mozemo da ocekujemo uvodjenje linije pancevacki most-rakovica da li neko zna nesto o tome?
 
Od Pančevačkog mosta do Rakovice neće sigurno ići, ako bude to će biti Prokop - Rakovica. Ja lično mislim d aod toga nema ništa dok se ne kupe nove garniture, ili pak da se još više zakine Beovoz što ne bi bilo u redu.
 
Da li se možda zna kad bi tačno trebala biti otvorena nova stanica u Kamendinu i da li će početi sa funkcionisanjem u prvom delu 2012. godine?
 
Mislim da je tek raspisan tender. Potrajace to malo... Ja bih rekao septembar 2012 (moje nagađanje!)
 
mvbg1":msq1556q je napisao(la):
A sto se tice takta vozova ispod 15 min. to nije moguce. A sad cu i da objasnim zbog cega!
1. Posto u tzv. spicu garniture idu na 15 min. po dolasku na P.Most imamo otprilike 10-12 min. da odemo u tzv. "stulc" (tako mi u zeleznickom zargonu zovemo slepi kolosek ka mostu) da promenimo komande i da izadjemo na peron ka Batajnici.
2. Sama promena komandi odnosi oko 5 min. (Duzina voza od oko 100m.,promena pantografa,itd...)
3. Zatim odradjivanje skracene probe kocnica (Kod svake promene komandi obavezno je radjene skracene probe kocnica) 3-4 min.
4. vreme ulaska i izlaska u "stulc" od oko 2 min.
Sama otprema voza zahteva jos nekoliko radnji koje odnose odredjeno vreme tako da je sadasnjih 15 min. izmedj.u vozova po mom misljenju optimalno kako zbog redovitosti tako i zbog bezbednosti zel.saobracaja!

Да не буде да цепидлачим сад, супер је био овај одговор, информативан у потпуности, али морам да питам још нешто. :)

Поједини поласци су по реду вожње на 13 или 14 минута. Да ли мислиш да би уз сва техничка ограничења о којима си писао, било могуће да се успостави ред вожње на 12 минута у шпицу? Да занемаримо сад проблем на НБГ, мањак композиција и слично.

Та разлика од три минута по поласку значи пет полазака на сат уместо сада предвиђених четири (или мање, јер је размак између појединих полазака 18-19 минута). С обзиром на све веће гужве у шпицу, један воз више по сату би био сјајна ствар.
 
Матеја Бељан":13jxtycs je napisao(la):
Od Pančevačkog mosta do Rakovice neće sigurno ići, ako bude to će biti Prokop - Rakovica. Ja lično mislim d aod toga nema ništa dok se ne kupe nove garniture, ili pak da se još više zakine Beovoz što ne bi bilo u redu.

I sta da radimo mi u prokopu? da cekamo autobus 34 (ako to jos uvek ide) ????
 
Laki,uvesce novu liniju,a ako se bude zavrsio prokop do tada bice i automobilski most preko autoputa od prokopa pa ce biti neka autobuska linija ka slaviji :kk:
 
A možda bude i neki tramvaj preko tog mosta, a nadam se i okretnica trole tamo gde je 34.

Na stranu što tu može da se presedne na prvu liniju BG voza :)
 
Mislim da zaista nema potrebe za vecom frekvencijom od 15 minuta, s obzirom da "gorbacov" moze da primi putnika koliko 7-8 zglobnih buseva, dakle to je kao da zglobni bus dolazi na svaka 2 minuta pritom ne stajuci ni na jednom semaforu i ne zaglavljujuci se u guzvama. Treba prvo otkloniti sitne nedostatke kao npr ulaz u stanicu NBG iz pravca Prokopa.
 
To svakako da, ja na NBG vec dva meseca redovno idem BG:Vozom i to uglavnom popodne kad je guzva na gazeli nezamisliva i gde god krenem - stizem na vreme. Steta sto u juznom delu grada pruga zaobilazi veca naselja. Kad se ta trasa obnovi trebalo bi uvesti i stajaliste Kosutnjak na kome postoji stanicna zgrada jos iz 1920-ih. Takodje bi se mogao uvesti pravac od Glavne stanice sa stanicama kod Sajma i u Topcideru, ali i Glavna stanica-Batajnica na svakih 30 min (za ovo bi trebalo temeljno revitalizovati obe deonice). Panc. most - Rakovica - Makis- Ostruznica-Surcin sa minutazom 30-45 min. je takodje jedna od mogucih opcija.
 
Gde je stanica Košutnjak? Mislim da ima samo Topčider ali to je stari čvor i nema veze sa Beovozom
 
Izlazim iz voza na NBG i vidim one plave nadstrešnice iznad stepenica izgrafitirane grafitima beogradske tematike, a zatim dole stepenici ofarbani u različite boje, a svi stubovi dole ofarbani u neku žutu boju sa potpisom na svakom Bgd i ja za vas, vedriji je prostor sada

Ili očistili su stubove da naprave mesta za plakate nove predizborne kampanje
 
Матеја Бељан":1xsfxqwf je napisao(la):
Gde je stanica Košutnjak? Mislim da ima samo Topčider ali to je stari čvor i nema veze sa Beovozom

2agcy8.jpg
 
Матеја Бељан":3w01m1g8 je napisao(la):
Gde je stanica Košutnjak? Mislim da ima samo Topčider ali to je stari čvor i nema veze sa Beovozom

на раскрсници Пере Велимировића и Патријарха Димитрија у Топчидеро, између станице Раковица и одвајања за дедињски тунел
 
Матеја Бељан":2xdnk2yp je napisao(la):
Gde je stanica Košutnjak? Mislim da ima samo Topčider ali to je stari čvor i nema veze sa Beovozom

Zeleznicka stanica "Kosutnjak" nalazila se kod raskrsnice Pere Velimirovica i Patrijarha Dimitrija na trasi buduce juzne linije BG:voza, ne znam kada je prestala da se koristi ali sama stanicna zgrada i dalje postoji.

Cesto sam ucrtavao tu stanicu u svoje planove jer bi opsluzivala Kanarevo Brdo i Lisicji Potok i vredelo bi vratiti je u funkciju (naravno pod uslovom da se duplira pruga sto je ionako neminovno).

36426527.jpg


laki72":2xdnk2yp je napisao(la):
I sta da radimo mi u prokopu? da cekamo autobus 34 (ako to jos uvek ide) ????

Najveci problem Prokopa je nepristupacna lokacija koju treba vezati sa postojecim gradskim saobracajem u blizini.

Pokretne stepenice (ili cak obicne) na zapadnom kraju stanice prokop do bulevara Mira + premestanje stanice 40/41/94 naspram tih stepenica omogucile bi laksi pristup Prokopu i vezu trolom sa centrom grada sa jedne strane i Dedinjem/Banjicom sa druge.

evo dve varijante, jedna sa stazom na otvorenom kroz parkic (levo) i druga pokrivenim peronom 1 do zapadnog kraja pa kratkim stepenicama do bulevara mira.

52_prokop-pristup-stepenice-1.png


U oba slucaja trosak je zanemarljiv a ucinak ogroman. Stanica Prokop bi napokon dobila barem malo smisla.
 
Dobra vest je da su oni pokradeni metalni zatezači kontaktne mreže zamenjeni novim betonskim tegovima tako da su danas ukinute lagane vožnje prema Pančevu. Na taj način prekinuto je ono vucaranje vozova po pruzi. Sada bi ti vozovi trebalo da saobraćaju po redu vožnje bez nekih problema.
 
Uskoro dodatna stajališta Bg voza

Zbog povećanog broja putnika "Bg voza" u poslednja četiri meseca nadležni planiraju da povećaju broj stanica. Liniju od "Pančevca" do Batajnice dnevno koristi 24.000 građana
bg-voz.jpg


ZA prevoz gradskom železnicom zainteresovan je sve veći broj putnika. U Direkciji za javni prevoz kažu da "Bg voz", na liniji od Pančevačkog mosta do Batajnice, dnevno preveze 24.000 putnika. Budući da je to za trećinu više nego ranije javila se potreba i za otvaranjem novih stajališta. Osim na postojećih devet stanica, "Bg voz" će putnike uskoro primati u Kamendinu, a potom i u Altini. Nadležni veruju da će se tada broj porasti na 30.000 korisnika.

Prema poslednjim merenjima, liniju od "Pančevca" do Batajnice koristi oko 24.000 putnika dnevno, što je znatno povećanje u odnosu na četiri meseca ranije, kada je zabeleženo oko 18.500 putnika

– Prošlog meseca je bilo 2.400 polazaka, 101 dnevno, i evidentirano je samo 19 kašnjenja od tri do osam minuta, što je par sekundi po jednom polasku - kaže Stanko Kantar iz Direkcije za javni prevoz. - To je zaista zanemarljivo kašnjenje. Ovaj prevoz je postao veoma popularan. Sve više sugrađana ga koristi, a sigurno je da su ljudi veoma zadovoljni uslugom.

Radno vreme linije od Pančevačkog mosta do Batajnica je od 6 časova do 22.30, svakodnevno. Planirani interval sleđenja kompozicija je 15 minuta radnim danima u jutarnjem i popodnevnom "špicu", dok van tog vremena saobraća na 30 minuta. Subotom prevozi putnike na 30 minuta, od 6 do 12 časova, a tokom ostalog dela dana na 60 minuta. Na sat saobraća i nedeljom i državnim praznicima.

"Bg voz", novi gradski prevoz, uspostavljen je u septembru prošle godine na relaciji Novi Beograd – Zemun, a 15. aprila linija je produžena do Batajnice. Od 1. maja "Bg voz" je uključen u Integrisani tarifni sistem. To znači da se za prevoz koriste sve vrste karata - markice, pojedinačne karte i besplatne karte, koje važe u postojećem tarifnom sistemu.

VREME
NA trasi od Pančevačkog mosta do Batajnice ima devet stanica - "Pančevački most", "Vukov spomenik", "Karađorđev park", "Beograd centar – Prokop", "Novi Beograd", "Tošin bunar", "Zemun", "Zemun Polje" i "Batajnica". Planirano vreme vožnje po deonicama od Batajnice do Zemun Polja je šest minuta, do Zemuna 12 minuta, do Tošinog bunara 16 minuta, do Novog Beograda 22 minuta, do Prokopa 28 minuta, do Karađorđevog parka 31 minut, do Vukovog spomenika 35 minuta, do Pančevačkog mosta 38 minuta.​
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74.html:351400-Uskoro-dodatna-stajalista-Bg-voza
 
Da smanje na 12 min broj polazaka u spicu,i da budu ostatak dana na 15 min i da se kupe novi EMV-ovi.Garant bi oko 50 000 ljudi koristilo Bg voz!
 
"Bg voz", novi gradski prevoz, uspostavljen je u septembru prošle godine na relaciji Novi Beograd – Zemun, a 15. aprila linija je produžena do Batajnice :bash: :bash:
 
tragac":35zh78yg je napisao(la):
Mislim da zaista nema potrebe za vecom frekvencijom od 15 minuta, s obzirom da "gorbacov" moze da primi putnika koliko 7-8 zglobnih buseva, dakle to je kao da zglobni bus dolazi na svaka 2 minuta pritom ne stajuci ni na jednom semaforu i ne zaglavljujuci se u guzvama. Treba prvo otkloniti sitne nedostatke kao npr ulaz u stanicu NBG iz pravca Prokopa.

Прво сам хтео да напишем да очигледно ниси путовао бг:возом у шпицу у последње време, а онда сам видео твој следећи пост у коме говориш да га редовно користиш у време гужви. Ниси приметио какав је кркљанац око 16-17 часова поподне? :) Један додатни полазак би то рашчистио.
 
Barkley":1n60swmw je napisao(la):
tragac":1n60swmw je napisao(la):
Mislim da zaista nema potrebe za vecom frekvencijom od 15 minuta, s obzirom da "gorbacov" moze da primi putnika koliko 7-8 zglobnih buseva, dakle to je kao da zglobni bus dolazi na svaka 2 minuta pritom ne stajuci ni na jednom semaforu i ne zaglavljujuci se u guzvama. Treba prvo otkloniti sitne nedostatke kao npr ulaz u stanicu NBG iz pravca Prokopa.

Прво сам хтео да напишем да очигледно ниси путовао бг:возом у шпицу у последње време, а онда сам видео твој следећи пост у коме говориш да га редовно користиш у време гужви. Ниси приметио какав је кркљанац око 16-17 часова поподне? :) Један додатни полазак би то рашчистио.

Vozna vremena se tehnicki mogu smanjiti na 12 minuta, ali pod uslovom da se na celoj duzini pruge uspostavi Vmax=80 kmh, a za sad ta brzina postoji samo izmedju Prokopa i NBG preko mosta - s tim sto pred sam NBG postoji ili spora voznja, ili zauzece rasputnice posto je NBG sada najprometnija stanica u Srbiji. A sto se tice krkljanca, pa ako zelis da uvek imas mesto za sedenje u spicu, preseli se u Novi Sad ili Kragujevac. U svakom milionskom gradu u Evropi je krkljanac u spicu, cak i u gradovima koji imaju "najtezi moguci" metro. Evo ti recimo, pogledaj London http://www.youtube.com/watch?v=jKnhT9JDv1s&feature=related
 
Naravno vozovi u bg vozu nisu ni do pola puni, tu može još toliko ljudi da se smesti unutra... Ima sigurno više mesta za stajanje nego za seedenje, ne moraju svi da sednu...
 
Vrh