Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

A zašto da nam ne puste tv u vozovima,recimo studio B,svima bi lepo bilo,gradski voz,gradska Tv... :kafa:
 
Do kraja godine stižu 5 remontovanih elektomotornih vozova. Dva u narednih deset dana, jedan prve nedelje novembra i dva u decembru. :kk:
 
Данас сам нешто размишљао о музици у ГСП-у баш у том тренутку је улетео неки цига са армуником :D
Замислите ви Моцарта и "Моцу" како се такмиче у нпр пуном 31 :laugh:
:kafa:
 
Moravac":uwsjin9c je napisao(la):
Do kraja godine stižu 5 remontovanih elektomotornih vozova. Dva u narednih deset dana, jedan prve nedelje novembra i dva u decembru. :kk:
A gde će ih,na linju za Rakovicu?Ali pruga tek treba da se sređuje..a bila bi prava stvar da od jutra do do 12h, idu taktom od 10-15 min,kao S-bahn u Minhenu.. :kafa:
 
Ma sve te garniture idu Zeleznicama Srbije i Beovozu a ne BG-Vozu. Steta! :rolleyes:
 
Grad ce samo uzeti garniture za godinu dve kada bude pustana druga linija.A kada jednog dana budu uzimani novi EMV-i superiska je sto ce tih desetak renoviranih rusa otici beovozu.
 
Trebalo bi da u Zemunu bude što više garnitura, nebitno kome pripadaju. Kad manjka garnitura za BG:voz oni pozajme od Železnica. Tako d anije bitno čije su, sve ionako pripadaju Železnicama, bitno je da ima uvek zamene. A što se juga tiče, za to je ipak potrena nabavka novih, mislim da se ne mogu više koristiti postojeći resursi, ovo je maksimum
 
Sada je više od 23500 putnika na dan, od toga Batajnica oko 9 hiljada. Dakle, sve više se koristi i kroz grad, kao metro. Zato je retko prazan, jer su tokovi putnika baš različiti.
 
Mateja odakle ti taj podatak od 23500? U svakom slucaju ako je tako, ovo postaje vec ozbiljna cifra. :kk:
 
To je zvanicna cifra koja je sigurno i veca jer primetno je da su garniture svakim danom sve popunjenije i van tzv.spica! To vam sa sigurnoscu mogu potvrditi posto mi je posao da te iste garniture i vozim! Tako da sam upoznat iz prve ruke! ;)
 
@mvbg1, o pa super imamo onda insajdera.
Jedno pitanje za tebe, planiraju da remontuju prugu do Resnika valjda, tako sam cuo, jel se radi remont od glavne posto je tamo LV od 10 km na sat ili od Prokopa?
 
mvbg1":2a5qpknw je napisao(la):
To je zvanicna cifra koja je sigurno i veca jer primetno je da su garniture svakim danom sve popunjenije i van tzv.spica! To vam sa sigurnoscu mogu potvrditi posto mi je posao da te iste garniture i vozim! Tako da sam upoznat iz prve ruke! ;)
Dobrodosao masinovodja! :gobb:

Mislim da ce raditi samo od prokopa jer od glavne spada u stari zeleznicki cvor koji treba da se ukine zavrsetkom tog prokopa jednog dana.Kredit je sigurno za tu deonicu novog cvora a ne starog.
 
Sto se tice remonta pruge prema Resniku,za to vec odavno postoji projekat ali nedostatak novca cini svoje tako da trenutno niko ne zna kada ce to poceti da se radi!
 
Kruze neke informacije da bi grad mogao da finansira remont od Rasputnice "Dedinje" do st.Resnik. Ali su to sve neproverene informacije tako da cekamo i videcemo sta ce dalje biti.Cim saznam odmah javljam!!! :D
 
Oni zapravo remontuju zajednicku deonicu koju koriste i vozovi koji idu do glavne i BG Voz posto je verovatno pruga na nadvoznjacima i u tunelima od rasputnice Dedinje do Prokopa u dobrom stanju
 
Pre neki dan kada sam se vracao sa faksa oko 4 sata, bg::voz je bio dupke pun. U prva tri vagona sva sedeca mesta su bila popunjena i bila je poprilicna guzva za stojanje, dok je u cetvrtom vagonu ostalo mozda 20tak slobodnih mesta.

Uskoro se nece moci uci u BG:voz ako se trend povecanja putnika poveca
 
bus plus sistem ce verovatno vaziti i u bg vozu,samo se plasim da ce ispravnost onih elektronskih uredjaja za ponistavanje karata biti kratkog veka. Posto se u praksi pokazalo da i ovi klasicni ponistivaci karata dolaze pod ruke vandala i nema garniture koja poseduje sve ispravne uredjaje.
 
мислим да ће у случају БГВ-а читачи за карте бити у станицама, јер само тако има логике. а опет, ко се овде икада користио логиком.... :rolleyes:
 
bojan87":2zrwshlg je napisao(la):
Pre neki dan kada sam se vracao sa faksa oko 4 sata, bg::voz je bio dupke pun. U prva tri vagona sva sedeca mesta su bila popunjena i bila je poprilicna guzva za stojanje, dok je u cetvrtom vagonu ostalo mozda 20tak slobodnih mesta.

Uskoro se nece moci uci u BG:voz ako se trend povecanja putnika poveca

I ostali polasci u popodnevnom špicu
su svaki dan takvi :kk:
a stoji se i podosta na vratima
,, prekobrojni ,, su samo na relaciji Vuk - Tošin bunar
a ostatak puta do Bataje
su uglavnom dobro popunjena mesta za sedenje :cool:

ne uskoro već sad
u petak sam se pobojao da necu uspeti da uđem u BGvoz
koliko je bilo putnika ,
ali svi stalaliii :D
 
Tesko da ce moci da se smanji takt kretanja vozova ispod 15 min. najvise zbog obrta garnitura u Batajnici i na Pancevackom mostu. Jedina solucija je da se u doglednoj buducnosti uvedu cesci polasci van tzv.spiceva!
 
Mislim da će moći na 10 minuta da idu vozovi, ali u narednih, recimo, 2 godine to nije moguće ni ptrebno. Kada se proširi mreža (Altina, Kamendin, Pančevački most, Rakovica, Resnik...) kapacitet će postati problem. Jedno rešenje bi bilo da se sedišta postave kao u metroima, čime ni ih bilo duplo manje, a prostora za stajanje znatno više. Drugo je da se uvede takt od 10 minuta, ali su potrebna nova ulaganja u infrastrukturu i sistem praćenja vozova. Ja mislim da je najbolje nabavljati spratne garniture, da bi oni koji se voze duže od 3 - 4 stanice mogli da sede gore, a ostali da stoje dole. To bi bio hibrid metroa i prigradske železnice.
 
Vrh