mvbg1":2q1fwzhp je napisao(la):
Tesko da ce moci da se smanji takt kretanja vozova ispod 15 min. najvise zbog obrta garnitura u Batajnici i na Pancevackom mostu. Jedina solucija je da se u doglednoj buducnosti uvedu cesci polasci van tzv.spiceva!
BG:voz je dokazao kao sto se i ocekivalo da je najbrze i najpouzdanije prevozno sredstvo u Beogradu
Treba uvesti polaske na 15 min u toku celog dana, pojam spica nema smisla u sistemu gradske zeleznice.
Takt bi mogao vec danas da se smanji, uprkos nezgodnom okretanju na Pancevackom Mostu, na 7/8 minuta, tuneli to dozvoljavaju, ipak problem ostaje usko grlo na ulasku u stanicu NBGD gde BG:voz dolazi u konflikt sa ostatkom zeleznickog saobracaja.
ZS za sada uspevaju da odrze pouzdan takt BG:voza, inace padaju penali, ali sa taktom manjim od 15 min u sadasnjim uslovima to bi bilo tesko izvodljivo.
Linija ce moci da saobraca sa pouzdanim taktom 10min tek kada se produzi do Krnjace preko renoviranog Pancevca, jer tamo ima prostora za okretanje i regulisanje saobracaja, i kada se otkloni usko grlo na ulazu u NBGD to jest napravi 300 m koloseka kako vozovi ne bi cekali zeleno svetlo na otvorenoj pruzi.
Ove dve stavke su takodje neophodne kako bi buduca juzna linija za Resnik mogla da vozi do Vuka (Krnjace) ili NBGD umesto samo do Prokopa.
Mozda bi vec danas juzna linija mogla da se uvede na tim trasama i da se pojaca takt BG:voza ali to bi moglo da dovede u pitanje pouzdanost celog sistema i narusi mu kredibilitet sto nije pozeljno.
Strategija Stanka Kantara iz Direkcije da se za pocetak uvede samo jedna pouzdana linija kako bi se dokazalo da sistem moze da funkcionise pokazala se kao dobitna i valja nastaviti tako, samo sigurni potezi koji ne dovode u pitanje pouzdanost.
Ipak, uvodjenje polaska na
15min na liniji 1 tokom celog dana i uspostavljanje
juzne linije sa pouzdanim taktom 1h (jedna garnitura je dovoljna a prostor za te vozove postoji) su vec danas moguci i ne moraju da cekaju.