mvbg1":2z26s6hz je napisao(la):Trebalo bi i subotnji red voznje promeniti tako da bude kao i svakog radnog dana.
Матеја Бељан":17ifz5c2 je napisao(la):Ako se bude uvodio metro ili BG:voz za aerodrom, onda mora da ide do Surčina, u auprotnom smisla nema. Nikako ne mislim da je to važan pravac, osim što je fensi. A i naš aerodrom je tako jadan i mali da bi bilo smešno da ga opslužuje voz. A1 ide prazan, a 72 je dovoljan na 30 minuta
spatiotecte":2l4kfb5u je napisao(la):Kad je prosirenje BG-voza u pitanju, moglo bi se lako prosiriti mreza sa postojecim kapacitetom.
Na primer, mogli bi sa Glavne da krecu vozovi jer postoji cetvorokolosecna pruga skoro do Rakovice pa ne bi ometalo ostali saobracaj, sa nekim minimalnim ulaganjima da se napravi stajaliste Sajam i da se obnovi stajaliste Topcider i Bog da nas vidi.
To bi, kao prvi korak bilo jos jeftinije uraditi nego pruga do aerodroma a dobijas jednu novu liniju gde je moguce imati takt na svakih 15 minuta.
Barkley":2l4kfb5u je napisao(la):Једно питање: Да ли је дозвољено да се у истом тренутку нађу два воза који иду у супротним смеровима на деоници између П. моста и Вука или између Вука и К. парка?
zidar":17zh9yhl je napisao(la):Nazalost brzina je veooooma ogranicena na ulazu u glavnu Z. St. (10km/h) a i sama pruga je prilicno opterecena puntickim i teretnim zeleznickim saobracajem, odatle usko grlo na ulasku u Rakovicu, tako da takt 15min nije nikako izvodljiv, plafon 1h.
Cak i bez medjustanica Sajam(nepostojeca) i Topcider(postoji), shuttle voz Rakovica-Z. St. imao bi smisla ali ja se ipak principijelno zalazem da se odvoje gradska pruga i ostatak zeleznice barem u centru grada kako bi sistem bio iole pouzdan.
Barkley":3vk53yjr je napisao(la):Једно питање: Да ли је дозвољено да се у истом тренутку нађу два воза који иду у супротним смеровима на деоници између П. моста и Вука или између Вука и К. парка?
Sigurno je prekomanda sa 75.JohnnyLee":1up1c9yk je napisao(la):мали оф, када поменусте 72. колико сам видео пре неки дан, и Веолија пичи на тој линији
spatiotecte":1ox180m4 je napisao(la):Inace se ne slazem sa tobom kad kazes da bi tu takt bio 1H. Pa znas li ti koji je kapacitet jedne cetvorokolosecne pruge??? Dvokolosecna moze da primi 120 vozova dnevno!!!! Znaci 240 vozova sa 4 koloseka!
zidar":wqb2m5ur je napisao(la):spatiotecte":wqb2m5ur je napisao(la):Inace se ne slazem sa tobom kad kazes da bi tu takt bio 1H. Pa znas li ti koji je kapacitet jedne cetvorokolosecne pruge??? Dvokolosecna moze da primi 120 vozova dnevno!!!! Znaci 240 vozova sa 4 koloseka!
Pruga jeste cetvorokolosecna jednim delom:
Glavna Z. St- Sajam: 2 koloseka
Sajam-Petlja Radnicka: 3 koloseka od kojih jedan vodi na NBGD
Petlja Radnicka-Topcider: 4 koloseka, jedan kolosek je teretni i vodi izmedju Save i Sajma za Luku Beograd
To je u sustini dvokolosecna pruga a cak i de facto dvokolosecna od ranzirne Topcider do Rakovice a poslednjih 1,5km deli sa prugom novog cvora (tunel Dedinje). Kao sto nam je poznato na pruzi najslabija deonica ogranicava celokupnu prugu tako da potez Glavna Z. St. - Rakovica ima kapacitet poteza Rakovica-Topcider koji je vec danas na gornjoj granici propusne moci (punicki + teretni vozovi) i tesko je uglaviti dodatne vozove, eventualno na svakih 1h.
Isti problem se postavlja za koriscenje tunela Dedinje i juzne linije.
Sagledao sam situaciju na terenu poslednji put kada sam isao Iz Rakovice ka Lisicjem potoku, da bi se dodala jos dva koloseka cupavo je jedino na samom izlasku iz stanice Rakovica kod Vareske, tu ili mora da se zasece brdo ili da se ulica pomeri na tramvajsku trasu a tramvaj protera kroz IMR (ili ukine, ali onda radnici iz Rakovice nece moci tramvajem do Zdanove u 21. vek), na ostatku trase nije neki problem.
Valjda je sada kada je BG:voz popunjen i kada vidimo da ce u dogledno vreme (kada se osposobi Pancevac i stanica Krnjaca) takt biti pojacan na maksimum koji tuneli dozvoljavaju (oko 7 min) jasno da u novom cvoru nece biti prostora i za ostatak putnickog zeleznickog saobracaja vec da ce sluziti iskljucivo za BG:voz (Novi Zeleznicki Most nema kapacitet za BG:voz na 5-7 min + drugi saobracaj a ne moze da se siri).
S'tim je hitno obustaviti svako ulaganje u Prokop i zaboraviti na zastarelu ideju glavne Z. St. na toj lokaciji i osposobiti nezavisan Zeleznicki cvor NBGD-Stari Zeleznicki Most-Sajam-Topcider-Rakovica sa Glavnim stanicama na NBGD i Rakovici.
Uz naravno dupliranje pruke na ulazu u Rakovicu (1,5 km) i u NBGD (400 m) i pravljenje cetvorokolosecne trase na sremskoj strani od NBGD do Batajnice (ili barem od Zemuna sa sve novim tunelom). Sve to moze da se odradi, pa cak i novi most, sa novcem koji zeleznica ima nameru da pozajmi od Rusa da bi nestao u Prokopu.
а да колосеци иду на другу страну, а не ка улици? мени се чини да је то најлакше решењеzidar":7w41azqu je napisao(la):Sagledao sam situaciju na terenu poslednji put kada sam isao Iz Rakovice ka Lisicjem potoku, da bi se dodala jos dva koloseka cupavo je jedino na samom izlasku iz stanice Rakovica kod Vareske, tu ili mora da se zasece brdo ili da se ulica pomeri na tramvajsku trasu a tramvaj protera kroz IMR (ili ukine, ali onda radnici iz Rakovice nece moci tramvajem do Zdanove u 21. vek), na ostatku trase nije neki problem.
довољно је да ставе 10 минута до Крњаче (мада би ја пре до Овче, и то је Београд)zidar":7w41azqu je napisao(la):Valjda je sada kada je BG:voz popunjen i kada vidimo da ce u dogledno vreme (kada se osposobi Pancevac i stanica Krnjaca) takt biti pojacan na maksimum koji tuneli dozvoljavaju (oko 7 min) jasno da u novom cvoru nece biti prostora i za ostatak putnickog zeleznickog saobracaja vec da ce sluziti iskljucivo za BG:voz (Novi Zeleznicki Most nema kapacitet za BG:voz na 5-7 min + drugi saobracaj a ne moze da se siri).
ок, а шта да радимо са досадашњим Прокопом? није да сам против те идеје, сасвим супротно, али шта даље када је оволико изграђено? да се руши?zidar":7w41azqu je napisao(la):S'tim je hitno obustaviti svako ulaganje u Prokop i zaboraviti na zastarelu ideju glavne Z. St. na toj lokaciji i osposobiti nezavisan Zeleznicki cvor NBGD-Stari Zeleznicki Most-Sajam-Topcider-Rakovica sa Glavnim stanicama na NBGD i Rakovici.
Uz naravno dupliranje pruke na ulazu u Rakovicu (1,5 km) i u NBGD (400 m) i pravljenje cetvorokolosecne trase na sremskoj strani od NBGD do Batajnice (ili barem od Zemuna sa sve novim tunelom). Sve to moze da se odradi, pa cak i novi most, sa novcem koji zeleznica ima nameru da pozajmi od Rusa da bi nestao u Prokopu.
деси се некада и у Вуковом споменику, и на НБГ (једном сам тамо видео два комада)vucko":7w41azqu je napisao(la):Uglavnom se poklope u Karadjordjevom parku bg vozovi u suprotnim smerovima,ponekad se to desi i u Prokopu.