Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Jutros je voz sa stanice Novi Beograd umesto u 8:22 krenuo u 8:17 - čitavih 5 minuta ranije !!! Odustao sam od čekanja narednog pa sam se prebacio na tramvaj.
 
Zaista s obzirom da vozovi idu brže od zadatog takta zašto ga ne skrate na 10 min? :kafa:
 
:) Zaplena nista ne bi uradila jer se ne bi ni desila u nasoj drzavi. Ovako nacinis i njima stetu pa da vide da li je to interesantno kada se njima desi.
 
Sobzirom da dubina nj. đepa uglavnom zavisi od mogucnosti roditelja
kao na fudbalskim utakmicama snimanje
idnetifikacija itd...
Pa po zakonu odgovornosti roditilja (KZ R Srbije)
neka plate kad nisu vaspitali

Nije umetnost svako šareno g*vno po našoj imovini.
a pravi umetnik bira i zna pravo mesto i za grafite pa to bude i lepo i skladno uklopljeno
 
Od prvog septembra očekujemo bar 30% više putnika jer se završava rapsut i odmori! Kada se napravi Kamendin bice jos najmanje 20% na sve to, pa još kada ga produže do Krnjače i izmeste terminus za potez 100, mi ćemo imati bar trostruko punije vozove.

Inače, nadam se da će biti uvedena linija Prokop - Rakovica, makar kao probna. Verujem da bi, ukoliko bi se u redovima vožnje za liniju 1 jasno naznačili polasci koji omogućuju presedanje za Rakovicu, ta linija dobro startovala. A produženjem do Resnika desilo bi se isto što i produženjem do Batajnice, nagli porast broja putnika.
 
Potreba za produženjem BGvoza ka Rakovici, Resniku itd jeste evidentna i neosporna

Ne treba uvečavati bez neregulisanja - sređivanja, bar osnovnih stvari na postojecim stanicama i vozovima jer
dobicemo ponovljenu situaciju koju je imao Beovoz i šta smo radili - ništa. . . .

BGvoz se razlikuje od Beovoza po kvalitetu , mada sada i nije neka velika razlika. osim takta . . . .
Produženje bez održavanja kvaliteta u isčekivanju metroa ,
jeste sigurna ponovljena propast , teškom mukom podignutog sistema

Onog momenta tako rastegnut sistem počne da ,,štuca,, i zbog toga par puta putnici kasne na posao,
opredelice se za drugi vid prevoza gde nece kasniti na posao.
Što je jako važno kod današnjh poslodavaca i zaposlenih , kad se lako dobija otkaz.
 
знамо да не може воз из Раковице да користи пероне 5, 9 и 10 на Прокопу (5 због правца НБГ, 9 због резервне гарнитуре и 10 због правца ка П. мосту). шта остаје? 6? или да се активира 4 због лакшег преседања за правац ка НБГ?
 
Може или 9. или 6., пошто 5. и 10. остају за линију П. Мост-Батајница, а имало би места и за један колосек за резервни воз.

img4450c.jpg
 
Linije Beovoza Valjvo-Pancevo i Mladenovac-Pancevo se od decembra skracuju na Prokop, mozda ponekad bude guzva ako krene i BG:voz za Rakovicu.

Korisnija bi bila linija Rakovica-NBGD ili Rakovica-P.Most, nazalost na ulazu u Z. St NBGD usko grlo ne dozvoljava pojacavanje saobracaja a na Pancevackom Mostu je knap prostora za okretanje vozova a stanica ionako nije predvidjena za to. Kada se duplira pruga preko Pancevackog Mosta bice lakse mada tipujem da bi vec sada sigurno mogao da se uglavi jedan voz Rakovica-P. Most-Rakovica na svaki sat, mozda cak i cesce, ili da okrece u Krnjaci ali gubio bi puno vremena na Mostu gde je voznja ogranicena na 10km/h a garnitura je tako malo.

U svakom slucaju na toj liniji je kriticna tacka usko grlo na ulazu u Z. St Rakovica iz pravca Topciderske doline. Dvokolesecna standardna Zeleznica i Dvokolosecna trasa BG:voza koja dolazi iz tunela spajaju se na kilometar i nest pre stanice i dele prugu do nje. To znaci da tom deonicom ide celokupni putnicki zeleznicki saobracaj iz Beograda ka jugu (Pozarevac, Bar, Nis, Istanbul...), Beovoz za Valjevo i Mladenovac, teretni saobracaj izmedju Luke Beograd i ranzirne stanice Makis... velika je tu guzva, ima jedva prostora za BG:voz, ta deonica treba hitno da se duplira.
 
Arnorian":2gbrcukc je napisao(la):
Може или 9. или 6., пошто 5. и 10. остају за линију П. Мост-Батајница, а имало би места и за један колосек за резервни воз.

file.php

ок, хвала за инфо. поготово на графичком приказу
требао си да скинеш слику са сајта, па онда да је закачиш. они који нису чланови не могу да је виде.
 
Матеја Бељан":3toc853w je napisao(la):
Mislim da je rezervna garnitura sada u Zemunu
Da to je i potvrđeno u listu"Pruga" da je rezervna u Zemunu. Kao i da se Smart Card i Gps uvodi i u BGVozove, rečeno je da će i pored monitoring centra za javni prevoz i Železnice tim sistemom nadgledati rad BGVozova.
 
@JohnnyLee
Исправио сам.

Ако скрате Беовоз до Прокопа, онда ће стварно бити гужва; четири колосека су мало.

Највећи проблем за дуплирање броја колосека ок Кошутњака до ЖС Раковица је део од раскрснице Раковичког пута и Варешке до станице, поред ИМР, јер нема места.

uskogrlo.jpg
 
Definitivno prokopu fali jos 2 koloseka.

Obavezno treba da na istom peronu staju vozovi Bg Voza da bi se omogucilo lako presedanje.
 
vucko":10v6r7xz je napisao(la):
Definitivno prokopu fali jos 2 koloseka.

Obavezno treba da na istom peronu staju vozovi Bg Voza da bi se omogucilo lako presedanje.

Зар је проблем изаћи на другу платформу. Најбитније је да се перони лепо обележе
 
vucko":1qf6d5wd je napisao(la):
Definitivno prokopu fali jos 2 koloseka.

Obavezno treba da na istom peronu staju vozovi Bg Voza da bi se omogucilo lako presedanje.

ако би додавали још два колосека на Прокоп, онда је најбоље да иду на 7 и 8 колосек, да се боље онда повежу БГВ и Беовоз (БГВ Батајница-П. мост 5 и 10, БГВ Раковица-Прокоп 6 и 8 и Беовоз 7 и 9)
 
Возовима који крећу из Прокопа довољан је један колосек. Линији Прокоп-Раковица један, а пошто полазака Беовоза према Младеновцу, Плани и Ваљеву има укупно 5 дневно, можда други слободан колосек био довољан.
 
Знам да то пише негде на овој теми, али је она превелика да бих је ишчитавала...

Које су још линије планиране за БГ воз (не Беовоз) и којом динамиком отприлике? Колико се сећам, требало би да је три укупно. За једну знам да би требало да иде од Раковице, тј. Ресника, али не знам ка где.
 
Trebala bi druga linija rakovica-Prokop,pa kasnije do resnika,valjda pocetkom sledece godine
 
Dugoročno za Lazarevac i Mladenovac, ali neophodna su enormna ulaganja... Ne znam koliko se isplati. Na dugi rok, svakako, potrebna je navika korišćenja voza. Ali, iskreno, Mladenovac i Lazarevac gradovi su za sebe, ne znam ni zašto su u administrativnom području Beograda, ja bih voleo da se to prepusti Železnicama, da naprave dobar regionalni sistem sa taktom od 60-120 minuta od Perovaradina, Sremske Mitrovice i Pančeva u Vojvodini, do Valjeva, Velike Plane, Smedereva i Požarevca. Da cene i brzine putovanja budu dovoljne za nesmetane dnevne migracije iz šire okoline Beograda....

Primer: LINIJA 1: Pančevo - Inđija na 60 minuta, a svaki drugi do Petrovaradina
LINIJA 2: Sremska Mitrovica - Požarevac na 120 minuta
LINIJA 3: Smederevo - Prokop na 120 minuta,
LINIJA 4: Prokop - Mladenovac na 60 minuta, a svaki drugi do Velike plane
LINIJA 5: Prokop - Lazarevac na 60 minuta, svaki drugoi do Valjeva
 
Slazem se delimicno, BG:voz bi trebao da ide do Batajnice (Eventualno Nove Pazove i Aerodroma Batajnica), Panceva i Ripnja, sve dalje treba da pokriva zeleznica.

Prolazne linije koje si naveo mi se svidjaju (osim 1. koja nema smisla ako BG:voz ode do Panceva a opterecivala bi Banatski tunel i smetala BG:vozu), nema razloga da svim tim vozovima Beograd bude terminalna stanica.

A BG:voz, cim se otklone uska grla da bude:
linija A: Pancevacki Most - Batajnica
linija B: Rakovica - Pancevo
linija C: NBGD - Ripanj
 
Poslednji polasci su sada znatno popunjeniji. Inače, na Tošinom bunaru prvo prodje voz ka gradu, a onda ga najave
 
Na Tošinom bunaru su najave uvek bile lažne :D Nekako odmalena, koliko se sećam, imam loše iskustvo s tom stanicom. Prvo je što teta krči, a dok krči još i laže. Traume iz najmlađih dana ostaju trajno urezane u sećanje. :rolleyes:
 
Vrh