Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

@Rile
Hvala na odgovoru :)
Ne mogu da se pomirim da propuštamo priliku da imamo i šine na Zemunskom mostu a koj još nije ni započet
pa se sve nadam da ce ,,ljudi od odluke,, shvatiti potecijal tih šina
ne samo za kargo saobracaj
vec bi BGvoz mogao da zatvori krug

glavni kontra-adut je most kod Vinče
Ovaj Zemunski je s a d a, a Vinčanski je daleko i na dugačkom kanapu. . . .
a nisu ni u sukobu, vec bi se povecala propusna moć Bgda i dr.

da ne smaram šta bi bilo kad bi bilo , ostaje samo nada :rolleyes:
 
Хипотетички Батајнички мост као део аутопутске обилазнице би могао да има шине, да би се затворила обилазница теретне железнице.
 
Bas tako.Buduci Batajnicki most ce morati da ima makar jedan kolosek,Zemunskom to realno ne treba a i doterivanje pruge do tamo bi bila skupa rabota,pogotovu jer su sva drumska ukrstanja SMT-a do pocetka mosta na povrsini.
 
33270867.jpg
 
Imala sam danas akciju odlaska do Panceva... BG vozom do Panceva i nekako, ali Beovoz horor! Na stranu red voznje po kom ti dodje voz na svakih dva sata ako ne zakasni, ali vozovi su uzasavajuci i vuku se kao neke mrcine, ma uzas nad uzasima... Mislim da mi nece vise padati na pamet da idem vozom u PA...
 
20uygb4.jpg


http://oi51.tinypic.com/20uygb4.jpg

Mnogo bi bilo lepo kad bi ovo izgradili. U sustini vratili bi prugu koja je nekad postojala ovde, a sad bi sve lepo moglo da se kompletira uz spoj Aerodroma i Obrenovca preko Surcina. :)

Naravno namicem vodu, da ne kazem eventualne buduce investicije na svoju vodenicu, ali ne zamerite. :D

Duzina dogradjenog juznog dela ofrlje prema GuglE. bila bi negde oko 15,5 km.
 
Ta pruga za aerodrom je davno ucrtana ali ova drzava nemoze da nadje 35mil evra da to napravi tj te pare bi brzo bile nadjene da neko vidi u tome polticku korist .Inace kargo centar na aerodromu jedna ozbiljna firma je odustala od izgradnje kad su culi da nema pruge i koliko bi natezanje bilo da je naprave.Za obrenovac ima dvije verzije ja bi zapocetak od zeleznika produzio prugu manja investicija a ni tvoj predlog nije los .Naravno dvokolosjecna
 
Dvokolosecna jasta, i ni kolosek manje. Da je do mene, ja bih do Obrenovca prespojio i vako, pored mene, i nako, preko Zeleznika. Prugu treba da izgrade dok se jos moze sa malo rusenja proci. Posle kad rusenje bude kostalo boga oca, opet ce da jade kako je izgradnja skupa. Jedna ORA da se napravi i sve ima da zvoni od gradnje. Ja bih vrlo rado isao i radio.
 
Ako autoput bude sa leve strane Save od Obrenovca onda bih voz poterao sa desne strane.

Ja sam radije da voz ide levom stranom a autoput desnom.
 
E sad ako ima volje sve se može,novi zakon o železnici se usvaja pa će i mnoge stvari biti jasnije.Ovde se pominje da treba da se urede odnosi između železnica i grada.A gde je tu problem,ugovorom se da sve precizirati.Grad treba da nabavi nove vozove,uredi stanice,železnice svoj deo.Beograd da traži udeo u vlasništvu nad infrastrukturom čvora, je je uložio ogromna sredstva u izgradnju čvora,i mora da se pita za njegovu korišćenje i razvoj.Problem infrastrukture Grad-Republika izgleda još nije rešen.da li će se rešiti regionalizacijom? ako tako i bude onda je već u novom zakonu o železnici trebalo rasčistiti neke stvari,a zakon je već u skupštini pred usvajanje.Da li se grad pitao ..to ne znamo..
27 min.vau kao klasičan Metro,i ja sam primetio da vozovi mogu da idu brže i tako ubrzaju takt..kao i da se dogradnjom novih tunela čvora može napraviti moćan sistem.E sad za strah od "promene vlasti"komantar je suvišan.. ;)
Sve u svemu dobro je što su svi iznenađeni koliko su građani prihvatili ovaj vid gradskog prevoza pa će morati da ulože znatna sredstva u razvoj sistema inače bi povlačenje iz cele priče bio ogroman minus za grad ja bih rekao nepotreban,građani su sa oduševljenjem prihvatili BGVoz i sada ne treba da bude dileme u vezi razvoja i ulaganja sredstava..ovaj kredit za obnovu šina do Resnika je dobar znak..
„Град јесте био суздржан и око сређивања станица и око других елемената, јер једноставно нисмо знали да ли то стварно може да функционише, односно знали смо, али је то тражило и доказ. Ту критичну масу смо превазишли и сад имамо нешто што јесте градска железница и са чим су људи стварно задовољни.”
Nadajmo se da više nemaju dilemu... ;)
 
@212
sve stoji
+1 :)
jedino što obeshrabruje

od kompletnog podizanja sistema do sada , ništa nije poboljšano a ovde je u mnogim postovima naveden
poduži spisak neophodnih unapređenja trenutnog stanja BGvoza,
a za neka unapređenja nije se iziskivalo ogromna sredstva i opet ništa.

Slušao sam deo sednice a uzimajuci u obzir pokazanu praksu sa dr ,,projekta,,
što se tiče dinamika, rokova i krajnjoj ceni, po jednom urađenom metru (dužnom ili kvadratnom)
ne daje mesta za preveliki optimizam
Brinem se da li će i ovo što je postignuto moći da se sačuva,
jer o kvalitetu održavanja pa i za sitnicice smo svi svedoci.
 
Nadajmo se novoj jesenjoj energiji,da će Điki sesti sa ključnim ljudima kojima je to u nadležnosti pre svega sa železnicama i rasčiste račune,zajedničko ili gradsko preduzeće je moguće sa preciznim pravima i obavezama.U suprotnom grad treba da insistira u vlasništu nad infrastrukturom ispod Beograda,kako kažu u izveštajima iz skupštine da se u Vojvodini traži vlasništvo nad železnicom,ne znam šta će biti s tim predlogom,ja sam protiv toga zna se šta je država.Ali da pokrajina i grad mogu da imaju udeo u vlasništvu recimo 20% je sasvim korektna stvar,posebno kada je u izgradnji Beogradskog čvora grad učestvovao u finansiranju gradnje kako je navedeno u ugovoru.E sad da li naglabamo na prazno, jer ne znamo kakvi su se pregovori vodili između grada i železnica pa ne znamo i kakvi su zahtevi ili da li je grad učestvovao izradi zakona o železnicama .Ali za razvoj gradske železnice mora se naći praktično rešenje da bi grad znao u šta ulaže,jer mi kao korisnici ne znamo kome da se obratimo za uređenje stanica ili kupovini novih vozova.
Možda bi rešenje "2 u 1" i nabavka u jednom paketu vozova za Metro i BGVoz od Alstoma bilo povoljnije rešenje i dobili bi jeftinije vozove..i uređenje stanica i sistema."Metro 2 u 1"slatko zvuči :p
 
Frajla":1judmd39 je napisao(la):
Imala sam danas akciju odlaska do Panceva... BG vozom do Panceva i nekako, ali Beovoz horor! Na stranu red voznje po kom ti dodje voz na svakih dva sata ako ne zakasni, ali vozovi su uzasavajuci i vuku se kao neke mrcine, ma uzas nad uzasima... Mislim da mi nece vise padati na pamet da idem vozom u PA...
U poslednjih petnaestak dana, u nekoliko navrata, došlo je do pljačke metalnih tegova koji automatski zatežu kontaktnu mrežu. Ekipe koje održavaju kontaktnu mrežu stavili su nove tegove ali drskost pljačkaša je, izgleda, neizmerna, pa su i to pokrali. Zbog toga je na nekoliko mesta između Pančevačkog Mosta i Pančeva uvedena lagana vožnja od 20 i 30 km/h. Uz one postojeće smanjene brzine koje su uvedene zbog pokradenih prigušnica, vozovi se zaista ''vuku'' po pruzi. Što je najgore, policija ne pokreće nikakav postupak ako je vrednost ukradenih stvari manja od 20 hiljada dinara a na to što je ugrožrna redovitost i bezbednost saobraćaja niko se i ne obazire. Ovo me toliko nervira da, prosto, nisam siguran kako bih reagovao kada bih nekoga video na delu.
Na fotkama sam strelicom označio te tegove.
005-032-24012010.jpg


005-032.jpg
 
Pa pothitno promjeniti propise kako neugrozava saobracaj sta da kontaktna mreza pane pa spalit taj voz .Ja bi za kradju srafa i trifona automacki slao 6 mjeseci za kradju baliza lira skretnice 2 godie ako nije doslo do nesrece ako jeste onda 20godina minimum .Svaki napad na zelejznicu okarakterisao bi kao sabotazu .Saranje vozova 120 sati ribanja vozova. :bash: :bash:
 
Suditi za terorizam,čini mi se da je neka od Evropskih zemalja donela takav zakon,zaboravio sam koja ali čini mi se da je Rumunija ili Mađarska.. :kafa:
 
Једноставно је како спречити крађу... струју са контактне мреже усмерити на тегове па кад неко крене да их скине, засветли :D
 
Не знам како су само успели да скину те тегове?! Мислим да је довољно да на тим теговима буде неки жиг и да нико не сме да их откуплјује за топљење, као и споменике. Онда би кривично могли да одговарају и купци
 
U civilizovanim zemljama, nikom normalnom ne bi palo na pamet da otkupi to kao staro gvozdje, jer bi krivicno odgovarao.
 
Зар није једноставније да буду од бетона?

Жиг не би помогао, топе и споменике. Ливнице не брину много о контроли, јер лако отклањањају доказе. А ако довољно подмажеш, судови се не би љутили ни да претопиш споменик Душану испред Палате правде.

Наше судство има потпуно изокренуте приоритере. Када неко угрози јавну безбедност није их брига, крађа саобраћајних знакова или делова опреме пруге се не процесуира, а када би те исте лопове нашли са једним џоинтом, добили би више година затвора.
 
Da ne bi se potresli da neko ukrade radni sto predsednika republike,oltar u hramu sv.save,i sl.možda bi se osvrnuli samo kada bi ukrali Caf tramvaj, zbog Đikija i to na intervenciju sekretarice ,shvatili da to i nje baš normalno... :/
 
Somi303":34git1lj je napisao(la):
Једноставно је како спречити крађу... струју са контактне мреже усмерити на тегове па кад неко крене да их скине, засветли :D

хехе, слажем се са тобом
 
Vrh