E sad ako ima volje sve se može,novi zakon o železnici se usvaja pa će i mnoge stvari biti jasnije.Ovde se pominje da treba da se urede odnosi između železnica i grada.A gde je tu problem,ugovorom se da sve precizirati.Grad treba da nabavi nove vozove,uredi stanice,železnice svoj deo.Beograd da traži udeo u vlasništvu nad infrastrukturom čvora, je je uložio ogromna sredstva u izgradnju čvora,i mora da se pita za njegovu korišćenje i razvoj.Problem infrastrukture Grad-Republika izgleda još nije rešen.da li će se rešiti regionalizacijom? ako tako i bude onda je već u novom zakonu o železnici trebalo rasčistiti neke stvari,a zakon je već u skupštini pred usvajanje.Da li se grad pitao ..to ne znamo..
27 min.vau kao klasičan Metro,i ja sam primetio da vozovi mogu da idu brže i tako ubrzaju takt..kao i da se dogradnjom novih tunela čvora može napraviti moćan sistem.E sad za strah od "promene vlasti"komantar je suvišan..
Sve u svemu dobro je što su svi iznenađeni koliko su građani prihvatili ovaj vid gradskog prevoza pa će morati da ulože znatna sredstva u razvoj sistema inače bi povlačenje iz cele priče bio ogroman minus za grad ja bih rekao nepotreban,građani su sa oduševljenjem prihvatili BGVoz i sada ne treba da bude dileme u vezi razvoja i ulaganja sredstava..ovaj kredit za obnovu šina do Resnika je dobar znak..
„Град јесте био суздржан и око сређивања станица и око других елемената, јер једноставно нисмо знали да ли то стварно може да функционише, односно знали смо, али је то тражило и доказ. Ту критичну масу смо превазишли и сад имамо нешто што јесте градска железница и са чим су људи стварно задовољни.”
Nadajmo se da više nemaju dilemu...