Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

boca-ica":3rru1if4 je napisao(la):
.. Podzemni prolaz (poduži) za pešački saobracaj između perona-koloseka
nema osvetljenje. Danju je OK ima dosta prirodnog svetla
ali predveče ili nedaj bože noću :shok: mogu samo da zamislim kako je tek tu mrak, nebih ni da proveravam
Osvetljenje u tom pothodniku postoji i od nedavno reguliše se putem foto-ćelije. Možda trenutno nešto nije bilo u redu pa pothodnik nije bio osvetljen. U ranijem periodu postojali su prekidači za staničnu rasvetu kojima je rukovao otpravnik vozova iz kancelarije na peronu.
 
@Rile
Nadam se da je tako. :)
Nisam primetio sialična mesta ali hajde, možda nisam dobro video a bio je dan kako sam i napisao .
U svakom slucaju , hvala na ispravci , prvom prilikom dobro cu pregledati.
Sam prolaz je ofarban u svetlo plavu boju i nema smeća tj. lepo se održava higijena, što je za svaku pohvalu. :)
u odnosu na poprilično zapuštenu okolinu.
Edit
Sledeci put pravim fotkice ako ih neko vec ne okaci i time mi uštedi trud. :D
 
Da zapuštenu okolinu bi trebalo pretvoriti u stambeno-poslovni kompleks s obzirom da će im stanica BGVoza biti ispred nosa kao i da će uskoro početi gradnja prave stanice, a za 10 min biti u centru..verujem da bi se ljudi rado odlučili da za život u kraju gde imaju +tržne centre+školu+klinički centar+blizina auto puta :kafa: iskreno mnogo bolja lokacija od onih kasarni,isto bi trebali da urade i sa okolinom stanice Rakovica..
 
2012":1p1z6ssc je napisao(la):
A još kada bi ugovorili i Alstom vozove za Gradsku železnicu.. :vops:
evo najnovijeg modela za tu namenu
http://youtu.be/hAknerS2b2s

Pa, postoji šansa za tako nešto: ako sam dobro shvatio, Alstom je na tenderu s Coradiom za ove EMV voziće koje tako željno iščekujemo. Oni nisu planirani za BG:voz, ali ako ih izaberu i pokažu se dobro kao regionalni transporteri, možda naruče koji i za grad.
Nedavno sam se vozio jednim od tih Alstomovih EMV-ova u berlinskom S-banu i fin je utisak ostavio na mene.
 
Овај Алстом би био одличан за пругу Београд-Бар зато што нагибни воз. :)
 
Kada sam gledao tehničku dokumentaciju Katica remotnovanih u Goši, video sam da su im ugradili nekakvu "Alstom" opremu, nažalost ništa detaljnije nisam video :D Eto, nismo ni znali da delimično imamo i njihove tramvaje :p :laugh:
 
I još kada bi u RVR BGVoza zamenili kompresore sa Alstomovim gde bio nam bi kraj,nema tandrkanja.. :)
 
JohnnyLee wrote: ,, не само К. парк, и Вуков споменик је заслужио шминкање ,,

SVE stanice moraju da se ,,našminkaju,, u odnosu na postignut postojeci konstantan broj putnika
dok je bilo malo korisnika hajde kako-tako
sada vec to mora pod hitno da se uradi jer veliki broj ljudi - korisnika zaslužuje normalnost
pa necemo valjda i zimu dočekati u takvom stanju stanica :rant:

Vecaeras (u 18:58 - Prokop) prva četiri vagona sam prešao da bih našao prvo slobodno mesto
a nije više ni retka pojava, da u nekim terminima putnici stoje, jer su sedišta popuinjena. :)
 
Pa to šminkanje ne košta ne znam koliko,skuplja stvar će biti ujednačavanje visine platformi,tako da sve stanice čeka ozbiljna rekonstrukcija.. :kafa:
 
Ok - kad nije skupo - kad počinju
(bojim se da nemaju ni zamisao a kamoli ozbiljan projekat)
ne prihvatam vađenje na metro, ovo su stanice BGvoza i Beovoza
Ah da . . .
Što se tice predloga za Alstom, odgledao sam ga , kako se ne razumem
sve to lepo izleda ali samo kao crtani film
truc-muć. neki delovi u fabrici a celog voza nigde ,
ovako mogu samo da shvatim da nude ,,mačku u đaku ,,
konkretno ,- ko i koliko takvih vozova- komada je kupio i kakva su iskustva.
 
@boca-ica,iznenađen sam koliko je Nemačkih gradova dobilo ili naručilo Alstom vozove za S-Bahn,Metro i sl.izgleda da Francuzi su se zaista specijalizovali za vozove..čim im Nemci to priznaju..
 
Superrrr , onda je rešeno :) :) :)

osim ako dozvolimo tamo nekom da nj. provizija odlučuje u izboru,
zato predlažem vrlo jak nadzor BB u sprovođenju transparentnosti

Uf.... ovaj ostavlja čoveka bez daha
http://www.railway20.net/wp-content/uploads/2011/06/Alstom_Coradia_Polyvalent.jpg
izgleda da su mu putnička vrata niža i opremljena senzorima iznad , sobzirom da se ne razumem
možda bi naš ,, železničar,, i ostali iz te struke imali koju da kažu
 
за БГ-В би била идеална ова варијанта од 110 м/6 вагона. иначе, супер им изгледа воз, видео сам их уживо у Шведској, иду доста добро
 
JohnnyLee":ox457khw je napisao(la):
не само К. парк, и Вуков споменик је заслужио шминкање

U stanici Vukov Spomenik i dalje stoje iste reklame od otvaranja '95. , Energoprojekt, Progres itd.

Kada bi nekako mogli da ih zamenimo Beobuld panoima sa predlozima saobracajnih i drugih resenja :)
Savrsena galerija na prometnom mestu :D
 
JohnnyLee":3vf5z88b je napisao(la):
за БГ-В би била идеална ова варијанта од 110 м/6 вагона. иначе, супер им изгледа воз, видео сам их уживо у Шведској, иду доста добро
Онда би ми морали све станице да спуштамо јер је Coradia нископодни воз.
 
да, али по наруџбини се прави висина пода. у Енглеској возе Корадије са њиховом висином перона од око 1м
 
Свеједно мораће станице да изравнају. Јел постоји неки стандард која је висина станица? И који су возови бољи нископодни или високоподни или је свеједно које су висине? :D
 
Rile":1hac0vtm je napisao(la):
boca-ica":1hac0vtm je napisao(la):
.. Podzemni prolaz (poduži) za pešački saobracaj između perona-koloseka
nema osvetljenje. Danju je OK ima dosta prirodnog svetla
ali predveče ili nedaj bože noću :shok: mogu samo da zamislim kako je tek tu mrak, nebih ni da proveravam
Osvetljenje u tom pothodniku postoji i od nedavno reguliše se putem foto-ćelije. Možda trenutno nešto nije bilo u redu pa pothodnik nije bio osvetljen. U ranijem periodu postojali su prekidači za staničnu rasvetu kojima je rukovao otpravnik vozova iz kancelarije na peronu.


@Rile
Pogledao sam danas ponovo (nisam imao ni mobilni ni fotoaparat )
oboje smo u pravu, i ima i nema osvetlenje

spojevi hodnika ul-iz na perone ima osvetlenje u obliku reflektora
smeštenih van visine plafona hodnika tj na visini tavanice stepeništa h = 3 - 3,5 m

sam prolaz ( tavanica i zidovi ) nema ni jedno sijalično mesto h = 2 - 2,5 m

Kao osrednje palanačko rešenje je sasvim uredu
ali u palankama nema toliko opasnosti koliko u BGDu i još na žel. stanici u takvom stanju i okruženju

Poređenja radi
Prolaz ispod perona u Prokopu je ne samo da je čist i beo vec i jako blještav
od velikog broja različitih snažnih vrsta osvetljenja
mislim da ni stanica Vukov spomenik nije tako dobro osvetljena

Predstojećim ,,šminkanja,, stanica
treba malo povesti računa o nekim ujednačenostima
koje su ovde ranije i izneta od strane mnogih BBa
 
Somi303":1z5807h6 je napisao(la):
Свеједно мораће станице да изравнају. Јел постоји неки стандард која је висина станица? И који су возови бољи нископодни или високоподни или је свеједно које су висине? :D

па требало би да постоји стандрад, али ти је код нас свака станица своја висина. неки општи стандард у Европи је 550мм, мада се за градску железницу ставља и 750 и 950 мм
 
Данас сам се возио БГ-Воз-ом и кад је стао код Вука платформа станице је била негде као цео први степеник. :bash: Када сам био у Риму возио сам се њиховим "Рим возом" који је високоподан, али му степенице излазе као стане у станицу(слично као на новом МетроВагонМашу за ЖС) и постоје станице које имају платформу и оне које немају. Као воз стане у станицу са платформом степенице изађу, али оду испод платформе и излаз ти је раван, а кад стане на станицу без платформе ти сиђеш низ степенице као код нас. Било би добро да се тако нешто може урадити код нас, али јбг на нашим возовима степенице не излазе. :)
 
Vrh