Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Podsećanja radi, išao je voz na 1h i fiksno, a i +/- Jedan red vožnje je čak imao polaske sa razmakom od 50 minuta. Osim te linije za Pančevo su išle i druge. Dakle, imali su dosta polazaka.

Što se tiče Inđije, zar ne bi bilo bolje uvesti šinobus koji bi išao na sat vremena, a ne čitava garnitura sa 10 polazaka?

Da se ja pitam, pod hitno bih kupio one EMV-ove o kojima se govori i obezbedio dobar prevoz na linijama:

Prokop - Mladenovac
Prokop - Valjevo

Prokop - M. Krsna (gde je dosta dobra veza sa Smederevom, mislim da ima 12 polazaka)
P. Most - Pančevo
Batajnica - Inđija
(možda čak do Petrovaradina)
Batajnica - Ruma (a od Rume do Šapca vam treba još 35 min šinobusom) (možda do S. Mitrovice)

Omogućiti što većem broju ljudi u okolini Beograda dnevnu migraciju. A sam voz neka bude čitaonica, da se ne gubi vreme, pa lagane vožnje mogu da se prežive ;)


+ Na te linije bih rasporedio 9 garnitura (po dve za Pančevo, Mladenovac i Lazarevac, tj. Valjevo)
 
Матеја Бељан":ycdufafl je napisao(la):
Podsećanja radi, išao je voz na 1h i fiksno, a i +/- Jedan red vožnje je čak imao polaske sa razmakom od 50 minuta. Osim te linije za Pančevo su išle i druge. Dakle, imali su dosta polazaka.

Što se tiče Inđije, zar ne bi bilo bolje uvesti šinobus koji bi išao na sat vremena, a ne čitava garnitura sa 10 polazaka?

Da se ja pitam, pod hitno bih kupio one EMV-ove o kojima se govori i obezbedio dobar prevoz na linijama:

Prokop - Mladenovac
Prokop - Valjevo

Prokop - M. Krsna (gde je dosta dobra veza sa Smederevom, mislim da ima 12 polazaka)
P. Most - Pančevo
Batajnica - Inđija
(možda čak do Petrovaradina)
Batajnica - Ruma (a od Rume do Šapca vam treba još 35 min šinobusom) (možda do S. Mitrovice)

Omogućiti što većem broju ljudi u okolini Beograda dnevnu migraciju. A sam voz neka bude čitaonica, da se ne gubi vreme, pa lagane vožnje mogu da se prežive ;)
Slazem se bez ostatka! + je dodat! Upravo kod nas je potrebno tako nesto, jer dosta ljudi koji zive u Beogradu rade u okolnim mestima i obrnuto. Trenutno je lakse stici iz Beograda do Beca nego do mesta koja su manje od 50 km udaljena od Beograda.
 
Sad gledam, Zagreb ima takav sistem, gde prigradski vozovi idu do Siska i Karlovca. A oni imaju baš dosta linija, mada verujem da to ne može da se poredi sa kvalitetom trase i jednostavnošću BG:voza
 
Potražio sam da li imam neki stari red vožnje Beovoza i našao ih nekoliko.
Postaviću ih ovde da vidite koliko je nekada bilo polazaka.


1999. leto posle bombardovanja.











Od jeseni 1999. do jeseni 2000.




 
Mislim da je interesantno i uporediti vozna vremena sa sadašnjim


1992 / 1993












 
Матеја Бељан":3vzq44mx je napisao(la):
Sad gledam, Zagreb ima takav sistem, gde prigradski vozovi idu do Siska i Karlovca. A oni imaju baš dosta linija, mada verujem da to ne može da se poredi sa kvalitetom trase i jednostavnošću BG:voza

Da znaš da ne može.
U Zagrebu je neuporedivo bolje. Železnička stanica u Zagrebu ima broj lokalnih polazaka koje Beograd može samo da sanja u narednih najmanje 50 godina, glavna stanica nalazi se na boljoj poziciji nego u Beogradu, od centra centra na udaljenosti za hodanje, na glavnim linijama su poslednji polasci tek oko ponoći.
 
Bio je to hrabar korak u ono vreme pustiti Batajnica - Resnik na 25 minuta. (mada je to bilo projektovano, a ostvareno 50 kako vidim) Ali, neko nije želeo tada da to opstane... 700 je išao na sat vremena, a uvedeni su ekspres autobusi 704 i 706. Za 20ak minuta iz Batajnice bili ste na Trgu
 
Pre neki dan pisao sam o uslovima za parkiranje na Ž. stanici Batajnicia pa da potkujem i slikom



Da podsetim ,
otežano autobusom - neadekvatna trasa i vreme polaska i odlaska
otežano kolima - mali blatnjavi parking a ostali mogu da dobiju kaznu za nepropisno parkiranje
otežano bajsom - nema ,,parking,,mesto gde da se ostavi bajs.

Da iskoristim priliku i da se osvrnem na zemljište
Ne razumem nadležnost (čitaj spor ) oko zemljišta
od kada je veka zemljište je izvorno gradsko a povremno za potrebe dodeljuje se određenim korisnicima naročito ako je svima na korist od veceg značaja .
Nigde u Beogradu ni jedna društvena firma ne može biti vlasnik zemljišta nego samo korisnik a
Ako je grad dao, grad može i uzeti ili urediti za svoje potrebe samostalno ili u saradnji sa tom firmomi

Konkretno u ovom slučaju ne vidim spor da grad uredi parking i za simoličnu cenu isti novac vrati u kasu kroz naplatu
 
E pa kritikovali smo gradsku vlast zbog improvizacije L1,barem su se parkinzi pored stanica mogli odraditi i to na kvalitetan nivo a o stanicama da i ne govorimo, iz gradskog budžeta bi trebalo uređivati stanicu po stanicu sa svim standardima kao npr.tople čekaonice,toaleti pristup za invalide,video nadzor kao tranzitna policija kao novi vid obezbeđenja stanica i vozova.. :kafa:
 
Da li se zna kada će doći do produžetka BG voza do resnika i koja će mu biti trasa (prema NBGD ili P. mostu) ?
 
aladin2908":3qlhzdzb je napisao(la):
Da li se zna kada će doći do produžetka BG voza do resnika i koja će mu biti trasa (prema NBGD ili P. mostu) ?
Пруга на јужном краку је у очајном стању, тако да неће скоро. Спомиње се линија Ресник-Прокоп.
 
aladin2908":21b8x3qh je napisao(la):
Da li se zna kada će doći do produžetka BG voza do resnika i koja će mu biti trasa (prema NBGD ili P. mostu) ?
Da te obradujem,Evropska banka je nedavno odobrila kredit za rekonstrukciju pruge do Resnika sad zavisi od organizacije posla,tendera i sl. :kafa:
 
2012":ypaur76v je napisao(la):
aladin2908":ypaur76v je napisao(la):
Da li se zna kada će doći do produžetka BG voza do resnika i koja će mu biti trasa (prema NBGD ili P. mostu) ?
Da te obradujem,Evropska banka je nedavno odobrila kredit za rekonstrukciju pruge do Resnika sad zavisi od organizacije posla,tendera i sl. :kafa:

'ajde izvor, molim te :/
 
jlaki":2untb8kt je napisao(la):
2012":2untb8kt je napisao(la):
aladin2908":2untb8kt je napisao(la):
Da li se zna kada će doći do produžetka BG voza do resnika i koja će mu biti trasa (prema NBGD ili P. mostu) ?
Da te obradujem,Evropska banka je nedavno odobrila kredit za rekonstrukciju pruge do Resnika sad zavisi od organizacije posla,tendera i sl. :kafa:

'ajde izvor, molim te :/
Mislim da smo pre nekoliko strana objavili tu vest možda je EIB a ne EBRD,ajd pokušaću da je nađem.. :kafa: jasno se sećam da je odobren kredit od 100.mileur za deo pruge negde u centralnoj Srbiji a deo od tog kredita od 35 mil.eur za deonicu Prokop-Resnik..
 
Odlična vest, Samo kad bi ta rekonstrukcija išla brže nego vozovi na toj pruzi... :)
 
Prokop ce makar dobiti poentu kada proradi druga linija :)

Bas me zanima kako ce uskladiti to presedanje,bilo bi dobro da dolaze na 2 perona koja su na istoj platformi pa da putnici samo predju iz jednog u drugo vozilo bez pentranja.

Pade mi ideja da se ukopa pruga na nbg negde posle mosta pre jurija gagarina pa do tosinog bunara.i da stanica nbg bude podzemna a mozda i tosin bunar.Sama ideja je tako sexy,nadam se da cu doziveti da se realizuje.
 
Dobra ideja ali mislim da nece biti puno njih koji ce to videti... Mislim da je zvaničan stav železnica srbije " Sve dok se ne sruši od starosti ne diramo" :D
 
Било би добро да подесе ред вожње тако да пар минута по пристизању воза из Ресника у Прокоп прођу возови у оба правца на линији П. Мост-Бајница. Али знам да је тако нешто вероватно квантна механика за ЖС.

Узгред, мрзи ме да пишем П. Мост-Батајница и Прокоп-Ресник. Надаље их зовем С1 и С2 (Ѕ1 и Ѕ2).

vucko":20rb0cvp je napisao(la):
Pade mi ideja da se ukopa pruga na nbg negde posle mosta pre jurija gagarina pa do tosinog bunara.i da stanica nbg bude podzemna a mozda i tosin bunar.Sama ideja je tako sexy,nadam se da cu doziveti da se realizuje.
А шта се добија тиме? То би коштало више него додатни дупли колосек од станице Нови Београд до Батајнице са све тунелом.
 
Не смеш, јер не подржаваш скупу естетику моста преко Аде. :D
 
Vrh