Podsećanja radi, išao je voz na 1h i fiksno, a i +/- Jedan red vožnje je čak imao polaske sa razmakom od 50 minuta. Osim te linije za Pančevo su išle i druge. Dakle, imali su dosta polazaka.
Što se tiče Inđije, zar ne bi bilo bolje uvesti šinobus koji bi išao na sat vremena, a ne čitava garnitura sa 10 polazaka?
Da se ja pitam, pod hitno bih kupio one EMV-ove o kojima se govori i obezbedio dobar prevoz na linijama:
Prokop - Mladenovac
Prokop - Valjevo
Prokop - M. Krsna (gde je dosta dobra veza sa Smederevom, mislim da ima 12 polazaka)
P. Most - Pančevo
Batajnica - Inđija (možda čak do Petrovaradina)
Batajnica - Ruma (a od Rume do Šapca vam treba još 35 min šinobusom) (možda do S. Mitrovice)
Omogućiti što većem broju ljudi u okolini Beograda dnevnu migraciju. A sam voz neka bude čitaonica, da se ne gubi vreme, pa lagane vožnje mogu da se prežive
+ Na te linije bih rasporedio 9 garnitura (po dve za Pančevo, Mladenovac i Lazarevac, tj. Valjevo)
Što se tiče Inđije, zar ne bi bilo bolje uvesti šinobus koji bi išao na sat vremena, a ne čitava garnitura sa 10 polazaka?
Da se ja pitam, pod hitno bih kupio one EMV-ove o kojima se govori i obezbedio dobar prevoz na linijama:
Prokop - Mladenovac
Prokop - Valjevo
Prokop - M. Krsna (gde je dosta dobra veza sa Smederevom, mislim da ima 12 polazaka)
P. Most - Pančevo
Batajnica - Inđija (možda čak do Petrovaradina)
Batajnica - Ruma (a od Rume do Šapca vam treba još 35 min šinobusom) (možda do S. Mitrovice)
Omogućiti što većem broju ljudi u okolini Beograda dnevnu migraciju. A sam voz neka bude čitaonica, da se ne gubi vreme, pa lagane vožnje mogu da se prežive
+ Na te linije bih rasporedio 9 garnitura (po dve za Pančevo, Mladenovac i Lazarevac, tj. Valjevo)